خرید قالب سایت وردپرس

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=6004

5/5 - (3 امتیاز)

از آنجایی که سایت بر اساس قالب، طراحی می شود، خرید قالب سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پیش از خرید قالب باید هدف از طراحی سایت را مشخص کنید. بایستی تعیین کنید که می خواهید با خرید قالب به چه نتیجه ای برسید و انتظارات شما از طراحی سایت چیست!

وردپرس در گذشته فقط بستری برای وبلاگ نویسی بود، اما امروزه یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است. وردپرس حاوی انواع و اقسام قالب هایی است که هر نوع نیازی را مرتفع می کند.

از آنجایی که خرید قالب وب سایت مهم است و تعداد بسیار زیاد قالب ها در وردپرس کمی گیج کننده است، برای یک انتخاب و خرید درست بهتر است ابتدا چند قالب را بر اساس زیبایی و علاقه مندی انتخاب کنید و سپس ویژگی های آنها را مورد بررسی و مقایسه قرار دهید. دوباره 3 مورد از بهترین ها را انتخاب کنید و همین روال را ادامه دهید تا بتوانید قالبی زیبا و با ویژگی هایی انتخاب کنید که متناسب با نیاز های شما باشد.

زیبایی شناسی در قالب های سایت

برخی قالب ها به شدت زیبا هستند اما کارایی چندانی ندارند. برعکس برخی قالب ها عملکرد خیلی خوبی دارند، اما فاقد ظاهری زیبا و جذاب هستند. شما باید بین ظاهری زیبا و عملکردی خوب، یک هارمونی و تعادل ایجاد کنید.

قالبی زیبا که گزینه های سفارشی سازی زیادی داشته باشد می تواند یک انتخاب ایده آل باشد. با استفاده از پلاگین ها شما قادر خواهید بود هر قالبی را توسعه دهید.

تغییر طرح زمینه ی قالب کار آسانی نیست. بنابراین زیرکانه عمل کنید و قالب وردپرسی انتخاب کنید که 80% از نیاز های بصری، طرح و محتوای شما را برآورده کند.

قالبی که خریداری می کنید بایستی پنلی از گزینه ها را در اختیار شما بگذارد که استفاده از آنها ضمن عدم از بین بردن زیبایی و ارزش قالب، آسان باشد. اگر به دنبال جذب کاربران هستید، به خرید قالب اهمیت زیادی بدهید.

خرید قالب سایت وردپرس

خرید قالب سایت وردپرس

خرید قالب

برای خرید قالب وب سایت وردپرس زیبا و کاربردی لازم نیست حتماً هزینه ی زیادی صرف کنید و قالبی که همه ی امکانات و ویژگی ها را دارا باشد، تهیه کنید.

در ابتدا مشخص کنید که آیا قالب مورد نظر با اهداف شما سازگاری دارد؟! آیا صدور مجوز به نفع اهداف تجاری شما می باشد؟! آیا هزینه های بروزرسانی با خرید قالب پرداخت می شود و یا هزینه ی جداگانه ای دارد؟! خرید قالب مورد نظر چه منافعی برای شما به همراه خواهد داشت؟!

بسیاری از قالب های وردپرس رایگان هستند، اما در نظر داشته باشید که هر قالب رایگانی شاید مناسب کسب و کار شما نباشد. از طرفی خرید قالب های گران که حاوی تمام مضامین باشند هم کار درستی نیست. شاید قالبی که می خرید، مضامینی داشته باشد که اصلاً به کار شما نیاید.

بنابراین برای خرید قالب سایت وردپرس به اندازه ی کافی دقت به خرج دهید و در خرید قالب، برآورده شدن انتظاراتتان از وب سایت را در اولویت قرار دهید.

سفارشی سازی آسان

برخی قالب ها بگونه ای هستند که اگر شما در کد CSS آن دست ببرید و تغییراتی در آنها ایجاد کنید، صفحات دیگر سایت وردپرس شما بهم می ریزد. علت این موضوع این است که برای استایل دهی تمام صفحات از یک کد استفاده شده است. تنظیم اینچنین تغییراتی مستلزم صرف زمان و انرژی زیادی است.

به همین دلیل قبل از خرید یک قالب وردپرس بهتر است اطمینان حاصل کنید که براحتی قابل تغییر و سفارشی سازی می باشد.

قبل از هر چیز پنل گزینه های وردپرس و پشتیبانی قالب های وردپرس را بررسی کنید تا متوجه کد های CSS آن بشوید. شما بایستی بتوانید هر قالب وردپرسی را متناسب با رنگ، طرح و آرم برند خود براحتی سفارشی سازی کنید.

همچنین باید بتوانید هدر صفحه را براحتی سفارشی سازی کنید. مثلاً مهم است که بتوانید در صورت تمایل تبلیغات بنری و یا پیوند های ناوبری را براحتی به هدر اضافه کنید. اگر اینچنین نیست بهتر است به سراغ مورد دیگری بروید و قالبی انتخاب کنید که این امکانات را به شما ارائه دهد.

برای دریافت راهنمایی های تخصصی در مورد انتخاب قالب و طراحی سایت می توانید از خدمات مشاوره تخصصی و رایگان شرکت طراحی سایت دارکوب استفاده کنید.

شرکت دارکوب با بیش از 18 سال سابقه ی طراحی و برخورداری از کادری حرفه ای، پیشرو در ارائه ی خدمات سئو و طراحی سایت می باشد. با سفارش طراحی سایت و خرید قالب وب سایت وردپرس از شرکت دارکوب، بالاترین سطح کیفیت طراحی را دریافت کنید.

خرید قالب سایت وردپرس

خرید قالب سایت وردپرس

قالب های سئو دوستانه

اگرچه وردپرس اساساً سئو دوستانه است اما همیشه هنگام خرید قالب سایت وردپرس بررسی کنید که آیا مضامین سئو و بهینه سازی سایت را دارد.

برای بازاریابی، سئو بسیار مهم است. اگرچه هر زمان که بخواهید، می توانید استراتژی های سئو را در وب سایت خود پیاده سازی کنید اما بهتر است کار خود را با قالبی سازگار با اصول سئو شروع کنید تا در وقتتان صرفه جویی شود و انرژی بیشتری برای طراحی داشته باشید.

چگونه متوجه شوم که قالبی که انتخاب می کنم سئو دوستانه است؟

چک کردن موارد ذیل می تواند در این زمینه کمک کند:

  • عناوین
  • دسته ها و برچسب ها
  • پلاگین های همراه سئو

اگر به دنبال پیاده سازی اصول سئو و راهنمایی های بیشتر در مورد بهینه سازی وب سایت هستید، می توانید با متخصصین سئو شرکت دارکوب مشورت کنید.

ادغام با شبکه های اجتماعی

اگر قالب سایت وردپرسی که خریداری می کنید حاوی پلاگین های شبکه های اجتماعی باشد، می توانید با افزودن یک دکمه در سایت خود این رسانه های اجتماعی را به وب سایتتان اضافه کنید.

شبکه های اجتماعی منبع خوبی از ترافیک، آگاهی از برند و تعامل با مشتری محسوب می شوند. به همین دلیل قالبی خریداری کنید که با شبکه های اجتماعی ترکیب می شود.

قالب سایت وردپرس ریسپانسیو

طبق گفته های گوگل، وب سایت های غیر ریسپانسیو، 61% از ترافیک خود را از دست می دهند.

کاربران موبایل روز به روز در حال افزایش هستند. تعداد زیادی از کاربران از طریق تلفن های همراه و یا تبلت ها به اینترنت دسترسی پیدا می کنند.

با خرید قالب های ریسپانسیو وردپرس می توانید وب سایت خود را در هر دستگاهی بدون بهم ریختگی مشاهده کنید و کاربران بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید.

نتیجه

طراحی سایت یکی از ابزار های مهم حضور آنلاین و بازاریابی، جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر می باشد. اساس طراحی وب، قالب آن می باشد. اگر می خواهید به تمام اهداف تجاری خود برسید باید به خرید قالب وب سایت وردپرس اهمیت دهید.

با توجه به مطالب گفته شده در مقاله می توانید در انتخاب درست قالب وردپرس موفق تر باشید.

فروشگاه قالب شرکت دارکوب حاوی تعداد زیادی قالب با مضامین و طراحی های گوناگون برای انواع تجارت ها می باشد.

اگر به دنبال طراحی سایت هستید، با انتخاب قالب از فروشگاه قالب و سفارش طراحی سایت خود به شرکت دارکوب، از بهترین کیفیت طراحی سایت و خدمات سئو بهره مند شوید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز