تأثیر ویروس کرونا بر افزایش سفارش های طراحی سایت

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=3772

5/5 - (1 امتیاز)

در این روز ها که ویروس کرونا خیلی از کشور های دنیا را درگیر کرده است، تحقیقات نشان می دهد که 52% از مصرف کنندگان از شلوغی اجتناب می کنند و 32% نیز به دلیل ویروس کرونا کمتر از خانه های خود خارج می شوند و از سوی دیگر برند های بزرگ و معتبر دنیا نگران تأثیر این ویروس بر کسب و کارشان می باشند و همین موضوع باعث رو آوردن هرچه بیشتر کسب و کار های مختلف به فعالیت های آنلاین از طریق طراحی سایت و افزایش سفارشات از این راه شده است.

کرونا باعث خانه نشین شدن مردم شده است، چیزی که افزایش فعالیت های مجازی را به همراه داشت. این روزها خیلی از مردم ترجیح می دهند که حتی خرید روزمره ی خود را از طریق اینترنت انجام دهند و تفریح و سرگرمی مردم به دلیل عدم تجمع در مکان های عمومی بیشتر به بازی ها و سرگرمی های آنلاین تبدیل شده است.

همچنین خیلی از آموزشگاه ها و مدارس و دانشگاه ها اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین و مجازی کرده اند.

همه ی اینها افزایش سفارشات در زمینه ی طراحی وب را به دنبال داشته است. زیرا اغلب مردم ترجیح می دهند از طریق وب سایت های معتبر پیگیر کارهای روزمره ی خود از خرید برای خانه گرفته تا برگزاری کلاس های آنلاین و همچنین کارهای بانکی شوند.

کرونا باعث سوق دادن کسب و کارها به آنلاین شدن، شده است و سفارشات طراحی وب سایت روز به روز روبه افزایش می باشد و طراحی وب سایت برای کسب و کار های مختلف برای ادامه ی فعالیت های خود در روزهای شیوع کرونا به یک الزام تبدیل شده است.

طبق گزارشات مغازه ها و خرده فروشی ها و به طور کلی کسب و کار هایی که تا کنون وب سایتی نداشته اند، در روز های قرنطینه خانگی به دلیل شیوع ویروس کرونا، به دنبال طراحی سایت برای حرفه ی خود برای ادامه ی فعالیت های خود هستند.

زیرا طراحی سایت این امکان را به صاحبان مشاغل مختلف می دهد که محصولات و خدمات خود را نه تنها به کاربران وب سایت خود، بلکه به مردم جهان نشان دهند و از این طریق به کسب خود رونق بخشند و در این میان برای موفقیت بیشتر در کسب و کار های آنلاین گوگل پیشنهاد داده است که کاربران بایستی وب سایت خود را به طور مرتب برای کاربران خود بروزرسانی کنند، همچنین پروفایل Google My Bussiness خود را نیز بروزرسانی کنند، زیرا برخی از مخاطبان فقط هنگام جستجو از طریق گوگل و Google Map می توانند به وب سایت شما اعتماد کنند.

شما با داشتن یک وب سایت نه تنها می توانید از ضررهای مالی در دوران رکود اقتصادی به دلیل وجود ویروس کرونا جلوگیری کنید، بلکه حتی می توانید با حضور مستمر آنلاین به افزایش درآمد خود کمک کنید. در ادامه مقاله به بررسی ضرورت وب سایت برای هر کسب و کاری می پردازیم.

ضرورت طراحی سایت برای مشاغل مختلف

  • تأثیر اولیه

با طراحی سایت شما می توانید مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهید و آنها را جذب کسب خود کنید. طبق مطالعات کاربران طی چند ثانیه ی اول شما را از طریق شمای کلی وب ساییتان قضاوت می کنند. پس با داشتن وب سایتی زیبا و کارآمد می توانید آنها را تحت تأثیر قرار دهید.

اما برعکس اگر وب سایت شما به اندازه ی کافی کارآمد و جذاب نباشد، آنها خیلی زود وب سایت شما را ترک می کنند و به احتمال زیاد جذب رقیب شما می شوند.

طراحی وب از این جهت اهمیت دارد که بر نحوه ی درک مخاطبان شما از نام تجاری شما تأثیر می گذارد. آنها با تصوری که از شما دارند، تصمیم می گیرند که آیا در صفحه باقی بمانند یا آن را ترک کنند.

  • استراتژی بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر (سئو)

از سوی دیگر بسیاری از عناصر و شیوه های طراحی وب بر نحوه ی انتشار مطالب در وب سایت شما تأثیر می گذارند، که به نوبه ی خود بر نحوه ی خزیدن عناصر موتور جستجو و نمایه شدن وب سایت شما تأثیر می گذارند.

گذشته از نحوه ی انتشار مطالب در وب سایت شما، برخی از عناصر طراحی وب می توانند به طور مستقیم بر سئوی شما تأثیر بگذارند.

استراتژی سئو به این جهت مهم است که شما با به کارگیری اصول سئو در طراحی وب سایت خود و طراحی یک وب سایت حرفه ای می توانید ترافیک وب خود را افزایش دهید و کاربران زیادی را به خود جذب کنید و شغل و محصولات و خدمات خود را به آنها معرفی کنید، چیزی که منجر به افزایش فروش و سود شما خواهد شد.

از سوی دیگر مردم به وب سایتی که بد و گیج کننده طراحی شده است، نمی توانند اعتماد کنند. اگر آنها شاهد وب سایت ضعیف شما باشند و یا اطلاعات وب شما قدیمی به نظر برسد، نمی توانند به وب سایت شما اعتماد کنند.

از طرف دیگر یک طراحی وب حرفه ای می تواند اعتماد به نفس مخاطبان شما را افزایش دهد و این موضوع مهمی است که کاربران هنگام بازدید از وب سایت شما احساس اعتماد به نفس کنند زیرا در این صورت مدت زمان بیشتری در وب سایت شما باقی می مانند و این خود می تواند فرصت های فروش و جذب مخاطب بیشتری برای شغل شما ایجاد کند.

پیشنهاد

در روز های قرنطینه خانگی، همانطور که باید به فکر سلامت خود باشیم، لازم است در حرفه و کار خود نیز برای گذران زندگی به اندازه ی کافی موفق باشیم. به همین پیشنهاد می شود که:

  • حتماٌ برای حرفه ی خود وب سایتی طراحی کنید

شما با سفارش طراحی وب سایت توسط یک شرکت معتبر می توانید کمتر از یک هفته وب سایتی کارآمد و عالی داشته باشید که می تواند بر درآمد و اعتبار شما بیفزاید.

  • کانال تلگرام خود را به صفحه ای برای ارائه ی محصولات و خدمات خود تبدیل کنید

با این کار می توانید مشتریان جدید نیز به صفحه ی خود اضافه کنید و حرفه ی خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید.

  • در صفحه ی وب خود پرداخت آنلاین داشته باشید

پرداخت آنلاین می تواند سهولت و آسانی و تجربه ی مثبت کاربر را برای کاربران به همراه داشته باشد. این موضوع می تواند باعث جذب مخاطبان و افزایش اعتبار کسب شما شود.

  • اطلاعات کاربران را ثبت کنید

با ثبت اطلاعات کاربران شما می توانید آنها را گروه بندی کنید و برایشان پیامک ارسال نمایید و آنها را در جریان فعالیت های کاری خود قرار دهید.

خلاصه

طبق گزارشات وجود ویروس کرونا برای برخی از کسب و کار ها افزایش فروش را به همراه داشته است، اما برعکس آن برای بعضی از کسب و کار های رکود اقتصادی را به همراه داشته است. اما این موضوع باعث افزایش سفارشات طراحی وب سایت شده است زیرا با طراحی سایت صاحبان مشاغل مختلف می توانند این افتان و خیزان در کسب و حرفه ی خود را مدیریت کنند و از ضرر های احتمالی تا حد زیادی جلوگیری کنند.

بنابراین داشتن وب سایت به طور کل و به خصوص در ایام شیوع کرونا تبدیل به یک الزام و ضرورت شده است و اگر شما خودتان دانش راه اندازی یک وب سایت حرفه ای را دارید بهتر است هر چه زودتر اقدام کنید و اگر این دانش را ندارید، بهتر است از یک شرکت حرفه ای و معتمد در این زمینه تقاضای طراحی یک وب سایت حرفه ای را نمایید.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز