قابلیت دورکاری مزیت شغل طراح سایت و کارشناس سئو

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=7181

5/5 - (2 امتیاز)

طی سال های اخیر مشاغلی مانند طراحی سایت و کارشناسی سئو به دلیل تقاضای زیاد و اهمیتشان و مزایای زیادی که دارند، رواج و طرفداران زیادی پیدا کرده است. درآمد و بازار کار خوب از جمله مزایای این مشاغل هستند. همچنین قابلیت دورکاری مزیت شغل طراحی سایت و کارشناس سئو است و باعث شده تا خیلی از افراد را به خود جذب کند.

دورکاری در اینترنت و تجارت مفهوم گسترده ای دارد. بسیاری از مدیران شرکت ها برای واگذاری بخشی از پروژه های خود به دنبال استخدام کارمندان دورکار چه به صورت پاره وقت و چه به صورت تمام وقت می باشند.

معمولاً درآمد دورکار ها به تعداد پروژه ها و میزان کاری که انجام می دهند بستگی دارد. یک طراح سایت و یا کارشناس سئو هر چه تعداد پروژه های بیشتری انجام دهد و پروژه های با کیفیت تری ارائه دهد، قطعاً درآمد بیشتری خواهد داشت. شغل طراح سایت و کارشناس سئو یکی از پردرآمدترین مشاغل در زمینه ی کامپیوتر و IT می باشد.

سئو چیست و چرا مهم است؟

سئو یکی از مهمترین بخش های هر سایتی می باشد. دارندگان وب سایت ها با سرمایه گذاری بر روی سئو سایتشان می توانند رتبه های بهتری برای وب سایتشان کسب کنند و در نتیجه ی آن ترافیک بیشتر و درآمد بیشتری به دست آورند. سئو در واقع بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد.

کار و سرمایه گذاری بر روی سئو یا همان بهینه سازی سایت برای کاربران و موتور های جستجو باعث می شود تا کاربران بیشتری جذب وب سایت شما شوند و همچنین وبسایتتان بیشتر مورد توجه موتور های جستجو قرار گیرد. وقتی سئو وب سایت خود را مطابق نیاز های کاربران انجام دهید، می توانید رضایت کاربران را نسبت به وب سایت خود به دست آورید. خیلی مهم است که کاربران در اولویت اول نسبت به موتور های جستجو باشند.

یکی دیگر از موضوعاتی که با بهینه سازی سایت تأمین می شود، سرعت سایت است. سرعت سایت اگر پایین باشد کاربران بسیاری از صفحه ی شما بدون هیچ اقدامی برای کلیک و یا بازدید از صفحات دیگر خارج می شوند. طبق مطالعات اگر بارگذاری وب سایتی بیش از 3 ثانیه طول بکشد، بیش از 25% از بازدیدکنندگان از آن صفحه خارج می شوند. بنابراین خیلی مهم است که با کار و سرمایه گذاری بر روی سئو وبسایت خود سرعت سایتتان را بهینه کنید.

کار کردن بر روی سئو می تواند ترافیک ارزشمند و خوبی را برای سایت شما به دست آورد. معمولاً ترافیکی که حاصل سرمایه گذاری بر روی سئو سایت می باشد تبدیل به مشتریان دائمی می شوند. اما به دست آوردن چنین ترافیکی نیاز به دانش و مهارت در زمینه ی سئو دارد.

اگر به دنبال جذب ترافیک ارگانیک برای وب سایتتان هستید، بهتر است این کار را به افراد متخصص سئو بسپارید. شرکت دارکوب با بیش از 18 سال سابقه ی کار و برخورداری از کادری حرفه ای و متخصصین سئو، سئو و طراحی سایت انواع مشاغل را می پذیرد.

اگر خودتان می خواهید بر روی سئو سایتتان کار کنید توجه به نکات ذیل می تواند کمک کننده باشد:

از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط در سایت و در محتوای وبسایت استفاده کنید. برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط می توانید از ابزار های مناسب استفاده کنید.

بهتر است مشخص کنید که چه کسانی را می خواهید به وب سایت خود جذب کنید و محتوای مناسب این افراد تولید کنید.

از تصاویر مناسب و با کیفیت خوب در وب سایتتان استفاده کنید. تصاویر می توانند به راحتی کاربران را جذب کنند.

سایت خود را مرتب بروزرسانی کنید. از محتوای تازه در وب سایت خود استفاده کنید. این کار هم باعث جذب کاربران و هم موتور های جستجو می شود.

سئو می تواند تجربه ی کاربری خوبی برای کاربران ایجاد کند و باعث افزایش نرخ تبدیل سایت شود.

برای انجام سئو سایت خود می توانید کارشناس سئو دورکار نیز استخدام نمایید. قابلیت دورکاری مزیت شغل طراح سایت و کارشناس سئو می باشد. در صورت همچنین تمایل می توانید از خدمات مشاوره ی تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

مزایای شغل طراحی سایت و کارشناسی سئو

قابلیت دورکاری مزیت شغل طراح سایت و کارشناس سئو

طراح سایت کیست و چرا طراحی سایت مهم است؟

منظور از طراح سایت کسی است که شکل ظاهری وب سایت مشتری را می سازد. شکل ظاهری یک وب سایت موارد گوناگونی مانند رنگ ها، فونت ها، تصاویر و … را شامل می شود. طرح های مختلف وب ساختار های مختلفی برای طبقه بندی اطلاعات دارند. معمولاً طرح های ساده بیشتر مورد اعتماد کاربران قرار می گیرند.

اگر به دنبال طراحی سایت برای تجارت و کسب و کار خود هستید در صورت تمایل می توانید سفارش طراحی سایت خود را به شرکت دارکوب بسپارید. شرکت دارکوب با استفاده از آخرین استاندارد های روز دنیا در زمینه ی طراحی سایت، ارائه دهنده ی بالاترین کیفیت می باشد. شرکت دارکوب سئو و طراحی سایت مشاغل مختلف را می پذیرد.

قابلیت دورکاری مزیت شغل طراح سایت و کارشناس سئو می باشد. خیلی از طراحان و کارشناسان سئو به صورت دورکار کار می کنند. استخدام این افراد همچنین می تواند راهکار خوبی برای داشتن وب سایتی با کیفیت و کاربردی می باشد.

طراحی سایت امروزه متقاضیان زیادی دارد. امروزه خیلی از کاربران زمان زیادی را در فضای مجازی و اینترنت سپری می کنند. طراحی سایت باعث می شود تا حضور آنلاین داشته باشید و بتوانید به این دسته از مشتریان دسترسی پیدا کنید.

با یک طراحی سایت حرفه ای و خوب که تجربه ی کاربری خوبی ایجاد می کند، می توانید تأثیر اولیه ی خوبی بر کاربران بگذارید و آنها را به حرفه ی خود جذب کنید.

طراحی سایت می تواند اعتماد مشتریان را جلب کند. طراحی سایت باعث می شود تا کاربران راحتتر بتوانند شما را بشناسند و با تجارت شما ارتباط برقرار کنند.

هر کسی که کسب و کاری دارد بایستی طراحی سایت را در برنامه های کاری خود قرار دهد. زیرا به طور حتم رقیبان شما این کار را انجام می دهند و برای اینکه در دنیای رقابت عقب نیفتید بایستی مطابق تغییرات روز دنیا در کسب و کار خود این تغییرات انعکاس دهید.

اگر به دنبال طراحی سایت برای حرفه و کسب و کار خود هستید در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید.

استخدام یک طراح سایت حرفه ای و یا شرکت طراحی سایت معتبر می تواند سودمندی های زیادی برای مشاغل و تجارت های مختلف داشته باشد.

مزایای طراح سایت و کارشناس سئو دورکار چیست؟

طراحان سایت و کارشناسان سئو دورکار از مزایای زیادی برخوردارند. آنها می توانند زمان خود را آنگونه که می خواهند تنظیم کنند تا به وظایف دیگر کاری و یا شخصیشان نیز برسند. طراحان وبسایت و کارشناسان سئو دورکار معمولاً از تنش های محیط های کاری دور هستند. آنها می توانند زمان زیادی را به جای ماندن در ترافیک سنگین شهری برای انجام کار های دیگر ذخیره کنند. برنامه های فشرده ی کاری برای افرادی که از منزل کار می کنند، حذف خواهد شد. مدیران شرکت ها با استخدام کارمندان دورکار گزینه های بیشتری در اختیار خواهند داشت. زیرا در استخدام دورکار مرزهای جغرافیایی از بین می رود. دورکاری باعث می شود تا هزینه هایی مانند جمع آوری تجهیزات اداری برای مدیران شرکت ها و یا هزینه های رفت و آمد برای کارکنان دورکار کاهش یابد.

اما دورکاری در کنار تمام مزایای خوب و زیادی که دارد، ایراداتی نیز دارد. اگرچه، با کسب مهارت های لازم می توان این ایرادات را پوشش داد. یکی از معایب مشاغل دورکار عدم ارتباط قوی افراد دورکار با سایر همکار ها و مدیران می باشد. در استخدام های حضوری، کارکنان این فرصت را دارند تا با سایر همکاران خود آشنا شوند، گپ و گفتگو داشته باشند و مهارت های ارتباطی خود را ارتقاء دهند. این فرصت شاید برای کارمندان دورکار کمرنگ تر باشد. کارکنان طراح سایت و کارشناس سئو دورکار از آنجا که از سوی کسی نظارت نمی شوند برای اینکه بتوانند تمام پروژه هایشان را به موقع انجام دهند بایستی برنامه ریزی داشته باشند. این برنامه ریزی برای برخی افراد ممکن است سخت باشد و نتوانند وظایفشان را به موقع انجام دهند. بی نظمی در دورکاری شاید کمی بیشتر از کار در محل کار باشد. از سوی دیگر برخی از کارکنان طراح وبسایت و کارشناس سئو دورکار برای اینکه بتوانند در اموراتشان نظم و برنامه ریزی داشته باشند دچار استرس و عصبیت می شوند. این موضوع هم مانند بی نظمی آسیب زننده است و پیامد های خاص خودش را دارد. ایجاد یک تعادل و برنامه ریزی برای انجام کارها برای کارمندان دورکار مهم است، اما شاید برای برخی افراد این هماهنگ سازی ها سخت باشد.

طراح سایت و کارشناس سئو دورکار اگر با مشکلی مواجه شود خودش به تنهایی بایستی برای رفع خرابی و ایراد به وجود آمده اقدام کند. گاهی این مشکلات فنی هستند و نیاز به دانش و مهارت دارند. در چنین حالتی رفع ایرادات به وجود آمده شاید سخت و زمانبر باشد. اما کارمندان حضوری این شانس را دارند که برای رفع خرابی با همکاران و یا حتی مدیران خود مشورت کنند و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

چطور می توانم یک طراح سایت و یا کارشناس سئو دورکار موفق باشم؟

برای اینکه بتوانید یک طراح سایت و یا کارشناس سئو دورکار موفق باشید بایستی یک سری مهارت ها را به خوبی بدانید. طراحان و سئوکاران دورکار برای اینکه بتوانند اعتماد کارفرمایان و کاربران را جلب کنند بایستی بیشتر تلاش کنند و رزومه ی خوبی داشته باشند. بنابراین به عنوان یک فریلنسر یا طراح سایت و کارشناس سئو دورکار در ساخت یک رزومه ی قوی بایستی مهارت لازم را داشته باشید. برای انجام این کار می توانید یک وبلاگ و یا وبسایت طراحی کنید و نمونه کار های خود را در آن به نمایش بگذارید.

به عنوان یک طراح وب دورکار و یا سئوکار دورکار بایستی پروژه ای که می گیرید را در اسرع وقت انجام دهید و مشتریانتان را از پیشرفت کاریتان مطلع کنید. بهتر است به صورت منظم با مشتریان در ارتباط باشید و نظر آنها را در مورد هر تغییر جویا شوید. اینگونه بهتر می توانید اعتماد آنها را به دست آورید. داشتن برنامه ریزی خوب در فرآیند کاری دورکار ها تأثیر زیادی دارد و یکی دیگر از عوامل موفقیت آنها محسوب می شود.

دورکاری طراحان سایت و متخصصین سئو و مزایای آن

قابلیت دورکاری مزیت شغل طراح سایت و کارشناس سئو

یک طراح سایت و یا کارشناس سئو دورکار چگونه می تواند پروژه بگیرد؟

اگر یک طراح سایت و کارشناس سئو دورکار هستید برای اینکه بتوانید پروژه های بیشتری بگیرید چند راه حل دارید. طراحی وبسایت و وبلاگ و معرفی خودتان و نمایش نمونه کار هایی که تابحال داشته اید می تواند یکی از راهکار های معرفی خودتان به کاربران باشد. یکی دیگر از راهکار های گرفتن پروژه ایجاد صفحه شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و یا اینستاگرام و … می باشد. با ایجاد صفحه در این رسانه های اجتماعی و معرفی خودتان می توانید اعتماد دیگر کاربران را برای گرفتن پروژه جلب کنید. یکی دیگر از راهکار های گرفتن پروژه، مراجعه به وبسایت های فریلنسری می باشد.

انتشار آموزش در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام می تواند مانند یک پل ارتباطی میان شما و کاربران باشد و کاربرانتان را از این طریق با شما آشنا نماید. امروزه بسیاری از افراد در رسانه های اجتماعی وقت می گذارنند و نیاز های خود را از این بستر فراهم می کنند. بنابراین فعالیت در این پلتفرم ها می تواند موقعیت خوبی برای گرفتن پروژه برای شما فراهم نماید.

برخی دیگر از راهکار های جذب مشتری برای گرفتن پروژه ی طراحی سایت و یا سئو بازاریابی و درج آگهی در وب سایت های مربوطه و یا استفاده از Google Adwords و یا سفارش ساخت سایت و کارشناسی سئو به نزدیکان و دوستان می باشد.

نتیجه

امروزه به دلیل اهمیت و مزایای زیاد طراحی سایت و سئو، تقاضا برای طراحی و سئو سایت افزایش زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل افراد زیادی به این مشاغل علاقه مند شده اند و آن را به عنوان یک شغل پردرآمد در زمینه ی IT انتخاب کرده اند. علاوه بر درآمد و بازار کار خوب، قابلیت دورکاری مزیت طراح سایت و کارشناس سئو می باشد.

دور کاری در زمینه های شغلی طراحی سایت و کارشناسی سئو باعث شده تا متخصصین این حوزه بتوانند با توجه به برنامه های شخصی و به اندازه ی توانایی خود پروژه های طراحی سایت و سئو بگیرند و کسب درآمد کنند.

اگرچه با وجود وب سایت ساز هایی نظیر وردپرس کار طراحی سایت نسبت به گذشته خیلی آسانتر شده است، اما اگر به دنبال طراحی سایت و سئو حرفه ای می باشید، بهتر است یک طراح سایت حرفه ای و متخصص سئو و یا یک شرکت معتبر طراحی سایت برای سایت خود استخدام کنید.

شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای و استفاده از آخرین استاندارد های طراحی و سئو سایت، طراحی سایت مشاغل مختلف را می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو و طراحی سایت، در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ی تخصصی طراحی سایت دارکوب استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز