طراحی وب سایت شرکتی خدماتی

نوشته شده توسط فائزه محمودی فرد

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=16339

4.3/5 - (7 امتیاز)

کسب و کارهایی که تصمیم گرفته اند خدمات خود را به صورت آنلاین به کاربران عرضه دهند و از این طریق به درآمد برسند لازم است که یک پلتفرم خدماتی از طریق طراحی سایت اختصاصی برای خود بسازند.

طراحی وب سایت شرکتی خدماتی

خدماتی مانند: نظافت، تعمیر اتومبیل و لوازم برقی، خدمات فنی منزل، حمل و نقل و … در این وب سایت ها عرضه می شود. با توجه به استفاده ی زیاد افراد از خدمات آنلاین تعداد وب سایت های خدماتی در حال زیاد شدن است. در این مقاله قصد داریم در مورد طراحی وب سایت شرکت خدماتی بیشتر صحبت کنیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم.

خدمات طراحی سایت

قبل از هر چیز بهتر است در مورد خدمات طراحی وب سایت با شما صحبت کنیم. در واقع وب سایت ها دارای خدماتی هستند، به همه ی فرآیندهایی که در طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرد خدمات طراحی سایت می گویند. خدمات طراحی سایت فرآیندهایی است که هر کدام از این فرآیندها به برنامه ریزی خاصی نیاز دارد. در ادامه برخی از خدمات طراحی سایت را شرح می دهیم:

  • طراحی وب سایت: شرکت طراحی سایت دارکوب انواع وب سایت را بر اساس اصول سئو طراحی می کند. این شرکت وب سایت ها را با توجه به نوع کسب و کار مشتری به صورت کاملا بهینه و مطابق با اصول سئو طراحی می کند.
  • تولید و مدیریت محتوا: از جمله کارها در طراحی سایت که باعث جذب مشتری می شود تولید محتوای جدید و به روز است. یکی دیگر از خدمات طراحی سایت شرکت دارکوب تولید محتوا بر اساس اصول سئو و کاربر پسند است.
  • به روز رسانی سایت: به جایگزین نمودن محتوای قدیمی سایت با محتوای جدید به روز رسانی گفته می شود. در واقع به روز رسانی سایت شامل قرار دادن مطالب و محصولات جدید در سایت است که لازم است با رعایت اصول اولیه سایت و سئو انجام شود. شرکت طراحی سایت دارکوب کار بهینه سازی وب سایت ها را نیز به بهترین شکل انجام می دهد.
  • پشتیبانی سایت: کارهایی از قبیل رفع نمودن ایرادات سایت، ارتباط با مشتری و پاسخ دادن به سوالات آنها و … به پشتیبانی وب سایت مربوط می شوند. خدمات پشتیبانی سایت به صورت رایگان و یا با هزینه ی خیلی کم انجام می شود.

طراحی سایت خدماتی

نحوه و چگونگی طراحی سایت خدماتی به عواملی چون زمینه ی کاری وب سایت و بخش های مختلف خدمات قابل نمایش به کاربران بستگی دارد. سایت های خدماتی با توجه به نوع خدمات سایت مورد نظر طراحی می شوند. شرکت دارکوب با استفاده نمودن از جدیدترین الگوریتم های استفاده شده در موتورهای جست و جو بخصوص موتور جست و جوی گوگل در سئو سایت ها بسیار موفق عمل نموده است. به طوری که علاوه بر بهینه سازی در قسمت های مختلف سایت مانند طراحی های مناسب، رابط کاربری قوی به سرعت بالا در اجرای پروژه ها نیز توجه می کند.

طراحی سایت شرکتی

شرکت هایی که در زمینه ی ارائه ی محصولات یا خدمات خاصی فعالیت می کنند لازم است برای معرفی شرکت خود و فروش آنلاین خدمات و محصولاتشان یک وب سایت شرکتی داشته باشند. طراحی سایت شرکتی برای ورود به عرصه ی رقابت با سایر وب سایت ها و شرکت های رقیب که همانند شما فعالیت می کنند لازم و ضروری است. همانطور که گفته شد وب سایت های شرکتی با هدف های متفاوتی مانند معرفی شرکت، فروش محصولات به صورت آنلاین، پشتیبانی مشتریان فعلی و جذب مشتری های جدید طراحی می شوند. در ادامه برخی از مزیت های سایت شرکتی را بیان می کنیم.

مزایای طراحی سایت شرکتی

با استفاده نمودن از طراحی سایت شرکتی می توانید از یک سری مزیت ها که در ادامه بیان می کنیم بهره مند شوید.

  • معرفی شرکت و محصولات آن
  • قرار دادن تصاویر محصولات و معرفی آن ها به طور دقیق
  • فراهم نمودن امکان خریر اینترنتی محصولات با قابلیت پرداخت آنلاین
  • امکان ساختن سایت به صورت چند زبانه جهت فعالیت نمودن در سطح بین المللی
  • صرفه جویی نمودن در هزینه ها و عدم نیاز به نیروی انسانی در برای کار در بخش های مختلف شرکت

هزینه ی طراحی سایت

هزینه ی ساخت سایت با توجه به امکانات مورد نظر مشتری محاسبه می شود. بنابراین در صورتی که امکانات و ویژگی های خاصی برای وب سایتتان را در نظر دارید لازم است حتما لیست این موارد را به طراح سایت خود اعلام نمایید تا هزینه را محاسبه نماید. قیمت طراحی سایت با توجه به نوع سیاست کاری شرکت ها و پکیج ها تفاوت دارد. هدف شرکت دارکوب ارائه ی خدمات طراحی سایت با قیمت ارزان و با کیفیت بالا می باشد. در وب سایت هایی که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی می شوند افراد تمایل دارند قالبی مختص به خود داشته باشند. در این صورت لازم است به سراغ طراحی قالب اختصاصی بروید. هزینه ی طراحی قالب سایت برای توسعه دهندگان به صورت یکسان نیست و هر شخصی با توجه به تجربه و امکانات قالب هزینه ی متفاوتی را از مشتری دریافت می کند. در مبان انواع گوناگون وب سایت، سایت های فروشگاهی بیشترین درخواست را برای طراحی قالب اختصاصی دارند. زیرا تعداد سایت های فروشگاهی زیاد است بنابراین برای متفاوت بودن بهتر است از قالب های اختصاصی استفاده نمایید. طراحی سایت های شرکتی به دلیل این که فاقد بخش فروشگاهی هستند ساده تر است و قیمت آن ها نیز نسبت به قالب های فروشگاهی کمتر می باشد.

طراحی سایت ارزان

افراد زیادی به دنبال روش های ساخت سایت ارزان هستند. یکی از بزرگترین مزیت هایی که طراحی سایت ارزان برای شرکت ها دارد این است که به افرادی که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی نموده اند کمک می کند تا نیازی به پرداخت هزینه ی زیاد برای راه اندازی سایت خود نداشته باشند. یکی دیگر از مزیت های طراحی سایت ارزان مراحل کوتاه راه اندازی آن می باشد. علاوه بر این افرادی که از روش طراحی وب سایت ارزان برای کسب و کار خود استفاده می کنند می توانند همه ی آموزش ها را از سایت یاد بگیرند و سایت خود را به یک وب سایت حرفه ای تبدیل نمایند.

 روش های طراحی سایت

روش های مختلفی برای طراحی یک وب سایت وجود دارد که در این قسمت برخی از این روش ها را که برای ساختن وب سایت های شرکتی مناسب و مورد استفاده ی شرکت طراحی سایت دارکوب هستند را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • ساخت سایت با استفاده از قالب سایت های تولید شده توسط شرکت دارکوب: این نوع وب سایت ها در مدت زمان حداقل سه روز قابل تولید هستند.
  • ساخت وب سایت با استفاده از قالب وب سایت در فروشگاه قالب سایت دارکوب: این نوع وب سایت ها نیز حداقل در مدت زمان یک ماه قابل تولید هستند.
  • طراحی سایت اختصاصی: در روش طراحی سایت اختصاصی، کار طراحی قالب سایت توسط گرافیست و طبق درخواست مشتری انجام می شود. این گونه وب سایت ها در مدت زمان حداقل یک ماه قابل تولید هستند.
  • طراحی قالب صفحه اصلی و صفحه های داخلی وب سایت به صورت اختصاصی: با استفاده از طراحی وب اپلیکیشن و بهینه سازی Google Lighthouse وب سایت در مدت زمان حداقل یک ماه قابل انجام می باشد.
  • روش دیگر برای انجام طراحی وب سایت شرکت نمودن در دوره های طراحی سایت تهیه شده توسط شرکت دارکوب است با استفاده نمودن از آموزش های شرکت دارکوب می توانید وب سایت مورد نظر خود را با سلیقه ی خود طراحی نمایید.

امکانات و ویژگی های مشترک روش های طراحی سایت

روش های طراحی سایت معرفی شده در قسمت قبل دارای ویژگی ها و امکانات مشترکی هستند که در این قسمت آنها را بیان می کنیم.

  • در این روش های طراحی سایت، سایت ها به صورت ریسپانسیو یا واکنشگرا ساخته می شوند. این ویژگی باعث می شود تا وب سایت در هر صفحه نمایشگری به راحتی قابل دیدن باشد.
  • در روش های گفته شده کدهای نوشته شده برای طراحی سایت به صورت کاملا بهینه می باشند.
  • سرعت وب سایت در این روش ها بهینه سازی شده است.
  • این نوع وب سایت ها ایمنی سازی شده اند.
  • همچنین نحوه ی کار با کنترل پنل مدیریت وب سایت آموزش داده شده است.

سفارش طراحی وب سایت

در صورتی که نمی خواهید خودتان وب سایت طراحی کنید و به یک سایت برای کسب و کار خود نیاز دارید لازم است اقدام به سفارش طراحی سایت نمایید. شرکت طراحی سایت دارکوب آماده ی دریافت سفارشات شما در زمینه ی طراحی انواع وب سایت می باشد. جهت ثبت سفارش می توانید پلان درخواستی خود را از سایت شرکت دارکوب انتخاب نمایید و با شماره ی موجود درآن تماس بگیرید علاوه بر این شما می توانید از طریق سیستم پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته طراحی سایت مورد نظر خود را سفارش دهید.

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که با استفاده از آن می توان انواع وب سایت، وبلاگ و یا اپلیکیشن را طراحی نمود. با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا بدون داشتن دانش اولیه و یا دانشی در مورد کد نویسی می توانید یک وب سایت را طراحی نمایید. طراحی سایت با وردپرس دارای مزیت هایی چون: سادگی، رایگان بودن، انعطاف پذیری، سئوی بهبود یافته، قابلیت ارتقاء با استفاده از افزونه ها و … می باشد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاربردهای مختلفی دارد از جمله این که:

  • با نصب نمودن یک افزونه ی وردپرس فروشگاهی می توانید سایت وردپرسی خود را به یک فروشگاه وردپرسی تبدیل نمایید.
  • با استفاده از وردپرس می توانید وب سایت های شرکتی را که دارای چندین صفحه برای معرفی کسب و کار هستند طراحی نمایید.
  • با استفاده از وردپرس می توانید یک سایت را برای نمایش نمونه کارهای خود در زمینه های مختلف طراحی کنید.
  • وبلاگ ها به گونه ای هستند که لازم است به طور مرتب در آن ها مطالب و مقالات جدید بارگذاری نمود بنابراین وردپرس برای وبلاگ سازی بسیار مناسب می باشد.
  • همچنین با استفاده از وردپرس به راحتی می توانید تالارهای گفت و گو را طراحی نمایید. در واقع تالارهای گفت و گو وب سایت هایی هستند که کاربران در آن ها می توانند در مورد موضوعات مختلف گفت و گو نمایند که این نوع سایت به راحتی با وردپرس قابل ساختن هستند.

قالب وردپرس

برای تغییر چیدمان و طرح بندی وب سایت از قالب وردپرس استفاده می شود. با استفاده از ابزار قالب می توانید ظاهر سایت مانند طرح، رنگ و سایر عناصر طراحی را سفارشی سازی نمایید. قالب های وردپرس دارای انواع گوناگونی هستند برخی از این قالب ها قالب خدماتی می باشند. در ادامه در مورد یکی از انواع قالب وردپرس با نام قالب وردپرس خدماتی توضیح می دهیم.

قالب های وردپرس خدماتی

برای این که شرکت شما بتواند در زمینه ی خدمات به یک شرکت مطرح و معروف در فضای آنلاین تبدیل شود لازم است حتما یک وب سایت خدماتی حرفه ای داشته باشد. برای این که یک سایت حرفه ای در این زمینه داشته باشید لازم است یک قالب وردپرس خدماتی حرفه ای داشته باشید. در ادامه برخی از ویژگی های قالب خدماتی وردپرس را معرفی می کنیم.

ویژگی های قالب خدماتی وردپرس

قالب های خدماتی وردپرس دارای ویژگی هایی هستند که در زیر مهم ترین ویژگی های آن ها را بیان می کنیم:

  • رنگ بندی نامحدود و سفارشی سازی آنلاین: در یک قالب خدماتی وردپرس خوب تمام تنظیمات قالب به بخش سفارشی سازی وردپرس منتقل شده اند که باعث می شود به صورت زنده و لحظه ای تغییراتی را که در تنظیمات قالب اعمال می کنید مشاهده نمایید.
  • کدنویسی استاندارد، سئو و بهینه شده: بهترین قالب، قالبی ست که دارای کدنویسی استاندارد بوده و سئو و بهینه سازی شده باشد. و باعث افزایش رتبه ی سایت شود.
  • طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا: یک قالب وردپرس خوب قالبی ست که کاملا ریسپانسیو یا واکنشگرا باشد و با همه ی صفحه نمایشگرها از جمله با صفحه نمایش های HD سازگار باشد.
  • راه اندازی سایت چند زبانه: یک قالب خدماتی خوب به گونه ای ست که در آن قابلیت ساختن یک سایت چند زبانه وجود دارد.
  • نصب و راه اندازی ساده: یک قالب خدماتی حرفه ای و خوب را به راحتی می توان نصب نمود.
  • سبک و سریع: یک قالب وردپرس خدماتی خوب دارای سرعت بارگذاری بالایی است و حجم آن بسیار سبک می باشد. این ویژگی بسیار مهم است چرا که باعث می شود کاربران جذب وب سایت شما شوند. سرعت بالای سایت در سئو و رتبه ی سایت تاثیر قابل توجهی دارد و باعث می شود وب سایت شما در جایگاه بالایی در موتور جست و جو قرار بگیرد.
  • طراحی جذاب: بهترین قالب وردپرس خدماتی دارای طراحی و رنگ بندی مناسب و جذابی می باشد. که با استفاده از آن می توانید یک وب سایت جذاب و زیبا برای خود طراحی نمایید.

طراحی سایت با استفاده از قالب های موجود در فروشگاه قالب

در فروشگاه قالب دارکوب بیش از 100 هزار قالب وجود دارد که می توانید یکی از آن ها را به دلخواه انتخاب نمایید و بر این اساس طراح وب سایت برای شما قالب را طراحی می کند. زمانی که قالب توسط طراحی ساخته شد لازم است محتویات سایت را برای طراح ارسال نمایید تا در سایتتان بارگذاری نماید. این روش در مدت زمان 30 روز قابل انجام است.

طراحی سایت با قالب سفارشی

در این روش لازم نیست کارفرما قالب مورد نظر خود را از فروشگاه قالب انتخاب نماید. تنها لازم است ویژگی های قالب مورد نظر خود را به طراح و گرافیست وب سایت اعلام نماید تا طراح با توجه به ویژگی های مورد نظر قالب را طراحی نماید. این روش بیشتر برای افرادی مناسب است که هنوز قالب مورد نظر خود را در میان قالب های آماده پیدا نکرده اند. این روش نیز در مدت زمان 30 روز قابل انجام است.

خرید قالب

یکی از ارزان ترین روش های طراحی سایت دارکوب، خرید قالب می باشد. این روش برای افرادی مناسب است که هزینه ی بسیار پایینی را برای راه اندازی وب سایت خود در نظر گرفته اند. شرکت دارکوب قالب هایی را طراحی نموده است که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند و هزینه ی هر قالب با توجه به ویژگی های راه اندازی قالب سایت، پشتیبانی، ایمن سازی و آموزش پنل کاربری می باشد. و علاوه بر این لازم است هزینه ی ثبت دامنه و هاستینگ به صورت جداگانه پرداخت شود. استفاده نمودن از این روش در مدت زمان 3 روز قابل انجام می باشد.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد طراحی وب سایت شرکتی خدماتی صحبت شد. همانطور که در مقاله بیان شد این نوع وب سایت ها در صدد ارائه ی خدمات به مشتری ها هستند لذا هر چه وب سایتتان را به صورت حرفه ای طراحی کنید بهتر می توانید کاربران را جذب نمایید. بنابراین برای طراحی این گونه وب سایت ها بهتر است بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید. شرکت طراح سایت دارکوب یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ی طراحی انواع وب سایت می باشد. در صورت تمایل می توانید کلیه سفارشات مربوط به طراحی سایت خود را به این شرکت بسپارید. علاوه بر این در صورتی که تمایل دارید وب سایت مورد نظرتان را خودتان طراحی کنید می توانید از طریق وب سایت آموزشگاه طراحی سایت دارکوب در دوره های آموزش طراحی سایت به صورت حضوری و یا مجازی شرکت نمایید همچنین می توانید دوره های ضبط شده به صورت فیلم آموزشی را از این سایت خریداری نموده و شروع به یادگیری طراحی سایت کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز