لینکدین ابزارهایی را برای سئو معرفی کرد

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=14519

5/5 - (6 امتیاز)

شبکه های اجتماعی این روز ها نقش مهمی در دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی دارند. این رسانه ها می توانند در یافتن و جذب مخاطبان هدف کمک شایانی به کسب و کار های مختلف داشته باشند. البته نا گفته نماند که استفاده از شبکه های اجتماعی باید در کنار وب سایت ها و دیگر روش های بازاریابی اینترنتی باشد.

همه ما می دانیم که روش کسب و کار در تمام دنیا تغییرات بسیاری کرده است. گسترش استفاده مردم از اینترنت و دسترسی به آن در تمامی نقاط جهان باعث شده است که زندگی انسان ها به این دنیای مجازی گره بخورد.

روزانه میلیون ها نفر از مردم وقت خود را در اینترنت سپری می کنند و در این فضا به فعالیت های مختلف می پردازند. برخی مشغول کسب و کار مجازی هستند، برخی در حال تعامل با دیگر کاربران، اغلب آنها به جستجو در موتور های جستجو می پردازند و برخی دیگر اوقات فراغت خود را در اینترنت سپری می کنند.

لذا می توان گفت که جمعیت زیادی از مردم در اینترنت آنلاین هستند و پس می توان از آنها برای دیده شدن کسب و کار ها و تبلیغات اینترنتی استفاده نمود. با گسترش استفاده از اینترنت در میان مردم، شبکه های اجتماعی نیز پدید آمدند که باعث تغییر و تحولات زیادی در این دنیای مجازی شده اند. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

دیجیتال مارکتینگ

همانطور که بار ها گفته ایم، بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ شیوه ای نوین از بازاریابی و تبلیغات کسب و کار ها است. به هر فعالیتی که در اینترنت و در راستای تبلیغات برند، کالا و یا خدمات شرکت ها انجام شود، بازاریابی اینترنتی گفته می شود. از بازاریابی آفلاین نیز می توان در جهت ارتقای بازاریابی اینترنتی و آنلاین بهره برد.

دیجیتال مارکتینگ اغلب در تلفن های همراه، رایانه ها و دیگر دستگاه های دیجیتالی انجام می شود. روش های مختلفی برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد که در ادامه به معرفی مهمترین و تاثیرگذار ترین آنها خواهیم پرداخت.

از مهمترین روش های بازاریابی اینترنتی را می توان موارد زیر عنوان کرد:

  • بازاریابی از طریق بهینه سازی موتور جستجو Search engine optimization (SEO)
  • بازاریابی محتوایی Content marketing
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی Social Media Marketing (SMM)
  • بازاریابی از طریق تبلیغات پرداخت به ازای کلیک Pay-per-click advertising (PPC)
  • بازاریابی ایمیلی Email marketing

روش های گفته شده در بالا در سال های اخیر توانسته اند ترافیک بالایی را به سمت کسب و کار های مختلف هدایت کنند. انجام هر کدام از روش های بازاریابی اینترنتی اصول و قوانین مربوط به خود را دارد. برای هر کسب و کار می توان از تمامی این روش ها برای افزایش فروش و مشتری استفاده کرد و برای برخی از فعالیت های تجاری تنها دو یا سه روش پیشنهاد می گردد.

برای انجام دیجیتال مارکتینگ نیاز به برنامه ریزی و یک تیم حرفه ای و خلاق است که در بازاریابی اینترنتی تجربه کافی داشته باشند. شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب با بیش از دو دهه سابقه در ارائه خدمات طراحی سایت یکی از شرکت های مطرح در زمینه بازاریابی اینترنتی می باشد. این شرکت در ارائه خدمات زیر دارای تخصص، مهارت، تجربه کافی و تیم های حرفه ای و متخصص است:

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش طراحی وب سایت و برآورد هزینه هر کدام از خدمات ذکر شده، همه روزه در ساعات اداری با مشاوران شرکت طراحی سایت دارکوب تماس حاصل نمایید و یا می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین و 24 ساعته در سایت دارکوب ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس حاصل کنند.

بازاریابی از طریق بهینه سازی موتور جستجو

همانطور که می دانید یکی از کار های مهم بعد از طراحی و راه اندازی وب سایت، سئو SEO: Search Engine Optimization یا بهینه سازی موتور جستجو می باشد. در واقع شما با بهینه سازی سایت خود به گوگل اعلام می کنید که سایتی پویا دارید که تمامی الزامات یک سایت برای نمایش به کاربران و جستجوگران را دارا می باشد.

سئو سایت فاکتور هایی دارد که باعث با کیفیت شدن وب سایت می شود. برخی از این فاکتور ها از روش های مهم دیجیتال مارکتینگ هستند. از مهمترین کار هایی که باید برای بهینه سازی سایت انجام داد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید محتوا
  • انتخاب کلمات کلیدی مناسب
  • افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت
  • ست کردن کنسول جستجوی گوگل
  • بک لینک گذاری و لینک بیلدینگ
  • بهینه سازی تگ های HTML
  • بهینه سازی عنوان صفحات و URL ها
  • افزایش امنیت سایت
  • فعالیت و بازاریابی شبکه های اجتماعی

با انجام موارد بالا می توان تا حدودی به افزایش بازدید وب سایت کمک کرد. سئو سایت باید به صورت تخصصی و با توجه به قوانین به روز انجام گیرد. همچنین لازم است بدانید که سئو فعالیتی یک روزه و یک باره نیست و در انجام آن باید مداومت ورزید. برخی از سایت ها در مدت زمان کوتاهی با سئو به صفحه اول گوگل می آیند و برخی دیگر از سایت ها بعد از چند ماه جایگاه مناسبی در گوگل بدست می آورند. این زمان به موارد بسیاری از جمله انتخاب کلمه کلیدی بستگی دارد.

بازاریابی محتوایی Content marketing

از مهمترین و اصلی ترین کانال های بازاریابی آنلاین تولید محتوا و بازاریابی محتوایی است. در واقع تولید محتوا برای هر نوع بازاریابی اهمیت به سزایی دارد. شما با تولید محتوای مناسب نه تنها می توانید به جمعیت بالایی از مخاطبان هدف خود دست بیابید، بلکه می توانید بیشتر آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

محتوا انواع مختلف دارد و شما باید با برنامه ریزی دقیق و انتخاب درست آنها محتوایی مناسب تولید نمایید. در این صورت است که استراتژی خوبی را اتخاذ کرده اید که به آن بازاریابی محتوایی می گویند. بازاریابی محتوا باید توسط تیم های حرفه ای و با تجربه در این زمینه انجام گیرد.

بازاریابی از طریق تبلیغات پرداخت به ازای کلیک Pay-per-click advertising (PPC)

از روش های متداول و نسبتا قدیمی برای تبلیغات آنلاین استفاده از تبلیغات پولی است. این تبلیغات همانطور که از نامش پیداست غیر رایگان است و اغلب توسط موتور های جستجو انجام می شود. یکی از معروف ترین تبلیغات پولی، google adwords می باشد که پرداخت آن به ازای کلیک است. بر اساس این تبلیغ، آدرس وب سایت سفارش دهنده در لیست نتایج گوگل و در جایگاه نسبتا خوبی قرار می گیرد و به ازای کلیک هر کاربر باید مبلغ مشخصی را پرداخت نماید.

این شیوه از تبلیغ را می توان در اپلیکیشن ها و بازی های موبایلی و یا در سایت ها مختلف و پر بازدید ملاحظه کرد. این نوع تبلیغات به دلیل بالا بودن قیمت دلار در ایران در سال های اخیر مخاطبان خود را از دست داده است.

بازاریابی ایمیلی Email marketing

از شیوه های قدیمی بازاریابی، بازاریابی از طریق ایمیل می باشد. در این نوع بازاریابی باید آدرس ایمیل مشتریان و مخاطبان سایت از روش های مختلف که عمدتا روش های CAT یا دعوت به اقدام می باشد، دریافت شود. سپس به صورت برنامه ریزی شده و با اهداف مختلف باید به بازاریابی ایمیلی پرداخت.

ارسال کد تخفیف، ارسال اخبار مربوط به سایت و فروشگاه، اطلاع از جشنواره ها و فروش های ویژه، ارسال فاکتور خرید و رسید مشتری و … از جمله مواردی هستند که شما می توانید توسط آنها به بازاریابی ایمیلی بپردازید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی Social Media Marketing

بازاریابی شبکه های اجتماعی از زمانی که تلفن های همراه هوشمند در بازار عرضه شد، پدید آمد. بسیاری از کسب و کار ها توانسته اند به واسطه شبکه های اجتماعی مشتریان زیادی بدست بیاورند. البته نا گفته نماند که در کنار فعالیت در شبکه های اجتماعی نباید از وب سایت و بهینه سازی آن غافل شد. از جمله فعالیت هایی که می توان در شبکه های اجتماعی برای بازاریابی، تبلیغات و افزایش بازدید سایت انجام داد می توان موارد زیر را نام برد:

  • انتشار روزانه پست و محتوای مناسب
  • انتشار اخبار مهم کسب و کار
  • همکاری با اینفلوئنسر ها و صفحات پر طرفدار
  • انتشار استوری حاوی لینک صفحات سایت
  • برگزاری کمپین های تبلیغاتی هدف دار
  • تعامل با کاربران و دنبال کننده ها با استفاده از روش های مختلف

همانطور که می دانید بسیاری از شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک و اینستاگرام در ایران مسدود و یا به اصطلاح فیلتر هستند. به همین دلیل برای بازاریابی شبکه های اجتماعی باید از پلتفرم های مجاز و غیر فیلتر استفاده نمود تا تمامی مردم بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

شبکه اجتماعی لینکدین یکی از این رسانه های اجتماعی می باشد که در چند سال گذشته توانسته جایگاه مناسبی در میان کسب و کار های مختلف بدست بیاورد. در ادامه به بررسی بیشتر این رسانه اجتماعی خواهیم پرداخت.

لینکدین و معرفی ابزار های سئو

Linkedin یکی از رسانه های اجتماعی آمریکایی است که در حدود 20 سال پیش با هدف بهبود کسب و کار ها معرفی و به اجرا درآمد. همانطور که می دانید اساس و پایه شبکه های اجتماعی تعامل کاربران و انتشار محتوا است. در اغلب شبکه های اجتماعی کاربران اطلاعاتی را از زندگی خود منتشر می کنند؛ مانند تصاویر و فیلم از جشن ها، مهمانی ها، سفر و … . در سال های اخیر نیز در بسیاری از پلتفرم های شبکه های اجتماعی مشاغل و کسب و کار های مختلف ورود کردند و با ساخت حساب کاربری با کاربران به تعامل پرداختند.

اما اساس لینکدین چیزی به غیر از انتشار عکس و فیلم از زندگی روزانه می باشد. همانطور که گفته شد این شبکه با هدف معرفی افراد و کسب و کار ها به یکدیگر به وجود آمده است. این شبکه اجتماعی ابزاری برای جستجوی شغل و معرفی افراد به شرکت های مختلف برای استخدام می باشد. در سال های اخیر افراد بسیاری با استفاده از لینکدین توانسته اند صاحب شغلی شوند.

لینکدین موتور جستجوی خوبی دارد که با استفاده از آن هم می توانید افراد مورد نظر خود را بیابید و هم شرکت ها و برند های مختلف جستجو نمایید. این شبکه اجتماعی قابلیت های مختلفی دارد و می توان از آن جهت افزایش بازدید وب سایت نیز استفاده کرد.

این رسانه اجتماعی در ایران فیلتر نیست به همین دلیل می تواند انتخابی برای بازاریابی اینترنتی باشد. حال چندی است که لینکدین به معرفی ابزارهای سئو پرداخته است که در ادامه به بررسی بیشتر آنها خواهیم پرداخت.

یکی از قابلیت های خوب و مفید لینکدین امکان انتشار مقاله article در آن می باشد. اگر صاحب شرکت و کسب و کاری هستید. در ابتدا باید برای شرکت خود در لینکدین یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس با تکمیل اطلاعات شرکت به انتشار مقاله در این شبکه اجتماعی بپردازید.

لینکدین اخیرا در راستای بهینه سازی موتور های جستجو قابلیت های جدیدی را به پلتفرم خود افزوده است. در همین راستا شما می ‌توانید عنوان سئو و توضیحات مقالات لینکدین را تغییر دهید تا یافتن آنها توسط کاربران آسان ‌تر شود. همچنین لینکدین روش های جدید را در اختیار کاربران قرار داده تا بهترین کار را در پروفایل خود نمایش دهند، تا در نتیجه مشترکین خبرنامه بیشتری را به دست آورند. این ویژگی ها باعث می شود بهینه سازی محتوای شما و یافتن کلمات کلیدی خاص را آسان تر شود.

برای استفاده از این قابلیت های جدید باید در قسمت Activity پروفایل خود انواع مختلف محتوا را به صورت برجسته نمایش دهید. به این ترتیب می توانید انواع محتوا مانند تصاویر، ویدئو ها، خبر نامه ها و یا اسناد را در بخش پروفایل به مخاطبان خود نمایش دهید. همچنین می توانید انتخاب کنید که کدام محتوا ابتدا نمایش داده شود. پس بهتر است که بهترین رزومه و یا محتوای خود را در ابتدا نمایش دهید. این بروز رسانی ها و قابلیت های جدید فعلا در برخی از کشور ها در دسترس است و در روز های آینده برای کاربران داخل ایران نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از قابلیت های جدید که به زودی در لینکدین افزوده می شود، ابزار های تجزیه، تحلیل و ایجاد محتوا می باشد. برای دسترسی به این بخش تنها کافیست حالت creator را روشن کرده و Analytics & tools را در بالای پروفایل انتخاب کنید.

در آپدیت جدید لینکدین شما می توانید دسترسی و کشف خبرنامه خود را توسط کاربران تقویت کنید. شما می توانید برای انتشار و به اشتراک گذاری محتوای خود در بهترین زمان اقدام نمایید. برای دسترسی به این ابزار، باید دکمه schedule در کادر اشتراک گذاری را انتخاب کرده و تاریخ و زمان پخش live را انتخاب نمایید.

قابلیت دیگر لینکدین، امکان مشترک شدن در خبرنامه های موجود در هر پروفایل می باشد. این قابلیت به مخاطبان جدید و بالقوه این امکان را می دهد که مستقیماً از لینکدین یا کانال های دیگر در خبرنامه ها مشترک شوند.

لینکدین در تلاش است که مقالات بیشتری را در جستجوی کاربران به آنها نمایش دهد. به عنوان مثال وقتی شما به دنبال شخصی در لینکدین هستید در نتایج جستجو مقالات وی نیز به شما نمایش داده خواهد شد. این قابلیت ها در نهایت به افزایش مخاطبان هر صفحه می انجامد. شما می توانید با قابلیت سفارشی سازی عنوان سئو و توضیحات مقالات لینکدین، محتوای خود را بهینه کرده و دید آن را در موتور های جستجو بهبود بخشید.

بخش activity پروفایل نیز به شما این امکان را می دهد که انوع مختلف محتوا را برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارید تا آنها با اطلاعات بیشتری از کسب و کار شما آشنا شوند. این قابلیت به خوبی می تواند مخاطبان و مشتریان شما را افزایش دهد.

قابلیت بعدی که امکان برنامه ریزی برای انتشار محتوا است، به شما این امکان را می دهد که محتوای خود را در بهترین زمان ممکن به اشتراک بگذارید تا مخاطبان بیشتری از آن بازدید کنند.

این قابلیت های جدید لینکدین روش های ارزشمند برای ایجاد، اشتراک گذاری و تبلیغ محتوای ما در این شبکه اجتماعی می باشد. اگر با لینکدین آشنایی ندارید و به دنبال دیجیتال مارکتینگ در این شبکه اجتماعی هستید، می توانید درخواست خود را در سایت دارکوب برای لینکدین مارکتینگ ثبت کنید.

همانطور که بار ها گفته ایم، استفاده از روش های مختلف دیجیتال مارکتینگ باید در کنار فعالیت در سایت و بهینه سازی آن باشد. در واقع روش های بازاریابی اینترنتی راهکاری برای افزایش بازدید سایت هستند که باید آنها را با استراتژی مناسب انتخاب کرد.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب برای کمک به کسب و کار هایی که در ماه های اخیر فعالیت آنلاین آنها در پلتفرم های شبکه های اجتماعی به دلیل فیلترینگ مختلف شده است، پیشنهادات ویژه ای دارد. این شرکت در سال های اخیر اقدام به تولید و عرضه قالب های وب سایت نموده است.

با استفاده از قالب های وردپرس شرکت طراحی سایت دارکوب، می توانید در بازه زمانی کوتاه و با حداقل هزینه ممکن صاحب هر نوع وب سایتی از سایت فروشگاهی گرفته تا سایت شرکتی شوید. ویژگی بارز این قالب ها توسعه پذیری و پشتیبانی آنها می باشد.

از آنجایی که قالب های وردپرس توسط طراحان سایت مجموعه دارکوب تولید شده اند، به همین دلیل طراح مشخصی دارند و شما هر زمان که بخواهید، می توانید وب سایت خود را ارتقا و گسترش دهید. همچنین از زمان تحویل سایت، این شرکت در قبال مشکلات احتمالی آن خود را مسئول می داند به همین دلیل خدمات پشتیبانی از سایت را برای این دسته از سایت ها نیز ارائه خواهد داد.

همانطور که گفته شد قیمت این قالب ها بسیار ارزان است و برای انواع کسب و کار بخصوص کسب و کار های خانگی و کوچک بسیار مناسب است. از آنجایی که این قالب ها از پیش طراحی شده هستند، شما می توانید در بازه زمانی کمتر از یک هفته سایت خود را تحویل بگیرید.

برای خرید قالب وردپرس و یا فروشگاه ساز دیجی کالا می توانید درخواست خود را برای برآورد هزینه و کسب اطلاعات بیشتر در سایت دارکوب ثبت نمایید تا کارشناسان ما بعد از بررسی درخواست در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

لینک منبع:

LinkedIn Introduces SEO Tools For Articles

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز