سوالاتی که بازدیدکنندگان وب سایت شما می‌خواهند در عرض 10 ثانیه به آن‌ها پاسخ داده شود

نوشته شده توسط راضیه محمودی فرد

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=10071

سوالاتی که بازدیدکنندگان وب سایت شما می‌خواهند در عرض 10 ثانیه به آن‌ها پاسخ داده شود
4.5/5 - (8 امتیاز)

آیا به دنبال راه‌هایی برای موثرتر کردن وب سایت تجاری خود هستید؟ آیا می‌خواهید اطلاعات کلیدی که بازدیدکنندگان شما واقعا به دنبال آن هستند را بدانید؟ ما سوالاتی را که وب سایت شما باید به آنها پاسخ دهد را در این مقاله به اشتراک گذاشته‌ایم.

بدون مقدمه به سراغ مسائلی می‌ریم که بازدیدکنندگان وب سایت شما می‌خواهند فورا و در عرض چند ثانیه به آن‌ها پاسخ داده شود. آن‌ها می‌خواهند بدانند که شما:

1- چه محصول یا خدمتی را ارائه می‌کنید؟

بازدیدکنندگان وب سایت شما اول از همه می‌خواهند فورا بدانند که شما چه نوع محصول یا خدمتی را ارائه می‌کنید، مشخصات و ویژگی های آن‌ها چیست و چه کاربردی دارند. به عبارتی می‌بایست یک توضیح مختصر و مفید در مورد محصول یا خدمت خود ارائه داد.

 

2. چرا باید به آن اهمیت داد؟

پس از آنکه محصول یا خدمت خود را معرفی کردید توضیح دهید که هدف از عرضه محصول شما چیست، محصول شما کدام یک از مشکلات خریداران را حل خواهد کرد، خدمت شما چه تاثیری در بهبود کیفیت زندگی آن‌ها دارد، چه نیازی در بازار وجود دارد که باید رفع شود و راه‌حل شما برای حل آن مشکل چیست. به عبارت دیگر چه چیزی برای آن‌ها مفید است و چرا باید اهمیت بدهند. وقتی بازدیدکنندگان مطمئن شوند که شما در صدد رفع دغدغه آن‌ها هستید بیش‌تر جذب شده و میزان فروش شما افزایش می‌یابد.

یکی از دغدغه‌های مهم صاحبان کسب و کار، بازاریابی است که امروزه دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی) روش‌ها و استراتژی‌های بسیاری را برای ارتباط با مشتری پیش روی شما قرار داده است. اگر به دنبال آن هستید تا در فضای اینترنت با ارائه تبلیغات با کیفیت سبب جلب اعتماد کاربران شوید باید از افراد حرفه‌ای در زمینه تبلیغات، سئو و طراحی وب سایت کمک بگیرید. شما می‌توانید در شرکت طراحی سایت دارکوب ثبت‌نام نموده و سفارش تبلیغات دیجیتال مارکتینگ خود را ثبت کنید.

 

3. هزینه محصول یا خدمتی که ارائه می‌کنید چقدر است؟

پس از آنکه با توضیح محصول یا خدمت و برشمردن مزایا و ویژگی های آن علاقه بازدیدکنندگان را برانگیختید لازم است اطلاعاتی در مورد قیمت آن ارائه دهید زیرا در این مرحله آن‌ها همیشه می‌خواهند بدانند هزینه آن چقدر است. پس باید مطمئن شوید که بازدیدکنندگان شما می‌توانند اطلاعات قیمت را با یک کلیک پیدا کنند. معمولا کاربران و مشتریان برای آشنایی با شما در ابتدا سایت شما را بررسی می‌کنند پس لازم است تاثیر استراتژی دیجیتال مارکتینگ را بر کسب و کار اینترنتی خود بدانید وگرنه نباید انتظار بازدهی بیش‌تری از سایت خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ داشت.

همان طور که می‌دانید بازاریابی اینترنتی نیازمند صرف هزینه‌هایی است پس طراحی وب سایت خود را به بهترین شرکت طراحی سایت بسپارید زیرا سئو یا بهینه سازی سایت که از مولفه‌های اصلی در دیجیتال مارکتینگ است باید هنگام طراحی وب سایت مورد توجه قرار گیرد تا سایت در موتورهای جستجو رتبه بالاتری را کسب کند و در معرض دید بیش‌تری از کاربران باشد.

 

4. چه چیزی برند شما را از سایرین متمایز می‌کند ؟

بسیاری از مصرف‌کنندگان می‌خواهند تا حدودی در مورد داستان شرکت، تاریخچه، اعضای تیم، ارزش‌ها و… بدانند. به همین دلیل مهم است که شما یک هویت و برند منحصر به فرد ایجاد کنید و به سرعت خود را از سایر رقبا متمایز کنید. اگر چه قرار دادن جزئیات طولانی در مورد تاریخچه شرکت در صفحه اصلی خود عملی نیست اما می‌توان مختصر و مفید نشان داد که چه چیزی شما را از دیگران متمایز می‌کند.

مشتریان می‌خواهند بدانند محصول یا خدمتی را که ارائه می‌کنید چه نوع امکانات جدید و مدرنی دارد پس بهتر است روی نوآوری در تولید، قیمت و پشتیبانی از مشتری تمرکز کنید. ببینید کدام موضوعات ریشه‌ای باعث تمایز شما از دیگران می‌شود. یکی از راه‌های برندسازی سریع و موثر، طراحی سایت برندسازی است وب سایت یک شرکت نقش بسیار بالای در آگاهی از برند، ایجاد اعتبار و یا راه اندازی یک برند جدید دارد، یک برند بخش جدا نشدنی از هویت سایت شما دارد به همین دلیل طراحی وب سایت بخش مهمی از برندسازی اینترنتی است.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت است که با بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای و آخرین متدهای روز در زمینه سئو سایت و طراحی سایت نوید بهترین ها را به شما می‌دهد.

 

5. آیا می‌توانم به راحتی در میان صفحات وب سایت شما حرکت کنم؟

باید مطمعن شوید که کاربر به راحتی می‌تواند از سایت شما استفاده کند و دسترسی به بخش‌های مهم سایت به سادگی ممکن است. بازدیدکنندگان وب سایت شما باید بتوانند در عرض چند ثانیه و نه چند دقیقه اطلاعات خود را دریافت کنند و راحت در میان صفحات حرکت کنند چون خریداران آنلاین صبر ندارند تا سایت لود شود خیلی راحت ممکن است سایت شما را ترک کنند و احتمال کمی وجود دارد که دوباره برگردند. بنابراین وب سایت شما چه مربوط به خدمات یا محصول باشد یا صرفا مطالب آموزشی و سرگرمی باشد باید حرکت کردن در میان صفحات بسیار ساده و سریع باشد و کاربر را به هدف برساند در غیر این صورت و در نتیجه نادیده گرفتن خواسته کاربران بازدیدکنندگان سایت شما از دست می‌روند و به وب سایت دیگری مراجه می‌کنند.
سرعت بالای سایت، بازدید از سایت شما را بیش‌تر می‌کند و کاربر بهتر و آسان‌تر از صفحه‌ای به صفحه دیگر منتقل می‌شود و تبلیغات موثرتر و فروش بیش‌تر می‌شود. از نظر گوگل سایتی که از سرعت بالایی برخوردار باشد استاندارد است و در رتبه‌بندی خود امتیازات ویژه‌ای را برای آن در نظر می‌گیرد و در مقابل در صورت تداوم سرعت پایین وب سایت، توسط گوگل جریمه و یا پنالتی می‌شود. سئو یا بهینه سازی سایت که از مولفه‌های اصلی در دیجیتال مارکتینگ به حساب می‌آید باید هنگام طراحی سایت مورد توجه قرار گیرد تا سایت در موتورهای جستجو رتبه بالاتری را کسب کند و در معرض دید بیش‌تری از کاربران باشد. اگر می‌خواهید سایت شما طراحی بهتر و سرعت بالاتری داشته باشد با همکاران ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب تماس بگیرید .

 

6. چه کس دیگری از محصول/خدمت شما استفاده می‌کند؟

خریداران به نظرات و تجربه دیگر کاربرانی که از محصول مورد نظرشان استفاده کرده‌اند بسیار اهمیت می‌دهند. نظرات مردم در مورد یک محصول تصمیم افراد را در خریدن یا نخریدن آن محصول تحت تاثیر قرار می‌دهد اگر بتوانید تعداد مشتریانی که از شما خرید می‌کنند را افزایش دهید خیال بازدیدکنندگان را راحت کردید و افراد بیش‌تری به شما اعتماد خواهند کرد. به منظور افزایش فروش و جلب اعتماد مشتریان بهتر است صفحه‌ای را ایجاد کنید تا در آن مشتریان به بحث و تبادل نظر در مورد محصولات بپردازند.

 

7. آیا میتوانم به شما اعتماد کنم؟

معمولان مصرف کنندگان قبل از اینکه بخواهند پولی را که به زحمت به دست آورده‌اند را خرج کنند می‌خواهند بدانند آیا محصول شما اعتبارات لازم را دارد؟ آیا می‌توانند به شما اعتماد کنند؟ مشتریان هنگام پرداخت اینترنتی به دلیل ندیدن فروشنده و صحبت نکردن با او، قابل لمس نبودن محصولات و عدم امکان تست محصولات، احساس آسیب پذیری بیش‌تری می‌کنند پس لازم است روی جلب اعتماد مشتری تمرکز کنید. هر چقدر که کاربران احساس بهتری به شما و کسب و کارتان داشته باشند و بیش‌تر اعتماد کنند احتمال اینکه تعداد مشتریان افزایش یابد بیش‌تر است.
برای جلب اعتماد کاربران راهکارهای مختلفی وجود دارد؛ بهتر است در سایت خود آدرس شرکت به همراه شماره تماس، ایمیل و… قرار دهید وجود این قبیل اطلاعات باعث اعتماد بیش‌تر مشتریان می‌شود، سیستم نظر سنجی و ثبت دیدگاه در مورد محصول را ایجاد کنید، با ایجاد قابلیت پرداخت درب منزل نگرانی مشتری در مورد عدم تحویل کالا را از بین ببرید، با نگارش وبلاگ‌های تخصصی این حس را به مشتریان القا کنید که یک تیم پشتیبانی قوی وجود دارد، سایت خود را به روز کنید و اصول روانشناسی و رنگ شناسی را رعایت کنید، از تبلیغات نامناسب استفاده نشود تا حس امنت و اعتماد به کاربر القا شود، مجوز نماد اعتماد الکترونیکی و گواهی ssl را به منظور جلب اعتماد مشتریان و ایجاد امنیت در تبادل اطلاعات بین سایت شرکت و مرورگر کاربران اخذ نمایید، لینکی که مشتری با کلیک بر روی آن با صفحه خطا مواجه می‌شود وجود نداشته باشد، هاست مناسب تهیه کنید؛ چرا که سرعت بالا و پایداری هاست به انجام فرآیندها و تراکنش‌های مختلف وب سایت کمک می‌کند. بنابراین هاست باید از بهترین شرکت طراحی سایت که معتبر و با تجربه است تهیه گردد زیرا یک وب سایت معتبر نباید با مشکل قطعی سایت مواجه شود و باید شبانه روزی در دسترس کاربران قرار گیرد.

 

8. چگونه می‌توانم با شما تماس بگیرم؟

از آنجا که افراد زیادی با استفاده از تلفن های هوشمند خود از وب سایت شما بازدید می‌کنند، افزودن یک دکمه تماس تلفنی در سایت می‌تواند ارتباط کاربران با شما را آسان‌تر کند، با کلیک بر روی این دکمه کاربران مستقیما می‌توانند با شما تماس تلفنی داشته باشند، افزودن دکمه تماس تلفنی که کاربران بتوانند به طور مستقیم با شما تماس بگیرند، باعث افزایش رضایت آنها شده و در نتیجه تأثیر مطلوبی در فروش شما خواهد داشت.

_ بهتر است صفحه تماس در یک موقعیت مناسب در سایت باشد تا بازدیدکننده این صفحه را به سرعت پیدا کند.

_به بازدیدکنندگان پیشنهاد مشاوره رایگان بدهید.
_ با قرار دادن فرم تماس می‌توانید اطلاعات کاربران را دریافت کنید و از نیازهایشان مطلع شوید.
_ بهتر است ایمیل کاری‌تان را در صفحه تماس وارد کنید؛ بعضی از بازدیدکنندگان دوست ندارند که فرمی پر کنند و می‌خواهند به صورت مستقیم با شما در ارتباط باشند.
_ لینک شبکه‌های اجتماعی را وارد کنید خیلی از مشتریان ترجیح می‌دهند که از طریق شبکه‌های اجتماعی با شما در ارتباط باشند تا از طریق تلفن و یا ایمیل.

 

سخن آخر

شرکت طراحی سایت دارکوب با طراحی سایت حرفه‌ای و قرار دادن مواردی مانند صفحه وبلاگ، فروم، ارتباط با ما، قابلیت پرداخت درب منزل، نظر سنجی، ثبت دیدگاه و… و همچنین طراحی تم مناسب، اخذ نماد اینماد و گواهی ssl، تهیه هاست معتبر و… به صاحبان مشاغل در توسعه و راه‌اندازی کسب و کار خود کمک می‌کند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز