انواع قالب وب سایت

نوشته شده توسط میلاد سبزی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=6864

4.9/5 - (28 امتیاز)

یکی از مهمترین و اساسی ترین مباحث در طراحی وب سایت، انتخاب قالب مناسب می باشد. فاکتور های زیادی در انتخاب یک قالب مناسب تأثیر گذارند. برای اینکه بتوانید انتخاب مناسب و خوبی داشته باشید لازم است انواع قالب وب سایت را بدانید و بشناسید و قالبی برگزینید که متناسب با تجارت و بودجه و اهداف تجاری شما باشد.

قالب وب سایت چیست؟

قالب وب سایت فایل های html و css هستند. قالب ها، صفحات از پیش طراحی شده هستند که به کاربران این امکان را می دهند تا براحتی بتوانند اقدام به طراحی سایت کنند و محتوای متنی و بصری خود را بارگذاری نمایند. ساخت سایت با قالب وب سایت کار طراحی را بسیار ساده کرده است و در خیلی از موارد نیاز به طراح سایت را رفع می نماید. استفاده از قالب وب سایت باعث کاهش هزینه های طراحی و افزایش سرعت روند طراحی می شود. قالب های وب سایت به توسعه دهندگان و طراحان تازه کار این امکان را می دهد تا به سرعت و براحتی اقدام به طراحی سایت کنند.

قالب وب سایت شامل چه مواردی می تواند باشد؟

انواع قالب وبسایت ها می توانند شامل تصاویر مختلف مانند jpg و یا png و یا انیمیشن ها، فرم های تماس، کارت های خرید، گالری تصاویر، صفحه ی لینک های دانلود pdf و … باشند. طراحی و کدنویسی قالب ها بسیار متفاوت از یکدیگر است. هنگام انتخاب یک قالب وب سایت بررسی کنید ویژگی هایی که شما می خواهید را داشته باشد.

بیشتر کاربران سایت شما را با نوع قالب، طراحی و چیدمان آن به یاد میاوردند. داشتن یک سایت با قالب زیبا به کار شما اعتبار می بخشد و باعث جذب کاربر و در نتیجه رشد سایت میشود.

چگونه یک قالب مناسب برای طراحی سایت خود انتخاب کنم؟

برای اینکه بتوانید قالب درستی انتخاب کنید، پیش از هر چیز هدفتان از طراحی سایت را مشخص کنید. انواع قالب سایت دارای ویژگی ها و ظاهر متفاوت هستند. بهتر است مشخص کنید که آیا به دنبال فروش محصولات و خدمات خود هستید و یا اینکه می خواهید آگاهی رسانی کنید. آیا یک وب سایت تک صفحه ای می خواهید و یا چند صفحه ای؟ آیا در وب سایت خود می خواهید گالری تصاویر، نقشه و فیلم داشته باشید یا خیر؟

قالبی خوب است که متناسب با شغل شما باشد. به طور مثال وب سایتی که برای آتلیه عکلاسی مناسب است با وب سایتی که برای فروش محصول متناسب است از نظر ویژگی و ساختار و ظاهر متفاوت است.

قالبی با طراحی مناسب برای شغل خود انتخاب کنید

انواع قالب وبسایت با طرح های متفاوت، اطلاعات و محتوای وب سایت ها را به شکل های متفاوت و گوناگون نمایش می دهند. طراحی خوب است که پیمایش راحتی داشته باشد، هدر در آن مشخص باشد و به طور کلی برای کاربر قابل استفاده و قابل فهم باشد و تجربه ی کاربری خوبی ایجاد کند.

چرا هدر در طراحی قالب سایت مهم است؟

معمولاً اولین چیزی که توجه مخاطبان را جلب می کند، هدر است. بنابراین مهم است که هدر در قالب جذاب و خوب طراحی شده باشد. هدر می تواند پیام تجاری شما را به کاربران منتقل کند.

چرا پیمایش ساده در طراحی قالب مهم است؟

کاربران انتظار دارند که خیلی سریع و راحت مطالب و اطلاعاتی که می خواهند را در وب سایت ها بیابند. پیمایش ساده در طراحی قالب ها این امکان را به کاربران می دهد و باعث می شود تا تجربه ی خوبی از مرور یک وب سایت به دست آورند.

وب سایت های ایستا و داینامیک

وب سایت ها به دو نوع پویا یا داینامیک و ایستا یا ثابت تقسیم بندی می شوند. وب سایت های ثابت محتوای ثابت و یکسانی را به کاربران را نمایش می دهند و عمدتاً به زبان html نوشته می شوند. اما وب سایت های پویا معمولاً با یک زبان برنامه نویسی پیشرفته و با استفاده از یک پایگاه داده ساخته می شوند و محتوای مختلفی را به کاربران نمایش می دهند و با کاربران در تعامل هستند. ایجاد وب سایت های ثابت و ایستا راحتتر است در حالی که ایجاد وب سایت های پویا به زمان و انرژی بیشتری نیاز دارد. با مطالعه و دانش نسبت به وب سایت های داینامیک و ایستا در مورد قالب ها بهتر می توانید تصمیم گیری کنید.

وب سایت های ثابت تعداد صفحات مشخصی دارند و هنگامی که در یک مرورگر اجرا می شوند، محتوا ایستاتیک هستند و نمی توانند با کاربر تعامل داشته باشند. وب سایت های ایستاتیک معمولاً با html و css و یک ویرایشگر متن ساده مانند نت پد ساخته می شوند. اگر وب سایتی به تعداد صفحات کمتر از 3 صفحه نیاز دارید، ساخت یک وب سایت ایستا خوب است. با تغییر کد های html می توانید تغییراتی که نیاز دارید را ایجاد کنید.

در مقابل وب سایت های ایستا، وب سایت های داینامیک هستند که نسبت به وب سایت های ایستا عملکرد های بیشتری دارند. کاربران می توانند با وب سایت های داینامیک تعامل داشته باشند. وب سایت های پویا به زبان های برنامه نویسی پیشرفته سمت کلاینت و سمت سرور مانند جاوااسکریپت، php و یا asp متکی هستند. در واقع در ساخت وب سایت های پویا از ترکیب زبان های برنامه نویسی سمت کلاینت و سمت سرور استفاده می شود. اسکریپت نویسی سمت کلاینت به کدی گفته می شود که توسط مرورگر اجرا می شود و معمولاً از زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت در آن استفاده می شود. اسکریپت نویسی سمت سرور به کدی گفته می شود که توسط سرور اجرا می شود.

انواع قالب وب سایت چیست؟

همانطور که وب سایت ها به دو دسته ی پویا و ایستا تقسیم بندی می شوند، قالب ها نیز به دو دسته ی کلی داینامیک و ایستاتیک تقسیم بندی می شوند. انواع قالب سایت ممکن است شامل دانلود فایل های فشرده و یا همراه با یک نرم افزار ویرایشگر html و یا بخشی از رابط یک وب سایت ساز باشند. قالب ها ممکن است ریسپانسیو و سازگار باشند و یا ایستا باشند و یا صرفاً برای موبایل طراحی شده باشند. پسوند فایل می تواند .html و یا .htm و یا .php و یا .asp باشد. اگر یک قالب به عنوان یک قالب ریسپانسیو برچسب گذاری شده باشد با هر اندازه مانیتوری منطبق می شود.

قالب سایت فروشگاهی

با استفاده از افزونه ای به نام ووکامرس شما ميتوانيد ظاهري جذاب به سايت فروشگاهي خود بدهيد.
شما ميتوانيد بدون نياز به داشتن دانش زياد در مورد کد نويسي با داشتن يک قالب فروشگاهي سايت خود را طراحي کنيد. وردپرس يک افزونه در اختيار کاربران قرار داده است به نام ووکامرس که یک فروشگاه آنلاین است، در داخل ووکامرس شما ميتوانيد محصولات خود را در داخل سايت قرار دهيد و همچنین ووکامرس امکاناتی مانند: کاتالوگ، صفحات پرداخت، سبد خرید، تسویه حساب و غیره را به کاربران ارائه میدهد. این امکانات به صورت پیش فرض در قالب های فروشگاهی وردپرس قرار دارد و شما میتوانید طراحی وب سایت خود را با سرعت زیاد و هزینه کم شروع کنید.
بهترین و معروف ترین قالب سایت فروشگاهی در وردپرس وودمارت، نگارشاپ، نیکی کالا، آرمانیا، تیمپه، پارس کالا، دیجی لند و … هستند و طراحی سایت فروشگاهی را با داشتن دمو ها و صفحات مختلف بسیار ساده و اسان میکند، قالب ها دارای دمو های مختلفی هستند که شما با خرید یک قالب فروشگاهی به تعدادی از این دمو ها دسترسی دارید و میتوانید هرکدام از این دمو ها را که در اختیار شما قرار دارد نصب و فعال کنید و از آن استفاده کنید. برای مثال یک قالب ممکن است دمو های مختلفی مانند: رستوران، فروشگاه خودرو، فروشگاه لباس، فروشگاه لوازم الکترونیکی داشته باشد. با این مجموعه قالب سایت وردپرس فروشگاهی شما میتوانید به راحتی و بدون نیاز به کد نویسی فروشگاه اینترنتی خودرا راه اندازی کنید.

قالب سایت شرکتی

امروزه بيشتر شرکت ها تصميم به ساخت سايت براي شرکت خود گرفتند، زيرا داشتن يک سايت اعتبار خوبي به شرکت يا فروشگاه ميدهد.
در گذشته شرکت ها و موسسه ها براي تبليغ محصول يا معرفي خدمات خود آنها را در مجله، روزنامه، تلويزيون و … قرار ميدادند اما امروزه کمتر کسي براي يافتن خدمات و محصولات از روش هاي سنتي استفاده ميکند اکثر افراد براي يافتن خدمات و محصولات مورد نظر به وب سايت هاي مربوط به آن مراجعه ميکنند و از خدمات اراعه شده توسط آن شرکت آگاه ميشوند به همين دليل بيشتر شرکت ها و موسسه ها براي نمايش خدمات و نمونه کارهاي خود تصميم به خريد قالب وردپرس شرکتي گرفتند زيرا با خريد قالب وردپرس شرکتي ميتوان بسيار آسان با سرعت زياد و هزينه کم وب سايت شرکتی خود را راه اندازي کرد.
يکي از قالب هاي پرکاربرد وردپرس قالب شرکتي است، قالب سایت شرکتي وردپرس جزو قالب هايي است که براي شرکت هاي خدماتي، سازمان ها، توليدات، ادارات، شرکت هاي مهندسي و کسب و کارهاي کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار ميگيرد اين قالب ها ويژگي هايي مانند نمايش رزومه کاري، خدمات، اطلاعات مربوط به شرکت، محصولات، پروژه ها و… را به صورت 24 ساعته فراهم ميکند. همچنين اين قالب ها علاوه بر داشتن وب سايت شرکتي قابليت اضافه کردن بخش فروشگاهي را نيز در اختيار کاربر قرار ميدهد.

قالب سایت شخصی

معرفي کار شخصي خود از راه هاي مختلفي امکان پذير است. اما بهترين و رسمي ترين آن داشتن سايت براي قرار دادن نمونه کار و رزومه خود است.
براي افرادي که ميخواهند جايگاهي رسمي در جامعه داشته باشند، قالب وردپرس شخصي مناسب حوزه فعاليت آنهاست، انواع قالب سايت شخصی وردپرس براي ايجاد هرنوع وب سايتي مناسب است شما ميتوانيد براي سايت شخصي خود از قالب های وردپرس رزومه و نمونه کار استفاده کنيد. همچنين ميتوانيد خودتان و توانايي هايي که داريد را با داشتن وب سايت شخصي معرفي کنيد.
طراحي سايت با وردپرس به سادگي در زمان کم صورت ميگيرد، داشتن يک وبسايت شخصي به شما اين امکان را ميدهد تا مهارت خود، رزومه کاري، سوابق تحصيلي و ديگر اطلاعات مربوط به خودتان را قرار دهيد تا در صفحات اجتماعي از سايتتان براي معرفي خود استفاده کنيد.

قالب های استاتیک

قالب های ایستاتیک با کد های html و css ایجاد می شوند. در قالب های ایستاتیک تا زمانی که وب سایت شما کار می کند نیازی به بکاپ گیری و یا بروزرسانی های منظم ندارید. قالب های ایستاتیک چون فایل های php و یا دیتابیس ندارند نیازی به وب سرور های گران قیمت ندارند و به همین دلیل هزینه های میزبانی کمتری دارند. اما از سوی دیگر ممکن است بروزرسانی قالب های ایستاتیک برای تازه کاران کار چندان راحتی نباشد. اگر نیاز به نصب یک ویژگی جدید در وب سایتتان داشته باشید، احتمالاً به یک طراح و یا توسعه دهنده ی سایت نیاز خواهید داشت تا این کار را برای شما انجام دهد. اگرچه ساخت سایت با استفاده از قالب های استاتیک خیلی ارزان تمام می شود اما اضافه کردن ویژگی های زیاد و ایجاد تغییرات زیاد می تواند هزینه بردار و گران باشد.

اگر وب سایت بدون تغییری می خواهید و یا خودتان توانایی ایجاد تغییر در قالب های ایستاتیک را دارید، انتخاب این نوع قالب ها برای طراحی سایت مناسب است.

قالب های پویا (وردپرس)

وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که بر اساس زبان برنامه نویسی php می باشد و از پایگاه داده ی MySQL استفاده می کند که تمام داده های وب سایت در این پایگاه داده ذخیره می شوند. این داده ها با استفاده از کدهای html و css و جاوااسکریپت در وب سایت نمایش داده می شوند. وب سایت های پویا و مبتنی بر وردپرس این امکان را به کاربر می دهند تا براحتی بتوانند وب سایت خود را مدیریت کنند و در صورت نیاز، ویژگی های جدیدی به آن اضافه کنند. این کار با استفاده از رابط وردپرس امکان پذیر هست. وب سایت های داینامیک مؤلفه های بیشتری نسبت به وب سایت ها ایستا دارند. بروزرسانی وب سایت های داینامیک ساده و راحت است. تنوع قالب های داینامیک زیاد است و براحتی می توانید آنها را سفارشی سازی کنید. وردپرس حاوی ابزار ها و پلاگین های زیاد و متنوعی می باشد که با استفاده از آنها می توانید هر نوع عملکردی که می خواهید را در وب سایتتان پیاده سازی نمایید. اما از سوی دیگر باستی وب سایتتان را به طور مرتب و با پیشرفت وردپرس بروز نگه دارید و کار با وردپرس را بدانید. برای افرادی که تجارت در حال رشدی دارند و این احتمال را می دهند که شاید در آینده به ویژگی های جدید در وب سایتشان نیاز داشته باشند، استفاده از قالب های پویا بهتر است. زیرا بسیار قابل تنظیم هستند.

قالب آماده وردپرس چیست؟

محبوبترین سیستم مدریت محتوا یا CMS دردنیا وردپرس است. بیشتر از 59% وب سایت هایی که از سیستم مدریت محتوا (cms) استقده میکنند با وردپرس شکل گرفته اند، این آمار از سایتw3techs که یک منبع آماری آنلاین است به دست آمده.
در قالب آماده سایت شما میتوانید بدون نیاز به کد نویسی سایت خود را با توجه به سلیقه خود طراحی و المان های مورد نظر خود را در آن قرار دهید و سایت را آماده ارائه خدمات بکنید. در واقع شما محتوای مناسب با کسب و کار یا خدمات خود را در قالب آماده وردپرس قرار میدهید.
برای انتخواب قالب های آماده وردپرس باید ویژگی هایی را در نظر بگیرید مانند:

استفاده ساده

هنگامی که قالب آماده فضای ساده و دسترسی راحت به بخش های مختلف دارد شما میتوانید به راحتی محتوای خود و هرآنچه را که برای سایت خود مدنظر دارید اضافه کنید.

سازگاری بالا

قالب های آماده به طوری طراحی شده است که شما بتوانید بخش های مختلفی به سایتتان اضافه کنید. این کار زمانی امکان پذیر میشود که قالب شما سازگاریه بالا داشته باشد. یعنی اینکه بتواند عکس ها، طرح ها و نوشته ها را در دستگاه های مختلف مثل: گوشی، تبلت، کامپیوتر و… به خوبی نشان دهد و سایز محتوای شما را بر اساس آن دستگاه تنظیم کند.

سازگاری با انواع مرورگر ها

سایت شما یا قالب آماده ای که شما تهیه میکنید باید با تمامی مرورگر ها سازگار باشد و بتواند سایت شما را در مرورگر هایی مانند: chrom ،firefox ،safari ،opera و… به خوبی به کاربر نشان دهد.

از کجا قالب وب سایت بخرم؟

برای خرید قالب منابع زیادی وجود دارد اما خیلی مهم است از شرکتی معتبر که خدمات پشتیبانی برای قالب های خود ارائه می دهد، قالب بخرید.

شرکت دارکوب یکی از معتبرترین منابعی است که برای قالب هایی می فروشد، خدمات پشتیبانی در نظر می گیرد. تمامی قالب های شرکت دارکوب ریسپانسیو هستند و توسط این شرکت طراحی شده اند.

برای انتخاب یک قالب سایت مناسب چه ویژگی هایی را در نظر بگیرم؟

طراحی سایت دیگر مانند گذشته سخت نیست. وجود انواع قالب وب و وب سایت ساز هایی مانند وردپرس کار طراحی سایت را بسیار ساده کرده اند. امروزه دیگر هر کسی حتی افراد مبتدی و افرادی که دانش کدنویسی ندارند با استفاده از قالب ها و سیستم های مدیریت محتوا می توانند براحتی اقدام به ساخت سایت کنند. شاید اولین چالشی که برای ساخت سایت با آن روبرو شوید این باشد که از چه قالب سایتی استفاده کنید؟!

برای اینکه بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید موارد زیادی هست که باید در نظر بگیرید. اما برخی از مهمترین فاکتور ها عبارتند از:

مشخص کردن نوع وب سایتی که می خواهید

مشخص کردن این مورد می تواند به شما کمک زیادی کند تا قالب مناسبی انتخاب کنید. وقتی بدانید که کاربران شما چه می خواهند، اینکه آیا به دنبال فروش محصولات و خدمات هستید و یا صرفاً می خواهید آگاهی رسانی داشته باشید، در انتخاب قالب موفق تر هستید. اگر لازم نیست کاربران با وب سایت در تعامل باشند، قالب های ایستا برای ساخت سایت پاسخگو و مناسب هستند. اما اگر تعامل کاربران با سایت مهم است، به طور مثال وب سایتی می خواهید برای فروش محصولات که در آن کاربران بایستی تقاضای فروش خود را ثبت کنند بایستی قالبی داینامیک انتخاب کنید.

هر وب سایتی ویژگی های خاص خود را دارد. یک وب سایت تجارت الکترونیک با یک وبلاگ شخصی از نظر ویژگی با هم تفاوت های زیادی دارند. بنابراین خیلی مهم است که هدفتان از طراحی سایت و ویژگی هایی که در وب سایتتان نیاز دارید را مشخص کنید.

کیفیت قالب

شما با سرمایه گذاری برای خرید قالب سایت تنها بودجه خود را هزینه نمی کنید، بلکه زمان و انرژی خود را نیز هزینه می کنید. بنابراین بهتر است از میان انواع قالب وبسایت که وجود دارد قالبی بخرید که بیشترین هماهنگی با آنچه که شما می خواهید را داشته باشید. حتی اگر چنین قالبی گرانتر است، این هزینه را متقبل شوید. زیرا در طولانی مدت این هزینه ها با طراحی سایت عالی و کاربردی به شما بازمی گردد. کیفیت قالب از هر چیزی مهمتر است. اگرچه قالب های رایگان کمی وسوسه کننده هستند، اما شاید آنچنان که باید، کیفیت نداشته باشند. قالب های غیر رایگان معمولاً کدنویسی بهتری دارند، زیرا توسط توسعه دهندگان حرفه ای نوشته می شوند و از پشتیبانی شرکت ارائه دهنده نیز برخوردارند. با خرید چنین قالب هایی می توانید زمان کمتری به طراحی اختصاص دهید و بیشتر زمان خود را برای ایجاد محتوایی ارزشمند و جذاب صرف کنید.

البته این بدان معنا نیست که قالب های رایگان بد هستند. بلکه فقط باید این موضوع را در نظر داشته باشید که کیفیت فاکتور مهمتری از پول است و نباید بخاطر پول کیفیت را از دست بدهید. انتخاب یک قالب کم کیفیت شما را مجبور می کند به مرور زمان ویژگی هایی که می خواهید را به آن اضافه کنید تا بتوانید به آن کیفیتی که می خواهید، برسید. باید در نظر داشته باشید که این کار سخت تر از خرید یک قالب و طراحی سایت آماده با ویژگی هایی که می خواهید، می باشد. اگر قالب شما بهینه نباشد شاید مجبور شوید که از ابتدا شروع به طراحی کنید. بنابراین در انتخاب قالب به اندازه ی کافی وقت بگذارید و تحقیق کنید و قالبی انتخاب کنید که با اهداف شما سازگاری داشته باشد.

گزینه های سفارشی سازی

برای اینکه وب سایتی متفاوت از دیگران داشته باشید بایستی آن را سفارشی کنید تا در میان وب سایت های رقبا بدرخشد. قالبی خوب است که گزینه های سفارشی سازی به اندازه ای داشته باشد و منعطف باشد.

سئو فرندلی

انواع قالب وبسایت سئو فرندلی بسیاری از تلاش ها و زحمات شما برای پیاده سازی اصول سئو را جبران می کنند. بنابراین شما می توانید انرژی و زمان خود را به کار های دیگر اختصاص دهید. از آنجا که سئو باعث کسب رتبه های بالاتر SERP و دید بهتر وب سایت شما و نهایتاً جذب ترافیک بیشتر می شود، مهم است که قالبی که خریداری می کنید با اصول سئو سازگار باشد.

ریسپانسیو بودن

با توجه به اینکه کاربران تلفن همراه روز بروز در حال افزایش است، خیلی مهم است قالبی ریسپانسیو انتخاب کنید که از هر دستگاهی قابل مشاهده و مرور باشد. امروزه اگر وب سایتی ریسپانسیو نباشد بخش بزرگی از کاربران و ترافیک خود را از دست می دهد.

برای تهیه ی قالب های ریسپانسیو می توانید در صورت تمایل از فروشگاه قالب دارکوب دیدن فرمایید. تمامی قالب های فروشگاه دارکوب توسط این شرکت طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی شرکت دارکوب برخوردارند.

پشتیبانی

پشتیبانی یکی از مهمترین فاکتور ها در خرید یک قالب می باشد. قالب ها هر چقدر هم خوب طراحی شده باشند نیاز به بروزرسانی دارند و همچنین ممکن از به مشکلی برخورد کنید که نیاز به حل آن داشته باشید.

نتیجه

انواع قالب وب سایت در دو نوع کلی ایستاتیک و داینامیک تقسیم بندی می شوند. قالب های ایستاتیک با زبان html نوشته می شوند و طراحی ساده تری دارند. این قالب ها برای وب سایت هایی که نیاز به تعامل کاربر ندارند و یا کمتر از 3 صفحه هستند، مناسب است. قالب های داینامیک با استفاده از زبان های برنامه نویسی پیشرفته نوشته می شوند و پایگاه داده دارند. این قالب ها برای طراحی سایت هایی که نیاز به تعامل کاربر دارند، مناسب است.

اگر شغل و حرفه ی در حال پیشرفتی دارید و فکر می کنید در آینده نیاز به ایجاد تغییراتی در وب سایت خود خواهید داشت، استفاده از قالب های داینامیک مناسب تر است. برای انتخاب و خرید قالب فاکتور های زیادی مانند کیفیت، ریسپانسیو بودن، سئو فرندلی بودن، خدمات پشتیبانی و … بایستی در نظر گرفته شود. برای خرید قالب در صورت تمایل می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن نمایید. تمامی قالب های این فروشگاه توسط شرکت دارکوب طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی برخوردارند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز