طراحی وب سایت یکی از راه های مبارزه با ویروس کرونا

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=3585

5/5 - (1 امتیاز)

در دنیای رقابتی و شلوغ امروز،داشتن یک وب سایت حرفه ای برای هر کسی که تجارت و کسبی دارد، خواه بزرگ و یا کوچک، یک الزام شده است. داشتن وب سایت منافع و مزایای زیادی برای صاحبان مشاغل مختلف به همراه دارد. این منافع نه تنها از جنبه ی مالی بلکه از جنبه ی سلامت نیز اهمیت بسزایی دارند.

طراحی وب سایت شما بخش مهمی از حضور شما در تجارتتان است. مردم ترجیح می دهند طراحی زیبا و حرفه ای را ببینند و طراحی وب سایتی حرفه ای برای موفقیت در تجارت اهمیت زیادی دارد. طراحی وب سایت، علی الخصوص در حال حاضر که مردم اغلب کشور های دنیا درگیر ویروس جدید کرونا هستند بیش از پیش اهمیت یافته است، زیرا صاحبان کسب و کار های اینترنتی و یا هر کسی که تجارتی دارد با داشتن وب سایت و دورکاری می تواند با این معضل جدید مقابله کنند. زیرا با دورکاری دیگر لازم نیست از منزل بیرون بروید و در تماس با افراد دیگر باشید. با داشتن وب سایتی مفید شما قادر خواهید بود هم به خود و هم به دیگران کمک شایانی کنید. داشتن یک وب سایت کاربردی نه تنها می تواند زمان شما را ذخیره کند و شما را از ترافیک های سنگین شهری دور نگه دارد بلکه می تواند به سلامتی شما نیز کمک کند.

امروزه حتی وب سایت هایی طراحی شده اند که با استفاده از آنها می توانید دکتر و یا پرستار مورد نظر خود را در منزل ملاقات کنید. دیگر حتی برای کار های درمانی هم نیازی به خروج از منزل خود ندارید.

اما قبل از هر چیز می خواهیم بدانیم طراحی وب چیست؟

طراحی وب فرآیند ایجاد وب سایت هاست. این شامل چندین جنبه ی مختلف، از جمله چیدمان صفحه ی وب، تولید محتوا و طراحی گرافیک است. در حالیکه اصطلاحات طراحی وب و توسعه ی وب اغلب به صورت متناوب مورد استفاده قرار می گیرند، طراحی وب از نظر فنی زیر مجموعه ای از دسته ی گسترده تر توسعه ی وب است.

وب سایت ها با استفاده از یک زبان نشانه گذاری به نام HTML طراحی می شوند. طراحان وب سایت با استفاده از برچسب های HTML ، محتوا و ابرداده های هر صفحه را ایجاد می کنند. طرح و ظاهر عناصر درون یک صفحه معمولاً با استفاده از CSS تعریف می شوند. بنابراین اکثر وب سایت ها ترکیبی از HTML و CSS هستند که نحوه ی نمایش هر صفحه در یک مرورگر را مشخص می کنند.

اما اگر شما قصد استفاده از طراحی وب سایت را به منظور مقابله با انواع بیماری ها از جمله ویروس جدید کرونا دارید و همچنین نمی خواهید به کسب و کارتان لطمه ای وارد شود و در کار خود موفق باشید، رعایت چند نکته در طراحی وب سایتتان ضروری است:

  • تجربه ی کاربر برای یک وب سایت بسیار مهم است

تجربه ی کاربر طی استفاده از وب سایت شما بایستی مثبت باشد. اگر کاربران تجربه بدی کسب کنند، احتمال بازگشت دوباره ی آنها به وب سایت شما تقریباً صفر است

  • وب سایت خود را موبایل دوستانه کنید

امروزه تقریبا از هر 5 نفر 4 نفر موبایل دارند و با استفاده از موبایل خود وب سایت های گوناگون را بازدید می کنند و کار های آنلاین خود را انجام می دهند. اگر می خواهید افراد زیادی از وب سایت شما دیدن کنند، حتماً طراحی ریسپانسیو برای سایت خود داشته باشید.

  • تولید محتوا

در هر زمینه ای که فعالیت دارید، سعی کنید تولید محتوایی غنی برای وب سایت خود داشته باشید. در واقع افراد برای یافتن پاسخ برای سؤالات خود به وب سایت ها مراجعه می کنند و اگر بتوانند جواب سؤالات خود را در وب سایت شما بیابند، مطمئناً جذب آن خواهند شد.

مثلاً اگر شما یک وب سایت مراقبت های بهداشتی دارید، با قرار دادن محتوای غنی در مورد مراقبت های بهداشتی افراد زیادی را به خود جذب می کنید. به خصوص در شرایط ویژه مانند این روز ها که با وجود ویروس کرونا، مردم در تلاشند تا کمتر در رفت و آمد باشند، با مراجعه به وب سایت های حرفه ای در زمنیه ی مراقبت های بهداشتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بیماری جدید و اخبار مربوط به آن نه تنها به سلامت خود بلکه در کاهش هزینه ها نیز به خود کمک می کنند.

  • کانال های ارتباطی ایمن را توسعه دهید

امروزه شرکت های خصوصی، به ویژه ارائه دهندگان خدمات، فراتر از پشتیبانی تلفنی ساده قرار گرفته اند و کانال های دیگری مانند سیستم های چت زنده و چت رباط ها و کمک رسانه ای اجتماعی را دربر گفته اند.

اگر بتوانید پشتیبانی به موقع را در کانال های مورد نظر مشتری ارائه دهید، می توانید پیشرفت های چشمگیری در رضایت کلی کاربران ایجاد کنید.

مزایای طراحی وب سایت

  • اولین برداشت

هر زمانی که شما با شخص جدیدی ملاقات می کنید، بایستی نگران اولین برداشت او باشید. اولین برداشت هر شخصی برای مدت های طولانی با او همراه است. اما چرا طراحی وب سایت شما باید متفاوت باشد؟ در واقع طرح وب سایت شما معرف شخصیت و شغل شماست. یک وب سایت غیر حرفه ای باعث می شود بازدیدکنندگان احساس عدم استقبال کنند و یا اینکه تجارت شما قدیمی به نظر برسد.

  • کسب درآمد بیشتر

با یک وب سایت حرفه ای می توانید افراد بیشتری را جذب کنید و در نتیجه ترافیک بیشتری داشته باشید. طبیعت انسان به گونه ایست که به دنبال جذابیت است و این در مورد طراحی وب سایت نیز صدق می کند. با یک طراحی جذاب موفق تر خواهید بود.

وقتی طراحی یک سایت و پیمایش آن خوب باشد، یک تجربه ی عالی کاربر فراهم می شود و هنگامی که کاربران از یک وب سایتی لذت ببرند آن را به دوستان و خانواده ی خود نیز پیشنهاد می دهند. این خود می تواند یک تبلیغات رایگان برای شما باشد.

این روز ها دسترسی به اینترنت تقریباً از هر تلفن همراه و رایانه ای امکان پذیر است. داشتن یک راه سریع و آسان برای در اختیار گذاشتن شماره تماس و یا آدرس خود به کاربران باعث جلب اعتماد آنان می شود. اینگونه آنها براحتی می توانند دریابند که شما چه کاری انجام می دهید، و قبلاً چه کارهایی انجام می دادید و همچنین چه پیشنهاد ویژه ای برای آنها دارید.

خلاصه

با هزینه کردن برای طراحی وب سایت، نه تنها می توانید با انواع بیماری ها از جمله کرونا ( به دلیل دورکاری ) مقابله کنید بلکه می توانید زمان و پول خود را نیز ذخیره کنید. در واقع با طراحی وب سایت برای شغل و تجارت خود برای بلند مدت سرمایه گذاری می کنید.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز