خرید قالب وردپرس حرفه ای

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=6829

5/5 - (2 امتیاز)

یکی از موضوعات بسیار مهم در ساخت و طراحی وب سایت، خرید قالب می باشد. خرید قالب وردپرس آنقدر مهم است که می تواند تجارت شما را توسعه دهد و یا از بین ببرد. برای اینکه بتوانید در کسب و کار خود پیشرفت کنید و شغل خود را گسترش دهید بایستی اقدام به خرید قالب وردپرس حرفه ای نمایید تا بتوانید کاربران را تحت تأثیر قرار دهید و اشتیاق و علاقه ی آنها را به شغل خود به دست آورید. اما شاید خرید قالب وردپرس حرفه ای برای خیلی از افرادی که به دنبال طراحی سایت هستند کمی سخت و دلهره آور باشد. برای اینکه در انتخاب خود موفق باشید و بتوانید قالب مناسبی خریداری کنید بایستی یک سری نکات را در نظر بگیرید و خرید آگاهانه ای داشته باشید.

وردپرس حاوی هزاران قالب و افزونه برای مشاغل مختلف می باشد. انتخاب و خرید قالب وردپرس حرفه ای می تواند طاقت فرسا و سخت باشد. اما به این موضوع فکر کنید که با خرید قالب وردپرس حرفه ای و سپس سفارشی سازی آن می توانید خیلی از هزینه ی کسب و کار خود را کاهش دهید، نرخ تبدیل، فروش و سود تجارت خود را افزایش دهید و اعتبار بیشتری برای کسب و کار خود به دست آورید.

ایجاد وب سایت با وردپرس

وردپرس یکی از محبوب ترین پلتفرم های ساخت سایت در دنیا می باشد. تقریباً بیش از 35% از کل وب سایت های دنیا بر اساس سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده اند. برای ساخت یک سایت قبل از استفاده از وردپرس بایستی یک نام دامنه و یک میزبان وب سایت انتخاب کنید. نام دامنه ای که انتخاب می کنید بایستی متناسب با تجارت شما باشد. پس از تهیه ی نام دامنه و یک میزبان سایت معتبر می توانید با استفاده از وردپرس اقدام به ساخت سایت کنید.

قبل از خرید قالب وردپرس حرفه ای به چه چیز هایی نیاز دارم؟

پیش از خرید یک قالب وردپرس حرفه ای بهتر است هدفتان از طراحی سایت را مشخص کنید. اینکه آیا مثلاً به دنبال فروش محصولات و خدمات هستید و یا وب سایتی اطلاع رسان می خواهید؟ میزان استفاده از محتوای بصری در وب سایتتان زیاد است یا کم؟ نیاز ها و خواسته های شما از طراحی سایت چیست؟ مشخص کردن هدفتان از طراحی سایت در خرید قالب وردپرس کمک زیادی می کند. در گذشته وردپرس تنها برای وبلاگ نویسی استفاده می شد، اما امروزه گسترش زیادی پیدا کرده و برای راه اندازی هر نوع وب سایتی، از وب سایت های ساده و شخصی گرفته تا وب سایت های پیچیده ی فروشگاهی، استفاده می شود.

اما اگر در مرحله ی انتخاب و خرید قالب موفق باشید، براحتی می توانید محتوای بصری، شنیداری و نوشتاری، محصولات و خدماتتان را به وب سایت اضافه کنید و آن را در معرض دید عموم قرار دهید. قالبی خریداری کنید که متناسب با تجارت شما باشد. قالبی که انتخاب می کنید می تواند رتبه بندی وب سایت شما را تحت تأثیر قرار دهد. قالبی حرفه ای و خوب تلقی می شود که علاوه بر زیبا بودن حاوی ابزار ها و پلاگین هایی باشد که نیاز ها و عملکرد هایی که می خواهید را پیاده سازی کند. قالب وردپرس باید سبک باشد تا سرعت بارگیری خوبی داشته باشد و خیلی ویژگی های دیگر که در ادامه ی مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

برای خرید قالب وردپرس حرفه ای همچنین می توانید از طراحان و توسعه دهندگان حرفه ای نیز کمک و مشاوره بگیرید تا پیش از سرمایه گذاری، بهترین انتخاب را داشته باشید. در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ی تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

قالب وردپرس چیست؟

یک قالب وردپرس مجموعه ای از فایل های css و html و php است که ظاهر وب سایت شما مانند رنگ، فونت ها، استایل و … را تشکیل می دهند. وردپرس هم قالب های رایگان دارد و هم قالب های غیر رایگان. اگر به دنبال راه اندازی یک وبلاگ ساده هستید و یا نمی خواهید سرمایه ی زیادی برای راه اندازی وب سایت صرف کنید، استفاده از قالب های رایگان ایده ی خوبی است. اما اگر به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید، بهتر است قالب وردپرس حرفه ای خریداری کنید. قالب های رایگان معمولاً پشتیبانی ندارند و به طور مرتب بروزرسانی نمی شوند و احتمالاً کدکذاری چندان قوی ندارند.

نکات مهم خرید قالب سایت حرفه ای وردپرس

خرید قالب وردپرس حرفه ای

در خرید قالب وردپرس حرفه ای چه ویژگی هایی مهم هستند؟

برخی ویژگی ها در قالب ها برای اینکه بتوانید قالب وردپرس حرفه ای و متناسب با شغل خود بخرید، مهم هستند. مانند:

پشتیبانی

خیلی مهم است قالبی خریداری کنید که از پشتیبانی شرکت فروشنده برخوردار باشد و بروزرسانی های منظمی داشته باشد. اگرچه کار کردن با وردپرس ساده است، اما بروزرسانی ها شاید برای برخی افراد کمی چالش برانگیز باشد و همچنین شاید در طی یک سال وب سایت شما چندین بار نیاز به بروزرسانی داشته باشد. عدم بروزرسانی های مرتب می تواند مشکلات سازگاری و آسیب پذیری در وب سایت شما ایجاد کند. از سوی دیگر وردپرس دائماً در حال پیشرفت و تغییر است و خیلی مهم است که وب سایت وردپرس شما منطبق با این تغییرات بروزرسانی شود تا بهترین تجربه ی کاربری را داشته باشد و در جذب کاربر موفق باشد.

برای خرید قالب وردپرس حرفه ای می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن نمایید. تمامی قالب های فروشگاه دارکوب ریسپانسیو هستند، توسط این شرکت طراحی شده اند و از خدمات پشتیبانی شرکت دارکوب برخوردارند.

دموی قالب

پیش از خرید قالب وردپرس می توانید دموی قالب را ببینید. دموی قالب ظاهر وب سایت و ویژگی هایی که دارد را به شما نشان خواهد داد. گزینه های سفارشی سازی را می توانید در منو ببینید. ممکن است قالب از نظر رنگ و فونت با آنچه که شما می خواهید متفاوت باشد. در این هنگام می توانید از گزینه های سفارشی سازی بهره ببرید. گزینه های سفارشی سازی نسبت به انتخاب رنگ، پس زمینه، هدر و بک گراند و …. به شما کنترل می دهد.

زیبایی شناسی

برخی قالب های وردپرس بسیار زیبا و چشمگیر هستند. اما شاید پلاگین های لازم را نداشته باشند و از این جهت عملکرد ضعیفی داشته باشند. بهتر است قالبی خریداری کنید که علاوه بر زیبایی دارای پلاگین هایی باشد که با استفاده از آنها بتوانید عملکرد هایی که می خواهید را در وب سایتتان پیاده سازی نمایید و اهداف تجاریتان را پوشش دهید. شما در مورد طرح کلی قالب کنترل زیادی ندارید. اگر بخواهید ظاهر یک قالب را عوض کنید بایستی مجدداً آن را کدنویسی کنید. این کار می تواند سخت و زمانبر باشد. خرید یک قالب زیبا که گزینه های سفارشی سازی زیادی داشته باشد و دست شما را برای ایجاد تغییرات دلخواه باز بگذارد بهترین انتخاب است. بهتر است قالبی انتخاب کنید که تا 80% نیاز های بصری که می خواهید را برآورده می کند.

قیمت و مجوز

اگرچه در خرید قالب وردپرس حرفه ای بودجه ی شما تعیین کننده است، اما قاعده ی کلی این است که تمام بودجه ی خود را صرف خرید یک قالب گران نکنید. بیش از صرف هزینه و بودجه برای خرید قالب وردپرس بایستی از خودتان بپرسید که آیا قالب مورد نظر با اهداف تجاری شما همخوانی دارد؟ آیا مجوز های آن به نفع شما می باشد؟ آیا بروزرسانی هزینه ی جداگانه دارد؟ مجوز ها و قیمت های قالب های وردپرس را بررسی کنید و قالبی خریداری کنید که علاوه بر قیمت مناسب، مجوز هایی در راستای استراتژی های تجاری شما داشته باشد. خرید قالبی که پلاگین های مورد نظر نیاز شما را دارد و قیمت مناسبی دارد و مجوز هایی در راستای اهداف تجاری شما دارد، بهترین گزینه است. همچنین قبل از خرید قالب بررسی کنید ببینید آیا برای نصب افزونه ها بایستی هزینه کنید!

سفارشی سازی

یک قالب وردپرس حرفه ای براحتی سفارشی سازی می شود. در برخی موارد سفارشی سازی یک صفحه باعث بهم ریختگی صفحات دیگر می شود. چنین قالب هایی سفارشی سازی های سختی دارند و برای استفاده از گزینه های سفارشی سازی بایستی زمان زیادی صرف کنید. شما بایستی قادر باشید در قالب وردپرسی که خریداری می کنید تغییراتی که می خواهید را براحتی پیاده سازی نمایید تا بتوانید آن را با آرم تجاری خود مطابقت دهید، تبلیغاتی که می خواهید را اضافه کنید و نسبت به هدر ها و سایر بخش ها کنترل داشته باشید. اگر سفارشی سازی یک قالب وردپرس سخت است بهتر است که یک قالب دیگر انتخاب کنید. اما اگر حتماً قالبی که پسندیده اید را می خواهید، اگر به اندازه ی کافی بودجه دارید، یک طراح یا توسعه دهنده ی سایت استخدام کنید تا تغییراتی که می خواهید را برای شما ایجاد کند.

در صورت تمایل می توانید سفارشی سازی سایت خود را به شرکت طراحی سایت دارکوب واگذار نمایید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای، سفارسی سازی وب سایت صنایع مختلف را مطابق با نظر کاربر پیاده سازی می نماید.

ویژگی های مهم در خرید قالب سایت وردپرس حرفه ای

خرید قالب وردپرس حرفه ای

فونت ها

برای اینکه وب سایت حرفه ای داشته باشید، قالب وردپرس حرفه ای بخرید. یکی دیگر از ویژگی های خرید قالب وردپرس حرفه ای این است که فونت های قالب براحتی قابل خواندن باشند. فونت های پیچیده که خوانایی پایینی دارند، در جذب کاربر ضعیف هستند.

خرید قالب وردپرس ریسپانسیو

با توجه به رشد روزافزون کاربران موبایل و تبلت ها و افزایش مشاهده ی وب سایت ها با تلفن های همراه، خیلی مهم است وب سایتی ریسپانسیو داشته باشید. اگرچه اغلب قالب های وردپرس ریسپانسیو هستند، اما هنوز هم قالب های غیر ریسپانسیو در وردپرس وجود دارند. به همین دلیل قبل از خرید قالب وردپرس حتماً این موضوع را بررسی کنید. اگر وب سایت شما ریسپانسیو نباشد، وب سایت حرفه ای نخواهید داشت، کاربران جذب وب سایت شما نخواهند شد و در نتیجه فروش و سود چندانی نخواهید داشت. وب سایت های ریسپانسیو پیمایش راحتی در موبایل ها دارند و همچنین تصاویر مطابق با سایز مانیتور موبایل کاربران تنظیم می شود. اگر یک قالب وب وردپرس پسندیده اید که آنطور که باید ریسپانسیو نیست بایستی کمی آن را سفارشی سازی کنید.

برای خرید قالب وردپرس حرفه ای و ریسپانسیو می توانید از فروشگاه قالب شرکت دارکوب دیدن فرمایید. تمامی قالب های فروشگاه دارکوب ریسپانسیو هستند و توسط شرکت دارکوب طراحی شده اند و پشتیبانی نیز می شوند.

قالب سبک خریداری کنید

یکی دیگر از ویژگی های طراحی وب سایت حرفه ای این است که سبک باشد و سریع لود شود. قالب های وردپرسی که حاوی انواع و اقسام پلاگین ها هستند، اگرچه شاید خوب به نظر برسند، اما سنگینی بیش از اندازه ی آنها می تواند زمان بارگذاری، جذب کاربر و رتبه ی وب سایت شما را تحت تأثیر قرار دهد. به طور کلی، خرید قالب وردپسی خوب است که حاوی ابزار های ضروری و لازم باشد. چنین قالبی باعث طراحی حرفه ای می شود. زیرا هم نیاز های کاربران را برآورده می کند و هم زیاد سنگین نیست. از نصب هر ویژگی که به نظرتان جالب می آید پرهیز کنید. به طور مثال پخش کننده های موسیقی ممکن است جالب و فانتزی به نظر آیند اما سرعت بارگذاری سایت شما را کاهش می دهند. همچنین کد های چنین ویژگی هایی معمولاً در اینترنت یافت می شود. بنابراین امنیت وب سایتتان را نیز می تواند دستخوش آسیب پذیری کند.

قالب سئو بیس

سئو یکی از مهمترین ابزار های بازاریابی است که می تواند رتبه ی سایت شما را جابجا کند. اگرچه با ابزار های مناسب در وردپرس می توانید سئو سایتتان را بهینه کنید، اما خرید قالب وردپرس سئو بیس باعث کاهش هزینه های مالی و زمانی شما می شود. برای اینکه ببینید که قالب وردپرس شما سئو فرندلی هست یا نه به دسته ها، برچسب ها، عناوین و …. توجه کنید.

اگر نمی دانید سئو چیست و یا چرا مهم است درصورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ی حرفه ای سئو شرکت دارکوب استفاده نمایید. همچنین شرکت دارکوب سفارش طراحی و سئو سایت مشاغل مختلف را می پذیرد.

امتحان قالب

قبل از خرید قالب وردپرس حتماً آن را امتحان کنید و بررسی کنید آیا مطابق با استاندارد های وردپرس هست یا نه؟! قبل از معرفی وب سایت خود به کاربران حتماً آن را چک کنید ببینید در گوشی های همراه باز می شود! سرعت بارگذاری خوبی دارد! تصاویر براحتی لود می شوند!

نتیجه

برای اینکه خرید قالب وردپرس حرفه ای داشته باشید بایستی ویژگی های زیادی را در نظر بگیرید. قبل از هر چیز هدفتان از طراحی سایت را مشخص کنید تا بتوانید قالبی متناسب با تجارتتان خریداری کنید. اساس طراحی سایت، قالب سایت می باشد. اگر قالب حرفه ای انتخاب کنید در نهایت وب سایتی حرفه ای خواهید داشت. خرید قالب وردپرس حرفه ای به شما در کاهش هزینه ها و کسب اعتبار بیشتر و جلب رضایت بیشتر کاربران کمک زیادی می کند.

برای خرید قالب وردپرس حرفه ای می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن فرمایید. تمامی قالب های فروشگاه دارکوب توسط این شرکت طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی شرکت دارکوب برخوردارند. اگر به دنبال طراحی سایت هستید می توانید با سفارش طراحی خود به شرکت دارکوب بالاترین میزان کیفیت و مطابق با استاندارد روز دنیا را دریافت کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز