شرکت ارائه کننده خدمات سئو در دبی

نوشته شده توسط فائزه محمودی فرد

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12072

5/5 - (2 امتیاز)

امروزه لازم است هر کسب و کاری یک سایت داشته باشد، داشتن یک سایت مانند داشتن یک مغازه یا فروشگاه، بدون محدودیت زمانی و مکانی می باشد، که در دسترس کل دنیا بوده و همه می توانند از آن بازدید نمایند. شرکت طراحی سایت دارکوب از جمله شرکت هایی ست که با رعایت اصول فنی و استاندارد مانند سرعت لود بالا، واکنشگرا بودن، سئوی سایت و … باعث شناخته شدن و معروف شدن نام یک کسب و کار در دنیا از جمله در دبی می شود.

شرکت ارائه کننده خدمات سئو در دبیشهر دبی یکی از شهر های مهم امارات متحده ی عربی می باشد، که قلب تجاری، بازرگانی این کشور است. در شهر دبی نرخ مالیات و هزینه ها بسیار زیاد می باشد. بیشتر شرکت های بازرگانی، تجاری، فروشگاه ها، هتل ها و… به دنبال شرکتی بین المللی و حرفه ای برای طراحی سایت خود می باشند. شهر دبی از جمله شهر های توریستی- گردشگری می باشد. بسیاری از گردشگران فرصتی برای رفتن به فروشگاه ها را ندارند و خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین را انتخاب می کنند. بنابراین لازم است سایت دارای ارائه ی خدمات با پشتیبانی 24 ساعته به صورت هفت روز در هفته باشد. طراحی سایت در دوبی با گرافیک خاص و سئوی مناسب برای موفق شدن سایت، دارای اهمیت بالایی می باشد. با توجه به استفاده زیاد افراد از موبایل های هوشمند، طراحی سایت ریسپانسیو در دبی اهمیت ویژه ای دارد. سایت خوب سایتی ست که علاوه بر کامپیوتر و لپ تاپ، در تبلت و گوشی های هوشمند نیز به خوبی نمایش داده شود. شرکت های زیادی در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی در ایران فعال هستند، ولی کمتر شرکت دیجیتال مارکتینگی در ایران وجود دارد که ارائه دهنده ی خدمات تبلیغاتی و تحقیقاتی در عرصه ی بین المللی باشند.

طراحی سایت در دبی

یک شرکت طراحی سایت در دبی به نیرویی با تجربه و متخصص نیاز دارد.  طراحی سایت در دوبی باید به شیوه ی مخصوص کشور دبی باشد تا بتواند مشتری جذب نماید. لازم است بدانید که طراحی وب سایت به تنهایی نمی تواند روشی خوب برای کسب درآمد باشد. و این بهینه سازی و پشتیبانی سایت بعد از طراحی سایت است که نقش مهمی در جذب مشتری دارد. در شهر دبی هزینه ی طراحی سایت گران می باشد به دلیل این که هم قیمت درهم زیاد است هم اینکه میزان مالیات بالاست. شرکت طراحی سایت دارکوب قابلیت ارائه ی خدمات طراحی سایت ارزان مانند طراحی سایت های بهینه سازی شده ی شرکتی، فروشگاهی، خبری، شخصی و … در کشور امارات را دارد. در طراحی یک سایت مسئله بهینه سازی سایت بسیار مهم می باشد. لازم است سایت طبق الگوریتم های موتورهای جست و جو بهینه سازی شود، تا پس از جست و جو کاربران، توسط موتورهای جست و جو در صفحه ی اول گوگل نمایش داده شود. برای اینکه سایت بهینه شود لازم است خدمات بهینه سازی سایت را به یک شرکت سئو بسپارید. در صورتی که خودتان سایت را طراحی می کنید می بایست دوره های آموزش سئو را از طریق آموزش های حضوری و یا غیر حضوری یاد بگیرید. شعبه ی شرکت دارکوب در کشور امارات خدمات طراحی سایت را به مشتریان ارائه می دهد. همچنین دارکوب دارای شرکت سئو در دبی است که خدماتی مانند طراحی و راه اندازی انواع سایت های اینترنتی، مانند سایت های فروشگاهی، شرکتی، خبری، شخصی و… را ارائه می دهد. در کشور امارات امکان برنامه نویسی و اتصال سایت ها به درگاه بانکی وجود دارد.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت، طراحی و ایجاد یک سایت جدید، یا بروزرسانی یک سایت قدیمی می باشد. در ابتدا اولین سایت ها در سال 1991 بدون هیچ گونه طرح اولیه ای ساخته شدند، به گونه ای که در آنها از هیچ گونه المانی چون تصویر، فایل های صوتی یا متنی، رنگ و … استفاده نشده بود. با گذشت زمان و با استفاده از کد نویسی های جدید، طرح های گرافیکی و شکل دادن به صفحات وب افزایش یافت. در واقع طراحی سایت به معنای ایجاد یک بستر اینترنتی برای ارائه ی خدماتی چون اطلاع رسانی، تبلیغات، نمایش و فروش محصولات می باشد. طراحی سایت از خرید دامنه و هاست، کدنویسی صفحات وب، طراحی گرافیک، تولید محتوا و رعایت اصول سئو تشکیل شده است. در سال 2000 در مرورگرها و طراحی سایت تغییر و تحول زیادی به وجود آمد. در آن زمان مرورگر Internet Explorer ساخته شد. این مرورگر از تصویر با فرمت  PNG به طور کامل پشتیبانی می کرد. طراحی سایت به دو صورت می باشد: طراحی سایت استاتیک و طراحی سایت داینامیک.

طراحی سایت استاتیک: این نوع روش طراحی سایت تا سال 2015 مورد استفاده قرار می گرفت. در آن زمان طراحی صفحات به آسانی صورت می گرفت و دارای امنیت بالایی بود. با گذشت زمان این نوع طراحی جای خود را به طراحی سایت به روش داینامیک داد.

طراحی سایت داینامیک: این نوع روش طراحی سایت به گونه ای ست که در آن صفحه ی سایت ثابت می ماند و محتوای آن تغییر می کنند.

آموزش طراحی سایت

شرکت دارکوب طراحی سایت را به صوت پروژه محور آموزش می دهد. در دوره های آموزش طراحی سایت دارکوب مباحثی مانند گرافیک سایت با فتوشاپ، طراحی صفحات با زبان نشانه گذاری HTML، استایل دهی با کدهای CSST، و در نهایت داینامیک نمودن سایت با زبان PHP، طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس به صورت حرفه ای آموزش داده می شوند. همچنین آموزش داده می شود که پس از طراحی یک سایت چگونه آن را به یک سایت فروشگاهی تبدیل نمایید. در کنار آموزش طراحی سایت مباحث زیادی بیان می شود از جمله به مباحث و نکاتی در مورد آموزش سئو و بهینه سازی سایت پرداخته می شود.

روند طراحی سایت در سال 2022

در سال 2022 طراحان سایت روند تازه ای را پیش گرفتند. در ادامه آنها را بیان می کنیم.

  • ایجاد فضای سفید: ایجاد فضای سفید در سایت به بازدید کنندگان کمک می کند به راحتی در صفحات سایت حرکت کنند. وجود فضای سفید در سایت باعث می شود به چشم بینندگان استراحت دهد. زمانی که دو عنصر کنار هم باشند و فضای سفید کمی بین آنها باشد، چشم انسان آنها را به عنوان یک واحد می بیند. و در صورتی که فاصله ی بین دو عنصر کمی بیشتر باشد، چشم آنها را جداگانه می بیند. فضای سفید به بازدید کننده این امکان را می دهد که بخش های مختلف سایت را شناسایی نماید.
  • ایجاد هدر تمام صفحه: یکی از ویژگی های طراحی وب به شکل مدرن در سال 2022 ایجاد هدر تمام صفحه برای سایت می باشد. یکی دیگر از ویژگی های محبوب طراحی سایت اضافه کردن متن کلیدی یا دکمه های فراخوان برای اقدام در سمت چپ هدر و تصاویر مناسب در سمت راست می باشد. به این دلیل که بازدید کنندگان سایت بیشتر بر سمت چپ بالای صفحه تمرکز می کنند.
  • ایجاد مکان نمای متحرک: وب سایت های مدرن دارای مکان نماهایی می باشند که مشاهده ی صفحات در آنها تجربه ای جدید می باشد. مکان نمای متحرک گاهی به گونه ای ست که هنگام پیمایش روی متن تراز عمودی منوی پیمایش، مکان نما عکس های مختلف را با یک انیمیشن موج دار نمایش می دهد.
  • پیمایش پویا: از دیگر روندهای مدرن طراحی وب در سال 2022 پیمایش پویا می باشد. برای بعضی سایت ها پیمایش متفاوتی را برای پس زمینه و پیش زمینه سایت تنظیم می کند.
  • تصویر سازی: در واقع تصاویر به برند و سایت جان می دهند. در طراحی سایت مدرن در سال 2022 از انتشارات چاپی و قالب های هنری استفاده شد.
  • استفاده از رنگ: هر سال یک رنگ محبوب جدید برای سایت ها وجود دارد. در سال 2019 از رنگ آبی و در سال 2020 از رنگ نعنایی برای طراحی سایت استفاده می شد. برای سال 2022 نیز سایه آبی، رنگ سال برای وب سایت ها بود.

برای بهبود طراحی سایت در دبی چه نکاتی را باید رعایت نمود؟

اولین قدم برای انجام هر کاری داشتن یک طرح اولیه می باشد. لازم است طراحی سایت و بخش های مختلف آن متناسب با طرح اولیه و هدف شما باشد. بهترین سایت ها یک سری ویژگی مشترک با هم دارند که باعث جلب توجه کاربران می شود. در ادامه نکاتی را توضیح می دهیم که رعایت آنها باعث تبدیل بازدید کننده به مشتری می شود.

  • اضافه کردن دکمه های شبکه های اجتماعی: از عوامل مهم برای افزایش ارتباطات کاربران با سایت درج آیکون شبکه های اجتماعی در سایت می باشد. این کار به بهبود و رشد رسانه های اجتماعی شما کمک می کند. ب این کار می توانید برای وب سایتتان ترافیک زیادی را جذب نمایید. هدف از افزودن آیکون شبکه های اجتماعی به سایت معرفی سایت بوده که باعث شناخته تر شدن سایت به مشتریان می شود.
  • افزودن دکمه ی تماس تلفنی به سایت: از آنجا که بسیاری از کاربران با استفاده از موبایل های هوشمند خود از سایت ها بازدید می کنند، با قرار دادن دکمه ی تماس تلفنی به سایت می توانید برای کاربران برقراری تماس با پشتیبانی سایت را راحت نمایید.
  • بهینه سازی سایت برای موبایل: با توجه به اینکه امروزه اکثر افراد با استفاده از موبایل های هوشمند خود در اینترنت جست و جو می کنند، لازم است سایت شما بهینه شده باشد به گونه ای که به آسانی در موبایل نمایش داده شود. محتوای صفحه ای که بهینه نشده با موبایل به خوبی نمایش داده نمی شود و کاربر در صورت وارد شدن به سایت اطلاعات درستی دریافت نمی کند و در نتیجه با یک تجربه ی کاربری غیر بهینه مواجه می شود.
  • طراحی تجربه کاربری و طراحی تعاملی: طراحی تعاملی نوعی طراحی محصولات و خدمات تعاملی ست که در آن طراح بر روی تعامل مشتری با محصول تمرکز می کند. بررسی دقیق نیاز ها، محدودیت ها و زمینه های کاربران به طراحان امکان تطبیق محصول با سفارش مشتری را می دهد. طراحی تجربه ی کاربری به روش، اصول و دستورالعمل هایی گفته می شود انسان در زمان تعامل با محصول، از سودمندی، کاربرد پذیری و مطلوبیت تجربه ها حمایت می کند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ در دبی

با توجه به افزایش هزینه های بازاریابی اینترنتی، معلوم می شود که این بازار پر رونق است و هر روز در حال گسترش است. با توجه به اینکه  دسترسی افراد به اینترنت افزایش پیدا کرده، بازاریابی هم تحت تاثیر قرار گرفته است. بازاریابی برای برقراری ارتباط با کاربران در هر مکان و در هر زمان، مناسب بوده است. بنابراین برای موفق شدن در کسب و کار لازم است مردم را در جایی که در حال گذراندن وقت خود هستند مورد هدف قرار داد. امروزه بیشتر مردم در اینترنت بیشتر وقت خود را سپری می کنند. بنابراین لازم است به موضوع دیجیتال مارکتینگ بیشتر توجه نمایید. دیجیتال مارکتینگ گونه ای از بازاریابی محصولات و خدمات از طریق دستگاه های الکترونیکی می باشد. هر شرکت دیجیتال مارکتینگ باید یک سری خدمات را به مشتریان ارائه دهد، شرکت دیجیتال مارکتینگ در دبی نیز مانند سایر شرکت ها خدماتی را به مشتریان ارائه می دهد که در ادامه برخی از آن ها را بیان می کنیم:

  • بازاریابی محتوا: یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ بازاریابی محتوا می باشد. کسب کارها با تبلیغ محصولات برند خود را به بازار عرضه می کنند. با منتشر نمودن محتوایی با کیفیت و مناسب می توانید شرکت خود را به عنوان یک مرجع برای محصولاتتان معرفی نمایید. بازاریابی محتوا دارای انواعی می باشد از جمله: ویدیو ها، شبکه های اجتماعی، پست ها، بروشورها و … .
  • سئو یا بهینه سازی موتور جستجو: زمانی که افراد به دنبال محصولی هستند، پس از جست و جو، از سایت هایی بازدید می نمایند که رتبه ی بالاتری دارند. با سئو می توانید کلمات کلیدی در سایتتان را رتبه بندی نمایید و در صفحه نتایج موتور جست و جو در صفحه اول قرار بگیرید.
  • بازاریابی موتورهای جستجو: بازاریابی موتورهای جست و جو باعث افزایش ترافیک وب سایت از طریق تبلیغات پولی در موتورهای جست و جو می شود. به گونه ای که به ازای هر کلیک که دریافت می کنید باید هزینه ای را پرداخت نمایید. تبلیغات پولی در بالای نتایج جست و جو ظاهر می شوند.
  • ایمیل مارکتینگ: با ارسال ایمیل به مشتریان می توانید با آنها ارتباط برقرار کرده و اعتماد آنها را جلب نمایید. گاهی همین ارسال ایمیل باعث خرید مشتری از سایت می شود. همچنین برای نظرسنجی و حل مشکلات مشتریان می توانید از ارسال ایمیل به آنها استفاده نمایید.
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی: در دهه ی گذشته شبکه های اجتماعی بر رسانه های دیجیتال تسلط داشتند و میلیون ها کاربر را در سراسر دنیا جذب نمودند. بر این اساس بود که آنها به یک منبع با ارزش برای افزایش ترافیک تبدیل شدند. یکی از راه های موفقیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی تولید محتوا با قابلیت اشتراک گذاری می باشد. شبکه های اجتماعی از جمله کانال های دیجیتالی است که ارتباط دو نفره بین مشتری و برند را فراهم کرده است.
  • بازاریابی موبایلی: تعداد افرادی که از تلفن همراه استفاده می کنند هر روز افزایش پیدا می کند، همچنین کاربران بیشتر وقت خود را در گوشی های هوشمند با بازی و استفاده از برنامه های مختلف میگذرانند. بنابراین برنامه های گوشی های هوشمند به یک منبع بازاریابی سود آور تبدیل شده اند. افراد با تلفن های همراه خود می توانند به وب سایت ها بروند، از کسب و کارها اطلاع پیدا کنند، محصول خریداری کرده و هزینه آن را پرداخت نمایند. همچنین می توانند نظرات خود را بیان کرده و با شما ارتباط برقرار نمایند. البته لازم است سایت حتما بهینه سازی شده باشد.
  • بازاریابی وابسته: از پر سود ترین بازاریابی های دیجیتالی بازاریابی وابسته می باشد. این نوع بازاریابی شامل مشارکت با یک خرده فروش آنلاین است که در آن از هر فروش اطلاعاتی را دریافت می کنید. با این کار محصولات یا خدمات شما به شبکه ی گسترده ای از مخاطبان ارجاع داده می شود. در این نوع بازاریابی این امکان وجود دارد که با مشتریانی که آماده خرید هستند ارتباط برقرار نمایید.
  • بازاریابی درونگرا: این نوع بازاریابی روشی برای رشد سازمان شما از طریق ایجاد روابط پایدار با مصرف کنندگان، مشتریان بالقوه و مشتریان احتمالی می باشد. این روش به توانمندسازی مشتریان مربوط می شود، تا در نهایت شما را به اهداف بازاریابی تان برساند.
  • محتوای حمایت شده: در این روش شما به عنوان یک برند به شرکت دیگری پول می دهید تا محتوایی را ایجاد کرده و تبلیغ نماید، که به معرفی برند یا خدمات شما بپردازد. نوعی از محتوای حمایت شده می تواند یک پست وبلاگ یا مقاله باشد که برای برجسته کردن موضوع، خدمات یا نام تجاری نوشته شده است.

سخن پایانی

با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله برای هر کسب و کاری داشتن یک سایت لازم و ضروری می باشد. در صوررتی که می خواهید سایتی را طراحی کنید می توانید در دوره های آموزش طراحی سایت که توسط شرکت دارکوب برگزار می شوند شرکت نمایید. همانطور که پیشتر گفته شد داشتن یک سایت به تنهایی برای رونق گرفتن و افزایش مشتری کافی نمی باشد و این سئو ی سایت است که اهمیت زیادی دارد. شرکت دارکوب آماده ارائه ی خدمات سئو در دبی با پشتیبانی 24 ساعته می باشد. شما می توانید صفر تا صد طراحی سایت خود را به شرکت دارکوب در دوبی بسپارید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز