تأثیر افزایش بازدید وب سایت بر روی سئو

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=9129

تآثیر افزایش یازدید سایت بر سئو سایت
5/5 - (1 امتیاز)

افزایش بازدید سایت مهم است. افزایش بازدید سایت در اینکه وب سایت شما در کجای صفحه نتایج موتور های جستجو ظاهر شود، کمک زیادی می کند. افزایش بازدید وب سایت همیشه یکی از دغدغه های دارندگان وب سایت ها است. افزایش بازدید سایت به رتبه بندی بالاتر کمک می کند. وقتی وب سایتی بازدید های زیادی دارد، یک سیگنال مثبت برای گوگل و سایر موتور های جستجو ارسال می شود که وب سایت مربوطه از محبوبیت بیشتری برخوردار است. گوگل در مورد وب سایت هایی که کلیک بیشتری دارند، اینطور استنباط می کند که محتوای خوبی دارند که پاسخگوی نیاز های کاربران است، از کلمات کلیدی به خوبی استفاده کرده اند و خیلی از نکات مربوط به بهینه سازی سایت را به خوبی رعایت کرده اند.

هر چه طراحی سایتی محبوب تر باشد، بهتر است. اما گوگل بیشتر از اینکه به ترافیک وب سایت ها توجه دارد، به نحوه ی دسترسی کاربران به وب سایت ها و تعامل آنها با وب سایت ها توجه دارد. اگر وب سایتی دارید و به دنبال افزایش بازدید سایت خود هستید، راهکار های زیادی وجود دارد. مانند استفاده از کلمات کلیدی درست و مناسب، تولید محتوای با کیفیت، تبلیغ در گوگل و ….

چگونه می توانم ترافیک بیشتری برای طراحی وب سایت خود به دست آورم؟

برای اینکه بتوانید ترافیک طراحی وب سایت خود را افزایش دهید، استراتژی های گوناگونی وجود دارد. برخی از مهمترین استراتژی های افزایش بازدید سایت عبارتند از:

شناخت کاربر

شناخت کاربر مهم است. اگر دارندگان وب سایت ها بتوانند کاربران خود را بیشتر بشناسند، می توانند اقدام به تولید محتوای بهتری کنند که به زبان کاربران محلی است و برای آنها قابل درک است. تولید محتوای با کیفیت که به زبان کاربران محلی باشد، می تواند کلیک های بیشتری را کسب کند. در نتیجه می تواند رتبه ی سایت را جابجا کند. برای اینکه بتوانید مخاطبان خود را بیشتر بشناسید راه های زیادی وجود دارد.

نظرسنجی ها

از کاربران بخواهید که فرم های نظر سنجی را پر کنند و اگر پیشنهاد و یا انتقادی دارند، بگویند.

تحقیقات بازار

با کاربران صحبت کنید. سعی کنید بفهمید علایق آنها چیست. داده هایی که به دست می آورید را تجزیه تحلیل کنید.

چت و گفتگو

از تیم پشتیبانی بخواهید که با کاربران چت کنند. چت و گفتگو منجر به کسب اطلاعات ارزشمندی از کاربران می شود.

استفاده از ابزار هایی مانند google analytics

استفاده از ابزار هایی مانند google analytics کمک می کند تا متوجه شوید کاربران از کدام صفحه آمده اند! شبکه ی رسانه های اجتماعی و یا پست های وبلاگ. استفاده از این ابزار های به شناخت کاربر کمک زیادی می کند.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب

کلمات کلیدی مناسب نقش زیادی در افزایش بازدید وب سایت دارند. برای اینکه بتوانید کلمات کلیدی مناسبی را انتخاب کنید، در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید. از کلمات کلیدی مختلف در طراحی سایت و محتوای سایت خود استفاده کنید. برای شناسایی کلمات کلیدی مناسب می توانید از ابزار های گوناگونی استفاده نمایید. در استفاده از کلمات کلیدی چند مورد را بررسی کنید:

  • حجم جستجو
  • قصد جستجو
  • سختی کلمات کلیدی
  • عملکرد جستجوی ارگانیک وب سایت درباره ی یک کلمه ی کلیدی خاص
  • تعداد دامنه های پیوندی
  • اعتبار دامنه و یا رتبه ی دامنه ی وب سایت های رتبه بندی شده در صفحه یک
سئو و افزایش بازدید سایت

تأثیر افزایش بازدید وب سایت بر روی سئو سایت

سئو فنی

سئو فنی در افزایش بازدید سایت نقش زیادی بازی می کند. سئو فنی باعث می شود که طراحی سایت شما مورد پسند  گوگل قرار گیرد. سئو فنی باعث می شود تا گوگل بفهمد وب سایت شما مربوط به چه موضوعی است. سئو فنی منجر به جستجوی کارآمد URL ها توسط گوگل می شود. برای پیاده سازی سئو فنی لازم است یک نقشه XML سایت به موتور جستجوی گوگل ارسال کنید. نقشه سایت به موتور های جستجو برای یافتن محتوای وب سایت شما و رتبه بندی آن کمک می کند.

پیمایش ساده سایت باعث می شود تا کاربران براحتی محتوایی که می خواهند را بیابند. پیمایش ساده سایت باعث ایجاد UX بهتر می شود. پیوند های شکسته را در سایت خود بیابید و آنها را رفع کنید. از ابزار های مناسب برای پیدا و رفع مشکلات خزیدن استفاده نمایید. اگر آدرس صفحات در طراحی وب سایت شما تغییر کرده اند، تغییر مسیر ها را اعمال کنید. از برچسب ها به درستی استفاده کنید. سرعت بارگذاری سایت خود را بهبود دهید. برای اینکار ابزار های زیادی مانند lighthouse و … وجود دارد.

سئو داخلی

سئو داخلی، بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو و جذب ترافیک ارگانیک می باشد. برای هر صفحه یک کلمه کلیدی خاص در نظر بگیرید. آدرس های اینترنتی را ساده در نظر بگیرید. از کلمات کلیدی در آدرس های اینترنتی استفاده کنید. از برچسب های عنوان جذاب که حاوی کلمات کلیدی می باشند، استفاده نمایید. از توضیحات متا توضیحی و مناسب استفاده نمایید. از برچسب های h1 تا h6 استفاده کنید. از کلمات کلیدی اولیه و ثانویه در چندین جا از محتوای خود و همچنین از پیوند های داخلی و خارجی استفاده نمایید.

سئو تاکتیک های زیادی دارد. از آنجا که الگوریتم های گوگل برای ارائه ی UX بهتر دائماً در حال تغییر و بهبود هستند، سئو و بهینه سازی سایت نیز مدام در حال تغییر است. از این رو خیلی مهم است که در بهینه سازی سایت خود از جدیدترین استاندارد های سئو در سایت خود استفاده کنید. استخدام یک شرکت طراحی سایت راه حل بهتری است. زیرا یک شرکت طراحی سایت معتبر با آگاهی از جدیدترین تغییرات سئو می تواند بیشترین میزان کیفیت را ارائه دهد. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای ارائه دهنده ی مدرن ترین خدمات طراحی سایت و سئو سایت می باشد.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به معنای تولید و انتشار محتوای با کیفیت و مرتبط برای جذب کاربران بیشتر و افزایش فروش می باشد. محتوا هر چیزی مانند تصاویر، ویدئو ها، اینفوگرافیک ها، کتاب های الکترونیکی و …. می تواند باشد. محتوایی تولید کنید که برای کاربرانتان جذاب و قابل درک باشد. بازاریابی محتوا علاوه بر جذب ترافیک و افزایش بازدید طراحی وب سایت می تواند باعث فروش و موفقیت های بیشتر یک کسب و کار شود.

استفاده از رسانه های اجتماعی

روزانه میلیون ها کاربر از رسانه های اجتماعی برای اهداف و رفع نیاز های روزمره خود استفاده می کنند. برای اینکه در استفاده از رسانه های اجتماعی موفق باشید، ابتدا مشخص کنید که کاربران هدف شما از کدام پلتفرم بیشتر استفاده می کنند. از رسانه های اجتماعی هم برای تولید و انتشار محتوا بهره ببرید و هم برای تعامل بیشتر با کاربرانتان. به طور مرتب و پیوسته با کاربران خود در ارتباط باشید. به سؤالات آنها پاسخ دهید و از نقطه نظرات آنها برای پیشرفت کاری خود بهره ببرید.

تبلیغ در گوگل

برای اینکه ترافیک و بازدید وب سایت خود را به حداکثر برسانید، علاوه بر پیاده سازی اصول سئو بایستی از هر روش دیگری مانند تبلیغ در گوگل و گوگل ادوردز نیز استفاده کنید. سئو و بهینه سازی سایت در بلند مدت به نفع است. اما تبلیغ در گوگل خیلی زود به نتیجه می رسد. می توانید برای جذب ترافیک سریع از تبلیغات PPC و تبلیغ در گوگل استفاده کنید تا سئو وب سایت شما به ثمره برسد. تبلیغ در گوگل می تواند افزایش آگاهی از برند تجاری شما را در پی داشته باشد. برای تبلیغ در گوگل یک سری کلمات کلیدی خاص را انتخاب کنید و از آنها در تبلیغات خود استفاده کنید.

شرکت در جوامع آنلاین

شرکت در جوامع آنلاین مانند انجمن ها این فرصت را به وجود می آورد که با افرادی که به صنعت و حرفه ی شما علاقه مند هستند، ارتباط برقرار کنید. شرکت در انجمن ها و جوامع آنلاین فرصت های خوبی برای جذب ترافیک و بک لینک سازی برای شما ایجاد می کند.

بهینه سازی سایت و افزایش بازدید سایت

تأثیر افزایش بازدید وب سایت بر روی سئو سایت

چرا سئو و بهینه سازی سایت مهم است؟

سئو و بهینه سازی سایت یکی از بخش های مهم هر طراحی وبسایتی است. زیرا:

باعث افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه بندی می شود

بر اساس گزارشات، کاربران بر روی 5 نتیجه ی اول بیشتر از بقیه صفحات کلیک می کنند. سئو و بهینه سازی سایت کمک می کند تا سایت شما رتبه ی بهتری در SERP کسب کند و دید بیشتری داشته باشد. در نتیجه مشتریان بالقوه بیشتر بر روی سایت شما کلیک می کنند و می توانید موقعیت های نرخ تبدیل و فروش بیشتری به دست آورید.

اعتماد سازی

وب سایت هایی که رتبه های بالاتری دارند، بیشتر مورد اعتماد کاربران هستند. کاربران تمایل دارند به پیشنهاد موتور های جستجو توجه کنند. وب سایت هایی با رتبه های بالاتری برای کلمات کلیدی مورد جستجوی کاربران، در جلب اعتماد بیشتر آنها موفق تر هستند.

ارائه ی UX بهتر

بهینه سازی سایت باعث بهبود UX می شود. کاربران به وب سایت های بهینه شده راحتتر دسترسی پیدا می کنند. بعلاوه موتور های جستجو نیز می توانند یک سایت بهینه شده را راحتتر بیابند و رتبه بندی کنند.

آیا سئو و بهینه سازی سایت برای هر کسب و کاری مهم است؟

فرقی نمی کند که شما چه نوع کسب و کاری داشته باشید و یا تجارت شما کوچک یا بزرگ باشد، در هر حال سئو سایت مهم است. ممکن است الآن رتبه ی یک صفحه نتایج موتور های جستجو را داشته باشید و با خودتان فکر کنید که اصلاً رقیبی ندارید، پس نیاز به بهینه سازی سایت ندارید. اما این فکر اشتباه است. زیرا ممکن است خیلی زود شرکا و رقبای شما اقدام به طراحی وب سایت کنند و با بهینه سازی سایت خود از شما سبقت بگیرند. برخی موارد در تجارت از کنترل صاحبین تجارت ها خارج است. مثلاً اینکه شما نمی دانید کاربران نسبت به محصولات جدید چه رفتار و واکنشی دارند، یا اینکه نمی دانید یک وب سایت تازه طراحی شده چگونه در SERP نمایش داده می شود. بنابراین با بهینه سازی سایت خود بایستی همیشه برای رقابت آماده باشید. با سرمایه گذاری بر روی سئو سایت می توانید پیشرفت کاری خودتان را تضمین کنید.

اگر به دنبال استفاده بهینه سازی وبسایت خود هستید، در صورت تمایل می توانید سفارش سئو سایت خود را به شرکت دارکوب دهید. شرکت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه کار ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت و سئو سایت برای مشاغل گوناگون می باشد.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

منظور از دیجیتال مارکتینگ استفاده از بستر اینترنت برای تبلیغات و جذب مشتری می باشد. دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از دستگاه های الکترونیکی برای انتقال پیام های بازرگانی و اندازه گیری تأثیر آن می باشد. بازاریابی اینترنتی می تواند انواع مختلفی مانند محتوای ویدئویی، تصویری، مقالات، پست های رسانه های اجتماعی و ….داشته باشد. برخی کانال های بازاریابی آنلاین عبارتند از: طراحی وب سایت، ارسال پست در رسانه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و ….

چرا بازاریابی اینترنتی مهم است؟

با رشد تکنولوژی و فناوری خیلی مهم است که صاحبین مشاغل برای کسب و کار خود یک برنامه بازاریابی اینترنتی مؤثر داشته باشند. زیرا:

بسیاری از کاربران آنلاین هستند

امروزه شمار بسیار زیادی از کاربران زمان زیادی را در محیط های مجازی و رسانه های اجتماعی سپری می کنند. این می تواند به معنای یک فرصت طلایی برای جذب این افراد به کسب و کار های مختلف باشد. کاربران برای یافتن اطلاعات و محصولات و خدمات مورد نیاز خود اینترنت را زیر و رو می کنند. با سرمایه گذاری بر روی استراتژی های بازاریابی اینترنتی می توان به توسعه و رونق کسب و کار ها کمک زیادی کرد.

مقرون به صرفه است

بازاریابی اینترنتی بسیار مقرون به صرفه است. شاید فکر کنید که دیجیتال مارکتینگ هزینه بر است. اما هزینه ای که برای بازاریابی آنلاین می کنید، خیلی زود به شما بازمی گردد. با بازاریابی دیجیتالی سرمایه گذاری پر سودی را تجربه خواهید کرد.

اینترنت یک بستر همیشه در دسترس است

کاربران در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهند می توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند. شما با یک طراحی سایت حرفه ای و تبلیغات این فرصت را به کاربران خود می دهید تا هر موقع که بخواهند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. اگر به دنبال طراحی وب سایت و تبلیغات برای طراحی سایت خود هستید، در صورت تمایل می توانید از خدمات تبلیغات، طراحی سایت و سئو سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید.

با دیجیتال مارکتینگ می توانید ترافیک با کیفیتی به طراحی وبسایت خود هدایت کنید

استفاده از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ فرصت های خوبی برای جذب ترافیک با کیفیت برای دارندگان طراحی وب سایت ها ایجاد می کند. بازاریابی اینترنتی باعث می شود که کاربرانی که به کسب و کار شما علاقه مند هستند، محصولات و خدمات شما را راحتتر بیابند. با بازاریابی اینترنتی می توانید به صورت هدفمند هزینه کنید. در نتیجه می توانید با کمترین هزینه بیشترین بهره برداری را داشته باشید.

نتیجه

افزایش بازدید سایت یکی از دغدغه های صاحبین وب سایت ها است. اگرچه افزایش بازدید سایت به طور مستقیم باعث بهبود سئو سایت نمی شود، اما یک سیگنال خوب برای موتور های جستجو می باشد. وقتی بازدید از یک سایت زیاد و رو به افزایش باشد، موتور های جستجو اینطور نتیجه گیری می کنند که آن سایت محتوای با کیفیت دارد و UX خوبی ارائه می دهد. ارائه ی UX خوب یکی از مهمترین اهداف موتور های جستجو می باشد. موتور های جستجو می خواهند که کاربران اطلاعات درست و با کیفیتی به دست آورند. صاحبین کسب و کار ها با ترفند های مختلف مانند پیاده سازی اصول سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغ در گوگل و استفاده از راهکار های دیجیتال مارکتینگ می توانند به افزایش بازدید سایت خود و ارائه ی UX بهتر به کاربران کمک کنند.

از آنجا که سئو و بهینه سازی سایت دائماً در حال تغییر است، بهترین راه حل استخدام یک شرکت طراحی وبسایت معتبر می باشد. زیرا یک شرکت طراحی سایت معتبر با پیاده سازی مدرن ترین خدمات سئو و طراحی سایت می تواند بالاترین میزان کیفیت را ارائه دهد. اگر به دنبال بهینه سازی سایت خود هستید، در صورت تمایل می توانید از خدمات سئو سایت و طراحی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز