معیار های انتخاب شرکت طراحی وب سایت

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=8414

5/5 - (2 امتیاز)

آگاهی نسبت به معیار های انتخاب شرکت طراحی وب سایت برای کاربرانی که قصد طراحی سایت برای کسب و کارشان دارند، یک امر ضروری است. طراحی سایت به همان اندازه که می تواند مهیج باشد می تواند سخت هم باشد. برای عبور از پیچیدگی های طراحی وب سایت، توسعه، بازاریابی و پیاده سازی استراتژی های مختلف بایستی دانش و تخصص داشته باشید. در مواردی که کاربران برای زمینه های مختلف طراحی وبسایت نیاز به کمک و مشاوره دارند، انتخاب یک شرکت طراحی سایت منطبق با معیار ها و استاندارد های طراحی وب نقش بسیار مهم و کمک کننده ای است.

چه قصد طراحی وب سایت جدیدی را داشته باشید و یا اینکه بخواهید سایت قدیمی خود را بازسازی و بروزرسانی کنید، بایستی معیار های انتخاب شرکت طراحی سایت خوب و معتبر را بدانید تا بتوانید حضور آنلاین خود را تقویت کنید. طراحی وب سایت برای کسب و کار های مختلف به معنای سرمایه گذاری می باشد. بنابراین بایستی به بهترین نحو انجام شود تا مشاغل آنلاین بتوانند بخوبی به معرفی برند تجاری خود بپردازند. به همان اندازه که طراحی وبسایت مهم است، پیدا کردن یک شرکت طراحی وب سایت نیز مهم است. زیرا با یک انتخاب درست، مشاغل می توانند کسب و کار خود را رونق دهند و موفقیت های بیشتری در حرفه ی خود به دست آورند. از این رو در این مقاله می خواهیم به بررسی معیار ها و استاندارد های یک شرکت طراحی وب سایت خوب و معتبر بپردازیم.

برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب چه معیار هایی را در نظر بگیرم؟

در دنیای دیجیتال امروزی طراحی وبسایت برای مشاغل گوناگون به یک امر ضروری تبدیل شده است. برای اینکه بتوانید در دنیای رقابتی تجارت پیروز باشید و آوازه ی نام برند تجاری خود را به گوش کاربرانتان برسانید، حضور آنلاین قوی بسیار مهم است. این حضور آنلاین با طراحی سایت تأمین می شود. از سوی دیگر با توجه به تغییرات زیادی که در دنیای طراحی سایت رخ می دهد پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت که استاندارد های طراحی وب را مطابق تغییرات روز دنیا پیاده سازی می کند، بسیار مهم است. در نظر گرفتن نکات ذیل می تواند در انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت معتبر کمک کننده باشد:

نمونه کار های مشتریان قبلی را بررسی کنید

بسیاری از کاربران که قبلاً از خدمات طراحی سایت یک شرکت استفاده کرده اند، اجازه می دهند تا دیگر کاربران نمونه طراحی سایتشان را ببینند. با بررسی این نمونه ها می توانید اطلاعات زیاد و مفیدی از شرکت طراحی سایت به دست آورید. اگر نمونه های طراحی شده بهتر از نمونه ی طراحی سایت خود شماست، می تواند نشانگر این باشد که شرکت خوبی را انتخاب کرده اید.

اطلاعات تماس

یکی از معیار های انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت، در دسترس بودن اطلاعات تماس برای برقراری تماس و تعامل با یک شخص پشتیبان کننده است. برای این کار می توانید اطلاعات تماس موجود در سایت را بررسی کنید و ببینید آیا می توانید با شخصی برای رفع نیاز ها و پاسخ برای سؤالات خود ارتباط برقرار کنید یا خیر. بهتر است که شرکتی را انتخاب کنید که علاوه بر شماره تماس، آدرس پستی و ایمیل خود را در صفحه ی تماس با ما ارائه داده است. همچنین مراجعه ی حضوری می تواند بسیار مؤثر باشد.

چگونگی انتخاب شرکت طراحی سایت

معیار های انتخاب شرکت طراحی وب سایت

فراتر از خدمات طراحی وب فکر کنید

وقتی می خواهید سفارش طراحی سایت خود را به یک طراح سایت و یا شرکت بسپارید، احتمالاً با گزینه های زیادی روبرو می شوید. از طراحان سایت فریلنسر گرفته تا انواع شرکت های طراحی سایت. اما بایستی در نظر داشته باشید که شرکت های طراحی سایت که خدمات متنوع و یکپارچه ای را ارائه می دهند، گزینه های قابل اعتمادتر و بهتری هستند. زیرا این شرکت ها با در دست داشتن منابع مختلف مانند پرسنل حرفه ای و مجرب و بروزترین فناوری ها و تکنولوژی و آگاهی از استاندارد های مدرن و بروز طراحی وب سایت می توانند نیاز های تجاری صنایع مختلف را براحتی و به بهترین شکل رفع نمایند. آژانس های معتبر طراحی سایت می توانند خدمات و استراتژی های گوناگونی را در زمینه ی توسعه و طراحی سایت و بازاریابی ارائه دهند. یک شرکت طراحی وب سایت معتبر و استاندارد می تواند حضور آنلاین مؤثرتری برای کاربران فراهم آورد. زیرا اهداف و نیاز های کاربران را درک می کند و می تواند استراتژی هایی مناسب، منسجم و یکپارچه و درخور هر صنعت و کسب و کاری برای رفع نیاز های تجاری ایشان ارائه دهد.

از شرکت طراحی سایتی استفاده کنید که برای شما وقت می گذارد

اگر در حال طراحی سایت جدید و یا بازطراحی وب سایت قدیمی خود هستید، بهتر است طراحی سایت خود را به شرکتی واگذار نمایید که برای شما وقت می گذارد و از استراتژی های منحصر به فرد برای صنعت شما استفاده می کند. یک شرکت طراحی وب سایت معتبر برای کاربرانش مطابق با نیاز های تجاری و برنامه های ایشان، استراتژی های آنلاین کوتاه مدت و بلند مدت ارائه می دهد. بهتر است به دنبال شرکتی باشید که برای درک کاربرانش وقت می گذارد و برای هر کاربر یک رویکرد سفارشی ارائه می دهد. شاید کاربران به خوبی نسبت به فوت و فن های طراحی سایت و تأثیر آن در صنایع آگاهی نداشته باشند. انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب می تواند راه توسعه ی کسب و کار ها را بسیار هموارتر کند.

طراحی سایت ریسپانسیو و ارائه ی UX بهتر

با توجه به اینکه کاربران تلفن های همراه در حال افزایش هستند، طراحی سایت ریسپانسیو برای ارائه ی UX بهتر بسیار مهم است. طراحی سایت ریسپانسیو امروزه یکی از استاندارد های مهم طراحی سایت است. اگر کاربران از مشاهده و مرور یک سایت تجربه خوبی کسب نکنند، بلافاصله آن را ترک می کنند. برای طراحی سایت از خدمات طراحی سایت شرکت هایی استفاده کنید که وب سایت های ریسپانسیو ارائه می دهند. اگرچه قیمت طراحی سایت ریسپانسیو و سفارشی سازی شده کمی بالاست، اما با توجه به رشد کاربران تلفن های همراه و افزایش ترافیک گوشی ها این هزینه و سرمایه گذاری خیلی زود به شما بازمی گردد. برای طراحی سایت خود بهتر است از شرکت هایی استفاده کنید که نمونه های طراحی سایت ریسپانسیو دارند. می توانید از آژانس مربوطه تقاضا کنید تا به صورت آزمایشی طراحی سایت ریسپانسیو را به شما نمایش دهد.

سیستم مدیریت محتوا

با توجه به اینکه سیستم های مدیریت محتوای زیادی در بازار وجود دارد، شاید برای کاربرانی که آشنایی زیادی با دنیای طراحی سایت ندارند، انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای مناسب که پاسخگوی نیاز های فعلی و آینده ایشان باشد، کمی سخت باشد. خیلی مهم است در طراحی سایت خود از سیستم مدیریت محتوایی استفاده کنید که با نیاز های تجاری شما هماهنگ باشد. یک طراحی سایت خوب، استراتژی های مختلف بازاریابی، امنیت و …. با انتخاب یک CMS خوب تأمین می شود. یک شرکت طراحی سایت خوب شما را به سمت سیستم مدیریت محتوایی سوق می دهد که متناسب با نیاز های تجاری و بودجه ی شماست. خیلی مهم است که محتوای وب سایت خود و سفارشی سازی آن با CMS مربوطه را بخوبی درک کنید.

برای توسعه ی محتوا برنامه ریزی می کند

بهتر است شرکتی طراحی سایتی را انتخاب کنید که خدمات تولید محتوای قوی سئو بیس و متناسب با اهداف تجاری و بازاریابی کاربر به منظور ارائه ی UX بهتر، ارائه می دهد. یک شرکت طراحی سایت معتبر در کنار کادر طراحی سایت خود پرسنل تولید محتوا و بازاریاب دارد. تولید کننده های محتوا، محتوای گوناگون از مقالات و پست های وبلاگ گرفته تا تصاویر و اینفوگرافیک ها را متناسب با استراتژی های تجاری کاربر تولید و به ایشان عرضه می کنند. تولید محتوای سئو بیس که در آن استراتژی های بازاریابی نیز بکار گرفته شده است، می تواند باعث صرفه جویی در زمان و تلاش کاربر شود.

حضور در رسانه های اجتماعی

حضور پررنگ یک شرکت طراحی سایت در رسانه های اجتماعی می تواند یک معیار خوب برای انتخاب باشد. بسیاری از شرکت های معتبر طراحی وب سایت، خدمات خود را در رسانه های اجتماعی مختلف مانند توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و …. تبلیغات و عرضه می کنند. معمولاً نظرات منفی نیز در رسانه های اجتماعی درج می شود. با بررسی نظرات کاربران دیگر در مورد یک شرکت طراحی سایت در فضاهای مجازی و رسانه های اجتماعی بهتر می توانید تصمیم گیری کنید.

بازاریابی موتور جستجو و استراتژی های سئو را درک کنید

بهتر است استراتژی های مختلف بازاریابی و سئو یک شرکت را در نظر بگیرید. در اینباره می توانید سؤالاتی راجع به نحوه ی بازاریابی در موتور های جستجو و همچنین سئو سایت از شرکت طراحی سایت خود سؤال کنید. آگاهی از این موارد می تواند در برنامه ریزی مالی و پیشبرد اهداف تجاری شما کمک کند. پیاده سازی استراتژی های مختلف سئو باعث می شود تا سایت شما رتبه ی بهتری در موتور های جستجو کسب کنید. به دنبال کسب رتبه های بالاتر می توانید ترافیک و درآمد بیشتری از سایت خود به دست آورید. سئو و بهینه سازی سایت تاکتیک های زیادی دارد. پیاده سازی تاکتیک های سئو کلاه سفید که مطابق با قواعد موتور های جستجو باشد، یکی از معیار هایی است که بایستی در انتخاب یک شرکت طراحی سایت معتبر در نظر داشته باشید.

از سوی دیگر بازاریابی موتور های جستجو و دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی نیز می تواند بسیار مؤثر باشد. دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی راهکار های مختلفی مانند پرداخت به ازای هر کلیک، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و … دارد و می تواند به جذب کاربران بیشتر کمک کند. اینها موضوعاتی هستند که بایستی هنگام سفارش طراحی سایت و انتخاب یک شرکت خوب بررسی کنید.

چگونگی انتخاب شرکت طراحی سایت و سئو سایت

معیار های انتخاب شرکت طراحی وب سایت

سفارش طراحی سایت خود را به شرکتی دهید که در صنعت شما تجربه ی بیشتری دارد

ارزیابی دانش کار یک شرکت بر اساس معیار های مختلف بسیار مهم است. اگر در یک صنعت خاص فعالیت می کنید، بهتر است شرکت طراحی سایتی را انتخاب کنید که در زمینه ی کاری شما فعالیت ها و طراحی سایت های بیشتری داشته است. بررسی تقدیر و تشکر ها نیز می تواند نشانگر کیفیت بیشتر یک شرکت طراحی سایت باشد.

مقایسه قیمت طراحی سایت

مقایسه قیمت طراحی سایت در شرکت های مختلف همیشه یکی از معیار های انتخاب برای کاربران است. بسیاری از شرکت ها می توانند به صورت تخمینی قیمت طراحی سایت های مختلف را ارائه دهند. با مقایسه ی قیمت های تخمینی شرکت های مختلف بهتر می توانید برآورد هزینه کنید. قطعاً قیمت طراحی سایت با کیفیت ارتباط مستقیم دارد. اما با این وجود بعضی شرکت ها به طور غیر قابل درکی افزایش قیمت طراحی سایت دارند. برای جلوگیری از پرداخت های اضافی بهتر است قیمت طراحی سایت چند شرکت مختلف را با هم مقایسه کنید تا درک بهتری از قیمت طراحی سایت به دست آوردید. در نهایت شرکتی را انتخاب کنید که ضمن ارائه ی کیفیت بالا قیمت طراحی سایت خوبی نیز دارد.

پشتیبانی سایت

یکی از معیار های انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب ارائه ی خدمات پشتیبانی سایت است. حتی بهترین طراحی سایت ها نیز ممکن است روزی با مشکل روبرو شوند. بروزرسانی ها نیز امری غیر قابل اجتناب هستند. بنابراین بهتر است برای طراحی وب سایت خود شرکتی را انتخاب کنید که خدمات پشتیبانی سایت نیز ارائه می دهد. در چنین شرکتی خیالتان راحت است که اگر زمانی نیاز به بروزرسانی و یا رفع مشکل داشتید، براحتی می توانید برای رفع آن اقدام کنید. قبل از قرارداد طراحی سایت مشخص کنید که شرکت مورد نظر شما چه خدمات برای پشتیبانی سایت ارائه می دهد. سعی کنید نسبت به هزینه ی پشتیبانی سایت نیز آگاهی پیدا کنید. در خیلی از موارد پروژه های طراحی سایت به همکاری های طولانی مدت نیازمند است. بنابراین با مشخص کردن این موارد می توانید کیفیت همکاری خود را ارتقاء دهید.

قرارداد طراحی سایت

قرارداد طراحی سایت موضوع دیگری است که بایستی بررسی کنید. در قرارداد طراحی سایت می توانید ببینید که خدمات طراحی سایت شامل چه موارد و هزینه هایی می باشد.

نتیجه

پروژه های مختلف طراحی سایت صنایع مختلف ویژگی های خاص خود را دارند. همین موضوع باعث می شود تا صاحبین مشاغل برای طراحی سایت خود، شرکت های مختلف طراحی وب سایت را مورد بررسی قرار دهند. در این مقاله برخی از مهمترین معیار های انتخاب شرکت طراحی وب سایت را مورد بررسی قرار دادیم. با در نظر گرفتن معیار های انتخاب شرکت طراحی وب سایت بهتر می توانید یک شرکت طراحی سایت معتبر، خوب و با کیفیت را بیابید و با صرف یک هزینه ی ایده آل، بالاترین کیفیت را به دست آورید. شرکت طراحی سایت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای و پیاده سازی آخرین استاندارد های روز دنیا در زمینه ی طراحی سایت و سئو و بهینه سازی سایت، یکی از معتبرترین شرکت های طراحی وب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات طراحی سایت و سئو سایت شرکت دارکوب در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز