چرا وردپرس برای طراحی سایت های شرکتی بهترین انتخاب است؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=4125

5/5 - (2 امتیاز)

شاید باورش سخت باشد، اما فقط 53% از مشاغل کوچک در حال حاضر برای شغل خود یک وب سایت دارند. قابل باور باشد یا نه، اما 19% از مشاغل کوچک و متوسط ادعا می کنند که برای جلوگیری از هزینه های طراحی سایت، وب سایت ندارند.

ولی حقیقت این است که راه اندازی یک سایت نیاز به سرمایه گذاری کلانی ندارد و فقط با کمتر از 100 دلار می توان سایتی عالی داشت.

صاحبین کسب و کار های مختلف تنها با تهیه ی دامنه و هاستینگ می توانند با استفاده از وردپرس طی چند دقیقه صاحب سایتی کارآمد شوند. سایت های راه اندازی شده با وردپرس بهترین گزینه برای سایت های شرکتی می باشد. ممکن است برایتان سؤال پیش آید که چرا اینطور است؟ در این بخش از مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

مردم همیشه طراحی وب سایت را با وردپرس مرتبط می دانند. وردپرس نحوه ی نگاه دنیا به طراحی وب سایت را تغییر داد. تقریباً از اواخر دهه ی 90 وردپرس یکی از شلوغ ترین صحنه های وبلاگ نویسی شد. در حال حاضر وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که به توسعه دهندگان و متخصصین این اجازه را می دهد تا برنامه و وب سایت های ریسپانسیو خود را طراحی و راه اندازی کنند. وردپرس با بازار و خواسته ها و نیاز های کاربران رشد و تکامل پیدا کرد. می توان گفت این یکی از دلایل اصلی بود که وردپرس از طرف شرکت ها و مشاغل مختلف برای راه اندازی وب سایتشان مورد استقبال قرار گرفت.

ویژگی های خارق العاده و افزونه های بی شمار موجود در این پلتفرم، آن را بسیار منعطف کرده است به گونه ای که با نیاز های مختلف کاربران سازگار می شود. این بستر به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به یادگیری زبان برنامه نویسی خاصی بتوانید مطالب را در وب سایت خود ویرایش و مدیریت کنید و انتشار دهید.

برخلاف تصور رایج، وردپرس بستری فقط برای وبلاگ نویسی نیست و از آن می توانید برای طراحی سایت های تجاری و شرکتی استفاده کنید و وب سایت های تجارت الکترونیک راه اندازی کنید و اوراق بهادار و بسیاری موارد دیگر را تنظیم کنید.

چرا از وردپرس استفاده کنیم؟

استفاده از وردپرس برای راه اندازی یک وب سایت مزایای بسیاری دارد.

مزایای استفاده از وردپرس:

  1. ساده است و استفاده از آن آسان است

این ویژگی وردپرس باعث شده است که بر رقبای خود مانند دروپال و یا جوملا غلبه کند و یکی از انتخاب های مورد علاقه ی توسعه دهندگان وب سایت ها شود و نیاز به تسلط به CSS و HTML و سایر فن آوری های پیچیده را از بین ببرد.

برای افرادی که به دنبال طراحی وب سایت های سفارشی و منحصر به فرد هستند و یا به ویژگی های خاصی نیاز دارند، استفاده از قالب های وردپرس می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد.

این دسته از افراد با این کار می توانند زمان زیادی را برای خود ذخیره کنند و آن را به انجام کار های دیگر اختصاص دهند.

  1. وردپرس پایدار و خلاق است

وردپرس می تواند با جدیدترین فناوری ها و روند ها و نیاز های کاربران بروز شود.

عملکرد و هدف یک وب سایت با گذر زمان می تواند تغییر کند و وردپرس به خوبی از عهده ی این وظیفه بر می آید.

وردپرس دائماً در حال بروزرسانی است و این بدان معناست که مشکلات در این پلتفرم به طور مرتب مرتفع می شوند و ویژگی های جدید و جالب به طور مرتب به آن اضافه می شوند.

  1. گزینه های طراحی جذاب دارد

وردپرس هزاران تم جذاب ارائه می دهد که بسیاری از آنها رایگان هستند و به شما این امکان را می دهد تا برای طراحی سایت خود بتوانید خلاقیت به خرج دهید و آن را مطابق میل خود سفارشی سازی کنید.

  1. انعطاف پذیری بالا

وردپرس بسیار منعطف است و با بیش از 22000 افزونه ای که دارد می توانید ظاهر جدیدی برای وب سایت خود طراحی کنید و با روند های مدام در حال تغییر رسانه های آنلاین منطبق شوید. به عنوان مثال با افزونه ی Yoast می توانید وب سایت خود را برای موتور های جستجوگر بهینه سازی کنید.

  1. بهینه سازی موتور های جستجو (سئو)

در وردپرس با استفاده از تگ های h1 تا h6 و استفاده از کلمات کلیدی در URL وب سایت و با استفاده از پشتیبانی پلاگین هایی مانند  SEO Ultimate و یا Yoast می توانید به بهینه سازی وب سایت خود برای موتور های جستجوگر بپردازید.

  1. ساختار

یکی دیگر از مزایای وردپرس ساختار تمیز آن می باشد. وب سایت هایی که دارای ساختاری تمیز هستند، سریعتر بارگذاری می شوند و این موضوع برای کاربران جذاب است.

همچنین وردپرس امکان ایجاد نقشه های XML را می دهد و به ربات های گوگل می گوید که صفحات وب سایت شما کجا هستند و کدامیک از آنها ارزش خزیدن را دارند. این به شما این شانس را می دهد تا بتوانید خدمات سئوی طراحی سایت خود را ذخیره کنید.

  1. مدیریت آسان محتوا

مدیریت محتوا هرگز کار آسانی نبوده است. اما با استفاده از بستر وردپرس می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. اگر به اندازه ی ویرایش کردن محتوا در نرم افزار ورد دانش دارید، این کار را نیز در وردپرس می توانید به راحتی انجام دهید.

  1. وردپرس منبع باز است

وردپرس یک پلتفرم منبع باز است که کد منبع آن برای اصلاح و یا پیشرفت توسط هر کسی در دسترس است. وردپرس به عنوان یک نرم افزار منبع باز روزانه توسط هزاران برنامه نویس در سراسر دنیا در حال بهبود است.

این امر باعث شده است تا توسعه دهندگان بتوانند ویژگی های جدیدی را به این سیستم عامل معرفی کنند. این توسعه دهندگان جریانی از افزونه های جدید را ایجاد کرده اند که وردپرس را هر روز راحت تر و مفید تر می کند.

به دلیل جامعه ی قوی و نوآور توسعه دهندگان، وب سایت های مبتنی بر وردپرس می توانند به اندازه همان شرکت هایی که از آن استفاده می کنند بی نظیر باشد.

  1. ریسپانسیو است

وب سایت های مبتنی بر وردپرس از هر دستگاهی قابل دسترسی هستند و با هر صفحه نمایشی از جمله گوشی های همراه و یا رایانه های لوحی و رومیزی سازگار هستند.

  1. سرعت و کارایی

وردپرس به شما این امکان را می دهد تا کمتر از چند دقیقه بتوانید وب سایت خود را راه اندازی کنید و شما فقط به عکس و محتوا برای بارگذاری در وب سایت خود نیاز دارید.

  1. پشتیبانی

وردپرس هزاران پشتیبان دارد که در انجمن های مختلف، مشاوره های رایگان ارائه می دهند. فقط کافیست که سؤالات خود را ارسال کنید و در کسری از ثانیه پاسخ خود را دریافت کنید.

خلاصه

با استفاده از وردپرس می توانید هر نوع وب سایتی را راه اندازی کنید و با استفاده از افزونه های بی شمار آن وب سایت خود را هر گونه که می خواهید سفارشی کنید. وردپرس به دلیل مزایای بی شماری که دارد می تواند بهترین گزینه برای راه اندازی وب سایت های شرکتی باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز