طراحی سایت املاک

نوشته شده توسط زهرا نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=1579

5/5 - (7 امتیاز)

در سال های اخیر؛ کیفیت طراحی وب سایت های املاک تجاری و مستغلات به شدت بهبود پیدا کرده است، زیرا استانداردهای سایت های املاک توسط مستاجران و سرمایه گذاران بالا رفته است. هر ساله تعداد وب سایت هایی که به صورت حرفه ای ساخته می شوند، افزایش می یابند.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تسهیل خدمات فروش و اجاره املاک ، بسیاری از امور خرید و فروش و اجاره ملک های مسکونی و تجاری به صورت آنلاین انجام می شود. شرکت طراحی سایت دارکوب متخصص در زمینه طراحی سایت املاک و طراحی سایت اجاره ویلا و ملک، با آشنایی کامل بر کلیه استانداردهای سایت املاک و نمونه پروژه های فراوان در این زمینه آماده انجام پروژه های شما در کمترین زمان و بالاترین کیفیت و کمترین قیمت می باشد. شما می توانید جهت مشاوره بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

طراحی سایت های املاک با توجه به نیازهای مشاورین املاک ساخته می شود. امکان سفارشی سازی سایت بر اساس نیاز مشتری و با توجه به سلیقه او وجود دارد.  سایت های املاک که توسط شرکت دارکوب ساخته می شوند با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس است و به صورت کاملا داینامیک ساخته می شوند. سایت های داینامیک ، سایت هایی هستند که مشتری خود می تواند پنل مدیریت سایت را در دست داشته باشد و هر زمان که بخواهد متن ها و عکس و فیلم آن را تغییر دهد.

ویژگی طراحی سایت املاک توسط دارکوب

یکی  از ویژگی های سایت های املاک این است افراد می توانند ویژگی های ملک خود را برای فروش و یا رهن در آن سایت ثبت کنند و پس از تائید مدیر وب سایت آن ملک برای عموم افراد به نمایش در خواهد آمد.

در سایت های املاک طراحی شده توسط شرکت دارکوب این امکان وجود دارد که مدیر سایت برخی از آگهی های املاک را به صورت ویژه در بیاورند و در صفحه اصلی و یا بخش های مختلف سایت نمایش دهند. همچنین امکان اضافه کردن عکس به صورت آلبوم و یا گالری تصاویر نیز وجود دارد.

امکان جستجو پیشرفته در سایت

یکی دیگر از امکاناتی که در سایت های املاک شرکت طراحی سایت دارکوب وجود دارد، امکان جستجوی پیشرفته املاک در سایت است. یعنی کاربران وب سایت می توانند با استفاده از این ویژگی به راحتی ملک مورد نظر خود را با توجه به خصوصیاتی که مد نظرشان است ، جستجو کنند. در این نوع جستجو کاربران می توانند، ملک مورد نظر خود را بر اساس، متراژ، قیمت، کلمات کلیدی، استان، شهر و یا محله و نوع آپارتمان اعم از آپارتمان های ویلایی، اداری تجاری ، مسکونی و سایر موارد و همچنین چند سال ساخت بودن آن پیدا کنند.

فرم ثبت ملک در سایت

مدیر سایت قادر است با استفاده از این فرم ثبت ملک را فعال کند تا کاربران بتوانند به راحتی ملک خود را در سیستم ثبت کنند. پس از ثبت نام کاربران در سایت مدیر سایت آن را بررسی می کند و سپس آن را تائید می کند. پس از تائید مدیر وب سایت ، ملک برای عموم به نمایش در خواهد آمد.

ویژگی های فرم ثبت نام ملک

این فرم دارای ویژگی هایی است که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است:

  1. امکان ویرایش ؛ تغییر و یا حتی حدف آکهی را به کاربران می دهد.
  2. با استفاده از این فرم کاربران می توانند تا تعداد 8 عکس از ملک خود را در گالری تصاویر قرار دهند.
  3. پس از ثبت نام با استفاده از این  فرم به صورت اتوماتیک موقعیت مکانی ملک نمایش داده می شود.

امکانات ویژه که در سایت های املاک وجود دارد

  1. امکان ثبت نام و عضویت: کاربران می توانند در سایت های املاک ثبت نام و عضویت داشته باشند.
  2. امکان نمایش ملک های ویژه به صورت اسلایدر: یکی از ویژگی های سایت املاک امکان نمایش املاک ویژه به صورت اسلایدر در سایت است. این ویژگی با استفاده از جی کوئری ساخته می شود.
  3. امکان افزودن گالری تصاویر برای املاک: برای کاربران این امکان وجود دارد که تصاویر ملک خود را در سایت ذخیره کنند.
  4. استفاده از مکان نما: کاربران می توانند از مکان نما برای نمایش موقعیت ملک خود در سایت استفاده کنند.
  5. عضویت ویژه: کاربران می توانند با پرداخت هزینه بیشتر از مزایای عضویت ویژه در سایت استفاده کنند.
  6. نمایش املاک اوکازیون: املاک اوکازیون در سایت می توانند به صورت ویژه نمایش داده شوند.
  7. نمایش اخبار و مقالات در سایت: بخشی برای نمایش اخبارو مقالات در سایت وجود دارد.
  8. نمایش موقعیت ملک با استفاده از مکان نما: در سایت های املاک امکان نمایش موقعیت ملک در سایت وجود دارد.

به چه دلیل داشتن یک وب سایت املاک حرفه ای امری ضروری است؟

همانطور که می دانید امروزه فضای مجازی و اینترنت جایگاه خود را در میان تمام افراد جامعه باز کرده است و تعداد کاربران اینترنت هر روز در حال افزایش است. بسیاری از افراد برای امور روزمره خود اولین جایی که به آن مراجعه می کنند، اینترنت است. بنابراین صفحات وب سایت مانند یک دایره المعارف آنلاین می باشند که پاسخگوی تمامی نیازهای روزمره عموم افراد جامعه هستند.

با توجه به این که بسیاری از افراد وقت و حوصله گشت و گذار و جستجو به صورت سنتی را ندارند ، بلافاصله به اینترنت مراجعه می کنند.بنابراین اگر کسب و کاری دارید و هنوز برای وب سایت خود به فکر روش های بازاریابی آنلاین و طراحی وب سایت نیافتاده اید، مطمئن باشید که به زودی از بسیاری از رقبای خود عقب خواهید افتاد. این موضوع نشان می دهد که داشتن یک وب سایت حرفه ای برای هر کسب و کاری و به خصوص کسب و کارهای آنلاین بسیار ضروری است.

خصوصیات سایت های املاک

  1. با توجه به محلی بودن کسب و کارهای املاک در سطح شهر، وب سایت های املاک باید با توجه به نیازهای مشاورین املاک طراحی گردد.
  2. طراحی سایت املاک باید به شکل داینامیک باشد یعنی مدیر سایت بتواند به راحتی با سیستم مدیریت محتوا، هر انچه را که بخواهد تغییر دهد.
  3. یکی دیگر از ویژگی های سایت املاک این است که مدیر سایت باید بتواند به راحتی کاربران را اضافه و حذف کند.
  4. در سایت های املاک باید دسته بندی های رهن ، اجاره و یا فروش در وب سایت کاملا تفکیک شده باشد.

نکات کلیدی در طراحی سایت املاک

در طراحی سایت املاک، نکته ای که بسیار قابل توجه و مهم است ، ظاهر سایت است. سایت املاک باید دارای ظاهری جذاب باشد که هر کاربرای را به خود جذب کند.

شما می توانید برای افزایش بازدید سایتتان ، تبلیغات انجام دهید. با این کار ترافیک وب سایت بالا می رود و تعداد کاربران سایتتان افزایش پیدا  می کند. افزایش تعداد کاربران سایت هم به بالا رفتن سئو و رتبه بندی سایت کمک می کند و هم باید فروش بیشتر می شود.

یکی دیگر از روش های افزایش ترافیک وب سایت، تولید محتوای مناسب و استفاده از مقالات و اخبار در سایت با به کارگیری کلمات کلیدی که در زمینه املاک بیشتر جستجو می شود، است.

سئوی سایت املاک

سئو و بهینه سازی سایت به معنای مجموعه اقدامات برای افزایش رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو است. همیشه دقت داشته باشید که بهینه سازی سایت خود را به گونه ای انجام دهید، که برای کلمات کلیدی که بیشترین جستجو را دارد در رتبه بندی موتورهای جستجو، به بالاترین جایگاه برسید.

اگر سئو سایت بر اساس اصول سئو انجام نشود منجر به افت رتبه وب سایت خواهد شد و عواقب بزرگی در پی خواهد داشت. بنابراین حتما سئو سایت خود را به متخصصان مجرب در این زمینه بسپارید.

تیم سئو و بهینه سازی دارکوب ، متشکل از متخصصان مجرب ، درکمترین زمان وبا کمترین هزینه سایت املاک شما را با توجه به بهترین کلمات کلیدی که بیشترین جستجو را در اینترنت دارد، به صفحه اول رتبه بندی گوگل می رساند. جهت مشاوره بیشتر با کارشناسان سئو ما تماس حاصل فرمائید.

طراحی وب سایت املاک شرکت دارکوب دارای ویژگی های زیر است:

  • جستجوی پیشرفته
  • کاملا ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاه های هوشمند
  • قابلیت ثبت نام و عضویت
  • امکان استفاده از نقشه برای هر ملک
  • امکان عضویت ویژه
  • استفاده از گالری تصاویر
  • گفتگو آنلاین برای پاسخگویی به سوالات کاربران
  • فرم پاسخگویی
  • امکان جستجو ملک بر اساس نوع آپارتمان(اداری، تجاری، مسکونی، ویلا، کلنگی و سایر موارد)
  • امکان جستجو ملک بر اساس قیمت
  • امکان جستجو ملک بر اساس سال ساخت
  • امکان جستجو ملک بر اساس محله و شهر
  • و هر سایر امکانات ویژه بر اساس نیاز مشتری

چند نکته در رابطه با ظاهر سایت املاک

در زیر برخی از نکاتی که می تواند به شما کمک کند تا قالب سایت املاک زیباتر و جذاب تر باشد گفته شده است.

می توانید برای جذاب شدن، ظاهر سایت املاک ، از فضاهای باز برای اتاق ها با پس زمینه روشن استفاده کنید.  این نوع طراحی برای کاربران می تواند بسیار چشم نواز باشد.

می توانید در سایت املاک خود از تصاویر زیبا  و خیره کننده استفاده کنید. سعی کنید پس زمینه سایتتان را ساده نگه دارید.  از عناوین به صورت پر رنگ تر استفاده کنید. سعی کنید از تایپوگرافی زیبا استفاده کنید.

ساخت سایت حرفه ای برای مشاورین املاک

همانطور که می دانید، افراد زیادی برای یافتن ملک مورد نظر خود، ساعت ها وقت می گذارند و هزینه زیادی صرف می کنند. با پیشرفت تکولوژی و دسترسی همه مردم به تکنولوژی های هوشمند و افزایش استفاده از اینترنت و فضای مجازی، برای تمام کسب و کارها و به خصوص مشاورین املاک داشتن وب سایت حرفه ای که بتواند تمام نیازهای مخاطبان آن ها را برطرف کند، امری ضروری است. با طراحی سایتی حرفه ای، مسلما بسیاری از نیازهای شما و مخاطبانتان برطرف خواهد شد. تمامی وب سایت های موفق بر اساس تجربه کاربری و تجربه بصری موفق انتخاب می شوند.

با ساخت سایتی حرفه ای، ارتباط هم برای شما و هم برای مخاطبانتان بسیار ساده و آسان تر خواهد شد. مشتریانی که باید زمان و هزینه زیادی صرف کنند تا بتوانند ملک مورد نظر خود را پیدا کنند به وسیله وب سایت خیلی سریع تر  و آسان تر می توانند با شما ارتباط برقرار کنند.

سایت املاک باید دارای ویژگی های زیر باشند:

  • امکان ثبت آگهی در سایت
  • امکان نمایش اخبارو مقالات در سایت
  • امکان جستجو پیشرفته در سایت
  • نوع ملک مثلا آپارتمانی ، مسکونی، کلنگی، تجاری؛ اداری و غیره

طراحی سایت دارکوب، ارائه دهنده کلیه خدمات وب سایت ،دارای نمونه پروژه های موفق در زمینه سایت های املاک و مشاور املاک، همچنین متخصص در زمینه سئو و بهینه سازی سایت های املاک، می تواند سایت شما را در کمترین زمان به صفحه نخست نتایج جستجو گوگل برساند. جهت مشاوره بیشتر با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز