بازاریابی اینترنتی به انگلیسی

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=9219

5/5 - (1 امتیاز)

یکی از مهمترین مباحثی که این روز ها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، بحث دیجیتال مارکتینگ می باشد. با توجه به گسترش استفاده از اینترنت در میان مردم در سراسر جهان، شیوه زندگی و همچنین کسب و کار نیز تغییرات بسیاری کرده است. شیوه و رفتار مردم در زندگی و تجارت دیگر مانند گذشته نیست و آنها تمایل به بیشتری به استفاده از تکنولوژی و زندگی آسان دارند. در حال حاضر استفاده از اینترنت بخش اصلی زندگی هر فرد را تشخیص می دهد.
این روز ها بازاریابی اینترنتی مهمترین دغدغه صاحبان کسب و کار است. هر کسی که به نحوی یک تجارت کوچک داشته باشد به دنبال دیجیتال مارکتینگ است تا به این طریق به کسب و کار خود رونق دهد و باعث افزایش فروش شود.

استفاده از دیجیتال مارکتینگ با هدف رونق کسب و کار در هر کجای جهان مطرح است. حال اگر تجارت بین المللی دارید و یا فعالیت تجاری شما در خارج از ایران می باشد بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار شما کمی سخت تر می باشد، چرا که جامعه ای که در آن فعالیت تجاری دارید بزرگتر از جامعه داخلی است.

با این حال ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب خدمات بازاریابی اینترنتی به زبان انگلیسی نیز ارائه می دهیم. کمتر شرکتی در ایران می تواند این کار را برای مشتریان خود انجام دهد. اما ما مفتخر هستیم در سال های اخیر توانسته ایم برای بسیاری از فعالیت های تجاری خارجی رونق کسب و کار و افزایش فروش را به ارمغان بیاوریم. در این نوشتار به صورت مختصر به این موضوع خواهیم پرداخت.

بازاریابی اینترنتی

دیجیتال مارکتینگ عبارت است از: استفاده از اینترنت، دستگاه های تلفن همراه، شبکه های اجتماعی، موتور های جستجو و دیگر کانال های تبلیغاتی برای تبلیغات و آگاهی سازی مردم از وجود یک برند که در فضای اینترنت انجام می گیرد.

بازاریابی دیجیتالی، بازاریابی نوین است که در سال های اخیر توانسته جای بازاریابی سنتی را بگیرد و باعث رونق بسیاری از مشاغل و فعالیت های تجاری شود. اساس این نوع بازاریابی رصد رفتار مشتری و عکس العمل آنها از یک برند می باشد. درک نحوه رفتار مشتریان با استفاده از بازاریابی اینترنتی به سادگی امکان پذیر است. در صورتی که در بازاریابی سنتی این کار ممکن نیست.

بر خلاف باور بسیاری از افراد بازاریابی اینترنتی بسیار گسترده است و فقط به چند شبکه اجتماعی خلاصه نمی شود. بستر اصلی این نوع بازاریابی وب سایت ها است و از آن طریق می توان به دیگر کانال های بازاریابی دیجیتالی دسترسی پیدا نمود.
بازاریابی اینترنتی بیشتر با هدف تعامل با مشتری انجام می شود. که می توان با تبلیغات در نتایج موتور های جستجو، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و … به این هدف مهم دست یافت. بر اساس نظر برخی از افراد بازاریابی اینترنتی با بازاریابی دیجیتالی متفاوت است. بازاریابی اینترنتی تبلیغاتی می باشد که در اینترنت انجام می گیرد و بازاریابی دیجیتالی فقط از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. در هر دو صورت بستر اصلی این تبلیغات فضا اینترنت است.

با استفاده از بازاریابی اینترنتی به سرعت می توان به آگاهی سازی مردم نسبت به یک برند نوپا اقدام نمود. به همین دلیل است که در عصر جدید برند سازی بسیار ساده تر از گذشته می باشد. اما با این حال به دلیل افزایش رقبا باید فعالیت های دیجیتال مارکتینگ را برای رسیدن به اهداف خود افزایش داد. در ادامه به بررسی چند نمونه مهم از کانال بازاریابی دیجیتالی خواهیم پرداخت.

بازاریابی از طریق وب سایت ها Website Marketing

همانطور که در بالا گفته شد، سایت ها اصلی ترین بستر برای بازاریابی اینترنتی هستند. شما برای شروع بازاریابی اینترنتی قبل از هر کاری باید به راه اندازی و طراحی وب سایت بپردازید. از طریق وب سایت ها به راحتی می توان با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط برقرار نمود. همچنین به یاد داشته باشید برای برگزاری بسیاری از کمپین های تبلیغاتی ما به یک وب سایت مناسب نیاز داریم.

برای طراحی سایت حرفه ای شاخص های مختلفی وجود دارد که می توان با قیمت های بسیار پایین نیز به ایجاد سایت پرداخت. متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل قیمت طراحی وب سایت، از راه اندازی سایت صرف نظر می کنند و بازاریابی اینترنتی خود را از طریق دیگر کانال های تبلیغاتی شروع می کنند. در این باره باید گفت شما با حداقل هزینه می توانید یک سایت کامل با عملکرد بالا داشته باشید. در شرکت طراحی وب سایت دارکوب، طراحان این مجموعه قالب های آماده وردپرس را از پایه و بر اساس اصول فنی سئو طراحی و عرضه می کنند.

قیمت این قالب ها در مقایسه با یک سایت سفارشی بسیار اندک است و شما با این هزینه کم می توانید یک سایت برای کسب و کار خود راه اندازی نمایید. استفاده از این قالب های وردپرس هیچ گونه مشکلی به همراه نخواهد داشت. چرا که همانطور که گفته شد تمامی این قالب ها از پایه و توسط طراحان شرکت دارکوب تولید شده اند و همچنین قابلیت توسعه پذیری دارند. ناگفته نماند شرکت طراحی وب سایت دارکوب برای این قبیل قالب ها نیز خدمات پشتیبانی 24 ساعته ارائه می دهد.

بعد از تصمیم به طراحی وب سایت، باید به بهینه سازی وب سایت پرداخت. اگر با سئو آشنا باشید می دانید که، بهینه سازی برای هر وب سایت لازم و ضروری است. برای قرار گرفتن در لیست نتایج گوگل باید سایت خود را بهینه سازی نمایید.
از آنجایی که درصد بسیاری از مردم قبل از خرید در گوگل به جستجوی کالای مورد نظر خود می پردازند باید این فرصت طلایی را از دست نداد. وقتی سایت شما در ارتباط با کلمات کلیدی مرتبط در نتایج برتر گوگل باشد میزان بسیار زیادی ترافیک بازدیدکننده را در طول روز برای وب سایت خود دریافت خواهید کرد. پس فراموش نکنید شرط موفقیت با استفاده از وب سایت ها، بهینه سازی و سئو سایت است.

سئو و بهینه سازی وب سایت خود شامل چندین فاکتور است که به دلیل زیاد بودن آنها فقط چند فاکتور مهم را می توان برای به دست آوردن رتبه بهتر در گوگل انجام داد. جالب است بدانید بسیاری از فاکتور های مهم سئو از جزء کانال های بازاریابی اینترنتی هستند.

به عنوان مثال تولید محتوا، فعالیت در شبکه های اجتماعی، بک لینک گذاری و … از فاکتور های مهم سئو می باشند که در بازاریابی اینترنتی نیز از آنها استفاده می شود. پس به این ترتیب می توان نتیجه گرفت سئونیز یکی از اساس مهعم دیجیتال مارکتینگ است و بدون انجام آن موفقیت در بازاریابی اینترنتی امکان پذیر نخواهد بود.

تبلیغات با پرداخت کلیکPay-Per-Click (PPC)

تبلیغات با پرداخت کلیک نوعی تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ است که در اغلب در بستر شبکه های اجتماعی انجام می گیرد. با یک استراتژی قوی می توان کمپین های تبلیغاتی با استفاده از PPC را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین و … و همچنین در موتور ها جستجو گوگل و بینگ راه اندازی نمود. یکی از مزایای عمده این نوع تبلیغات بدست آوردن مشتریان هدف است. شما به راحتی می توانید سن یا جنسیت مخاطبان خود را انتخاب کنید ( حتی می توان تبلیغات را بر اساس علاقه مخاطبان خود انتخاب کنید.) به طوری که تبلیغات اغلب برای آنها ارسال شوند. گوگل ادورز Google Ads نیز نوعی تبلیغات با پرداخت کلیکی می باشد که مورد استقبال بسیاری از افراد است.

برای انجام تبلیغات در گوگل یا همان Google Ads باید حساب بانکی بین المللی داشته باشید در حال حاضر استفاده از این سرویس در ایران به دلیل دارا نبودن بسیاری از مردم از حساب بانکی بین الملی میسر نیست. اما ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب قادر خواهیم بود از این کانال بازاریابی اینترنتی برای شما عزیزان استفاده کنیم.

بازاریابی محتوا Content Marketing

یکی از مهمترین ارکان یک وب سایت یا یک صفحه در شبکه اجتماعی، محتوای آن است. با استفاده از محتوا به راحتی می توان مشتریان بسیاری بدست آورد و همچنین نرخ کلیک و نرخ تبدیل را افزایش داد. این روز ها تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی و همچنین وب سایت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما با یک محتوای خوب می توانید مخاطبان خود را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید و یا بر عکس می توانید با یک تولید محتوای نا مناسب مشتریان فعلی خود را از دست بدهید.

هدف بازاریابی محتوا، دستیابی به مشتریان بالقوه و قطعی از طریق استفاده از محتوا است. شیوه این نوع بازاریابی به این صورت است که محتوا در وب سایت منتشر می گردد سپس باید آن را از طریق رسانه های اجتماعی، کمپین های PCC، بازاریابی ایمیلی، سئو و … در بستر اینترنت به اشتراک گذاشت.

پادکست ها، مقالات، تصاویر، انیمیشن ها، کلیپ های آموزشی کوتاه، وبینار ها، اینفوگرافیک ها و … بهترین ابزار برای تولید محتوا و تعامل با کاربران می باشند. از طریق این ابزار ها نه تنها می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید بلکه می توانید به آگاهی سازی بسیاری از کاربرانی که تجارت شما را نمی شناسند بپردازید.

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی Social Media Marketing

شبکه های اجتماعی بهترین فضا برای ایجاد اعتماد اجتماعی هستند. اوایل هدف مردم از استفاده رسانه های اجتماعی تنها سرگرمی بود اما امروزه شبکه های اجتماعی در کنار وب سایت ها بهترین فضا برای تبلیغات و برند سازی هستند.

وقتی وب سایت خود را ایجاد کردید برای تبلیغات آن در ابتدا می توانید در یکی از شبکه های اجتماعی پر بازدید نظیر اینستاگرام یک حساب کاربری ایجاد نموده و محتوای سایت را در آنجا به اشتراک بگذارید. تعداد افرادی که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توان آنها را به مشتریان واقعی تبدیل نمود.

استفاده تنها از شبکه های اجتماعی بدون طراحی وب سایت به هیچ عنوان توصیه نمی شود چرا که بدست آوردن مشتری از طریق آن موقتی می باشد. شبکه های اجتماعی همچنین یکی از بهترین کانال های بازاریابی اینترنتی برای برگزاری کمپین های تبلیغاتی هستند. استفاده از این بستر نیاز به دانش و تجربه بالایی دارد. با آنکه فعالیت در این قبیل شبکه ها تقریبا رایگان است اما می توان با پرداخت هزینه تبلیغات پربازدهی داشت.

از دیگر انواع کانال های بازاریابی می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • بازاریابی ایمیلی Email Marketing: با هدف ارسال ایمیل های گروهی برای آگاهی بخشی به مخاطبین در ارتباط با رویداد یا اخباری خاص درباره فعالیت تجاری ( مانند تخفیف ها، برگزاری جشنواره ها و …)
  • بازاریابی وابسته Affiliate Marketing: یکی از قدیمی ترین شیوه های بازاریابی می باشدکه با گسترش استفاده از اینترنت شکل دیگری به خود گرفته است. در این نوع از بازاریابی کانال های مختلف مانند اینفلوئنسر ها یا وب سایت های دیگر با تبلیغات یک فعالیت تجاری و جذب مشتری کمیسیون خود را دریافت می کنند.
  • بازاریابی ویدئویی Video Marketing: این نوع از بازاریابی زیر مجموعه بازاریابی محتوایی است. با ساخت ویدئو های جذاب با موضوعات مختلف در ارتباط با یک کسب و کار می توان افراد زیادی را جذب یک فعالیت تجاری نمود.
  • پیام کوتاه SMS Messaging: ارسال گروهی پیام کوتاه نیز مانند ارسال ایمیل های گروهی است. البته این نوع بازاریابی زیر مجموعه بازاریابی سنتی می باشد که در حال حاضر تغییراتی کرده است.

بازاریابی دیجیتال به زبان انگلیسی

کسب و کار شما در هر کشور و منطقه جغرافیایی که باشد، برای بدست آوردن مشتریان بیشتر باید بازاریابی اینترنتی خود را به زبان آن کشور انجام دهید. به عنوان مثال اگر خارج از ایران فعالیت تجاری دارید و هدف شما بدست آوردن مشتریان خارجی است باید برای بازاریابی اینترنتی خود زبان انگلیسی را انتخاب نمایید چرا که این زبان بین المللی است و اغلب افراد آن را می دانند.

اگر فعالیت تجاری شما در ایران یا خارج ایران است و هدف شما بدست آوردن مشتری از سراسر جهان است باید بازاریابی به زبان انگلیسی را انتخاب نمایید. به این ترتیب به ایجاد سایت به زبان انگلیسی، سئو انگلیسی و به طور کلی به کانال های تبلیغاتی به زبان انگلیسی نیاز دارید.

خوشبختانه شرکت طراحی وب سایت دارکوب آماده ارائه خدمات بازاریابی اینترنتی به انگلیسی می باشد. این مجموعه در سال های اخیر به بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان خدمات طراحی وب سایت، بازاریابی دیجیتالی، سئو و بهینه سازی وب سایت، برند سازی، تولید محتوا به زبان های مختلف و … ارائه داده است.

اگر هدف شما بدست آوردن مشتریان بیشتر از سایر کشور ها می باشد، مجموعه دارکوب می تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری نماید. شرکت طراحی وب سایت دارکوب قادر به انجام پروژه های سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی برای خارج از ایران و به زبان انگلیسی نیز می باشد و هم اکنون پروژه های فراوان بسیاری در دست اجرا دارد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان با کارشناسان ما به صورت آنلاین گفتگو کنید.

کارشناسان ما با بررسی ابعاد مختلف کسب و کار شما می توانند راهکار های مختلفی را جهت افزایش فروش و همچنین ارتقا کسب و کار به شما عزیزان ارائه دهند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز