چگونگی شناسایی یک شرکت سئوی خوب

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=4535

4.3/5 - (3 امتیاز)

در دنیای دیجیتالی امروز، رقابت بین کسب و کار های مختلف آنلاین بیش از هر زمان دیگری شده است. داشتن وب سایت و حضور آنلاین برای این کسب و کار ها برای اینکه بتوانند در این رقابت تنگاتنگ سر پا بمانند نقش مهمی ایفاء می کند. شرکت های مختلف برای اینکه بتوانند در حضور آنلاین خود موفق باشند بایستی استراتژی های مختلف سئو را در وب سایت های خود پیاده سازی کنند. از آنجا که حجم کاری شرکت های بزرگ به خودی خود زیاد می باشد، خیلی از آنها به دنبال کارگزاری برای واگذاری کار های سئوی وب سایتشان می باشند. اما پیدا کردن یک شرکت معتبر سئو خود می تواند یک چالش بزرگ برای این کسب و کار ها باشد. به همین منظور برای کمک به این افراد در این مقاله می خواهیم به بررسی اینکه چگونه می توان یک شرکت معتبر سئو را شناسایی کرد، بپردازیم.

بهتر است قبل از سرمایه گذاری بر روی سئوی وب سایت خود به شناسایی شرکت های معتبر در این حوزه بپردازید. شناسایی این شرکت ها کار چندان سختی نیست و شما با پاسخ به چند سؤال می توانید به این موضوع پی ببرید.

سؤالاتی که با پاسخ به آن می توانید به خوب بودن یک شرکت سئو پی ببرید:

چند سال است که در این زمینه مشغول به کارید؟

برای متخصص شدن در این حوزه حداقل 2 سال سابقه ی کار ضروری است. طی بروزرسانی های گوگل خیلی چیز ها تغییر می کند، بنابراین سعی کنید شخص یا شرکتی را برای واگذاری امور سئوی خود پیدا کنید که چند سال سابقه ی کار داشته باشد و با مسائلی که در بروزرسانی های گوگل پیش می آید، آشنا باشد و فقط به استفاده از تکنیک هایی که شاید چندان کارآمد نیستند، بسنده نکند.

شما چگونه رتبه بندی من را ارتقاء می دهید؟

سئوی مدرن به یک استراتژی جامع و اجرای کارآمد نیاز دارد. اگر شرکتی بتواند این موضوع را به درستی انجام دهد، نشانگر اینست که در استراتژی خود شفاف است. اما اگر شرکتی در مورد توضیح استراتژی های خود شفافیت ندارد، احتمالاً آنچنان که باید با کیفیت نیست و صرفاً می خواهد شما را به عنوان یک مشتری و کسب درآمد جذب کند و به نتیجه ی کار اهمیت نمی دهد.

یک شرکت سئوی خوب بایستی به تکنیک های زیر اشاره کند:

  • تجزیه و تحلیل وب سایت برای شناسایی وجود مشکلاتی در آن که باعث آسیب به رتبه بندی شما توسط موتور های جستجو می شود.
  • شما می خواهید در مورد کلمات کلیدی که به تجارت شما مربوط می باشد، رتبه بندی شوید. شرکت سئوی مورد نظر به منظور جذب کاربران درست به وب سایت شما بایستی در مورد کلمات کلیدی هدف جستجویی انجام دهد.
  • یک شرکت سئوی خوب، پروسه ای برای بهبود و بهینه کردن صفحه ی شما دارد.
  • یک عنصر کلیدی برای بهتر دیده شدن توسط موتور جستجوگر گوگل تکیه ی زیادی به محتوای با کیفیت دارد. یک شرکت سئوی معتبر برای تولید محتوای با کیفیت و ساخت بک لینک، استراتژی های خوبی دارد.

از زمانی که گوگل با الگوریتم PageRank خود وارد صحنه شد، بک لینک ها –هنگامی که دیگر سایت ها به سایت شما لینک می زنند- برای سئو مهم شدند.

PageRank بخش هسته ای الگوریتم گوگل می باشد که از بک لینک ها به عنوان یک رأی برای موتور های جستجو استفاده می کند. از آنجا کیفیت مهمتر از کمیت است، یک بک لینک خوب بهتر از چند بک لینک با کیفیت پایین تر می باشد.

یک شرکت سئوی خوب از بک لینک های با کیفیت بالا استقبال می کند.

آیا شما قبلاً با شغلی شبیه به ما کار کرده اید؟

با این سؤال شما پی خواهید برد که آیا شرکت مورد نظر توانایی مدیریت کمپین را شما دارد و آیا تا کنون به بازدهی قابل ملاحظه ای در این حوزه ی خاص دست یافته است؟! اگر آنها تجربه ی این کار را داشته باشند می توانند در مورد چگونگی روند کار و نحوه ی انجام آن برای شما توضیحاتی بدهند.

سئو با بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی دست به دست منتقل می شود و با استراتژی عمومی شما بایستی به خوبی ادغام شود.

اگر شما یک شرکت بزرگ با حجم بالای محتوا در وب سایت خود هستید، ممکن است خواهان همکاری با یک شرکت کوچکتر به منظور واگذاری بخشی از کار های خود به آن باشید.

شاید آنها به دلیل عدم تجربه در حیطه ی کاری شما فوراً در از دیدگاه شما رد صلاحیت شوند، اما یک شرکت سئوی خوب، حداقل ایده هایی در مورد تقاضای خاص تجارت شما دارد و احتمال قرین به یقین شما به آن نیاز دارید. آنها قادر به ارائه ی رویکردی منحصر به فرد مخصوص به صنعت و سازگار با الگوی تجاری و اهداف شما می باشند.

شما چه چیزی را پیگیری و بررسی می کنید؟

سئو یک موضوع تخصصی می باشد، بنابراین لازم نیست شما همه چیز را در مورد آن بدانید. ولی شرکت های سئوی خوب معمولاً یک سری اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند:

ترافیک: یک گزارش ترافیک بایستی ترافیک جستجوی شما را در یک بازه ی زمانی خاص نسبت به محدوده ی قبلی نشان دهد.

تبدیل: شرکت های سئوی معتبر به خوبی می دانند که درآمد از طریق تبدیل ایجاد می شود. بدون تبدیل هیج بازگشتی از سرمایه وجود نخواهد داشت و هرگونه افزایش ترافیک صرفاً یک عدد است.

رتبه بندی: گزارش رتبه بندی بایستی نشانگر روشن/خاموش بودن دکمه ها برای کلمات کلیدی هدف باشد.

در حالیکه هر سه متریک مهم هستند، شما نمی توانید تبدیل را بدون ترافیک و ترافیک را بدون رتبه بندی پیگیری کنید. اگر به تازگی وب سایت خود را راه اندازی کرده اید، رتبه بندی را تا قرار گرفتن در صفحه ی یک نتایج گوگل پیگیری کنید. قرار گرفتن در صفحه ی یک می تواند ترافیک را افزایش دهد و افزایش ترافیک می تواند افزایش نرخ تبدیل را به دنبال داشته باشد.

شما درباره ی الگوریتم گوگل چه می دانید؟

اکثر بروزرسانی های الگوریتم گوگل تأثیر جزئی بر یک وب سایت دارد، اگرچه، برخی از الگوریتم ها آنقدر بزرگ هستند که از آنها در جاهای مختلف یاد شده است. هر ارائه دهنده ی سئویی باید با این موارد به اندازه ی کافی آشنایی داشته باشد.

گزارش پیشرفت شما چگونه است؟

اطمنیان حاصل کنید شرکت سئویی که می خواهید انتخاب کنید یک روش معتبر برای گزارش پیشرفت دارد. از آنها بخواهید که یک گزارش موجود برای یک مشتری دیگر را به شما نشان دهند. از شرکت هایی در ارائه ی اطلاعات دقیق گزارش ضعف دارند، باید دوری کرد.

نتیجه

به کار گیری تکنیک های درست سئو می تواند وب سایت شما را بسازد و برعکس پیاده سازی اشتباه آن می تواند منجر به خرابی وب سایت شما شود. سپردن کار سئو به یک شرکت معتبر می تواند افزایش ترافیک و درآمد را برای شما داشته باشد و برعکس  یک شرکت سئوی ضعیف می تواند تأثیر منفی بر تجارت شما داشته باشد.

برای یافتن یک شرکت سئوی خوب و معتبر وقت بگذارید و بر اساس پاسخ به سؤالات مطرح شده در مقاله برای این موضوع تصمیم گیری کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز