سایت شرکتی چیست و هزینه های راه اندازی آن به چه صورت است؟

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=11527

5/5 - (1 امتیاز)

طراحی سایت برای دسترسی به جمعیت بالایی از کاربران اینترنت بهترین راهکار برای افزایش مشتریان یک شرکت و برند است. به همین دلیل ما به هر کسب و کاری توصیه می کنیم در قدم اول برای آغاز فعالیت تجاری خود، یک سایت طراحی کنند. سایت ها بهترین پایگاه های آنلاین برای جذب مشتری، افزایش فروش و برندسازی هستند.

اگر به تازگی، کسب و کاری راه اندازی کرده اید، یا اینکه به دنبال ارتقا فعالیت تجاری خود هستید، در قدم نخست باید یک سایت داشته باشید و یا اگر سایتی دارید، آن را توسعه دهید. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال کسب درآمد هستید، می توانید با راه اندازی یک سایت درآمد ماهانه مناسبی داشته باشید. برای مشاوره در این خصوص می توانید با کارشناسان کسب و کار ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب مشاوره رایگان داشته باشید.

سایت شرکتی، سایت فروشگاهی، سایت دایرکتوری، سایت دانلودی و … از انواع مختلف وب سایت ها هستند که بسته به نوع فعالیت تجاری طراحی می شوند. طراحی سایت شرکتی یکی از انواع متداول طراحی سایت است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم.

سایت شرکتی چیست

همانطور که در بالا گفته شد، یکی از انواع مختلف سایت، وب سایت شرکتی می باشد. هدف از طراحی وب سایت شرکتی، فروش محصول و ارائه خدمات آنلاین نیست، بلکه با هدف ارائه اطلاعات از یک شرکت طراحی و راه اندازی می شود.

شرکت ها بسته به وسعت و تعداد کارمندان خود می توانند یک سایت شرکتی داشته باشند. اطلاعاتی از قبیل مشارکت سهامداران، اطلاعات کسب و کار و برند، آدرس ها، وظایف و تعهدات شرکت، معرفی همکاران، قرارداد ها و … اطلاعاتی هستند که در سایت های شرکتی به مخاطبان ارائه می شوند.

با توجه به اینکه این سایت ها فقط جهت ارائه اطلاعات طراحی می شوند و قابلیت های خاصی ندارند، معمولا هزینه طراحی سایت نسبت به طراحی سایت فروشگاهی ارزان تر می باشد. برای استعلام قیمت طراحی سایت شرکتی و همچنین سفارش طراحی سایت می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین در وب سایت شرکت طراحی سایت دارکوب ثبت نمایید و یا با مشاوران ما در وقت اداری تماس حاصل نمایید.

یکی از مزایای مهم طراحی سایت شرکتی، حذب تبلیغات میدانی و نوشتاری می باشد. همچنین بسیاری از شرکت ها برای انجام فعالیت های تجاری خود باید نامه ها و اطلاعیه های مهمی را به مشتریان و همکاران خود ارسال نمایند، در گذشته این کار به صورت کتی و با ارسال فکس یا نامه صورت می گرفت، اما امروزه با وجود وب سایت ها، می توان تمامی این کار ها را به صورت آنلاین انجام داد و بسیاری از هزینه های اضافی را حذف کرد.

ارتباط بین شرکای شرکت، تشکیل جلسات، ارسال نامه ها، انتشار اطلاعیه های مهم، ارسال اسناد و … تماما با استفاده از سایت شرکتی امکانپذیر می باشد، اما کاربرد سایت شرکتی فراتر از این موارد می باشد. سایت شرکتی عموما برای معرفی رسمی از یک کسب و کار و برند به صورت عمومی و جهانی، طراحی می شود. با تولید محتوای مناسب در این قبیل سایت ها به راحتی می توان بازدیدکنندگان سایت را افزایش داد و متقابلا مشتریان شرکت نیز افزایش خواهند یافت.

یکی از اصول مهم در دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت می باشد، به همین دلیل نیاز به سایت، اهمیت بالا و حیاتی برای شرکت دارد، اگر فکر می کنید که فعالیت تجاری شما نیاز به معرفی و دیده شدن توسط کاربران اینترنت را ندارد، پس باید به طور کلی از بازاریابی اینترنتی و تبلیغات دیجیتالی صرف نظر کنید.

همانطور که گفته شد، این سایت ها به دلیل قابلیت های کمی که دارند، هزینه بالایی برای طراحی آنها دریافت نخواهد شد، به همین دلیل بهتر است در همان ابتدای کار خود بودجه کمی را برای طراحی سایت شرکتی در نظر بگیرید.

خوشبختانه ما در شرکت طراحی سایت دارکوب، برای تمامی کسب و کار ها، خدمات طراحی سایت مختلفی ارائه می دهیم. این خدمات بسته به نیاز ها و بودجه کارفرما تعیین و ارائه می گردد. شما می توانید طراحی سایت ارزان، طراحی سایت سفارشی و … را با ما تجربه کنید.

قالب سایت شرکتی

قالب هر سایتی ویژگی ها و قابلیت های مختص به خود را دارد که طراح در هنگام تولید آن باید آنها در نظر داشته باشد. بسیاری از افراد با طراحی سایت آشنا نیستند و نمی دانند که یک سایت باید چه قابلیت هایی داشته باشد به همین دلیل طراح باید کارفرمای خود را از این موارد آگاه کند. یکسری از ویژگی ها در قالب سایت شرکتی ثابت هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

در عصر حاضر، حضور آنلاین کسب و کار ها برای آنها حیاتی و بسیار مهم می باشد. با آنکه این روز ها شبکه های اجتماعی درصد بالایی از بازدیدکنندگان و کاربران را به خود اختصاص داده اند، با این حال نباید از طراحی و راه اندازی سایت غافل شد. شبکه های اجتماعی می تواند کانالی برای تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ باشند، اما وب سایت ها یک پنجره و نما از شرکت برای مشتریان هستند. برای ارائه اطلاعات و بدست آوردن مشتریان بالقوه ما حتما به یک سایت نیاز داریم. به همین دلیل سایت شما به هر طریقی که طراحی شود، سطح حرفه ای بودن فعالیت تجاری شما را به مشتری نشان خواهد داد.

قالب سایت شرکتی در عین سادگی باید به صورت کاملا حرفه ای طراحی شود، این کار اعتماد و اطمینان مشتری به شما را در پی خواهد داشت. از آنجایی که اکثر کاربران سایت ها با تلفن همراه خود در اینترنت فعالیت دارند، طراحی ریسپانسیو قالب سایت نباید فراموش شود. این نکته بخصوص برای گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل اهمیت طراحی واکنش گرا، طراحی ریسپانسیو به یک امر بدیهی در طراحی سایت تبدیل شده است.

طراحی قالب باید به نحوی باشد که در نگاه اول، اطلاعات لازم از کسب و کار شما را به مخاطب ارسال کند. یعنی مخاطب در همان دید اول از سایت به اطلاعات جامعی از شما برسد. درج اطلاعات مهم از شرکت مانند آدرس، اطلاعات تماس، انواع خدمات و … یکی از مهمترین موارد در طراحی سایت شرکتی است.

در اغلب موارد طراح برای ایجاد سایت شرکتی از قالب وردپرس شرکتی استفاده می کند. که این قالب ها در انواع مختلف موجود هستند. طراحی خوب وب سایت برای ارتقا و افزایش مشتریان یک شرکت مهم است. به همین دلیل، قالب وب سایت شرکتی باید به خوبی و به صورت حرفه ای طراحی شود. یک قالب سایت شرکتی می تواند ویژگی های زیر را به همراه داشته باشد:

  • عناصر CTA برای ثبت اطلاعات تماس با کاربر
  • ناوبری آسان و ساده برای دسترسی راحت کاربر به بخش ها و صفحات مختلف سایت
  • صفحه معرفی خدمات
  • بخش نمایش گواهینامه ها و جوایز کسب شده احتمالی
  • بخش تماس و ارائه فرم تماس با ما
  • قابلیت تغییر رنگ قالب برای مدیر سایت
  • قسمت نمونه کار ها
  • قابلیت نمایش همکاران و شرکا
  • طراحی ریسپانسیو
  • گوگل مپ و یا آدرس شرکت
  • دکمه شبکه های اجتماعی
  • دارای وبلاگ
  • سرعت بارگذاری مناسب و سریع

این موارد تنها بخشی از ویژگی های یک قالب سایت شرکتی هستند که طراح باید در طراحی قالب سایت از آنها استفاده نماید. جدا از این موارد طراح باید به اصول طراحی قالب سایت پایبند باشد. در ادامه به معرفی انواع قالب سایت شرکتی خواهیم پرداخت که شما با انتخاب هر کدام از آنها می توانید یک سایت حرفه ای و مدرن داشته باشید.

طراحی سایت ارزان

هزینه طراحی وب سایت یک دغدغه بزرگ برای شرکت ها است. بسیاری از شرکت های تازه تاسیس و استارت آپ ها بودجه کافی برای راه اندازی سایت ندارند. شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب به شما خدمتی نوین ارائه خواهد کرد که با حداقل هزینه ممکن بتوانید یک طراحی سایت حرفه ای اما ارزان داشته باشید.

شرکت طراحی سایت دارکوب به دلیل استقبال شرکت ها از طراحی سایت و حمایت از کسب و کار های نوپا، در چند سال اخیر اقدام به تولید قالب سایت وردپرس و عرضه آن با حداقل هزینه کرده است. این قالب ها تماما توسط طراحان این مجموعه طراحی شده اند به همین دلیل قابلیت توسعه دارند و شامل پشتیبانی سایت می شوند.

قالب سایت آماده که توسط طراحان سایت مجموعه دارکوب تولید می شوند ویژگی های زیر را دارند:

  • از پیش ساخته شده توسط طراحان شرکت طراحی سایت دارکوب
  • به دلیل آماده بودن قالب، راه اندازی سایت در کمتر از یک هفته امکانپذیر است
  • طراحی سایت ارزان با استفاده از این قالب ها
  • به دلیل مشخص بودن طراح، قابلیت توسعه پذیری دارند
  • قالب سایت ساده است اما تمامی ویژگی های مهم سایت شرکتی را دارد
  • ریسپانسیو هستند
  • از پایه بر اساس اصول فنی سئو طراحی می شوند
  • شامل پشتیبانی سایت می شوند
  • تنوع قالب ها بسیار زیاد است و تقریبا برای هر نوع شرکتی وجود دارند

باید بدانید که از این نوع قالب های آماده در سایت های مختلف به فراوانی یافت می شود حتی شما می توانید آنها را به صورت رایگان استفاده نمایید، اما تفاوت این قبیل قالب ها با قالب های شرکت دارکوب، در ارائه خدمات پشتیبانی و قابلیت توسعه پذیری آنها است.

قالب های آماده موجود در سایت های داخلی و خارجی اغلب یا ترجمه شده قالب های خارجی هستند یا توسط افراد مبتدی طراحی و تولید شده اند و در اکثر مواقع طراح مشخصی ندارند. استفاده از این قالب ها در طراحی سایت شرکتی ممکن است مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد و در صورت بروز مشکل هیچ پشتیبان یا طراحی، مشکلات سایت را بر طرف نخواهد کرد.

اما همانطور که گفته شد قالب های وردپرس از پیش طراحی شده شرکت دارکوب، از پایه توسط طراحان این شرکت طراحی و تولید شده اند و امکان بروز مشکل سایت با استفاده از آنها به ندرت است و در صورت مشاهده ایراد و خطای احتمالی شامل پشتیبانی می شوند. در ضمن این قالب ها کاملا حرفه ای و دارای ویژگی های اولیه یک سایت شرکتی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی سایت ارزان و تهیه قالب سایت شرکتی می توانید در خواست خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا در ساعات اداری با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

طراحی سایت اختصاصی

قالب های از پیش ساخته شده، بنا به سلیقه و نظر طراح و همچنین الگو های جدید طراحی سایت در جهان، تولید شده اند و در صورت نیاز به تغییر بنا به نظر کارفرما و مشتری شامل هزینه اضافی می شوند. اگر تمایل دارید که قالب سایت کاملا بسته به نظر و سلیقه شما طراحی شود باید پکیج طراحی سایت سفارشی یا اختصاصی را انتخاب نمایید.

در این نوع طراحی، در ابتدا گرافیست سایت تمامی نیاز ها و خواسته های شما در قالب سایت را طراحی می کند و آن را در اختیار طراح قرار می دهد تا قالب سایت بر این اساس طراحی شوند. هزینه طراحی سایت اختصاصی نسبت به خرید قالب آماده، کمی بیشتر است.

این نوع طراحی نیز شامل پشتیبانی و مشاوره رایگان است و در صورت بروز مشکلات احتمالی، پشتیبان سایت در سریع ترین زمان ممکن، آنها را بر طرف خواهد کرد. برای مشاوره رایگان در این خصوص و همچنین برآورد هزینه طراحی سایت سفارشی می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

همچنین شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب علاوه بر عرضه قالب آماده شرکتی، قالب های آماده فروشگاهی نیز تولید کرده است. اگر کسب و کار خانگی دارید و یا قصد فروش کالا های خاصی را دارید می توانید از این قالب ها استفاده نمایید.

در صورتی که بودجه کافی برای طراحی سایت سفارشی ندارید و همچنین قالب های آماده ما نیاز شما را بر طرف نمی کنند، می توانید از فروشگاه قالب شرکت دارکوب از قالب های وردپرس استفاده نمایید. این قالب ها در تنوع بالا و انواع مختلفی وجود دارند، شما می توانید هر یک از آنها را برای سایت خود انتخاب نمایید، طراح با توجه به انتخاب شما، قالب سایت را از پایه طراحی خواهد نمود. هزینه طراحی سایت به این روش نیز مقرون به صرفه می باشد.

شرکت طراحی سایت دارکوب علاوه بر طراحی سایت خدمات دیگری نیز ارائه می دهد:

همچنین این مجموعه اخیرا در شهر های مختلف ایران شعب خود را دایر نموده است، برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و اخذ نمایندگی می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز