تبدیل وردپرس به اپلیکیشن

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5694

5/5 - (1 امتیاز)

این روز ها خیلی از مردم برای مرور وب سایت ها از گوشی های همراه و تبلت ها استفاده می کنند. اگرچه طراحی وب سایت های ریسپانسیو و سازگار با موبایل به یک الزام تبدیل شده است. اما طراحی اپلیکیشن های موبایل تجربه ی کاربری بهتری ارائه می دهند.

بیشتر افراد ترجیح می دهند تا با گوشی های همراه به مرور اینترنت و خرید های آنلاین بپردازند. اپلیکشن ها یک راه حل مناسب برای ایجاد تجربه ی کاربری بهتر و در دسترس گذاشتن محتوای وب سایت ها برای کاربران می باشد.

در مورد تبدیل وب سایت های وردپرس به اپلیکیشن باید بگوییم که این کار با نصب پلاگین های مربوطه، در کمترین زمان و به سرعت و با کمترین هزینه قابل انجام است.

بدیهی است که وب سایت ها باید به آسانی در اختیار کاربران قرار بگیرند. یکی از بهترین راه حل های این موضوع راه اندازی اپلیکشن ها می باشد.

در واقع با ایجاد برنامه های وب شما بخشی از بودجه ی خود را ذخیره می کنید. زیرا دیگر لازم نیست برای موارد غیر ضروری هزینه کنید. ایجاد برنامه های وب به نوعی سرمایه گذاری می باشد.

داشتن وب سایت و برنامه های موبایل به شما کمک می کند تا بتوانید اهداف گوناگونی را پوشش دهید. با راه اندازی این دو با هم، هم می توانید به رشد تجارت خود کمک کنید و هم اینکه تمام آنچه را که کاربران نیاز دارند در اختیارشان قرار دهید.

اگرچه کار با اپلیکیشن ها دسترسی به اطلاعات را بسیار ساده تر می کند. اما وب سایت ها برای تمام کاربران در دسترس هستند و فقط محدود به عده ی خاصی نمی شوند. بنابراین ایجاد یک وب سایت ریسپانسیو یک ایده ی خوب برای دسترسی به سطح کاربران بیشتری می باشد.

بعلاوه طراحی یک وب سایت ریسپانسیو می تواند باعث افزایش اعتبار تجارت شما شود. طبق مطالعات، 57% از کاربران وب سایت هایی که ریسپانسیو نیستند را به عنوان یک وب سایت خوب به دیگران معرفی نمی کنند. اگر نتوانید کاربران را به وب سایت خود علاقه مند و مشتاق کنید، داشتن اپلیکیشن هم کمکی نخواهد کرد.

اما از سوی دیگر، اپلیکیشن ها در حفظ کاربران بهتر از وب سایت ها عمل می کنند. زیرا برنامه ها موبایل عملکرد بهتری نسبت به وب سایت ها دارند و با سرعت بیشتری بارگذاری می شوند. با ترکیب برنامه ی موبایل با قابلیت های گوشی مانند دوربین و یا شناسه ی لمسی می توانید UX بهتری ایجاد کنید. اعلان هایی که از طریق برنامه های گوشی برای کاربران ارسال می شود، باعث می شود تا کاربران همیشه حضور داشته باشند و با تجارت شما درگیر باشند.

بهترین ایده این است که هم وب سایت داشته باشید و هم برنامه ی موبایل، تا بتوانید از منافع هر دو بهره ببرید. وقتی می توانید به سرعت و با یک هزینه ی کم و خیلی آسان برنامه ای را در سایت وردپرس خود ایجاد کنید، دلیلی ندارد که این کار را انجام ندهید.

تبدیل وب سایت وردپرس به اپلیکیشن

تبدیل وردپرس به اپلیکیشن

ایجاد اپلیکیشن برای وب سایت های وردپرس

وقتی صحبت از راه اندازی اپلیکیشن می شود چند راه حل پیش رو دارید. برای راه اندازی برنامه های موبایل می توانید از شرکت های مربوطه تقاضای انجام این کار را کنید. اگرچه شاید این راه حل کمی گران باشد، اما در عوض درگیر پیچ و خم های راه اندازی برنامه ی موبایل نمی شوید و می توانید بهترین برنامه ها با بالاترین کیفیت را در اختیار داشته باشید.

شرکت دارکوب با بیش از 15 سال سابقه ی طراحی و سئو، آماده ی همکاری با صنایع مختلف برای ایجاد برنامه های موبایل می باشد.

یک راه حل دیگر این است که از ابزار های مناسب این کار استفاده کنید و خودتان اقدام به ایجاد برنامه ی موبایل کنید. این روش اگرچه هزینه ی کمتری را در بردارد، اما اگر قبلاً تجربه ی انجام این کار را نداشته باشید، احتمالاً با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد. برای این کار شما باید کد ها را خودتان بنویسید.

یک راه حل دیگر برای کسانی که وب سایت های وردپرس دارند و اکنون به دنبال ایجاد برنامه های موبایل هستند، استفاده از افزونه های مربوطه می باشد. با کمک از متخصصین این زمینه و شرکت های مربوطه می توانید این کار را با صرف یک هزینه ی کم انجام دهید. خیلی از افراد این گزینه را به عنوان بهترین گزینه می دانند.

استفاده از افزونه ها برای تبدیل وب سایت وردپرس به اپلیکیشن

افزونه ها بهترین گزینه برای ایجاد برنامه های موبایل وب سایت های وردپرس هستند. استفاده از افزونه ها اگرچه مقداری هزینه بردار است، اما نسبت به سایر گزینه ها بهتر است. در وردپرس افزونه های کمی وجود دارد که شما با استفاده از آنها می توانید برنامه های موبایل ایجاد کنید.

برای استفاده از این افزونه ها شما باید تا حدودی کار با وردپرس را بدانید.

بهتر است از قالب های وردپرس ریسپانسیو استفاده کنید و سرعت وب سایت خود را بهبود ببخشید تا بتوانید کاربران بیشتری جذب کنید.

Mobileload

این پلاگین، وب سایت وردپرس شما را به یک برنامه برای سیستم عامل های ios و همچنین اندروید تبدیل می کند. می توانید پلاگین های دیگر مانند woocommerce را با این پلاگین ترکیب کنید.

این پلاگین برای وب سایت های وردپرس پربازدید طراحی شده است. این پلاگین را می توانید در فروشگاه های apple و google play ارائه دهید.

Androapp

این گزینه نیاز به هزینه ی کمتری نسبت به گزینه ی قبلی دارد. با androapp می توانید طی چند دقیقه یک برنامه ی کاربردی و با ویژگی های سفارشی داشته باشید.

این پلاگین از حافظه ی پنهان پشتیبانی می کند و تنظیم آن آسان است. اما متأسفانه با برخی پلاگین ها و یا ios سازگار نیست. اما با این پلاگین می توانید به طور رایگان برنامه ی موبایل خود را ایجاد کنید و فقط برای نگهداری آن سالانه هزینه ی کمی پرداخت کنید.

تبدیل سایت به برنامه

تبدیل وردپرس به اپلیکیشن

Apppresser

Apppresser یک برنامه ی از پیش طراحی شده است که فقط لازم شما آن را به وب سایت خود متصل کنید. این پلاگین کنترل کننده ی بصری دارد که به شما امکان کنترل 100% برنامه را می دهد.

این پلاگین ویژگی های جالبی دارد، از جمله اینکه از طریق آن می توانید به رسانه های اجتماعی متصل شوید و همچنین می توانید از قابلیت های گوشی مانند دوربین و یا لیست تلفن همراه استفاده کنید. همچنین می توانید به کاربران اعلان هایی ارسال کنید.

برای استفاده از این پلاگین باید یک اکانت apppresser داشته باشید.

تست کیفیت

بعد از اینکه اپلیکیشن خود را ایجاد کردید، قبل از در اختیار گذاشتن آن برای کاربران، حتماً کیفیت برنامه را امتحان کنید. این موضوع می تواند کمی شما را به چالش بکشاند. زیرا باید موارد گوناگونی مانند قالب های دستگاه، اندازه ی دستگاه و برخی ویژگی های سخت افزاری را بررسی کنید.

برنامه ای که می سازید باید با انواع دستگاه ها همخوانی داشته باشد و عملکرد خوبی داشته باشد.

نتیجه

تبدیل وب سایت وردپرس به اپلیکیشن می تواند سهولت دسترسی کاربران به محتوای وب سایت شما را تضمین کند. از آنجا که استفاده از اپلیکیشن راحتتر است، طراحی اپلیکیشن کاربران را بیشتر جذب می کند.

برای راه اندازی یک اپلیکیشن یا می توانید خودتان اقدام به انجام این کار کنید و یا آن را به شرکت های معتبر در این زمینه بسپارید.

شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای، آماده ی همکاری با صنایع مختلف برای ارائه ی خدمات طراحی سایت و راه اندازی اپلیکیشن می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز