تعرفه های سئو به چه صورت است؟

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE


تعرفه های سئو به چه صورت است؟

 

سئو چیست؟

بهینه سازی موتورهای جستجو که بیشتر به عنوان سئو شناخته می شود می تواند باعث صعود وب سایت شما به صفحات بالایی موتورهای جستجوی گوگل شود، در نتیجه محصولات و خدمات شما به افراد بیشتری نمایش داده می شود. سئو و بهینه‌سازی موتورهای جستجو به مجموعه‌ای از روش‌ها و استراتژی‌ها گفته می‌شود که برای بهبود رتبه وب‌سایت‌ها در نتایج موتورهای جستجو استفاده می‌شود. هدف اصلی آن افزایش ترافیک ارگانیک به سایت و در نتیجه افزایش دیده‌شدن و فروش محصولات یا خدمات است. بهینه‌سازی موتور جستجو یکی از مهم‌ترین عوامل در افزایش ترافیک وب‌سایت‌ها و مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و استراتژی‌ها است که به منظور بهبود رتبه‌بندی سایت در نتایج موتورهای جستجو استفاده می‌شود و این میتونه تاثیر به سزایی در محاسبه تعرفه سئو داشته باشد. برای آنکه وب سایت شما برای کسب و کارتان مفید و سود آور باشد باید در صفحه اول جست و جوها قرار بگیرد. برای این منظور باید خدماتی روی وب سایت شما انجام گیرد تا بهینه گردد. ما در این مقاله میخواهیم درباره نحوه تاثیر سئو بر سایت، نحوه محاسبه هزینه سئو و عوامل موثر بر آن صحبت کنیم.  این بهبود رتبه‌بندی می‌تواند به افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت منجر شود. طراحی سایت و سئو دو عنصر مهم و مرتبط در موفقیت کسب و کار آنلاین هستند، هنگامی که سایت طراحی می شود باید از ابتدا به عوامل موثر در سئو فکر شود. بهترین رویکرد این است که از ترکیب استراتژی های سئو و طراحی سایت به صورت هماهنگ استفاده کنید تا سایت شما بهترین عملکرد را داشته باشد.

اگر شما از آن دسته هستید که به دنبال ارتقاء سایت و درآمد خود هستید احتمالاً در مورد هزینه سئو 1403 بسیار تحقیق می کنید ما اینجا هستیم تا به شما در درک آن کمک کنیم. سئو می تواند ارزش بلندمدتی را برای کسب و کار شما از طریق افزایش دید در بین مخاطبان هدف ایجاد کند. به پیشرفتی که از زمان شروع خدمات سئو خود داشتید نگاهی بیندازید و آن را با هزینه های خود مقایسه کنید ولی به خاطر داشته باشید که اگر تازه خدمات را شروع کرده اید دیدن نتایج ممکن است زمان بر باشد. تعرفه ها ممکن است بسته به اندازه و پیچیدگی پروژه، تجربه و تخصص افراد یا شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سئو، منطقه جغرافیایی و سایر عوامل متغیر متفاوت باشد که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت می کنیم. شرکت طراحی سایت دارکوب نیز به پشتوانه چندین سال تجربه در این زمینه این خدمات را به بهترین نحو به متقاضیان خود ارائه می دهد. در ادامه بیشتر در رابطه با خدمات سئو و عوامل موثر بر قیمت سئو سایت صحبت می کنیم.

خدمات سئو چیست؟

خدمات سئو شامل مواردی برای بهینه سازی موتورهای جستجو هستند که توسط یک آژانس، فریلنسر یا مشاور ارائه می شوند تا سایت شما را برای سئو بهینه کنند تا بتوانید ترافیک و درآمد بیشتری از جستجو به دست آورید. اکثر طرح‌های سئو شامل سئو داخلی، سئو خارجی و سئوی فنی می‌شوند. ممکن است وسوسه شوید که حرفه ای ها را دور بزنید و خودتان بهینه سازی را انجام دهید ولی در نظر داشته باشید که اگر در یک صنعت پررقابت هستید، رسیدن به موفقیت به تنهایی کار بسیار دشواری است. خدمات سئو شامل موارد زیر می باشد:

تاثیر سئو بر ترافیک سایت

موارد زیر به دلیل اینکه باعث افزایش بهره وری سایت می شوند می توانند تعرفه را بنا به خواسته و اهداف شما افزایش دهند. 

  •  افزایش بازدید ارگانیک با استفاده از تاثیر کلمات کلیدی و بهبود رتبه‌بندی 
  • جذب ترافیک هدفمند با استفاده از جذب مخاطب مناسب و بهینه‌سازی برای جستجوهای محلی
  •  بهبود تجربه کاری با افزایش سرعت بارگذاری سایت و ساختار سایت
  • افزایش تعامل کاربران با افزودن محتوای باکیفیت و لینک‌سازی داخلی و خارجی

تحلیل و بهبود مستمر با استفاده از ابزارهای بررسی سئو و بروز‌رسانی محتوا دید سایت شما در نتایج جستجو با بهینه سازی محتوا و ساختار سایت برای کلمات کلیدی مرتبط بالاتر می رود. سایت هایی که در نتایج جستجو در جایگاه های بالاتر قرار میگیرند، معمولا بیشتر مورد اعتماد کاربران هستند. داشتن محتوای با کیفیت و بک لینک های معتبر اعتبار سایت شما را افزایش می دهد و کاربران را تشویق به بازگشت مجدد می کند. این باعث می شود که شما بتوانید این بازی پررقابت را برنده شوید و سهم بیشتری از بازار به دست آورید.

سئو و دیجیتال مارکتینگ

سئو مارکتینگ دو عنصر مهم و مرتبط با یکدیگر در دنیای دیجیتال هستند. سئو به بهبود رتبه سایت شما در نتایج موتورهای جستجو می پردازد، در حالی که دیجیتال مارکتینگ شامل تمام استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی آنلاین برای جذب مشتریان، افزایش فروش و شناخت برند است. سئو و دیجیتال مارکتینگ به صورت ترکیبی می توانند به بهبود نتایج کسب و کار شما کمک کنند. برای مثال شما با استفاده از سئو میتوانید رتبه سایت خود را در نتایج جستجو بهبود بخشید و با استفاده از مارکتینگ می توانید از طریق بازاریابی دیجیتال، رسانه های اجتماعی و استراتژی های محتوا مخاطبان بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

تعرفه بهینه سازی سئو دقیقا چقدر است؟

واقعیت این است که محاسبه تعرفه انجام سئو سایت بسته به خدمات مورد نیاز شما می تواند متفاوت باشد و به عوامل بسیاری مانند میزان محتوای مورد نیاز، انتظارات، پیش بینی ها برای رشد کسب و کار و محدوده خدمات مورد نیاز متفاوت است. شما باید ایده نسبتا خوبی داشته باشید تا بعداً در این مسیر هزینه‌ای بیش از حد پرداخت نکنید یا غافلگیر نشوید. برای به دست آوردن یک تخمین دقیق از قیمت ها از یک آژانس، ابتدا باید اطلاعاتی در مورد کسب و کار خود ارائه دهید. این به یک سئوکار کمک می کند تا تعیین کند چقدر کار و محتوا مورد نیاز است و تقریباً چقدر طول می کشد تا پروژه ها تکمیل شوند. این تا حدی توضیح می دهد که چرا هزینه ها می تواند تا حد زیادی متفاوت باشد. مقوله سئو به اندازه ای جذاب و پردرآمد هست که برخی از بازاریابان را تشویق به شرکت در دوره سئو هم میکنه که این آموزش سئو میتونه کمک شایانی در جهت پیشرفت کاری آنها هم داشته باشد. 

بهینه سازی سئو بر اساس خدمات سئو داخلی

قیمت گذاری برای خدمات سئوی داخلی نیز بسته به چند عامل مختلف متغیر است. این عوامل شامل اندازه و پیچیدگی سایت شما، تعداد صفحات، ساختار سایت، کیفیت محتوا، نیاز به بهینه سازی تکنیکال و موارد دیگر می شود. مثلا اگر هدف شما افزایش رتبه بندی یا ترافیک سایت است ممکن است تعرفه بر اساس عملکرد تغییر کند. برای دریافت اطلاعات دقیق تر و تعیین تعرفه خدمات سئو با دارکوب تماس بگیرید. 

بهینه سازی سئو بر اساس خدمات سئو خارجی

قیمت گذاری برای خدمات سئو خارجی بسته به چند عامل مختلف متغیر است. این عوامل شامل اندازه و پیچیدگی سایت شما، تعداد کلمات کلیدی، رقابت در بازار خارجی، نیاز به بهینه سازی محتوا و لینک سازی بین المللی و موارد دیگر می شود. اگر هدف شما افزایش رتبه بندی یا ترافیک سایت در بازار خارجی است، ممکن است قیمت بر اساس عملکرد تغییر کند.

برخی از عوامل موثر بر تعرفه‌ سئو و انواع خدمات معمول در این حوزه:

سطح رقابت

در صنایع پررقابت، خدمات بهینه سازی سئو بیشتر است زیرا به تلاش و زمان بیشتری نیاز دارد.

اندازه و پیچیدگی سایت

وب‌سایت‌های بزرگ و پیچیده نیاز به کار بیشتری دارند که می‌تواند هزینه را افزایش دهد.

اهداف و محدوده پروژه

اهداف شما (مانند افزایش ترافیک، بهبود رتبه کلمات کلیدی خاص، یا افزایش نرخ تبدیل) و محدوده کار مورد نیاز نیز تاثیرگذار است.

اهداف و تخصص پروژه

شرکت‌ها یا فریلنسرهای باتجربه و با تخصص بالا معمولاً هزینه طراحی سایت و سئو بالاتری دارند.

انواع خدمات 

تحلیل و مشاوره

برخی شرکت‌ها مشاوره‌های اولیه را به صورت رایگان یا با هزینه‌ای کم ارائه می‌دهند

مدیریت و نگهداری ماهیانه

بسیاری از شرکت‌ها پکیج‌های ماهیانه ارائه می‌دهند که شامل نظارت مستمر، به‌روزرسانی‌ها و بهینه‌سازی‌های مداوم است. 

پروژه های جامع سئو

برخی از پروژه‌های جامع شامل تمامی خدمات سئو (داخلی و خارجی) هستند و ممکن است هزینه بالاتری داشته باشند. 

برخی از روش‌های متداول برای برآورد تعرفه سئو 

  • هزینه ثابت: در این روش، یک هزینه ثابت برای انجام کل پروژه سئو تعیین می‌شود. این معمولا بر اساس تعداد ساعات کاری یا خدمات ارائه شده است.
  • هزینه ماهانه یا سرویس اشتراکی: در این حالت، مشتریان برای ارائه خدمات سئو به صورت ماهانه یا سالیانه پرداخت می‌کنند. این شامل مانیتورینگ، به‌روزرسانی و بهینه‌سازی مداوم سایت می‌شود.
  • هزینه بر اساس نتایج: در این مدل، قرارداد بر اساس دستاوردهای مشخصی مانند افزایش ترافیک، رتبه‌بندی در موتورهای جستجو و تعداد کلیک‌ها تعیین می‌شود.
    هزینه بر اساس ساعت کاری: در این روش، تعرفه بر اساس تعداد ساعاتی که برای پروژه صرف می‌شود تعیین می‌شود.

قبل از انتخاب یک شرکت یا فرد برای انجام خدمات سئو، مهم است که مطمئن شوید که قیمت‌گذاری، تجربه، و تخصص آنها با نیازهای شما همخوانی داشته باشد. همچنین، مواردی مانند مدت زمان پیش‌بینی برای دستیابی به نتایج، روش‌های استفاده شده و گزارش‌دهی نیز باید در برآورد هزینه ها در نظر گرفته شوند که می‌تواند بسته به میزان رقابت در صنعت یا بازار هدف متفاوت باشد. 

برای اینکه بتوانید درک بهتری از این موضوع داشته باشید، چند نکته کلیدی را در نظر بگیرید:

میزان رقابت در بازار

  • رقابت پایین: در بازارهایی که تعداد کمی از وب‌سایت‌ها برای کلمات کلیدی خاصی رقابت می‌کنند، تعرفه  کمتر خواهد بود
  • رقابت متوسط: در بازارهایی که تعداد معقولی از وب‌سایت‌ها برای کلمات کلیدی رقابت می‌کنند، هزینه‌ها متوسط خواهد بود.
  • رقابت بالا: در بازارهایی که تعداد زیادی از وب‌سایت‌ها و شرکت‌ها برای کلمات کلیدی رقابت می‌کنند، هزینه سئو بالاتر خواهد بود.

 اهداف و نیازهای خاص

  •  کلمات کلیدی هدف: انتخاب کلمات کلیدی مناسب و محبوب یکی از عوامل تاثیرگذار است.
  • محتوا و ساختار وب‌سایت: اگر وب‌سایت نیاز به بهبود محتوایی یا ساختاری داشته باشد، هزینه‌ها افزایش می‌یابد.

خدمات و استراتژی‌ها

  •  تحقیق و تحلیل: تحلیل رقبا و بازار هدف نیاز به زمان و تخصص دارد که هزینه‌ بر است.
  • بهینه‌سازی داخلی و خارجی: بهینه‌سازی داخلی (on-page SEO) و خارجی (off-page SEO) هر دو بهای جداگانه دارند.

مدت زمان و پیگیری

  • کوتاه‌مدت و بلندمدت: سئو یک فرآیند طولانی‌ مدت است و نیاز به پیگیری و به‌روزرسانی مستمر دارد. قیمت ها بسته به مدت زمان همکاری متفاوت است.

هزینه خدمات سئو تضمینی

هزینه خدمات سئو تضمینی سایت ممکنه بسته به اندازه و پیچیدگی سایت شما، تعداد کلمات کلیدی، رقابت در صنعت شما و خدمات مورد نیاز متغیر باشد. برای اطلاعات دقیق تر و تعیین هزینه، بهتر است با شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو تماس بگیرید تا بتوانند یک پیشنهاد قیمت مناسب برای شما ارائه دهند. جهت مشاوره در زمینه خدمات و تعرفه سئو با دارکوب تماس بگیرید.

پیشنهادات برای شروع

درباره شرکت‌ها و فریلنسرهای سئو تحقیق کنید و نمونه‌کارها و نظرات مشتریان را بررسی کنید. بودجه‌ای مناسب برای سئو تعیین کنید و با توجه به آن شرکت مناسب را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که نتایج سئو زمان‌بر است و به مرور زمان بهبود می‌یابد. از شرکت یا متخصص سئو بخواهید تا یک تعرفه شفاف و دقیق با شرح خدمات ارائه دهد و در آخر همیشه قرارداد کتبی داشته باشید که در آن تمامی جزئیات پروژه و هزینه‌ها مشخص شده باشد. یکی از خدمات سئو که در دارکوب ارائه می گردد مشاوره در مورد وب سایت ها است. به طور مثال روزانه ما تماس هایی از مشتریانی داریم که وب سایت آنها توسط شرکت های دیگر طراحی گردیده است اما خواستار خدمات سئو برای وب سایت خود هستند کارشناسان ما در ابتدا سایت آنها را بررسی می نمایند و در صورت نیاز به آنها مشاوره می دهند. بعد از قرارداد خدمات مشاوره ای سئو، کارشناسان ما سایت مورد نظر را به طور کامل و با جزئیات کامل ارزیابی می کنند و مشکلات طراحی را به اطلاع مشتری می رسانند. سپس برای مشتری بک لینک سازی را شرح می دهند تا آنها بتوانند لینک وب سایت خود را در سایت های دیگر قرار بدهند. همچنین در صورت لازم مقاله هایی در اختیار آنها قرار می دهیم تا به طور کامل با بک لینک سازی آشنا شوند. در قدم بعدی نیروهای ما محتوای شما را ارزیابی می کنند و همچنین آموزش نگارش و درج محتوا را به مشتری می دهند. یکی از اقدامات مهم در سئو درج محتوا است در صورتی که محتوای یک سایت مناسب و کامل باشد بدون شک در صفحه نخست قرار می گیرد. یکی دیگر از خدمات این بخش این است که توسط google webmaster tools مشکلات کد نویسی سایت شما را پیدا می کنیم و به اطلاع می رسانیم. در بخش خدمات مشاوره ما کاری بر روی سئو شما انجام نمی دهیم بلکه ارزیابی ها و مشکلات وب سایت تان را به شما اطلاع می دهیم، همچنین راه حل های ممکن برای بهبود ایرادات را بررسی می کنیم. در این بخش بسیاری از وب سایت های مراجعه کننده به صفحه نخست رسیده اند. این خدمات به طور حدودی یک هفته به طول می انجامد و طول این مدت تمامی آموزش ها و اطلاعات به مشتریان داده می شود. برای اطلاعات بیشتر از قیمت میتوانید با کارشناسان دارکوب تماس حاصل کنید .

سخن آخر

سئو یک استراتژی بلندمدت و مداوم است که نیازمند تلاش و پیگیری مستمر است. با بهبود سئو و افزایش ترافیک سایت، می‌توانید نه‌تنها بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنید بلکه نرخ تبدیل و فروش خود را نیز افزایش دهید. این کار نیازمند آگاهی از آخرین روندها و تغییرات الگوریتم‌های موتورهای جستجو و همچنین استفاده از تکنیک‌های موثر سئو است. سئو یک فرآیند پیچیده و مستمر است که نیاز به تلاش، تحقیق و به‌روزرسانی مداوم دارد. با استفاده از تکنیک‌ها و ابزارهای مناسب، می‌توانید رتبه سایت خود را بهبود بخشیده و ترافیک ارگانیک بیشتری جذب کنید تعرفه‌های سئو می‌تواند متفاوت باشد و بهتر است با شرکت یا متخصصینی صحبت کنید که بیشترین تجربه کاری را دارند.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز