هزینه طراحی سایت آموزشی

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12929

5/5 - (16 امتیاز)
قالب وردپرس آموزشگاهی

هزینه طراحی سایت آموزشی

خدمات آموزشی تکامل زیادی پیدا کرده است. در دنیای دیجیتالی امروز، بسیاری از مؤسسات، خدمات آموزش آنلاین ارائه می دهند. طراحی سایت برای مشاغل مختلف به یک الزام تبدیل شده است. دانشجویانی بسیاری نیز خواهان فراگیری مطالب مختلف آموزشی از طریق طراحی سایت هستند. خدمات طراحی سایت آموزشی هم برای مؤسسات و دانشگاه ها و هم برای دانشجویان تسهیلات و منافع زیادی به ارمغان آورده است. هزینه طراحی سایت آموزشی با توجه به ویژگی ها و امکانات آن مشخص می شود.

امروزه طراحی سایت فرصتی بسیار عالی برای معرفی خدمات و محصولات مؤسسات و شرکت های مختلف است. از دست دادن این فرصت برای صاحبین مشاغل به معنای از دست دادن کاربران فراوانی است.

آموزش مجازی

آموزش مجازی یا آنلاین در چند سال اخیر محبوبیت زیادی به دست آورده است. منظور از آموزش مجازی، آموزش از راه دور است. در آموزش مجازی دانشجویان و اساتید در بستر اینترنت و از طریق پلتفرم های مختلف با یکدیگر در ارتباط هستند و مطالب آموزشی را تبادل می کنند. در آموزش مجازی، اساتید می توانند مطالب آموزشی که به صورت پاور پوینت، تصویر، صوت، پی دی اف و …. می باشد را در اختیار دانشجویان قرار دهند. بعلاوه در آموزش مجازی دانشجویان می توانند صفحه نمایش مدرس را به منظور یادگیری های عملی در اختیار داشته باشند.

چرا طراحی سایت آموزشی؟

پیشرفت تکنولوژی و فناوری نوع روابط را تحت تأثیر قرار داده است. با وجود انواع طراحی وب سایت ها و شبکه های مجازی، خیلی از افراد برای ارتباط با دیگران و یا تأمین نیاز های خود از بستر اینترنت و طراحی سایت ها استفاده می کنند. در این میان طراحی سایت آموزشی برای مؤسسات و شرکت ها برای تأمین نیاز های کاربران و گسترش روابط با آنها یک الزام شده است.

طراحی سایت آموزشی بسیاری از محدودیت های زمانی و مکانی را از بین برده است. با طراحی وب سایت آموزشگاهی می توان خدمات آموزشی را به صورت آنلاین و در هر ساعتی از شبانه روز برای تعداد بی شماری از دانشجویان بدون محدودیت جغرافیایی ارائه داد. طراحی سایت آموزشی، کسب و کار شما را از حالت فقط محلی خارج می کند. با طراحی سایت آموزش آنلاین شما می توانید کاربرانی از سراسر دنیا داشته باشید. طراحی وب سایت آموزشگاهی صرفاً برای آموزشگاه ها و مؤسسات آموزشی نیست. هر کسی که به نوعی در زمینه ی آموزش کار می کند با طراحی سایت آموزشی می تواند به گسترش کسب و کار خود بپردازد.

مدیران با طراحی سایت آموزش آنلاین براحتی می توانند تغییرات برنامه های آموزشی، برگزاری انواع کلاس ها و …. را به دانشجویان خود اعلام کنند. با طراحی سایت آموزش آنلاین دیگر نیازی به حضور فیزیکی برای ثبت نام نیست. طراحی وب سایت آموزش آنلاین امکان ثبت نام مجازی را بسادگی برای کاربران فراهم می کند. دانشجویان با صرف کمترین زمان و انرژی خیلی راحت می توانند از طریق طراحی وب سایت آموزش آنلاین کار های مربوط به ثبت نام را انجام دهند.

گالری تصاویر در طراحی وب سایت آموزش آنلاین شناخت بهتری از محیط آموزشی در اختیار کاربران قرار می دهد. امکان برگزاری کلاس های آموزشی از طریق طراحی سایت آموزش آنلاین هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین فراهم می باشد. یعنی اساتید و دانشجویان هم به صورت همزمان می توانند کلاس داشته باشند و یا اینکه دانشجویان می توانند کلاس های ضبط شده را در زمانی دیگر تماشا کنند.

هزینه طراحی وب سایت آموزش آنلاین چقدر است؟

در طراحی سایت برای آموزشگاه برای ارائه ی خدمات آموزشگاهی به بهترین نحو به کاربران خود بایستی طراحی وب سایت آموزش آنلاین تخصصی و حرفه ای داشته باشید. طراحی وب سایت، امروزه رواج زیادی پیدا کرده است. بنابراین اگر می خواهید در دنیای رقابتی دیجیتالی امروز از رقبای خود سبقت بگیرید و خدمات آموزش آنلاین خوبی برای جلب رضایت کاربران ارائه دهید، باید به طراحی سایت آموزش آنلاین به صورت حرفه ای اهمیت زیادی دهید. طراحی سایت آموزش آنلاین در عین اینکه باید تمام قابلیت ها را داشته باشد بایستی بسیار ساده و قابل درک باشد.

برای داشتن یک طراحی سایت حرفه ای بهتر است یک شرکت طراحی وب سایت معتبر و حرفه ای استخدام کنید تا بتوانید بهترین امکانات و خدمات را دریافت کنید. شرکت طراحی وب سایت دارکوب ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت، سئو سایت، پشتیبانی سایت و …. به طور حرفه ای و با مناسب ترین قیمت می باشد. شرکت طراحی سایت دارکوب اقدام به طراحی قالب سایت آموزشگاهی کاملاً حرفه ای و تخصصی کرده است.

نرم افزار آموزش آنلاین classroom

قالب آموزشگاهی طراحی شده توسط شرکت دارکوب از فناوری RTC ( فناوری RTC تکنولوژی است که در اسکایپ و واتساپ استفاده شده است.) پشتیبانی می کند. بدین معنا که کاربران با استفاده از این قالب آموزشگاهی بدون نیاز به طراحی سایت های برگزاری کلاس های آنلاین خارجی براحتی و به صورت رایگان می توانند کلاس های مجازی خود را برگزار کنند. نرم افزار آموزش آنلاین دارکوب ویژگی های بسیار عالی دارد. از جمله اینکه که فروش فیلم های آموزشی با پخش آنلاین بدون امکان دانلود برای کاربران فراهم شده است.

قالب آموزشگاهی دارکوب بسیار تخصصی و بر اساس وردپرس است. تا کنون بسیاری از مؤسسات و آموزشگاه ها از قالب آموزشگاه وردپرس دارکوب برای ارائه ی خدمات آموزشگاهی خود استفاده کرده اند. با قالب آموزشگاه وردپرس دارکوب هم می توان کلاس آنلاین برگزار کرد و هم می توان فروش فایل داشت.

قالب آموزشگاهی وردپرس دارکوب چه ویژگی هایی دارد؟

قالب آموزشی وردپرس دارکوب ویژگی های زیادی دارد. از جمله:

  • قالب وردپرس آموزشگاه دارکوب قابلیت فروش فیلم ها و فایل های آموزشی را دارد.

کاربران پس از خرید فیلم ها و فایل های آموزشی و پرداخت هزینه از طریق یکی از درگاه های اینترنتی، یک حساب کاربری به طور خودکار خواهند داشت که از طریق آن می توانند فیلم های خریداری شده را مشاهده کنند. مشخصات حساب کاربری دانشجویان برای آنها ایمیل می شود.

  • با این قالب آموزشگاهی می توان مدرسین و دوره های آموزشی را در پنل مدیریتی تعریف کرد.
  • قالب وردپرس آموزشگاه دارکوب امکان برگزاری کلاس های آنلاین را در وب سایت فراهم کرده است.
  • دانشجویان براحتی می توانند فیلم ها و دوره های آموزشی را از طریق درگاه های پرداخت آنلاین خریداری کنند.
  • در قالب وردپرس آموزشگاهی classroom امکان تعریف پنل اختصاصی برای مدرسین مهیا شده است.

مدیریت آموزشگاه می تواند برای مدرسین خود پنل اختصاصی تعریف کند. مدرسین بعد از ورود به پنل کاربری خود می توانند اطلاعاتی از قبیل رمز ورود و … را تغییر دهند، به سؤالات دانشجویان پاسخ دهند و در صورت لزوم فایل زیپ شده ای همراه پاسخ ها ارسال نمایند. امکان مشاهده فایل ها و دوره های تعریف شده برای مدرسین فراهم می باشد.

  • در قالب آموزشی وردپرس classroom، ادمین طراحی سایت پنل اختصاصی دارد.
  • سامانه آزمون های آنلاین و بخش نظر سنجی مدرسین از دیگر ویژگی های قالب آموزشگاه وردپرس دارکوب می باشد.

نرم افزار آموزش آنلاین دارکوب چه امکاناتی برای کاربران کلاس های آموزش آنلاین دارد؟

نرم افزار آموزش آنلاین دارکوب امکانات بسیار کاربردی برای کاربرانی که در کلاس های آنلاین شرکت می کنند فراهم کرده است. از جمله:

  • امکان به اشتراک گذاری صفحه نمایش سیستم مدرس با دانشجویان
  • امکان به اشتراک گذاری صدای مدرس به صورت اتوماتیک بعد از به اشتراک گذاری مانیتور مدرس
  • امکان چت و گفتگو بین مدرس و دانشجویان به صورت گروهی
  • امکان اجازه دانشجویان برای صحبت کردن در کلاس
  • امکان فعال کردن میکروفون دانشجویان توسط مدرس کلاس آنلاین
  • امکان آپلود و به اشتراک گذاری فایل های آموزشی توسط مدرس هنگام برگزاری کلاس
  • امکان نمایش فهرست فایل های بارگذاری شده برای کاربران

طراحی سایت فروش فایل

طراحی سایت فروش فایل برای کسانی که هدف فروش محصولات غیر فیزیکی دارند بسیار مناسب است. با طراحی سایت فروش فایل کاربران می توانند بدون مراجعه حضوری برای خرید یک کتاب یا حضور در یک کلاس، ویدئو و فایل مورد نظر خود را بخرند. با طراحی سایت فروش فایل هم می توان مطالب آموزشی فروخت و هم فایل کتاب ها، مقالات و ….

طراحی سایت فروش فایل کمی با طراحی سایت های دیگر فرق دارد. در طراحی سایت فروش فایل پس از اینکه کاربر هزینه ی فایل مورد نظر خود را پرداخت کرد، پلتفرم طراحی سایت، اکانتی به طور اتوماتیک در اختیار وی قرار می دهد. در طراحی سایت فروش فایل کاربران با وارد کردن اطلاعات اندکی مانند شماره تماس و آدرس ایمیل می توانند فایل مورد نظر خود را خریداری کنند.

آموزش طراحی سایت

کاربرانی که می خواهند خودشان طراحی سایت انجام دهند و یا قالب آموزشگاهی را خودشان طراحی کنند با فراگیری مطالب آموزش طراحی سایت به سادگی می توانند این کار را انجام دهند. آموزش طراحی سایت را هم به صورت آموزش مجازی می توان انجام داد و هم به صورت حضوری.

در آموزش طراحی سایت آموزشگاه دارکوب تمام مطالب از ابتدایی ترین تا تخصصی ترین مفاهیم توسط اساتید مجرب به دانشجویان تدریس می شود. آموزشگاه دارکوب علاوه بر آموزش طراحی سایت، خدمات آموزشی دیگری مانند آموزش سئو، آموزش وردپرس و …. را نیز ارائه می دهد.

خلاصه

طراحی سایت آموزشی به منزله ی ایجاد یک فرصت بسیار عالی برای مؤسسات و آموزشگاه ها برای جذب دانشجویان بیشتر می باشد. از سوی دیگر طراحی سایت آموزشی برای دانشجویان نیز باعث کاهش هزینه های رفت و آمد، ذخیره زمان و انرژی و …. می شود. هزینه طراحی سایت آموزش آنلاین بسته به امکانات آن متفاوت است. هزینه قالب وردپرس آموزشگاه شرکت دارکوب که به سفارش این شرکت طراحی شده است 9 میلیون تومان می باشد. هزینه های دیگر مانند هزینه ی نصب و راه اندازی، پشتیبانی و … به این مبلغ افزوده می شود. برای آگاهی بیشتر از امکانات طراحی سایت آموزشگاه آنلاین به صورت تخصصی و هزینه های آن در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری مجرب ارائه دهنده ی خدمات انواع طراحی سایت از قبیل طراحی سایت فروش فایل، طراحی سایت برای آموزشگاه، قالب آموزشی وردپرس، سئو سایت و …. می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز