چرا نباید طراحی وب سایت را به فریلنسر واگذار کرد؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=2832

5/5 - (1 امتیاز)

در این قسمت سعی داریم در واقع ظرفیت کاری یک فرد را با یک سازمان مقایسه کنیم. چیزی که واضح است گروهی از متخصّصان می توانند خدمات بهتری نسبت به تلاش یک نفر ارائه دهند و در اغلب موارد کار گروهی بهتر از کار انفرادی است. نتایجی که از یک کار گروهی حاصل می شود اغلب بهتر و جذاب تر است.

تفاوت های اساسی کار یک فریلنسر(خویش فرما) و یک شرکت طراحی وب حرفه ای عبارتند از:

از آنجا که یک فریلنسر جداگانه دست به کار می شود، ممکن است نتواند وظیفه خود را به موقع انجام و تحویل دهد. اما یک شرکت طراحی وب حرفه ای به سختی مهلت ها را از دست می دهد. آنها همیشه در ارائه خدمات دقّت می کنند.

کیفیّت در مقابل کمیّت

ایجاد تعادل بین کیفیّت و کمیّت برای یک فریلنسر یک کار دشوار است. یک فریلنسر اگر بخواهد کیفیّت را حفظ کند، کمیّت را از دست می دهد و به عکس اگر بخواهد کمیّت را حفظ کند، کیفیّت را از دست می دهد. امّا یک شرکت طراحی وب خوب با برخورداری از افراد متخصّص در زمینه های گوناگون به راحتی قادر به ایجاد تعادل بین کمیّت و کیفیّت است و هیچکدام از آنها را فدای دیگری نمی کند.

  • خدمات چندگانه

یک فریلنسر در آن واحد فقط می تواند روی یک کار تمرکز کند. بنابراین اگر می خواهید خدمات کامل بازاریابی دیجیتال را به دست آورید، با واگذاری آن به یک خویش فرما، این کار امکان پذیر نخواهد بود. اما میتوانید آن را از یک شرکت حرفه ای انتظار داشته باشید. در یک شرکت بیش از یک نفر برای ارائه خدمات چندگانه در آن واحد وجود خواهد داشت.

  • راه حل های مشکلات

اگر مشکلی در حین انجام کار برای یک فریلنسر پیش آید، کسی برای پشتیبانی و ارائه راه حل وجود نخواهد داشت. در حالیکه در یک شرکت افراد و کارشناسان زیادی وجود دارند که می توانند راه حل های مختلفی ارائه دهند.

  • استفاده از ابزار های تجاری

دانش یک نفر در مقایسه با یک تیم 10 نفره و یا بیشتر محدود خواهد بود. یک فریلنسر ممکن است از یک یا دو ابزار تجاری استفاده کند در حالیکه یک شرکت از آخرین و به روزترین فرم های ابزار برای ارائه هر چه بهتر خدمات به شما استفاده می کند.

تمامی این دلایل گواهی بر این است که چرا بایستی یک شرکت طراحی وب را به یک فریلنسر ترجیح دهید.

شرکت طراحی سایت دارکوب ، ارائه دهنده کلیه خدمات وب سایت از جمله طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت و تولید محتوا است که آماده همکاری با کلیه ارگان ها و شرکت ها و اشخاص در تمامی زمینه ها است.

جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمائید.

طراح وب چه کاری انجام می دهد؟

یک طراح وب سایت با کد نویسی لایه ها و ظاهر یک وب را طراحی می کند.

دلایلی که چرا نباید طراحی وب خود را به یک فریلنسر واگذار کرد

اگرچه یک طراح سایت خوب با ایجاد یک سایت حرفه ای می تواند فرصت های زیادی برای کسب درآمد بیشتر ایجاد کند، اما دلایل زیادی وجود دارد که نبایستی طراحی سایت را به یک فریلنسر واگذار کرد. از جمله:

  • بیشتر طراحان وب چیزی در مورد بازاریابی، تبدیل و ترافیک نمی دانند

اگرچه زیبایی طراحی سایت مهم است اما تمرکز اصلی یک سایت بایستی روی فروش بیشتر باشد. به این معنی که سایتی بهتر و موفق تر است که بتواند سودآوری بیشتری داشته باشد. راه اندازی سایتی زیبا و در عین حال کارآمد نیاز به علم و هنر دارد و این امکان پذیر نیست مگر با در نظر گرفتن موارد زیر:

  • بازاریابی
  • تبلیغات
  • فروش
  • نوشتن مقاله
  • کدگذاری
  • طراحی گرافیک
  • بهینه سازی تبدیل
  • سئو و …

پیدا کردن تمام این صفات در یک نفر سخت است و به همین توصیه می شود کار طراحی وب سایت خود را به تیمی از طراحان یا یک شرکت واگذار کنید. تیم طراحی سایت دارکوب آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما در این زمینه است.

  • فریلنسر ها از توانایی کافی برای حمایت همیشگی شما برخوردار نیستند

در گذشته تمام چیزی که تجارت شما نیاز داشت فقط داشتن یک وب سایت بود. اما در دنیای دیجیتالی امروز برای موفق بودن بایستی به سایت خود توجه ویژه ای داشته باشید. نگهداری عمومی، امنیت، بهینه سازی تبدیل، بهینه سازی جستجو، صفحات فروش جدید و … از جمله مواردی است که در طراحی سایت خود بایستی مد نظر داشته باشید.

انجام تمام این وظایف و ریزه کاری ها توسط نفر بسیار سنگین است و یک تیم این وظایف را بهتر می تواند انجام دهد.

  • اکثر طراحان وب بسیار پرمشغله هستند

یک فریلنسر برای کسب درآمد بیشتر ممکن است قرارداد های کوچک زیادی را امضاء و خود را با افراد زیادی درگیر کند. اغلب آنها نمی دانند که کار خود را چگونه قیمت گذاری کنند و یا چگونه در کار خود افزایش قیمت داشته باشند. به همین دلیل برای سود بیشتر، کار های کوچک بیشتری انجام می دهد. هنگامی که شما به عنوان یک مشتری طراحی سایت خود را به یک فریلنسر واگذار می کنید، ممکن است تحت این شرایط تجارب خوبی کسب نکنید. زیرا آنها نگران انجام پروژه های بی شمار دیگری نیز هستند، ضمن اینکه اگر شخص دیگری پول بیشتری بدهد بیشتر تمرکز خود را روی انجام کار آن شخص می گذارند. یعنی شما بدون اینکه خود بدانید در یک میدان رقابت قرار دارید. به همین دلیل واگذاری طراحی سایت خود به یک تیم بهتر است.

چرا واگذاری طراحی سایت خود به یک شرکت بهتر است؟

یک شرکت تیمی از افراد حرفه ای است که همگی زیر یک سقف هستند و در پروژه شما همکاری می کنند.

آنها حوزه های مختلفی از تخصص ها را گرد هم آوری می کنند تا اطمینان حاصل کنند محصول نهایی همان چیزی است که شما دوست دارید و همان کاری است که شما می خواهید انجام دهید.

واگذاری کار به یک شرکت هم مؤثر تر است هم یک سری مشکلات جانبی دیگر وجود نخواهد داشت. از آنجا که حجم کار بسیار زیاد است یک فریلنسر زمان و توان کافی برای پاسخگویی به تمام مشکلات را ندارد. همچنین از آنجایی که شرکت ها افراد حرفه ای استخدام می کنند، شانس درگیر شدن با افراد غیر حرفه ای به حداقل و نزدیک به صفر می رسد.

تنها مشکلی که ممکن است در واگذاری طراحی سایت خود به یک شرکت با آن روبرو شوید، مشکل بودجه و هزینه است چرا که اغلب شرکت های حرفه ای حاضر به گرفتن دستمزد پایین نیستند. اما برای این موضوع هم راه حل هایی وجود دارد. بدون شک با جستجو می توانید شرکت هایی با قیمت های مناسب پیدا کنید.

طراحی سایت دارکوب با بیش از 18 سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی و سئو و بهینه سازی سایت ، بهترین خدمات را با کمترین قیمت ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز