چرا باید وب سایتتان را بازطراحی کنید؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=8438

5/5 - (1 امتیاز)

دلایل زیادی برای طراحی سایت جدید و بازطراحی وب سایت های قدیمی وجود دارد. طراحی سایت هویت تجاری و آنلاین کسب و کار ها را به نمایش می گذارد. طراحی سایت تأثیر اولیه ی مهم و زیادی بر کاربران دارد. از سوی دیگر روند طراحی سایت روز به روز تغییر می کند. به همین دلیل خیلی مهم است که کاربرانی که از قبل وب سایتی دارند مطابق با این تغییرات سایت خود را بروزرسانی کنند تا بتوانند در جذب مخاطب و تأثیرگذاری اولیه موفق باشند. به این دلایل و خیلی دلایل دیگر که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت کاربرانی که وب سایت قدیمی دارند و طراحی سایت جدید می خواهند، بایستی سایت خود را بازطراحی کنند.

امروزه داشتن یک وب سایت زیبا، جذاب، ریسپانسیو و کاربردی برای هر کسب و کاری بسیار مهم است. وب سایت یک راه حل بسیار عالی برای رقابت و تقویت حضور آنلاین است. طراحی سایت مدرن و بازطراحی وبسایت های قدیمی اگر به درستی انجام شود می تواند تبدیل به یک فروشنده تمام وقت برای کسب و کار های مختلف شود. خیلی از مشاغل با اینکه اهمیت یک سایت کاربر پسند را به خوبی درک می کنند و نسبت به مشکلات سایت خود آگاهی دارند، اما در مورد بازطراحی سایتشان مردد هستند. اگرچه بازطراحی سایت نیاز به کار و تلاش زیاد و مداوم دارد، اما جالب است بدانید طراحی مجدد سایت نه تنها می تواند باعث کاهش هزینه ها شود، بلکه اگر به درستی انجام شود باعث افزایش درآمد نیز می شود.

مهمترین دلایل بازطراحی سایت چیست؟

اگر کاربران نتوانند سایت شما را به خوبی درک کنند و یا وب سایت شما برایشان جذاب نباشد، خیلی زود آن را ترک می کنند. به همین مهم است که مطابق با تغییرات روز دنیا همراه باشید و سایت خود را بروز نگه دارید. با بازطراحی سایت می توانید اهداف تجاری خود را مجدداً تعیین کنید و یا آنها را تغییر دهید. در برخی موارد تعویض تصاویر وب سایت و یا پالت رنگی می تواند خواسته های کاربران را برآورده کند. اما هنگامی که استراتژی های بازاریابی و یا تجاری خود را تغییر می دهید، گاهی حتی لازم می شود تا پلتفرم طراحی وبسایت و یا گزینه های سفارشی سازی وب سایت خود را تغییر دهید. در بازطراحی سایت مهم است که درک کنید می خواهید چه اهدافی را برآورده کنید و متناسب با آن بروزرسانی سایت خود را انجام دهید. برخی از مهمترین دلایل طراحی مجدد سایت عبارتند از:

تغییر نام سایت و نام تجاری

تمام صفحات طراحی وب سایت بایستی یک حس یکپارچه را به کاربر منتقل کنند. طراحی وب سایت های منسجم بهتر می تواند کاربر را جذب کند. اگر کاربر با کلیک بر روی یک پیوند از یک صفحه به صفحه ای کاملاً متفاوت منتقل شود، ممکن است سردرگم شود و سایت را ترک کند. ناسازگاری صفحات می تواند کاملاً ناامید کننده باشد. اگر شما صاحب وب سایتی چندساله هستید، که رشد و تغییرات زیادی طی این چند سال داشته است، شاید زمان آن فرا رسیده که به فکر بازطراحی سایت خود و پیاده سازی دستورالعمل ها و سبک های تجاری جدید باشید تا انسجام را در طراحی سایت خود حفظ کنید. این بازطراحی می تواند شامل موارد مختلفی مانند پالت رنگی، قلم ها و فونت ها، دکمه ها، تصاویر، لوگو و …. باشد.

اگر می خواهید نام تجاری خود را تغییر دهید، حتماً بایستی سایت قدیمیتان را بازطراحی کنید. با طراحی مجدد سایت بهتر می توانید به معرفی برند تجاری خود بپردازید. دنیای تجارت بسیار رقابتی است. برای اینکه در این رقابت پیروز میدان باشید با طراحی مجدد سایت و ایجاد برخی تغییرات در سایت براحتی می توانید به اهداف تجاری خود دست یابید. گاهی تغییر نام تجاری باعث محبوبیت بیشتر می شود. ایجاد تغییرات در سایت های قدیمی برای مشتریان قدیمی جذاب است. ایجاد تغییرات می تواند باعث جذب بیشتر کاربران قدیمی و جدید می شود. در شرایط دائماً در حال تغییر دنیای تجارت، خیلی مهم است که با طراحی سایت مجدد کسب و کارتان را بروز نگه دارید.

علت بازطراحی وب سایت های قدیمی

چرا باید وب سایتتان را بازطراحی کنید؟

ترافیک کم وب سایت

ترافیک کم وب سایت یک دلیل دیگر برای طراحی مجدد سایت است. اگر بهترین طراحی وب سایت را هم که داشته باشید، اما ترافیک و بازدیدی از سایت وجود نداشته باشد، عملاً فایده ای ندارد. ترافیک کم سایت نشانگر وجود یک مشکل در سایت است. با بازطراحی سایت و بهینه سازی سایت می توانید توجه کاربران را به کسب و کار خود جلب کنید.

بهینه سازی سایت بهترین راهکار برای جذب کاربر است. برای بهینه سازی سایت می توانید اقدام به تولید محتوای با کیفیت کنید. برای اینکه در تولید محتوای با کیفیت موفق باشید بایستی بدانید که مخاطبان هدف شما برای جستجوی صنعت شما از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند. همان کلمات کلیدی را در محتوای مطلب خود به کار ببرید. لینک به وب سایت های معتبر نیز می تواند سودمند باشد. با اینکار می توانید کاربرانتان را به منابع ارزشمند متصل کنید. استفاده از تصاویر با کیفیت به جذابیت محتوا اضافه می کند. همچنین استفاده از نظرات کارشناسان می تواند باعث جلب اعتماد بیشتر کاربران شود. وبلاگ نویسی را در استراتژی تولید محتوای خود قرار دهید. طبق گزارشات، وب سایت هایی که وبلاگ دارند، 43% بیشتر شانس کسب رتبه های بالای موتور های جستجو را دارند. در تولید محتوا برای وبلاگ، از کلمات کلیدی در عناوین و متن محتوا، توضیحات متا، URL ها و …. استفاده کنید. پست های وبلاگ را به پست ها و صفحات مرتبط پیوند دهید. کاربران و موتور های جستجو متوجه این پیوند ها می شوند. این موضوع می تواند ارزش سایت شما افزایش دهد. اگر گزینه های سفارشی سازی پلتفرمی که برای سایتتان استفاده کرده اید، پاسخگوی نیازهایتان نیست، یا از یک پلتفرم سطح بالاتر استفاده کنید و یا از ابزار های مناسب بهره ببرید.

افزایش نرخ تبدیل

گاهی سایت ها بازدید خوبی دارند. اما تعداد کمی از این بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل می شوند. اگر می خواهید نرخ تبدیل در سایتتان را افزایش دهید، بایستی با یک استراتژی درست اقدام به طراحی مجدد سایت خود کنید. طراحی وب سایت به کاربران می گوید که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید و مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. با بازطراحی سایت خود و بکارگیری استراتژی های درست طراحی سایت جدید می توانید نرخ تبدیل تجارت خود را افزایش دهید و اهداف تجاریتان هر چه بهتر و سریعتر پوشش دهید. برای اینکه بتوانید نرخ تبدیل سایتتان را افزایش دهید، بررسی کنید ببینید آیا پلتفرم طراحی وبسایت کنونی شما از استراتژی های بازاریابی که اتخاذ کرده اید، پشتیبانی می کند یا خیر. اگر اینطور نبود شاید لازم باشد از یک پلتفرم مناسب برای طراحی مجدد سایتتان استفاده کنید.

اضافه کردن یک عملکرد جدید به سایت

وب سایت بایستی براحتی قابل پیمایش و قابل درک باشد. پیمایش سایت چه برای مشتریان و چه برای پرسنل یک شرکت بایستی براحتی قابل دسترس و قابل پیمایش باشد. اکثر کسب و کار با پیشرفت و به مرور زمان نیاز پیدا می کنند تا عملکرد های جدیدی را به سایتشان اضافه کنند تا بتوانند نیاز های کاربران را تأمین کنند. به طور مثال خیلی از کمپانی ها با رشد و پیشرفت کاری نیاز به یک سایت چند زبانه و یا برنامه های چت زنده با کاربران پیدا می کنند.

با ایجاد تغییرات در سایت و اضافه کردن عملکرد های اضافه خیلی مهم است که قابلیت های دیگر سایت از بین نروند و یا کاربران تجربه یکپارچه از پیمایش سایت به دست آورند. اگر می خواهید ویژگی های جدید به سایت خود اضافه کنید، از پلتفرمی استفاده کنید که دارای قابلیت های داخلی قوی باشد و انعطاف پذیری لازم برای ادغام با نرم افزار های دیگر را داشته باشد. چنین پلتفرمی می تواند از رشد سایت شما و اضافه شدن ویژگی های جدید بخوبی پشتیبانی کند.

بهینه سازی سایت برای موبایل

طبق گزارشات، در حدود 58% از ترافیک ارگانیک وب سایت ها از گوشی های همراه به دست می آید. استفاده از تلفن های همراه میان کاربران رواج زیادی دارد. از همین رو موتور های جستجو به ریسپانسیو بودن سایت اهمیت زیادی می دهند. وقتی کاربران از طریق گوشی های همراه خود اقدام به جستجوی مطلب و یا وب سایتی در اینترنت می کنند، ابتدا وب سایت هایی را مشاهده می کنند که ریسپانسیو هستند. بنابراین خیلی مهم است که سایت خود را هم برای گوشی های همراه و هم برای کامپیوتر های رومیزی بهینه سازی کنید. با ابزار های مناسب و مربوطه می توانید ریسپانسیو بودن سایت خود را چک کنید.

اگر کاربران تلفن همراه نتوانند وب سایت شما را به راحتی مرور و مشاهده کنند، خیلی زود آن را ترک می کنند. ریسپانسیو نبودن سایت ها باعث از دست دادن بیش از نیمی از ترافیک ارگانیک می شود. یکی از استراتژی های مهم در بازطراحی سایت ها بهینه سازی سایت برای موبایل و ریسپانسیو سازی آن است. بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو باعث می شود تا سایت شما دید بهتری به دست آورد. برای اینکار بایستی معماری سایت خود را بهبود ببخشید تا از نظر سئو کارا باشد. استفاده از تگ های H1 و … در بهینه سازی سایت بسیار مؤثرند.

علل طراحی سایت جدید وب سایت های قدیمی

چرا باید وب سایتتان را بازطراحی کنید؟

قابلیت استفاده از سایت شما ضعیف است

ضعیف بودن قابلیت استفاده از سایت یکی از دلایل دیگر برای طراحی مجدد سایت است. قابلیت استفاده از سایت به فاکتور های به ظاهر کوچک اما مهمی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از: خوانایی متون موجود در سایت، در دسترس بودن فرم تماس، عدم وجود پاپ آپ های آزاردهنده و …. برای اینکه متوجه شوید که قابلیت استفاده از سایتتان چگونه است، خودتان را جای یک کاربر که اولین بار است از سایت شما دیدن می کند، بگذارید. ببینید آیا می توانید براحتی و سریع اطلاعاتی که می خواهید را بیابید یا خیر. اگر جوابتان منفی است بایستی سایتتان را بازطراحی کنید.

سایتتان نسبت به ترند های جدید، طراحی قدیمی و منسوخی دارد

ترند های طراحی سایت دائماً در حال تغییر است. در حال حاضر طراحی سایت های ساده و قابل درک که از جلوه های تصویری بزرگ به خوبی بهره برده اند، طرفداران بیشتری دارد. به طور کلی برای اینکه مطابق ترند های طراحی سایت پیش بروید، لازم است هر دو سه سال یکبار سایت خود را مجدداً طراحی کنید. طراحی سایت مطابق با استاندارد ها و ترند ها بروز در جذب مخاطب موفق تر است.

بهینه سازی امنیت سایت

بهینه سازی امنیت سایت یکی دیگر از دلایل مهم برای بازطراحی سایت است. اگر چندین سال است که سایت دارید و در مورد بهینه سازی امنیت آن کاری انجام نداده اید، وقت آن رسیده است که با بازطراحی سایت خود، امنیت سایتتان را ارتقاء دهید. امنیت وب سایت ها یکی از موضوعات مهم در هر کسب و کار کوچک و بزرگی است. اگر سایتتان به اندازه ی کافی ایمن نباشد، در معرض خطر حمله ی هکر ها و بدافزار ها قرار دارید.

رقبای شما سایت خود را تغییر داده اند

مطمئناً لازم نیست با هر تغییری در سایت رقبا، شما سایتتان را تغییر دهید. اما لازم است تا سایت رقبا را زیر نظر داشته باشید. اگر آنها رتبه های بالای موتور های جستجو را به دست آورند، بدین معناست که شما به رتبه های پایین تنزل کرده اید. اگر وب سایت رقبا نیاز های تجاری کاربران را بهتر برآورده می کند، بایستی به فکر ایجاد تغییر و بازطراحی سایت خود باشید. با بهبود سئو سایت و بهینه سازی سایت می توانید رتبه های بالای SERP را به دست آورید و ترافیک بیشتری به سایت خود جذب کنید.

چگونه می توانم یک طراحی سایت مدرن داشته باشم؟

با طراحی سایت مدرن که مطابق با استاندارد های روز دنیا باشد می توانید کسب و کار خود را توسعه دهید. طراحی سایت جدید پیچ و خم های زیادی دارد. برای اینکه از یک طراحی سایت مدرن و با کیفیت برخوردار باشید یا بایستی به اندازه ی کافی در زمینه ی طراحی وب سایت مجرب باشید و یا اینکه یک شرکت طراحی سایت معتبر استخدام کنید. یک شرکت طراحی سایت و سئو سایت مجرب و معتبر با برخورداری از کادری حرفه ای و پیاده سازی اصول و استاندارد های طراحی سایت، می تواند بهترین خدمات طراحی سایت و سئو سایت را ارائه دهد. شرکت طراحی سایت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه کار، پیشرو در ارائه ی خدمات سئو سایت و طراحی سایت می باشد. در طراحی سایت جدید در شرکت دارکوب تمامی اصول و ترند های طراحی وب سایت رعایت می شود. صاحبین مشاغل با سفارش طراحی سایت جدید و بازطراحی وب سایت های قدیمی خود به شرکت دارکوب می توانند بیشترین میزان ترافیک و رتبه های بالای موتور های جستجو را به دست آورند.

دیجیتال مارکتینگ چیست و چه راهکار هایی دارد؟

اگرچه بازطراحی سایت های قدیمی و یا طراحی سایت مدرن و جدید می تواند باعث موفقیت مشاغل شود، اما یک راهکار بسیار عالی دیگر در دنیای طراحی سایت دیجیتال مارکتینگ می باشد. به هر گونه تلاش برای توسعه ی کسب و کار ها و بازاریابی از طریق اینترنت و رسانه های اجتماعی دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی گفته می شود. بازاریابی اینترنتی راهکار های زیادی دارد. برخی از این راه حل ها عبارتند از: ایمیل مارکتینگ، PPC یا همان پرداخت به ازای هر کلیک، طراحی سایت، بازاریابی محتوا، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و ….

نتیجه

بازطراحی سایت به صرف زمان، تلاش و بودجه نیاز دارد. اما منافع بازطراحی سایت بسیار زیاد است. هزینه مالی و زمانی که برای طراحی مجدد سایت خود می کنید، باعث موفقیت بیشتر شما می شود. در واقع بازطراحی سایت یک سرمایه گذاری است. اگر بازطراحی سایت با استراتژی های تجاری و بازاریابی شما هماهنگ باشد، می تواند نرخ تبدیل و درآمدتان را افزایش دهد، رتبه بندی سایت را ارتقاء دهد و نیاز های کاربران را بهتر برآورده کند.

اگر به دنبال بازطراحی و یا طراحی سایت جدید هستید با سفارش طراحی سایت و سئو سایت خود به شرکت معتبر دارکوب، می توانید بالاترین میزان کیفیت را دریافت نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز