آیا توسعه دهندگان وردپرس کماکان مورد نیاز هستند؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=14343

5/5 - (1 امتیاز)
استخدام وردپرس کار

آیا توسعه دهندگان وردپرس کماکان مورد نیاز هستند؟

بر اساس مطالعات، بیش از 40% وب سایت های دنیا بر اساس وردپرس هستند. بسیاری از طراحی سایت های مهم بر مبنای سیستم مدیریت محتوا وردپرس ساخته شده است. دلایل زیادی برای محبوبیت وردپرس وجود دارد. یکی از مهمترین دلایل محوبیت وردپرس ساده بودن کار با وردپرس است. بازار کار وردپرس بسیار خوب است و پیش بینی می شود وردپرس کار ها در آینده بیشتر از قبل مورد نیاز هستند.

طراح وب سایت کیست؟

یک طراح وب سایت ظاهر یک سایت را می سازد. یک طراح وب سایت هم تخصص طراحی گرافیکی دارد و هم مهارت ها فنی را به خوبی می داند. برای اینکه به یک طراح وب سایت تبدیل شوید هم باید خلاقیت داشته باشید و هم بتوانید به خوبی تحلیل کنید. طراحی وب سایت از ده سال پیش تا کنون پیشرفت های زیادی داشته است. به همین یک طراح وب سایت برای اینکه با این پیشرفت ها منطبق باشد باید مهارت های مختلفی بداند و دائماً دانش خود را بروز کند. یک طراح وب سایت باید در زمینه های طراحی گرافیکی، UX، UI، سئو، نوشتن کد و … تبحر داشته باشد. یک طراح وب سایت به خوبی با محیط ها و نرم افزار های مختلف طراحی وب سایت آشنایی دارد. یک طراح وب سایت باید قادر به طراحی سایت منطبق با اهداف مشتری باشد.

نکات مهم در استخدام طراح سایت

بسیاری از شرکت ها و سازمان ها و افراد مختلف برای داشتن وبسایت اقدام به استخدام طراح سایت می کنند. استخدام طراح سایت مزیت های زیادی برای مشتریان دارد. آنها با استخدام طراح سایت علاوه بر اینکه می توانند صاحب یک وبسایت کاربردی و مدرن شوند می توانند زمان زیادی برای خود ذخیره کنند. زیرا آموزش طراحی سایت زمانبر است. برای استخدام طراح سایت رعایت چند نکته می تواند بسیار سودمند باشد:

تجربه

یک طراح وب سایت باید به اندازه کافی تجربه در طراحی سایت در زمینه ی شغلی شما را داشته باشد. اگر طراح وب سایت با زمینه کاری شما به خوبی آشنا باشد برای راه اندازی وب سایت حرفه ای و کاربردی می تواند کمک های زیادی کند.

دانش

سطح دانش و مهارت های فنی طراح وب سایت نیز مهم است. طراح وب سایتی که دانش خوبی از طراحی سایت و تکنولوژی های جدید در زمینه طراحی وب سایت دارد بهتر می تواند وبسایت راه اندازی کند.

تنوع خدمات

طراحی وب سایت خدمات مختلفی دارد. سئو و بهینه سازی سایت، پشتیبانی سایت، طراحی سایت، تبلیغات آنلاین و …. برخی از خدمات حوزه طراحی وب سایت هستند. هنگام استخدام طراح وب سایت سعی کنید تیم و یا یک شرکت طراحی سایتی استخدام کنید که بتواند انواع خدمات طراحی وب سایت را ارائه دهد. در این صورت اگر مشکلی پیش بیاید و یا اینکه به هر یک از خدمات طراحی وب سایت نیاز داشته باشید لازم نیست به یک طراح وب سایت دیگر مراجعه کنید.

آگاهی از آخرین اصول سئو

اگر یک طراح وب سایت از آخرین تکنیک های سئو آگاهی داشته باشد می تواند طراحی وب سایت با کیفیت تری ارائه دهد. طراح وب سایتی که به سئو آشنایی دارد می تواند وب سایتی راه اندازی کند که دید بیشتری در موتور های جستجو دارد.

بهترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت چیست؟

خیلی از کاربران دوست دارند بدانند بهترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت چیست؟ وقتی بدانید بهترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت چیست بخشی از فرآیند طراحی وب سایت را طی کرده اید. سیستم های مدیریت محتوای مختلفی وجود دارند. برای تشخیص اینکه بهترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت کدام است باید با هر کدام از پلتفرم های طراحی وب سایت آشنایی داشته باشید. برخی از سیستم های مدیریت محتوای طراحی وب عبارتند از وردپرس، جوملا، دروپال و …

به جرأت می توان گفت وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت در دنیا است. محوبیت وردپرس زیاد است و طرفداران زیادی دارد. بسیاری از وب سایت ها در دنیا با سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی شده اند. یکی از دلایل محوبیت وردپرس ساده بودن طراحی سایت با وردپرس است. از دیگر دلایل محبوبیت وردپرس وردپرس وجود ابزار ها و افزونه های قدرتمند برای بهبود سئو سایت و مدیریت حرفه ای طراحی وب است. بعد از وردپرس، جوملا را می توان به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت در نظر گرفت. کار کردن با جوملا شاید برای افراد مبتدی کمی سخت باشد. به همین دلیل هم هست که جوملا نسبت به وردپرس محبوبیت کمتری دارد. جوملا قابلیت های زیادی دارد و با آن می توان هر نوع طراحی وب سایتی انجام داد. دروپال در رتبه سوم بهترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت است. عملکرد دروپال تقریباً مشابه جوملا است. دروپال در ایجاد پست های سفارشی منعطف است. دروپال از نظر امنیتی نسبت به وردپرس و جوملا بهتر است.

آینده کاری توسعه دهندگان وردپرس چگونه است؟

وردپرس یکی از محبوب ترین سایت ساز ها در دنیاست. با وردپرس می توان خیلی سریع و ارزان طراحی سایت انجام داد. با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل آنلاین شده اند و این روند رو به افزایش است انتظار می رود نیاز به توسعه دهندگان وردپرس در آینده بیشتر باشد. استخدام وردپرس کار ها جزء برنامه اصلی بسیاری از شرکت هاست. بسیاری از سازمان ها با استخدام وردپرس کار کار طراحی سایت و پشتیبانی وبسایت خود را به ایشان واگذار می کنند. بر اساس آمار، نیاز به توسعه دهندگان و طراحان وب بین سال های 2021 تا 2031 به میزان 23% بیشتر می شود.

آموزش طراحی وب را چطور شروع کنم؟

طراحی وب سایت به دو صورت انجام می شود. طراحی وب سایت با کدنویسی و طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا. برای طراحی سایت از طریق کدنویسی باید به یک زبان برنامه نویسی وب تسلط داشته باشد. اما برای طراحی سایت بدون کدنویسی باید با سیستم مدیریت محتوا آشنایی داشته باشید.  یکی از پرکاربرد ترین سیستم های مدیریت محتوا در زمینه طراحی سایت وردپرس است. بیش از یک سوم وبسایت های دنیا با وردپرس طراحی شده اند. برای طراحی سایت با وردپرس باید مباحث مختلفی مانند آموزش وردپرس، آموزش php، آموزش html و css و …. را بگذرانید. برای آموزش طراحی وب بهتر است از کلاس های آموزش طراحی وب استفاده کنید. استفاده از دوره های آموزش طراحی وب باعث صرفه جویی در زمان شما می شود. بعلاوه مطالب مختلف به صورت دسته بندی شده از سطح مبتدی تا پیشرفته ارائه می شو. با شرکت در دوره آموزش طراحی وب از یادگیری حجم اطلاعات زیاد و پراکنده در زمینه طراحی وب سایت رهایی می شوید. در دوره های آموزش طراحی وب پروژه محور مباحث مختلف را به صورت عملی تمرین می کنید و اگر مشکل و سؤالی داشته باشید براحتی می توانید در کلاس و با استاد دوره مطرح کنید.

آموزش طراحی وب شما را قادر می سازد تا هم برای خودتان طراحی وب سایت انجام دهید و هم اینکه بتوانید به عنوان طراح وب سایت وارد بازار طراحی سایت شوید. برای استفاده از دوره های آموزش طراحی وب در صورت تمایل می توانید از کلاس های آنلاین و یا حضوری آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب ارائه دهنده ی دوره های آموزش طراحی وب، سئو و بهینه سازی سایت، دیجیتال مارکتینگ، آموزش وردپرس و …. می باشد. دانشجویان با گذراندن دوره آموزش طراحی وب و … آموزشگاه دارکوب فرصت استخدام در شرکت دارکوب را نیز دارند. شعبه های تهران، مازندران، کیش و امارات شرکت دارکوب از علاقه مندان حوزه طراحی وب سایت، سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ و …. دعوت به همکاری می نماید.

طراحی سایت با وردپرس چگونه است؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و رایگان است. طراحی سایت با وردپرس نیاز به دانش کدنویسی ندارد. طراحی سایت با وردپرس هیچ محدویتی ندارد. با وردپرس می توان هر نوع طراحی سایتی انجام داد و هر نوع عملکردی را پیاده سازی نمود.

خرید دامنه و هاست

اولین گام در طراحی سایت با وردپرس خرید دامنه و هاست است. کاربران از طریق نام دامنه به طراحی وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند. برای انتخاب نام دامنه بهتر است از نام های مرتبط به حوزه کاری خود استفاده نمایید. هاست کامپیوتری است که اطلاعات طراحی وب سایت شما در آن ذخیره می شود تا کاربران بتوانند به صورت 24 ساعته به طراحی سایت شما دسترسی داشته باشند. هاست انواع مختلفی دارد. برای ثبت نام دامنه و خرید هاست در صورت تمایل می توانید از خدمات خرید نام دامنه و هاست شرکت دارکوب استفاده نمایید.

نصب وردپرس

برای طراحی سایت با وردپرس باید آخرین نسخه وردپرس را دانلود کنید. برای دانلود وردپرس بهتر است به سایت رسمی وردپرس مراجعه نمایید.

نصب قالب وردپرس

مرحله بعد طراحی سایت با وردپرس، نصب قالب وردپرس است. در مرحله نصب قالب وردپرس بهتر است قالب سایتی انتخاب کنید که امکانات و ویژگی های مورد نظر شما را داشته باشد. وردپرس حاوی انواع قالب سایت است. برخی از قالب وردپرس ها رایگان هستند و برخی پولی. برای خرید قالب وردپرس می توانید از سایت قالب وردپرس استفاده نمایید. سایت قالب وردپرس دارکوب حاوی انواع قالب سایت است. تمام قالب سایت ها در سایت قالب وردپرس دارکوب ریسپانسیو هستند، به سفارش شرکت دارکوب طراحی شده اند و از خدمات پشتیبانی برخوردارند.

اضافه کردن محتوا

مرحله بعد طراحی سایت با وردپرس اضافه کردن محتوا به سایت است. برای این کار باید محتوای پیش فرض قالب وردپرس را پاک کنید و محتوای خودتان را به طراحی وب سایت اضافه کنید.

نصب افزونه ها

در طراحی سایت با وردپرس با نصب افزونه های مختلف می توانید عملکرد های متفاوتی را در طراحی سایت خود پیاده سازی نمایید.

بروزرسانی

مرحله آخر طراحی سایت با وردپرس آپدیت کردن وبسایت است. افزونه ها و قالب سایت ها هر چند وقت یکبار بروزرسانی می شوند. با آپدت شدن افزونه ها و قالب سایت بهتر است شما هم وبسایت خود بروزرسانی کنید تا آخرین ویژگی ها را داشته باشید.

وردپرس کار کیست؟

یک وردپرس کار، یک توسعه دهنده و طراح سایت با وردپرس است. وردپرس کار به محیط وردپرس تسلط دارد. وردپرس کار با سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی سایت انجام می دهد. وردپرس کار می تواند قالب های ریسپانسیو طراحی کند و عملکرد وب سایت را تجزیه و تحلیل کند.

درآمد وردپرس کار چقدر است؟

درآمد وردپرس کار ها خوب است. درآمد وردپرس کار ها به عوامل مختلفی مانند تجربه و جغرافیا و پیچیدگی طراحی سایتی که انجام می دهند، بستگی دارد. وردپرس کار ها از چند میلیون تا چندین میلیون در ماه می توانند کسب درآمد کنند. وردپرس کار ها با استخدام در شرکت های بین المللی فرصت کسب درآمد دلاری دارند.

چطور می توانم توسعه دهنده وردپرس شوم؟

برای اینکه توسعه دهنده وردپرس شوید باید با مباحث مختلف آموزش وردپرس آشنا باشید.

آشنایی با پلتفرم وردپرس

یکی از مباحث آموزش وردپرس آشنایی با پلتفرم وردپرس است. وردپرس منبع باز و رایگان است. برای آشنایی با پلتفرم وردپرس می توانید شروع به طراحی سایت با وردپرس کنید. می توانید برای افراد مختلف طراحی سایت با وردپرس به طور رایگان و یا با هزینه کم انجام دهید. بعلاوه برای آموزش وردپرس منابع مختلفی مانند کتاب ها و مقالات و …. نیز وجود دارند که می توانید استفاده نمایید.

مهارت کد نویسی

طراحی سایت با وردپرس نیازی به مهارت کد نویسی ندارد. اما با آموزش مهارت کد نویسی می توانید قالب ها و افزونه هایی تولید کنید. با آموزش مهارت کد نویسی می توانید طراحی سایت های پیچیده تری انجام دهید. با مهارت کد نویسی می توانید خطاها را پیدا کنید و رفع نمایید. برخی از زبان های برنامه نویسی پر کاربرد در طراحی سایت با وردپرس عبارتند از: html و css، جاوااسکریپت و php.

انتخاب منطقه تمرکز

وردپرس بسیار گسترده است. برای کار کردن با وردپرس بهتر است بر روی یک منطقه خاص متمرکز شوید. اما با موارد دیگر نیز آشنایی داشته باشید. توسعه قالب، توسعه هسته، توسعه افزونه و …. برخی مواردی هستند که می توانید به طور تخصصی یاد بگیرید.

به انجمن های وردپرس بپیوندید

برای وردپرس کار شدن بهتر است به انجمن های فعال وردپرس بپیوندید. جامعه ی حمایت گر وردپرس در مشکلات و خلق راه حل به یکدیگر کمک می کنند. به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس بهتر است به این انجمن ها متصل شوید تا به افراد کم تجربه تر کمک کنید و از افراد خبره تر کمک بگیرید.

ایجاد یک نمونه کار

در مرحله آخر به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس یک نمونه کار بسازید تا به افراد مختلف مهارت های خود را نمایش دهید. همچنین با درج اطلاعات تماس به دیگران امکان می دهید تا با شما در ارتباط باشند.

آموزش طراحی قالب وردپرس

با آموزش طراحی قالب وردپرس می توانید به یک وردپرس کار حرفه ای تبدیل شوید. با آموزش طراحی قالب وردپرس می توانید وارد بازار کار شوید. در دوره آموزش طراحی قالب وردپرس شما گام به گام برنامه نویسی قالب وردپرس را یاد می گیرید. با آموزش طراحی قالب وردپرس دیگر لازم برای عملکرد های مختلف افزونه نصب کنید و وبسایتتان را سنگین کنید. بلکه خودتان قادر خواهید بود یک طراحی سایت کاملاً مطابق با اهداف تجاری خود یا مشتری ایجاد کنید. برای آموزش طراحی قالب وردپرس در صورت تمایل می توانید از دوره های آموزشی آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از بروزترین تجهیزات آموزشی و اساتید مجرب ارائه دهنده ی دوره های مختلف آموزش طراحی وب، آموزش طراحی قالب وردپرس، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش وردپرس و … می باشد. دانشجویان در پایان دوره فرصت استخدام در شرکت دارکوب را نیز دارند. شعبه های تهران، مازندران، کیش و امارات شرکت دارکوب از علاقه مندان طراحی و سئو وبسایت دعوت به همکاری می نماید.

آموزش php

Php یک زبان برنامه نویسی منبع باز است. با آموزش php شما می توانید طراحی وبسایت و طراحی وب اپلیکیشن انجام دهید. برای آموزش php باید به html و css تسلط داشته باشید. آموزش php نسبت به آموزش html و css به زمان بیشتری نیاز دارد. آموزش php سخت نیست اما برای اینکه تسلط کافی به این زبان برنامه نویسی پیدا کنید باید وقت بگذارید و تمرین کنید. برای آموزش php در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات آموزشی آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب به صورت آنلاین و حضوری برگزار کننده دوره آموزش php، آموزش وردپرس و …. می باشد.

پلاگین نویسی وردپرس

پلاگین ها کد هایی هستند که قابلیت هایی به طراحی سایت وردپرس اضافه می کنند. برای پلاگین نویسی وردپرس لازم نیست یک طراح وب سایت باشید اما باید با برخی مباحث مانند html و css، جاوااسکریپت و … تا حدودی آشنا باشید. پلاگین نویسی وردپرس شما را قادر می سازد تا هر عملکردی که می خواهید را به طراحی وب سایت خود اضافه کنید. برای پلاگین نویسی وردپرس ابتدا باید در دسکتاپ کامپیوتر خود یک پوشه ایجاد کنید و برای آن یک نام انتخاب کنید. سپس باید یک فایل در ویرایشگر متن ایجاد کنید و با پسوند php آن را در پوشه ای که ساخته بودید، ذخیره کنید. در مرحله بعد پلاگین نویسی وردپرس باید فایل php را با ویرایشگر متن باز کنید و کد نویسی انجام دهید. بعد از اینکه عملکردی که می خواستید را کد نویسی کردید باید آن را تست کنید و مطمئن شوید درست کار می کند. در مرحله آخر پلاگین نویسی وردپرس باید آن را آپلود کنید و عملکرد آن را در طراحی سایت خود ببینید. برای آموزش وردپرس و آموزش پلاگین نویسی وردپرس در صورت تمایل می توانید از خدمات آموزشی آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید.

یک شرکت طراحی سایت خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اگر می خواهید طراحی وب سایت انجام دهید حتماً یک شرکت طراحی سایت معتبر استخدام کنید. یک شرکت طراحی سایت معتبر با برخورداری از کارمندان مجرب و منابع بروز می تواند بالاترین کیفیت را ارائه دهد. برخی از ویژگی های یک شرکت طراحی سایت معتبر عبارتند از:

سابقه

یک شرکت طراحی سایت با سابقه طولانی قطعاً بیشتر قابل اعتماد است.

خدمات پشتیبانی

یک شرکت طراحی سایت معتبر برای طراحی سایتی که انجام می دهد خدمات پشتیبانی دارد. خدمات پشتیبانی در صورت بروز مشکل از شما حمایت می کند.

طراحی سایت سئو فرندلی

سئو یکی از موارد مهم در طراحی سایت است. سئو باعث جذب ترافیک از موتور های جستجو می شود. برای طراحی وب، شرکت طراحی سایتی استخدام کنید که طراحی سایت سئو فرندلی انجام می دهد و خدمات سئو سایت دارد.

نظرات دیگر کاربران و نمونه کار ها

برای پی بردن به میزان اعتبار شرکت طراحی سایت مورد نظر خود می توانید نمونه کار ها و نظرات دیگر کاربران را بررسی نمایید. یک شرکت طراحی سایت معتبر نمونه کار های زیادی در زمینه های مختلف و با سطوح پیچیدگی مختلف دارد. با بررسی نظرات کاربران نیز می توانید به میزان رضایت آنها از خدمات شرکت طراحی سایت مورد نظر خود پی ببرید. شرکت دارکوب یکی از معتبرترین شرکت طراحی سایت ها در ایران است که انواع خدمات طراحی سایت را ارائه می دهد.

خلاصه

طراحی سایت با وردپرس محبوبیت زیادی دارد. برخی از علل محبوبیت وردپرس ساده بودن کار با وردپرس و تنوع افزونه های قدرتمند و قالب ها در وردپرس است. وردپرس کار ها مورد نیاز شرکت ها و سازمان های زیادی هستند و پیش بینی می شود نیاز به استخدام وردپرس کار ها در آینده بیشتر هم می شود. با توجه به اینکه محبوبیت وردپرس رو به افزایش است و بسیاری از افراد ترجیح می دهند طراحی سایت با وردپرس داشته باشند آینده کاری توسعه دهندگان وردپرس بسیار خوب است. اگر می خواهید توسعه دهنده وردپرس شوید و به عنوان وردپرس کار استخدام شوید در صورت تمایل می توانید از خدمات آموزش وردپرس آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب ارائه دهنده ی دوره های مختلف آموزش وردپرس، آموزش php، آموزش پلاگین نویسی، آموزش طراحی سایت با وردپرس و …. می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز