بهترین نرم افزار طراحی سایت داینامیک

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5359

4.4/5 - (16 امتیاز)

امروزه بسیاری از مشاغل فقط حضور آنلاین دارند و از طریق تعاملات مجازی فعالیت های کاری خود را پیش می برند. برای خیلی از مشاغل، طراحی سایت حکم نماینده ی شرکت را دارد. بنابراین وب سایت ها باید به بهترین شکل ممکن طراحی شوند تا بتوانند نیاز های کارفرمایان و کاربران را تأمین کنند. برای اینکه مشاغل مختلف بتوانند سود آنلاین به حداکثر برسد، وب سایت ها باید تعاملی و پاسخگو طراحی شوند.

وب سایت های داینامیک برای به حداکثر رساندن حضور آنلاین برای این کسب و کار ها بهترین راه حل می باشد.

این روز ها وب سایت ها به معنای چهره و هویت سازمان ها هستند. اگر یک وب سایت به خوبی طراحی شده باشد، می تواند تأثیر زیادی بر نمایش آنلاین کسب و کار ها داشته باشد.

وب سایت های داینامیک نه تنها به حضور آنلاین کسب و کار ها کمک زیادی می کنند، بلکه سود آنها را نیز به حداکثر می رسانند.

به همین جهت، طراحان وب در مقابل تغییرات دنیای طراحی نباید منفعل باشند. بلکه باید خود را مطابق با آخرین تغییرات، بروزرسانی کنند. زیرا امروزه کاربران انتظار استفاده از وب سایت های بهبود یافته را دارند و استفاده از فناوری های جدید طراحی وب، به یک ضرورت تبدیل شده است.

نرم افزار های طراحی وب از جمله ی این تغییرات و فناوری های روز هستند. نرم افزار های طراحی وب، ابزار هایی برای ایجاد، ویرایش و بروزرسانی صفحات وب را در اختیار کاربران قرار می دهد. طراحان وب با استفاده از این نرم افزار ها و ویرایش کد های HTML اقدام به ایجاد و راه اندازی وب سایت ها می کنند.

افرادی که بدون ابزار های ساخت وب، سایتی را راه اندازی می کنند، برای ایجاد و مدیریت چارچوب HTML و CSS برای وب سایتشان به طراحان سایت نیازمند خواهند بود.

نرم افزار های طراحی وب دارای ویژگی هایی برای ویرایش کد و بصری سازی پروژه های طراحی وب هستند. بسیاری از آنها دارای چارچوب ها و قالب هایی برای کمک به ایجاد ساختار اساسی وب و همچنین کتابخانه های ابزار برای صرفه جویی در زمان و تلاش در راه اندازی یک وب سایت می باشند.

نرم افزار های طراحی وب معمولاً این امکان را به طراحان می دهند تا بتوانند کد ها را از ویراشگر های متن، و یا عناصر بصری را از ابزار های طراحی مانند نرم افزار های گرافیکی به این بستر اضافه کنند.

اما اگر در بازار طراحی وب تازه کار هستید و می خواهید بدانید کدام نرم افزار برای طراحی طراحی سایت بهترین است و ارزش سرمایه گذاری مالی و زمانی را دارد، باید بگوییم، اینکه کدام نرم افزار بهترین است، به شدت به اهداف شما از طراحی سایت برمی گردد. یک نرم افزار خاص نمی تواند پاسخگوی تمام اهداف وجنبه های طراحی باشد. از این رو ممکن است برخی مجبور به استفاده از چندین نرم افزار برای طراحی سایت خود شوند .

بهترین راهکار این است که چندین نرم افزار را امتحان کنید و هر کدام که بیشترین سازگاری با اهداف شما را دارد، انتخاب کنید.

بهترین نرم افزار طراحی سایت داینامیک

بهترین نرم افزار طراحی سایت داینامیک

چرا برای طراحی وب سایت های داینامیک از نرم افزار ها استفاده کنیم؟

نرم افزار های طراحی سایت، نیاز طراحان به دانش عمیق برنامه نویسی را تا حد زیادی رفع کرده است. بسیاری از پلتفرم ها، ویژگی بازدید را برای طراحان مهیا می کنند تا بتوانند کد های نوشته شده را بلافاصله و به طور مستقیم ویرایش کنند. پلتفرم ها معمولاً دارای ویژگی هایی هستند که به گدگذاری کمک می کنند. مانند بسته شدن خودکار کد های HTML و یا کتابخانه هایی که طراحان می توانند قطعات کد را از آنجا بردارند. قالب های سفارشی سازی شده نیز برای مبتدیان می تواند تا حد زیادی طراحی سایت های پویا را آسان کند.

یکی از ویژگی های برجسته ی نرم افزار های طراحی سایت داینامیک اضافه کردن تصاویر و متون به صورت داینامیک و به اندازه ی متناسب با صفحه نمایش های مختلف می باشد. این ابزار ها برای طراحی وب سایت های زیبا و تعاملی بسیار مناسب هستند. همچنین نرم افزار طراحی سایت، وب سایت شما را در دامنه ی انتخابیتان انتشار می دهد و به شما این امکان را می دهد تا در صورت لزوم آنها را ویرایش کنید.

چرا طراحی های وب داینامیک مهم هستند؟

طبق آمار و مطالعات، 62% از کمپانی ها ابراز داشته اند که طراحی های داینامیک باعث افزایش فروش آنها می شود.

همچنین، 75% از کاربران گفته اند که اساس قضاوت آنها برای یک کسب و کار، وب سایت آن حرفه می باشد.

نرم افزار های طراحی سایت

به طور کلی وب سایت ها یا داینامیک هستند و یا استاتیک. برای طراحی هر دو نوع وب سایت می توان از نرم افزار های طراحی وب استفاده کرد.

طراحی وب را با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا، بدون نیاز به کدنویسی نیز می توان انجام داد.

برخی از نرم افزار های طراحی وب داینامیک عبارتند از:

Dreamweaver

با dreamweaver می توانید ابزار های طراحی را در پس زمینه داشته باشید و تغییراتی را که اعمال می کنید، در همان لحظه ببینید. کد های HTML را می توانید ویرایش کنید و فوراً پیش نمایش آنها را ببینید.

Google web designer

با استفاده از کتابخانه ی google web designer می توانید گالری تصاویر، نقشه، فیلم ها و انواع توابع دیگر را به وب سایت خود اضافه کنید.

Rapidweaver

استفاده از rapidweaver بسیار آسان است. با این نرم افزار می توانید براحتی یک وبلاگ و یا وب سایت مطابق با اصول سئو طراحی کنید.

یکی دیگر از ابزار های طراحی سایت، سیستم های مدیریت محتوا می باشند. با استفاده از CMS ها می توانید به طور رایگان و بدون نیاز به دانش کدنویسی وب سایت طراحی کنید. یکی از این CMS ها وردپرس می باشد.

بهترین نرم افزار طراحی سایت داینامیک

بهترین نرم افزار طراحی سایت داینامیک

چرا طراحی سایت داینامیک با وردپرس؟

با طراحی های داینامیک می توانید صفحات وب سایت خود را خیلی ساده و با لاگین مدیر، بدون نیاز به پنل مدیر، آپدیت کنید. مدیر وب سایت های داینامیک به صورت پویا می تواند در لحظه، جلوه های بصری وب سایت را ویرایش کند.

در صفحات پویا می توانید تصاویر، ویدئو ها و موضوعات چندرسانه ای خود را با راه حل کشیدن و رها کردن، پیاده سازی نمایید. همچنین می توانید توضیحاتی به آنها استفاده کنید، تا در صورت لزوم براحتی یافت شوند.

در وردپرس، مدیر سایت می تواند کنترل کننده ی غلط های املایی را فعال کند تا در صورت بروز خطاهای املایی آنها را براحتی رفع نماید.

در طراحی های داینامیک، به مدیران سایت امکان کاهش حجم فایل های تصویری بدون افت کیفیت به صورت اتوماتیک داده می شود.

نتیجه

برای طراحی سایت یا باید کدنویسی بدانید و یا از نرم افزار های طراحی سایت استفاده کنید.

کد نویسی می تواند کمی سخت باشد، اما نرم افزار های طراحی وب، کار طراحی را تا حد زیادی آسان کرده است.

اما اینکه کدام نرم افزار بهترین است، بستگی زیادی به هدف شما دارد.

یکی از محبوب ترین وب سایت ساز ها وردپرس می باشد که با استفاده از آن هم می توانید وب سایت های داینامیک ایجاد کنید و هم استاتیک.

اگر خودتان قادر به طراحی سایت نیستید و یا به اندازه ی کافی وقت برای این کار ندارید، این کار را به متخصصین این حوزه واگذارید.

شرکت دارکوب با تیمی حرفه ای، ارائه دهنده ی طراحی انواع سایت و خدمات سئو می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز