خرید ورودی گوگل به چه صورت است؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=8220

5/5 - (16 امتیاز)

خرید ورودی گوگل شاید یکی از دغدغه های افراد و کاربرانی که به دنبال افزایش بازدید سایتشان هستند، باشد. از سوی دیگر یکی از فاکتور های بسیار مهم برای گوگل افزایش ورودی سایت از طریق موتور جستجوی گوگل و سایر موتور های جستجو می باشد. اما بایستی در نظر داشته باشید که خرید ورودی گوگل هنگامی نتیجه بخش است که در وهله ی اول بر روی سئو سایت و بهینه سازی سایت خود کار کرده باشید.

هنگامی که محتوای وب سایت برای کاربران مفید باشد و اصول سئو به درستی پیاده سازی شده باشد، بازدید سایت زیاد می شود. اگر می خواهید رتبه ی خوبی در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل به دست آورید، در مرحله ی اول بایستی بر روی سئو سایت خود کار کنید و سپس به فکر خرید ورودی گوگل باشید.

طی سال های اخیر، رقابت برای کسب رتبه ی اول صفحه نتایج گوگل میان وب سایت ها بسیار شدید بوده است. بسیاری از وب سایت ها برای اینکه بتوانند رتبه ی نخست موتور جستجوی گوگل را به دست آورند، فاکتور های زیادی را رعایت کرده اند. در چنین فضای به شدت رقابتی یکی از عواملی که می تواند به کسب رتبه ی اول به وب سایت ها کمک کند، خرید ورودی گوگل می باشد.

دسته بندی ورودی های گوگل

افزایش ورودی گوگل یک روش بسیار خوب، کم هزینه و ماندگار برای به دست آوردن ترافیک با کیفیت برای وب سایت ها می باشد. در واقع این موضوع یکی از دغدغه های مدیران سایت ها می باشد. اما قبل از هر چیز بایستی بدانیم دسته بندی ورودی گوگل به چه صورت هست؟

ورودی های گوگل به دو دسته ی ورودی طبیعی و مصنوعی تقسیم بندی می شود. منظور از ورودی های طبیعی، ورودی هایی هستند که برای موتور جستجوی گوگل براحتی قابل تشخیص هستند. از آن دسته از ورودی ها که برای گوگل براحتی قابل تشخیص نیستند، به عنوان ورودی های مصنوعی یاد می شود. در حقیقت رتبه ی وب سایت شما بر اساس همین ورودی طبیعی و یا ورودی مصنوعی تعیین می شود. یک مثال از ورودی های مصنوعی آن دسته از کاربرانی هستند که با استفاده از بازدید های مکرر با استفاده از یک دستگاه یا IP سعی دارند، رتبه ی وب سایت خود را افزایش دهند. حقیقت این است که تا زمانی که آدرس IP شما تغییر نکند، برای گوگل یک ورودی جدید محسوب نمی شود. استفاده از VPN نیز نمی تواند گوگل را گول بزند و گوگل متوجه IP های عمومی می شود. استفاده از IP های عمومی برای فریب گوگل حتی می تواند امتیاز منفی برای وب سایت ها در پی داشته باشد.

از دیدگاه گوگل زمانی یک ورودی طبیعی تلقی می شود که یک کاربر با استفاده از یک IP وارد سایت شما شود و پیش از آن نیز برخی وب سایت های دیگر را مشاهده کرده باشد و یا اقدامی در سایت انجام داده باشد. چنین ورودی را گوگل یک کاربر حقیقی و یک ورودی طبیعی در نظر می گیرد. در این میان برخی افراد برای اینکه بتوانند ورودی گوگل خود را افزایش دهند یک گروه تشکیل می دهند و از کاربران می خواهند که روزانه یک کلمه ی خاص را مورد جستجو قرار دهند و وارد سایت مربوطه شوند، تا از این طریق بتوانند ورودی گوگل سایت خود را افزایش دهند. اما باز هم گوگل زیرکانه عمل می کند. زیرا گوگل زمان ورود کاربران و فاصله زمانی ورود آنها را نیز در نظر می گیرد. این موضوع اگر به درستی انجام نشود می تواند اعتبار وب سایت شما را نزد گوگل خدشته دار کند.

خرید ورودی گوگل و افزایش بازدید سایت

خرید ورودی گوگل به چه صورت است؟

آیا خرید ورودی گوگل خوب است؟

خرید ورودی گوگل زمانی خوب است که یک تیم پشتیبان سئو قوی داشته باشد. زیرا ورودی گوگل اگر طبیعی باشد، سودمند است. برخی افراد برای افزایش ورودی گوگل اقدام به استفاده از IP های خارجی می کنند و یا در زمان های نامناسب این کار را انجام می دهند. در چنین حالاتی نه تنها خرید ورودی گوگل نفعی برای وب سایت ها ندارد، بلکه حتی می تواند جریمه ی گوگل را نیز در پی داشته باشد.

گوگل از کجا می فهمد که یک ورودی طبیعی است؟

گوگل برای اینکه متوجه شود ورودی ها طبیعی هستند یا نه، یک سری فاکتور ها را در نظر دارد. برخی از این فاکتور ها عبارتند از:

اسکرول کاربر

وقتی کاربری وارد یک صفحه می شود و صفحه را به بالا و پایین اسکرول می کند، از دیدگاه گوگل این ورودی طبیعی است. زیرا در حالت عادی هم همینطور است. اما وقتی تعداد ورودی هایی که هیچ اقدامی در سایت انجام نمی دهند و بدون حتی یک اسکرول از سایت خارج می شوند، از دیدگاه گوگل ورودی ها غیر طبیعی هستند. این موضوع می تواند امتیاز منفی برای سایت مربوطه داشته باشد. اگرچه این امتیاز منفی بسیار جزئی است، اما در طولانی مدت می تواند به اعتبار سایت آسیب بزند.

کلیک کردن کاربر

کلیک کردن کاربر پس از ورود به یک سایت نیز می تواند نشانی از ورودی طبیعی باشد. در واقع کاربر برای اینکه بر روی موضوعی در سایت کلیک کند ابتدا بایستی اسکرول کند. همین اسکرول و کلیک می تواند معرف یک ورودی گوگل طبیعی باشد. این موضوع می تواند باعث هدایت کاربر به یک صفحه ی دیگر از سایت نیز بشود. این به معنای پیاده سازی سئو اصولی و درست و ورودی طبیعی می باشد.

ورودی گوگل از کشور های مختلف

از دیدگاه گوگل هر چه میزان بازدید سایتتان از کشور خودتان بیشتر باشد، بهتر است. به طور مثال اگر وب سایت شما به زبان فارسی است، حالت ایده آل این است که ورودی های سایت شما از کشور هایی باشد که این زبان را می دانند. چنین ترافیکی از دیدگاه گوگل طبیعی است.

بنابراین خرید ورودی گوگل در صورتی خوب است که بر اساس اصول سئو و با در نظر گرفتن بسیاری از فاکتور های دیگر و طبیعی بودن ورودی ها باشد. در غیر این صورت خرید ورودی گوگل می تواند امتیاز منفی برای سایت شما داشته باشد. افزایش ورودی گوگل اگر به صورت درست و اصولی و طبیعی باشد می تواند:

  • رتبه ی وب سایت شما را در یک مدت زمان کوتاه جابجا کند و ارتقاء دهد.
  • رتبه ی الکساء وب سایت شما را کاهش دهد.
  • سرعت ایندکس شدن وب سایت شما را بهبود بخشد.

خرید ورودی گوگل را چطور انجام دهم؟

اگرچه خرید ورودی گوگل یکی از راهکار های سئو کلاه است، اما اگر به روشی اصولی انجام شود می تواند ترافیک خوبی به سمت طراحی سایت شما بکشاند. برای اینکه بتوانید خرید ورودی گوگل را بهتر انجام دهید راهکار های ذیل می تواند کمک کننده باشد:

خرید ورودی گوگل را با نام برند خود و یا نام برند خود همراه با یک کلمه کلیدی انجام دهید

اگر با نام برند خود ورودی به دست آورید، گوگل وب سایت شما را به عنوان یک طراحی سایت معتبر قلمداد می کند. اگر عمر وبسایت شما کمتر از یک سال است بهتر است خرید ورود گوگل را با نام برند بعلاوه ی یک کلمه ی کلیدی انجام دهید. اگر عمر وب سایت شما بیشتر از یک سال است می توانید خرید ورودی گوگل را برای نام برند خود و یا چند کلمه ی کلیدی انجام دهید. استفاده از چند کلمه ی کلیدی می تواند هزینه های شما را کاهش دهد. همچنین استفاده از چند کلمه ی کلیدی با ورودی کمتر استراتژی بهتری است. زیرا می توانید تعداد کلمات کلیدی بیشتری را پوشش دهید. این وضعیت همچنین طبیعی تر جلوه می کند و ورودی های سایت می توانند اعتماد گوگل را بیشتر و زودتر جلب کنند.

اگر طراحی سایت رتبه ی 2 تا 5 گوگل را دارد، خرید ورودی گوگل را دقیقاً مطابق با کلمه ی کلیدی انجام دهید

اگر در صفحه ی اول صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل قرار دارید، با خرید ورودی گوگل برای یک کلمه ی کلیدی می توانید براحتی به رتبه ی یک دست پیدا کنید. البته به شرطی که استراتژی های سئو را به درستی در سایت خود پیاده سازی کرده باشید. در چنین شراطی اگر خرید ورودی گوگل انجام می دهید در نظر داشته باشید که تعداد ورودی ها غیر طبیعی جلوه نکند. تا زمانی که به رتبه ی اول نرسیده اید، ورودی های گوگل را از دست ندهید. زمان ماندگاری ورودی ها در صفحه باید خوب باشد. همزمان که خرید ورودی گوگل را انجام داده اید بر روی سئو سایت خود و دریافت بک لینک و تولید محتوای ارزشمند سایت خود نیز کار کنید.

قرار داشتن در صفحات 2 و 3 صفحه نتایج

اگر رتبه های آخر صفحه ی اول را دارید و یا در صفحات 2 و 3 صفحه نتایج  هستید، خرید ورودی گوگل را به صورت نام برند بعلاوه ی کلمه ی کلیدی انجام دهید. بایستی توجه داشته باشید که اگر خرید ورودی گوگل را به درستی و اصولی انجام ندهید هیچ نفعی برای سایت شما نخواهد داشت و فقط پول خود را هدر داده اید. برای اینکه از خرید ورودی گوگل بیشترین سود را ببرید حتماً بایستی از اصول درست سئو نیز استفاده کنید. زیرا خرید ورودی گوگل اگرچه ترافیک خوبی برای سایت شما به دست می آورد، اما جذب کاربر نیازمند پیاده سازی اصول درست سئو می باشد. سئو کلاه سفید علم گسترده ایست و استراتژی های زیادی دارد. اگر در این زمینه به اندازه ی کافی دانش ندارید، بهتر است یک متخصص سئو استخدام کنید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری متخصص و سالها تجربه، سئو سایت و طراحی سایت صنایع مختلف را می پذیرد.

خرید ورودی گوگل و جذب ترافیک از موتور جستجوی گوگل

خرید ورودی گوگل به چه صورت است؟

افزایش بازدید گوگل چگونه است؟

رعایت برخی فاکتور ها باعث می شود تا سایت شما رتبه های بالاتر SERP را از آن خود کند و افزایش بازدید گوگل را به دست آورد. برخی از این فاکتور ها عبارتند از:

طراحی وب سایت

در قدم اول برای اینکه بتوانید رتبه های بالاتر صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل را به دست آورید، بایستی طراحی وب سایت اصولی و کاربردی داشته باشید. در طراحی وبسایت کاربردی و زیبا، فاکتور های زیادی باید رعایت شود. به طور مثال طراحی وب سایت بایستی ریسپانسیو باشد و سرعت لود خوبی داشته باشد. وب سایت شما بایستی پیمایش راحت و قابل درکی داشته باشد و باعث سردرگمی کاربر نشود.

سئو سایت

سئو سایت بایستی اصولی باشد. سئو، استراتژی های زیادی دارد. برخی از قواعد سئو اصولی سایت عبارتند از: استفاده از عناوین و زیر عناوین برای مطالب سایت، استفاده از عناوین درست صفحه، بهینه سازی تصاویر و ویدئو ها، استفاده از تگ های متا و alt، دریافت بک لینک از وب سایت های معتبر و ….

در واقع اولین گام برای دریافت یک ترافیک خوب و با کیفیت از موتور های جستجو، کار کردن بر روی سئو سایت می باشد. سایتی که به درستی بهینه سازی نشده باشد و اصول سئو به درستی در آن پیاده سازی نشده باشد، نمی تواند سایت موفقی باشد. بنابراین خیلی مهم است پیش از انجام هر اقدامی به فکر سئو سایت اصولی باشید.

تولید محتوای ارزشمند

حقیقتی که وجود دارد این است که کاربران برای خواندن مطالب وب سایت ها، وبسایت ها را مشاهده و بررسی می کنند. بنابراین خیلی مهم است که با تولید محتوای ارزشمند و مرتبط کاربران را بیشتر به طراحی وب سایت خود جذب کنید و مدت زمان ماندگاری آنها را در وبسایت خود افزایش دهید.

دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی)

در دنیای دیجیتالی و رقابتی امروزه، بازاریابی اینترنتی یا همان دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات جایگاه مهم و ارزشمندی دارد. دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در بستر اینترنت و فضاهای مجازی فرصت های بیشماری برای کسب رتبه های بالاتر SERP و بازدید بیشتر و فروش و در نهایت درآمد بیشتر ایجاد می کند.

تبلیغ در گوگل

یکی از راهکار های بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ، برای افزایش بازدید سایت و ورودی گوگل به روشی درست و طبیعی، تبلیغ در گوگل است. تبلیغ در گوگل یکی از راهکار هایی است که خیلی زود به نتیجه می رسد و بازدید سایت شما را در یک زمان کوتاه افزایش می دهد. صاحبین وب سایت ها با تبلیغ در گوگل این شانس را دارند تا وبسایت خود را از میان میلیون ها وبسایت در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل بالا بکشند و ترافیک خوبی به وب سایت خود هدایت کنند.

با تبلیغ در گوگل و گوگل ادوردز می توانید با کمترین هزینه بیشترین بازدید را به دست آورید. گوگل ادوردز یکی از راهکار های تبلیغات در گوگل است که به دلیل اینکه از کلمات کلیدی خاص و هدفمندی استفاده می شود، پربازده تر از سایر روش های تبلیغاتی می باشد. کسب و کار های کوچک و بزرگ با گوگل ادوردز این شانس را دارند تا با برند های معتبر دنیا رقابت کنند و حضور قوی و پررنگی در اینترنت داشته باشند.

افزایش ورودی گوگل از طریق ساخت بک لینک

یکی دیگر از راهکار های به دست آوردن ورودی بیشتر از گوگل، به دست آوردن بک لینک از وب سایت های معتبر می باشد. اگر بتوانید از وب سایت های معتبر بک لینک به دست آورید می توانید نسبت به رقبا پیشی بگیرید و ترافیک بیشتری برای سایت خود جذب کنید. به دست آوردن بک لینک همچنین باعث افزایش اعتبار سایت شما نیز می شود.

نتیجه

خرید ورودی گوگل اگر به درستی انجام شود و طبیعی باشد می تواند رتبه ی وب سایت شما را ارتقاء دهد. اما پیش از هر اقدامی برای خرید ورودی گوگل لازم است تا بر روی سئو سایت و بهینه سازی سایت خود کار کنید. در واقع اگر سئو سایت شما درست و اصولی باشد، خرید ورودی گوگل می تواند کمک کننده باشد. همچنین بایستی در نظر داشته باشید اگر خرید ورودی گوگل غیر طبیعی باشد می تواند امتیاز منفی برای سایت شما باشد. این امتیاز های منفی اگرچه جزئی هستند اما در طولانی مدت به اعتبار سایت شما آسیب می زنند.

پیاده سازی اصول سئو نیاز به دانش دارد. استخدام متخصص سئو برای افراد کم تجربه و تجارت های بزرگ و کوچک بهترین راهکار است. شرکت معتبر دارکوب با بیش از 19 سال سابقه کار، سئو سایت و طراحی سایت مشاغل مختلف را می پذیرد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید ورودی گوگل در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز