طراحی سایت رایگان در گوگل

نوشته شده توسط میلاد سبزی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=11787

5/5 - (5 امتیاز)

گوگل یک سرویس جدید در اختیار کاربران خود قرار داده است که نظر بسیاری از افراد را توانسته جلب کند. و با این کار امکان ساختن سایت رایگان در گوگل را فراهم کرده است. افرادی که میخواهند سایت شخصی یا شرکتی خودشان را به صورت رایگان طراحی کنند و رزومه کاری، نمونه کار ها و … را در آن قرار دهند میتوانند از این سرویس گوگل استفاده کنند تا ساخت سایتشان را خودشان به صورت ساده انجام دهند. در ادامه به شما خواهیم گفت تا چگونه طراحی سایت خود را با استفاده از ابزار گوگل انجام دهید.

طراحی سایت رایگان در گوگل

طراحی وب سایت رایگان گوگل به کمک ابزارهای امروزی گوگل ممکن شد. با ابزار ها کاربردی گوگل میتوانید طراحی وب سایت رایگان را انجام دهید که امکان نمایش محتوا در آن امکانپذیز شده تا بتوان محتوا رو با دیگران به اشتراک گذاشت.

طراحی وب سایت رایگان در گوگل به چه صورت انجام میشود؟

گوگل چند سالی است سرویسی به نام  google sites را در اختیار کاربران خود قرار داده است که افراد میتوانند ساخت وب سایت رایگان را بدون پرداخت هیچ هزینه ای کاملا رایگان و بسیار ساده در گوشی یا کامپیوتر خود انجام بدهند. همچنین یکی از ویژگی های این سرویس پشتیبانی از زبان فارسی است که به کاربران تازه کار این امکان را میدهد تا راحت تر با این سرویس کار کنند. اصلی ترین ویژگی طراحی وب سایت رایگان در گوگل کارکردن ساده و بدون پیچیدگی است که کاربران میتوانند بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی و طراحی وب سایت با همین ابزار ساده و سلیقه به خرج دادن وب سایت جذابی را طراحی کنند. و طراحی سایت با گوشی را به ساده ترین شکل انجام دهند.

مرحله اول: انتخواب نوع قالب

اولین گام برای ساخت سایت رایگان در گوگل استفاده از جیمیل است اگر ندارید باید یک جیمیل بسازید و بعد از آن وارد سایت www.sites.google.com شوید و پس از وارد کردن جیمیل خود به صفحه اصلی این سایت میروید که در ابتدا چند قالب و تم طراحی شده از قبل را به شما نشان میدهد که میتوانید از آنها استفاده کرده و بخش های مختلف این قالب های آماده را بر اساس سلیقه و نیاز خود تغییر دهید، یا اگر این قالب ها نظر شما را جلب نکرد میتوانید روی گزینه blank کلیک کرده و قالب خود را از پایه طراحی کنید و به ادامه طراحی سایت رایگان گوگل بپردازید.

 

مرحله دوم: قرار دادن اسم و لوگو

میتوان ابتدایی ترین گام در ساخت سایت را انتخواب لوگو و اسم دانست که جزو مهمترین ترین بخش های ایجاد سایت است. در مرحله دوم شما باید برای سایت خود یک اسم و لوگو انتخواب کنید و در نوار بالایی آنها را قرار دهید.

 

 

مرحله سوم: اضافه کردن عکس بنر و هدر سایت

در مرحله سوم شما باید عکسی را که میخواهید در ابتدای سایت و در هدر استفاده کنید با توجه به حوزه کاری و حرفه خود انتخواب کنید و در بنر قرار دهید. این کار باعث میشود سایت شما ظاهر جذاب تری داشته باشد. برای قرارداد عکس در این بخش قسمت پایین سمت چپ یک گزینه به نام image وجود دارد، با کلیک بر روی آن فهرستی برای شما باز میشود که دو بخش upload و select دارد بر روی گزینه اول یعنی upload کلیک کرده و عکس خود را انتخواب و در سایتتان قرار میدهید.

مرحله چهارم: افزودن محتوا

در مرحله چهارم شما باید محتوایی که میخواهید در داخل سایتتان نمایش داده شود را انتخواب کنید این محتوا میتواند به صورت متن، عکس، آپلود فایل، یا درج کد باشد.
برای نمونه شما میتوانید در مورد حرفه خود و نوع فعالیتتان توضیحات مختصری را قرار دهید و برای زیبا تر شدن و جذاب کردن وب سایت خود در متن از عکس استفاده نمایید.

  • بخش image برای قرار دادن عکس و تصویر است.
  • در بخش text شما میتوانید محتوای متنی خود را با اضافه کردن این بخش وارد کنید.
  • در بخش Embed میتوانید کد هایی را که میخواهید در سایت استفاده کنید قرار دهید.
  • در قسمت drive شما قابلیت دسترسی به گوگل درایو را دارید و میتوانید از بخش های مختلف آن استفاده کنید.

 

مرحله پنجم: ساخت صفحات دیگر

وب سایت شما میتواند صفحات مختلفی مانند: درباره ما، تماس با ما، مقالات و … داشته باشد تا کاربر را بیشتر با نوع کسب و کار خود آشنا کنید و بتوانید بامشتری های خود ارتباط برقرار کنید. برای اضافه کردن صفحات مختلف در بخش سمت راست روی pages(صفحات) کلیک کنید و از پایین آن بخش روی آیکن به علاوه کلیک کنید و در ادامه اسم پیج مورد نظرتان را وارد کنید تا صفحه جدید شما ساخته بشود.

 

مرحله شیشم: قرار دادن محتوا در دیگر صفحات

در مرحله شیشم شما بقییه محتوایی را که میخواهید در صفحات دیگر خود داشته باشید همانطور که در مرحله چهارم توضیح داده شد وارد میکنید.

مرحله هفتم: ساخت فرم

در بسیاری از وب سایت ها یک فرم تماس مشاهده میکنید که کاربر آنرا پر کرده و برای شرکت یا کسب و کار مورد نظر ارسال میکند. برای ارتباط بهتر با مشتری شما نیاز به این فرم دارید،
برای ساخت فرم در بخش insert به پایین اسکرول کرده و به آخر صفحه بروید تا گزینه form را مشاهده کنید. شما اگر از قبل فرم مورد نظر خود را ساخته باشید میتوانید در این قسمت فرم خود را انتخواب کرده و به سایت خود اضافه کنید.

 

اما اگر شما فرم نداشتید باید به صفحه اصلی برگردید و در آنجا از قسمت بالا سمت چپ روی گزینه main menu کلیک کرده و در آنجا گزینه form را انتخواب کنید بعد از آن میتوانید از فرم های آماده استفاده یا با کلیک روی گزینه blank فرم مخصوص خودتان را بسازید.

مرحله هشتم: ساخت فوتر

میتوان گفت در بیشتر سایت ها بخشی به نام فوتر وجود دارد که در آن شماره تماس، آدرس، ساعت کاری و متن کوتاهی در مورد حوزه کاری و حرفه آمده است. برای اضافه کردن فوتر در تمامی صفحات شما هنگامی که موس را به پایین صفحه ببرید گزینه ای به نام add footer برای شما نمایش داده میشود که با کلیک بر روی آن میتوانید فوتر سایت خود را بسازید.

مرحله آخر: سایت شما آماده است

بعد از اینکه تمامی ویژگی ها و امکاناتی را که مورد نظرتان بود به سایتتان اضافه کردید یک خروجی و پیش نمایش از کارتان بگیرید تا مطمعن شوید تمامی بخش ها را به درستی انجام داده اید و در آخر هم با زدن گزینه publish (انتشار) صفحه جدیدی برای شما باز میشود و اجازه میدهد تا سایت خود را به صورت رایگان در گوگل منتشر کنید.
همچنین میتوانید با خرید دامنه به سایت خود دسترسی داشته باشید. برای اینکار از بخش دامنه سفارشی به قسمت مدریت رفته و در آنجا آدرس دامنه خریداری شده را وارد کنید و گزینه زخیره را بزنید تا صفحه منتشر شود. به همین سادگی شما میتوانید ساختن سایت رایگان را انجام دهید.

اما مزایا و معایب ساخت سایت با گوگل چیست؟

معایب

  • امکان ساخت سایت فروشگاهی و کسب درآمد را ندارد
  • امکان ساخت سایت فارسی زبان بدلیل محدود بودن فونت وجود ندارد
  • بخش های کمی برای طراحی و قرار دادن المان ها وجود دارد
  • امکان طراحی چند منو را ندارد
  • امکان ثبت نام کاربر را ندارد
  • امکان آپلود فایل غیرممکن است
  • امکان ساخت وبلاگ و قرار دادن مقاله را ندارد

مزایا

  • رایگان بودن ساخت سایت با گوگل
  • عدم نیاز به هاست و دامنه
  • کارکرد راحت و سریع بدون نیاز به برنامه نویسی

به این ترتیب ابزار طراحی سایت رایگان در گوگل و طراحی سایت رایگان مناسب کسب و کار هایی است که میخواهند برای شروع کار خود را معرف کنند. و نیاز به امکانات ویژه و خاص ندارند و طراحی سایت را به صورت ساده میخواهند انجام بدهند.

جایگزین عالی برای طراحی سایت حرفه ای

برای طراحی سایت حرفه ای نیاز به ابزار های قدرتمندی میباشد که از امنیت بالایی برخوردار باشند. بهترین ابزار برای طراحی، استفاده از قالب وردپرسی با رابط کاربری بسیار راحت میباشد . با طراحی سایت فروشگاهی در قالب وردپرس میتوان کسب کار خود را رونق بخشید چرا که بسیاری از سایت های فروشگاهی از این قالب برای معرفی محصولات خود استفاده میکنند. شرکت دارکوب یکی از خدماتی که به مشتریان خود ارائه میدهد فروش قالب وردپرس با ارزان ترین قیمت به صورت قالب آماده و قالب اختصاصی است همچنین صفر تا صد این قالب ها از ابتدا کد نویسی شده و از کد های آماده استفاده نشده است شما میتوانید برای خرید قالب از شرکت دارکوب به سایت ما مراجعه کنید.

هزینه های ساخت یک سایت

راه‌اندازی یک سایت کامل و خوب که بتواند در صفحه اول گوگل و حتی رتبه 1 سرچ‌ها قرار بگیرد، مسلماً بدون هزینه نیست و همچنان نیاز مند تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ هم هست. اما اینطور به نظر نمیرسه که حتما باید چندین میلیون تومان هزینه کنید تا بتوانید یک سایت خوب و مناسب برای کسب و کارتان در دیجیتال مارکتینگ داشته باشید. البته با یک هزینه خیلی قابل قبول هم می‌توانید برای خودتان سایت بسازید. یکی دیگر از خدماتی که در کنار سئو و بهینه سازی انجام میشود تبلیغات و بازاریابی اینترنتی یا همان دیجیتال مارکتینگ است بازاریابی اینترنتی در شرکت دارکوب به دلیل هزینه کم و پربازده بودن میتواند بهترین گزینه برای تبلیغ شرکت یا حرفه شما باشد و به کسب و کارتان رونق ببخشد.

ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان

یک از راه های ساخت سایت فروشگاهی رایگان استفاده از سایت رایگان بفروش است. در داخل این سایت شما ابتدا با کارشناسان ما تماس گرفته و پس از آن فروشگاه شما به صورت رایگان در این سایت طراحی میشود و شما میتوانید محصولات خود را برای فروش در درون آن قرار دهید و به این صورت کسب و کار خود را رشد دهید.

کسب و کار اینترنتی را با قدرت شروع کنید

برای شروع کسب و کار اینترنتی

  • برای معرفی خود نیاز به طراحی سایت شرکتی میباشد.
  • برای معرفی محصوات خود نیاز به ساخت سایت فروشگاهی میباشد.

ساخت سایت

ساخت اولین سایت (web) در 6 اوت 1991 رقم خورد که فقط23 بازدید کننده داشت. با گذشت تنها چند سال شرکت های بزرگی تمایل به ایجاد صفحاتی برای خود شدند که بعد از رخداد در جهش یا پیشرفت سریع در ارتباطات ساخت سایت جایگاه ویژه ای پیدا کرد. کم کم مشاغل برای فروش محصولات و کالاها و حتی معرفی آنها به مردمی که اینترنت خانگی خود را راه اندازی کرده بودند دست به ایجاد فروشگاه های مجازی خود کردند و از این بابت وب سایت های فروشگاهی و شرکتی ظاهر شدند.

طراحی سایت

هدف از طراحی سایت چی میتونه باشه؟

هدف از طراحی سایت ، ساخت یکپارچه یک وبسایت برای رفع نیاز های یک جامعه هست که انسان ها بتوانند با استفاده از آن وارد دنیایی از تکنولوژی، اخبار تکنولوژی، فروشگاه های مجازی، سرگرمی ها، تجارت، فرهنگی، مذهبی و… بشوند تا بتوانند نیاز های روزمره خودشون رو با استفاده از این امکانات به حداقل ممکن برسانند.

شغل طراحی سایت دارای دو حرفه مجزا هستند :

فرانت اند
بک اند
که میتوان با ورود به هرکدام کسب و کار خوبی رو رقم زد.

شغل طراحی سایت چه معنا و مفهومی دارد؟

در ادامه صحبت های قبلی، میشه گفت دنیای امروز دنیای تکنولوژی و رسانه هست . یکی از قدرتمند ترین تکنولوژی ها اینترنت هست که تمام بشریت رو به هم نزدیک کرده و توانسته شغل های زیادی رو روانه بازار های بین المللی کنه. برای ورود به این دنیا نیازمند چند مورد هستیم: دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت با وردپرس.
دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت با وردپرس ابزارهایی هستند دارای مشاغل بسیار که بازارهای جهانی با آنها اداره و مدیریت میشوند.

زیرمجموعه های فرانت اند؟

  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت حرفه ای
  • طراحی سایت با وردپرس
  • طراحی سایت ارزان
  • دیجیتال مارکتینگ

نکته حائز اهمیت در این قسمت، افزایش مهارت های بیشتر جدا از حرفه مورد نظر هست.

زبان های برنامه نویسی بک اند؟

  • جاوا
  • پی اچ پی
  • پایتون
  • سی شارپ
  • روبی
  • پرل
  • نود جی اس

تفاوت بک اند و فرانت اند در چیست؟

( سوالی که بسیار برای بسیاری پیش آمده. اگر میخواهید یک بک اند کار خوبی شوید باید از فرانت اند شروع کنید. ) فرانت اند کار به کسی گفته میشود یک اپلیکیشن یا سایت سازی رو طراحی و پیاده کند که کاربران بتوانند با آن تعامل کنند وبه عبارتی  کاربران بتوانند با آن ارتباط برقرارکنند.

بک اند کار به کسی گفته میشود میتواند یک سیستمی یا دستورات یک نرم افزاری  رو پیاده سازی کند که نقش آنها مدیریت در سیستم داخلی یک سایت ساز ویا ساخت سایت هستند که کاربر آن ها  را نمیتواند ببیند برای درک بهتر یک خودرو را در نظر بگیرید. تمام اجزاء داخل موتور اعم از گیربکس موتور و.. که هرکدام وظایفی رو به عهده دارند که یک خودرو شروع به حرکت کند و از تمام این فعالیت های داخل موتور کسی اطلاعی ندارد ولی داخل کابین ماشین رو در نظر بگیرید مثل فرمون، دنده، کلاچ و… هرکدام از این قسمت ها با شخص راننده در عامل هستند.

وضعیت شاخص رشد در ایران وجهان در این رشته چطور است؟

در بین سال های 1990 میلادی برنامه نویسی و طراحی سایت کار خود را شروع کردند بطوری که این دو ماژول (
module ) از همان اول وابستگی بسیار به هم داشتند بدین صورت که برنامه ای نوشته می شد باید توسط فرانت اند به کاربران نمایش داده می شدند. از همان ابتدا یکی از دلایل رشد در کشور های توسعه یافته فعالیت در حوضه های برنامه نویسی و سایت ساز بود که باعت پیشرفت آنها در کمتر از دو دهه شد. در ایران هم با گذشت بیش از یک دهه شاهد پیشرفت در این حوضه هستیم و توانستیم با جذب نیرو بیشتر به افزایش سرعت پیشرفت بی افزاییم.

طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت شرکتی از الزامات همه بیزینس ها می باشد. آغاز فعالیت های بیزینسی شرکت ها بدون حضور در دنیای بزرگ دیجیتال مارکتینگ و “طراحی سایت شرکتی“ و “طراحی سایت فروشگاهی“ به گونه ای نشدنی خواهد بود! قطعا این امر برای صاحب کسب و کار نیز امری واجب است.

مزایا و معایب طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی؟

برای نمونه شرکت نو پائی را در نظر بگیرید که در سال های اولیه فعالیت خود نیازمند راهکارهایی برای بالا بردن عملکرد خود بدون صرف هزینه های سرسام آور برای درج تبلیغات خود است . تنها با هزینه کم میتواند برند خود را بصورت شبانه روز معرفی و در اختیار متقاضیان خود قرار دهد. تنها با طراحی سایت میتوان از نیروی کار کمتری در سال های اولیه بهره برد. خدمات طراحی سایت بخشی از سایت میباشد که میتوان یا استفاده از آن یک سایت قدرتمند در حوضه دیجیتال مارکتینگ داشت. شرکت دارکوب نیز طراحی سایت های فروشگاهی و شرکتی را با بالاترین کیفیت و بهترین خدمات انجام میدهد، شما با پرداخت کمترین هزینه میتوانید طراحی سایت خود را به شرکت ما بسپارید و از خدمات دارکوب برخوردار بشید.

طراح سایت

مزایا و معایب طراح سایت ؟

در دسترس بودن فرصت های شغلی بسیار زیاد و درآمد خوب. تنوع در کار و کار بصورت دورکاری و حضوری. همیشه در حال یادگیری بودن برای جا نماندن از رقبا.

با گسترش دنیای تکنولوژی در تمام حوضه ها بازار های جهانی نیازمند بازاریابی برای معرفی خود هستند که این امرامروزه با دیجیتال مارکتینگ میسر است. در کنار ساخت سایت هم میتوان با بهره گیری از دیجیتال مارکتینگ در فضای مجازی کالای مورد نظر را به کاربر معرفی کرد.

آموزش طراحی سایت

اگر تاره وارد دنیای وب و برنامه نویسی شدی اولین قدم طراحی سایت از مبتدی تا حرفه ای هست که خیلی جذاب و ساده است. برای بیزینس های بزرگ طراحی سایت با وردپرس بهترین گزینه است و اهمیت چند برابری دارد. با کمی کنجکاوی و جستجو در دیجیتال مارکتینگ و آگهی ها متوجه نیاز مبرم شرکت ها به طراحی سایت خواهید شد. درچنین موقعیتی آموزش طراحی سایت نوید بخش افزایش درآمدی و همکاری با کمپانی های مطرح سراسر دنیا و درآمد ارزی خواهید بود. شما از راه آموزش طراحی سایت رایگان میتوانید علاوه بر طراحی رایگان سایت خود از این راه کسب درامد کنید.

آموزشگاه دارکوب یکی از بهترین گزینه ها برای یادگیری ساخت و طراحی وب سایت است. شما میتوانید به عنوان میهمان یک جلسه را به صورت رایگان در کلاس ها شرکت کنید و با نحوه برگزاری کلاس ها آشنا بشوید، همچنین میتوانید از مدرسین و کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید و سوالات خود را از آنها بپرسید.

چرا طراحی وب یاد بگیرم؟

  • نیاز شرکت ها به طراح
  • مسیری کاملاً راحت برای ورود به بازار کار برنامه نویسی و طراحی
  • نیاز مبرم سایت های دنیا به طراحی رابط کاربری
  • امکان دریافت پروژه به صورت فریلنسری را برای شما فراهم می‌کند.در شهرهایی با امکانات کمتر طراحی وب گزینه خوبی برای فعالیت در حوزه برنامه‌نویسی و کسب درآمد است.

طراحی سایت حرفه ای

مواردی که در طراحی سایت حرفه باید در نظر داشت:

عناصر اصلی در طراحی سایت حرفه ای

گرافیک در طراحی سایت بسیار ماثر است. نتایج نشان دهده کاربران همیشه از وجود خلاقیت در سایت استقبال کرده اند هرچند اغراق در این زمینه نتیجه عکس داشته و به صورت کلی طراحی سایت به صورت اختصاصی و شبیه به دیگر سایت ها نبودن بدست می آید . برای مثال در طراحی سایت حرفه ای هرچقدر تعداد صفحات کمتر باشد بازدهی، سرعت عمل، رشد سایت و رضایت کاربران هم به همان میزان بیشتر خواهد بود و از طرفی کاربران در این گونه طراحی سایت حرفه ای ترجیح میدهند صفحات وبسایت را اسکرول کنند تا اینکه وارد صفحه دیگر شوند.

المان های اصلی در طراحی حرفه ای سایت:

  • جذابیت
  • مسیریابی ساده
  • کارآمدی

بخش ظاهری وبسایت حرفه ای

تناسب بین UL و UX اهمیت ویژه ای دارد. ظاهر رنگ سایت باید طوری رنگ بندی شود که هارمونی رنگ ها رعایت شده باشد در غیر این صورت یکی از فاکتور های سایت حرفه ای را بخاطر رعایت نکردن از دست خواهیم داد. قدم بعدی که خیلی اهمیت دارد اندازه فونت ها میباشد که ان هم جزء فاکتورهای مهم طراحی میباشد.

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با پنل های مختلفی امکان پذیر میباشد که از مهمترین، پرکاربردی ترین و با رابط کاربری ساده که میتوان اشاره کرد پنل وردپرسی میباشد که که یک پنل open-source بوده و میتوان با آن یک سایت ساده و حرفه ای را طراحی کرد.

طبق آخرین آمار بیش از 80 درصد سایت های دنیا با پنل ورد پرسی ساخته شدند که این نشان دهنده عملکرد خوب این پنل نسبت به پنل های دیگر بوده و توانسته با استفاده از قویترین کد های امنیتی (پلاگین های امنیتی) نظر خیلی از کمپانی های دنیا رو به خودش جلب کند و به همین دلیل، بخاطر محبوبیت خود باعث شده خیلی از کمپانی ها به وردپرس سوییچ کنند از طرفی دارای پلاگین های قدرتمندی می باشد که می توان باآن ها کسب و کار های اینترنتی راه انداخت.

بزرگترین شرکت هایی که به ورد پرس سوییچ کرده اند: سایت دیجی کالا – شبکه خبری سی ان ان – خواننده مشهور ایرانی جناب آقای رضا صادقی – سایت رسمی کشور سوئد – شرکت بلک بری – نیویورک تایمز – سونی – پلی استیشن – وبلاگ ناسا – سی پنل – یاهو.

دیجیتال مارکتینگ

بهترین ابزار برای برقراری ارتباط با مخاطبان در مکان و زمان مناسب است . هدف این نوع مارکتینگ افرادی که در حال گذراندن وقت خود هستند میباشد. در این رو محصولات و خدمات با روش هایی مانند تبلیغات در فضای مجازی، سئو، تبلیغات کلیکی، تبلیغات در موتور های جستجو و… انجام می شود و همینطور مقرون به صرفه بودن هزینه ها و برند سازی مهمترین دلیلی می باشد که باعث رشد این نوع مارکتینگ شده است.
دیجیتال مارکتینگ زیرمجموعه های زیادی دارد که هرکدام بیشترین پتانسیل را برای رفع نیازهای کسب‌وکار و مخاطبان شما دارد.

  • بازاریابی محتوا
  • بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)
  • جستجوی پولی
  • ایمیل مارکتینگ
  • تبلیغات کلیکی
  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  • اتوماسیون %
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز