طراحی سایت با امکانات ebay.com

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=3334

5/5 - (2 امتیاز)

Ebay یک فروشگاه اینترنتی چند ملیتی مستقر در سن خوزه آمریکا است که به فروش های مشتری به مشتری و تجارت به مشتری از طریق وب سایت خود تسهیلات می دهد. Ebay در پاییز 1995 تأسیس شد و از سال 2011 به یک تجارت چند میلیارد دلاری تبدیل شده است که بیش از 30 کشور در آن فعالیت دارند. Ebay یک سایت تجاری است که در آن خریداران و فروشندگان از سراسر دنیا محصولات و خدمات خود را عرضه می کنند. وب سایت برای خریداران رایگان است اما فروشندگان بعد از تعداد مشخصی از اقلام و همچنین هنگام فروش بایستی مبلغی را پرداخت کنند. اگر می خواهید سایتی برای خرید و فروش طراحی کنید که از امکانات ebay  برخوردار باشد بهتر است به موارد زیر توجه ویژه ای داشته باشید:

ویژگی های ebay

Ebay بیش از 168 میلیون خریدار فعال دارد که این تعداد روزانه در حال رشد است. پس چگونه می توانید اقلام و محصولات و خدمات خود را از دیگران متمایز کرده و به فروش برسانید؟ چند ویژگی اصلی که ebay از آنها برای جذب مشتریان خود استفاده می کند، عبارتند از:

  • تصاویر با کیفیت

داشتن سایتی با تصاویر با کیفیت از ویژگی های بسیار مهم در طراحی سایت های خرید و فروش است.

یک تصویر می تواند به 100 زبان صحبت کند. اگرچه ممکن است کلیشه به نظر برسد، اما درست است.

تصاویر بخش مهمی از توضیحات مورد نظر شما هستند. بیش از نیمی از خریداران فکر می کنند که تصویر محصول از اطلاعات محصول و رتبه بندی و بررسی آن مهم تر است. تصاویر بخش مهمی از توضیحات هستند و باید واضح باشند و گمراه کننده نباشند. Ebay فقط به فروشندگان که محصولات آنها نو و جدید است اجازه ی استفاده از تصویر را می دهد.

پس بهتر است اگر می خواهید سایتی شبیه ebay.com داشته باشید این موضوع را رعایت کنید.

  • عنوان خوب

عنوان خوب و تصویر ویژگی هایی هستند که مشتریان بالقوه را به سمت محصول شما می کشانند. اگر این دو مورد خوب نباشند، احتمال زیاد مشتریان از دیدن محصول شما منصرف می شوند.

موتور جستجوی ebay نیز به عنوان شما نگاه می کند.

حتماً از کلمات کلیدی محصول استفاده کنید که محصول شما را به خوبی توصیف کند. شما می توانید حد اکثر در عنوان محصول خود از 80 کاراکتر استفاده کنید.

عناوین بایستی برای خریداران نوشته شود. نوشتن به روشی شفاف و خواندنی، بیشترین نرخ درگیری خریداران را برای شما به ارمغان می آورد.

استفاده از عباراتی مانند” درست مانند” قوانین ebay را نقض می کند و باعث می شود محصول شما از لیست حذف شود. حتی اگر ebay  آن را حذف نکند، این موضوع باعث می شود که به رتبه بندی آسیب برسد.

کاراکتر های ویژه هنوز هم در عناوین ebay دیده می شود. این روش قدیمی برای جلب توجه مشتری است. این امر فقط باعث تحریک مشتریان مدرن می شود و توسط ebay به عنوان یک موضوع بد قلمداد می شود. بنابراین به رتبه بندی لیست شما در جستجوی ebay کمکی نمی کند.

  • توضیحات قانع کننده

اگر مشتریان به توضیحات شما در مورد محصولتان دسترسی پیدا کنند، آنها به آنچه می فروشی علاقه مند خواهند شد. توضیحات شما در مورد محصولتان می تواند جواب احتمالی برای هر نوع سؤالی از طرف مشتریان باشد که باعث دیده شدن محصول و به فروش رسیدنش می شود. شما بایستی از این فرصت استفاده کنید و نشان دهید که چقدر قابل اعتماد، با دانش و مفید تر از دیگران هستید.

در مورد مد، همیشه اندازه گیری های کامل را انجام دهید. پیش بینی کنید که ممکن است مشتریان از چه مواردی سؤال بپرسند. پیش بینی جزئیات، دانش شما در مورد محصول و مراقبت از مشتریان را نشان می دهد. بنابراین احتمال جذب خریداران بالقوه بیشتری به وجود خواهد آمد. در توضیحات محصولات سایت خود نیز سعی کنید دقت زیادی داشته باشید.

  • برند سازی

برند ها و مارک های تجاری شما را از رقبایتان متمایز می کند و و مشتریان شما را برای مدت طولانی در لیست قرار می دهد. طراحی سفارشی ebay می تواند شامل ویژگی های فروش اضافی مانند فیلم در لیست ها، ارتقاء متقابل پویا و نرم افزار برای موتور ها و فروشندگان قطعات موتور باشد.

مهم است که مشتریان شما بدانند که از چه کسانی خرید می کنند. اگر محصولات عالی می فروشید و یا خدمات عالی ارائه می دهید، پس باید آن را با نام تجاری ارائه دهید تا مشتریان بتوانند به شما وفادار بمانند.

طراحی برند های حرفه ای در یک لیست باعث می شود که شما یک فروشنده ی حرفه ای باشید و خریداران را ترغیب می کند تا به شما اعتماد کنند. مشتریان به برآورد های هزینه پستی و تضمین محصولات از فروشندگان با لیست مارک های سفارشی اعتماد می کنند.

  • ارتقاء متقابل پویا

فروش متقابل یکی از تکنیک های قدرتمند در خرده فروشی است. کالا های فروش متقابل برای بسیاری از برند های بزرگ دنیا یک تبدیل بوده است.

فروش متقابل همیشه به دلیل زمان بندی و هدف قرار دادن کاربرانی که همیشه در اوج تمایل به خرید بوده اند، کار کرده است. وقتی کسی در لیست خرید هست به این معنی است که بیشترین تمایل خرید را دارد، پس بهتر است با پیشنهادات بیشتر از اقلام متفاوت، نرخ خرید و مقادیر سبد خود را افزایش دهید.

برای فروش متقابل مؤثر مانند ebay ، مهمترین نکته اینست که محصولات تبلیغاتی را ب طور طبیعی جفت می شوند، مانند کفش و جوراب را با هم تبلیغ کنید. شما بایستی تصمیم بگیرید جوراب مناسب برای کفشی که می فروشید، چیست؟ به نکات قیمت کالاهایی که با هم جفت می شوند نیز باید توجه داشته باشید و محصولات فروش متقابل معمولاً از نظر هزینه بایستی در یک رده باشند. مثلاً اگر در حال فروش یک لپ تاپ با قیمت 1200 دلار هستید، یک چاپگر به قیمت 100 دلار کنار آن، یک فروش متقابل منطقی است. اما اگر شما چاپگر می فروشید، بهتر است یک بسته کاغذ یا کارتریج جوهر را برای جفت کردن محصول خود پیشنهاد کنید.

ویژگی فروش متقابل شما باید پویا باشد. ارتقاء متقابل پویا از طریق لیست های زنده ی شما اسکن می شود و به طور خودکار محصولات مرتبط را بر اساس قوانینی که تعیین کرده اید، نشان می دهد. این قوانین می توانند اندازه، رنگ و یا هر ویژگی دیگری باشند.

اگر حمل و نقل رایگان ارائه نمی دهید، حمل و نقل ترکیبی از کالاهای مختلف در فروش متقابل می تواند یک انگیزه ی فوق العاده قدرتمند برای خرید باشد.

خلاصه

برای طراحی سایتی حرفه ای مشابه ebay رعایت نکات فوق می تواند بسیار کمک کننده و مفید باشد. به خصوص در طراحی سایتی تجاری امکانات ebay می تواند شما را از رقابایتان متمایز کند.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز