طراحی سایت شرکتی وردپرس

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5479

5/5 - (6 امتیاز)

این روز ها طراحی سایت برای شرکت ها به یکی از ابزار های مهم بازاریابی، کسب درآمد و سود بیشتر تبدیل شده است. دیگر ادامه ی فعالیت های تجاری فقط از طریق تعاملات حضوری، پاسخگوی نیاز های کاربران و صاحبین مشاغل نمی باشد. از این رو خیلی ها خواهان داشتن وب سایت های شرکتی برای سرپا ماندن در میدان به شدت رقابتی تجارت هستند.

یک راه حل بسیار عالی طراحی سایت های شرکتی با وردپرس است. طراحی وب سایت های شرکتی وردپرس سودمندی ها و قابلیت های زیادی برای شرکت ها به همراه دارد.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز و رایگان است که امکان راه اندازی هر نوع وب سایتی از طریق آن برای مشاغل مختلف وجود دارد.

اهمیت وب سایت برای شرکت ها

شرکت ها با داشتن وب سایت خیلی راحت تر می توانند به کاربران و مشتریان خود اطلاع رسانی داشته باشند. آنها از طریق وب سایت خود می توانند اقدام به تبلیغات آنلاین و بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات خود کنند.

شرکت از طریق وب سایت شرکتی امکان همیشه در دسترس بودن را به کاربران خود می دهند. وب سایت های شرکتی قابلیت این را دارند که درآمد و سود حاصل از فروش را تا حد زیادی افزایش دهند.

مطمئناً شرکت ها با راه اندازی وب سایت های شرکتی خیلی بهتر می توانند به کاربران خود خدمت رسانی کنند.

مشاغل مختلف با وب سایت های شرکتی می توانند در سطح دنیا و با برند های دنیا رقابت کنند و کاربران و مشتریانی از سراسر دنیا جذب کنند.

با وب سایت شرکتی روابط بین سازمانی بهبود خواهد یافت.

با حداقل نیرو های کاری می توان یک کسب و کار بزرگ را چرخاند. زیرا خیلی از بخش ها و فعالیت های کاری توسط وب سایت ها و به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد. این می تواند منجر به استخدام نیروهای کمتر و کاهش مخارج شرکت ها شود.

یکی دیگر از قابلیت وب سایت های شرکتی این است که وب همیشه و از هر جایی، در 24 ساعت شبانه روز در دسترس هستند.

چرا وردپرس؟

وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا برای راه اندازی هر نوع وب سایتی از وبلاگ ها گرفته تا وب سایت های شرکتی می باشد. با وردپرس شما علاوه بر ایجاد یک وب سایت می توانید به ویرایش و بروزرسانی وب سایت خود بپردازید.

آموزش نحوه ی کارکرد وب سایت های وردپرس به کاربران آسان است.

هزینه راه اندازی وب سایت های شرکتی با وردپرس در خیلی از موارد رایگان و یا خیلی کم است.

استفاده از وردپرس نیاز به کدنویسی را حل کرده است.

با وردپرس می توان وب سایت هایی زیبا و با کارکردی عالی طراحی کرد که فقط طی چند ثانیه ی اول تأثیر اولیه ی خوبی را برای کاربران ایجاد کند.

قالب ها و افزونه های بی شمار وردپرس، امکان ایجاد انواع طراحی ها را برای کاربران مهیا کرده است.

همچنین جامعه ی بزرگ وردپرس امکان پشتیبانی همه جوره را برای وب سایت های وردپرسی تأمین کرده است.

طراحی سایت شرکتی وردپرس

طراحی سایت شرکتی وردپرس

وب سایت های شرکتی چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین ویژگی هایی که هر وب سایتی و بخصوص وب سایت های شرکتی باشد داشته باشند، این است که ریسپانسیو باشند. زیرا تعداد کاربرانی که از طریق موبایل ها و یا تبلت ها به جستجو و مرور وب سایت ها می پردازند، روز به روز در حال افزایش است. ریسپانسیو نبودن وب سایت های شرکتی به معنای از دست دادن جامعه ی بزرگی از مخاطبان می باشد.

در وب سایت شرکتی خود حتماً “صفحه ی درباره ی ما” را لحاظ کنید. در این صفحه می توانید از نمونه کار های برجسته ای که تاکنون داشته اید و یا از خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید، صحبت کنید.

صفحه ی “تماس با ما” فراموش نشود. در این صفحه شما باید آدرس و شماره تماس و ایمیل شرکت خود را برای دستیابی بهتر کاربران درج نمایید.

صفحه ی گالری تصاویر. یکی از بخش هایی که می تواند برای کاربران جذابیت زیادی داشته باشد، همین صفحه است. در گالری تصاویر خود می توانید عکس هایی بهینه شده از شرکت و محصولاتی که ارائه می دهید، داشته باشید.

صفحه ی پشتیبانی. با قرار دادن صفحه ی پشتیبانی به صورت آنلاین و تمام وقت می توانید در ارائه ی تجربه ی کاربری بهتر و جذب کاربران، بهتر عمل کنید.

وب سایت های شرکتی بنا به اهداف سازمانی می توانند صفحات و ویژگی های مختلفی داشته باشند. خوشبختانه وردپرس آنقدر قدرتمند است که با آن امکان اعمال هر نوع تغییری در وب سایت های شرکتی مهیا می باشد.

چرا وردپرس برای وب سایت های شرکتی یک انتخاب خوب است؟

وردپرس دائماً در حال بروزرسانی توسط جامعه ی بزرگی که از آن حمایت می کنند، می باشد. بنابراین وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است. وردپرس همچنین از زبان فارسی حمایت می کند.

وردپرس قالب های زیادی دارد. بسیاری از این پلاگین ها و قالب های وردپرس رایگان هستند که با آنها می توان هر امکانی را در وب سایت تعبیه کرد.

امنیت و انعطاف وردپرس در سطح خوبی قرار دارد.

وب سایت های خیلی از شرکت های بزرگ مانند مجله ی اینترنتی دیجی کالا، بخش خبری وب سایت ناسا، وب سایت شرکت مرسدس بنز و … که پیچیدگی های زیادی نیز دارند، با وردپرس راه اندازی شده اند.

طراحی سایت شرکتی وردپرس

طراحی سایت شرکتی وردپرس

سئو یا بهینه سازی برای موتور های جستجو

اگر می خواهید وب سایت شرکتی شما رتبه های خوب موتور های جستجو را کسب کند، حتماً اصول و استراتژی های سئو را در وب سایت خود پیاده سازی کنید. وردپرس از سئو پشتیبانی می کند.

بودن در رتبه های بالاتر SERP به معنای جذب ترافیک بیشتر، فروش و نرخ تبدیل و سود بیشتر است.

هر چه وب سایت شما رتبه ی بهتری داشته باشد، دید وب سایت شما هم برای کاربران و هم موتور های جستجو بهتر خواهد بود.

سئو، جزئیات زیادی دارد و زمانبر است. اصول سئو را یا باید خودتان در وب سایتتان ایجاد کنید و یا به شرکت های مربوطه بسپارید.

با واگذاری سئوی وب سایت خود به شرکت معتبر طراحی سایت دارکوب، رتبه های بالاتر SERP را کسب کنید.

پیوند به شبکه رسانه های اجتماعی

این روز ها خیلی از کاربران، بسیاری از اوقات خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند. اتصال وب سایت به شبکه های اجتماعی یکی از راه کار های سئو و به معنای دستیابی به مشتریان و ترافیک بیشتر است.

انتشار محتوای بصری و جذاب در شبکه های اجتماعی می تواند راه حلی برای جذب ترافیک ارگانیک بیشتر باشد.

نتیجه

یکی از جنبه های حضور آنلاین برای شرکت ها، طراحی وب سایت است. نداشتن وب سایت می تواند باعث لغزش کسب و کار ها و افت آنها در رقابت های سنگین تجارتی شود.

یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی وب سایت های شرکتی، وردپرس است. وردپرس قابلیت ها و امکانات زیادی دارد که طراحی هر نوع وب سایتی را ممکن کرده است.

گاهی طراحی وب سایت های شرکتی پیچیده است و نیاز به طراحی تخصصی دارد. در اینگونه موارد بهتر است طراحی وب سایت شرکتی خود را به متخصصین طراحی سایت واگذار کنید.

شرکت معتبر دارکوب بیش از 15 سال است که در طراحی سایت، فعالیت حرفه ای دارد. شرکت دارکوب ارائه دهنده ی بروزترین خدمات استاندارد سئو و طراحی سایت و مشاوره های تخصصی می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز