طراحی وب سایت هنری

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

جهت ایجاد سایت هنری معرفی لطفا مقاله پلن های طراحی سایت را مطالعه نمایید.

جهت ایجاد فروشگاه اینترنتی هنری لطفا مقاله پلن های طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه نمایید.

چطور یک سایت کارآمد بسازیم؟

راز اصلی طراحی سایت هنری همیشه سرعت، سادگی، راحتی و نظم بوده و خواهد بود. جهتیابی و محتوا باید در خدمت جذب بازدیدکننده قرار بگیرند و بعد از اینکه بازدیدکننده وارد سایت شد، او رو روی سایت نگهدارند. اولین باری که کاربر وارد سایت میشه باید در کمترین زمان متوجه موضوع سایت، هنرمند صاحب سایت، هنرهاش و ارزش هنریش بشه و براحتی بتونه روی سایت به هرجا که میخواد بره و مسیر رو پیدا کنه. سایتی که این اصول اولیه رو نتونن القا کنند یا اشکالات دیگه ای داشته باشند، نمیتونن کاربر جذب کنند یا کاربرهایی رو که وارد سایت شدند حفظ کنند و به احتمال زیاد به جرگه سایتهای هنری غیرکاربردی و گیج کننده ای که نت رو پر کردند میپیونده.
قبل از اینکه ادامه بدم، به نفع کسایی که فکر میکنند دیگه سایت هنری ضرورتی نداره و شبکه های مجازی کفایت میکنند، بگم اینجا یه حقیقت تلخی نهفته و اون اینه که شما کنترلی روی محتوای سایتهای شبکه های مجازی ندارید، چون اونها مدیرن نه شما. اونها میتونن هر وقت بخوان قوانین رو تغییر بدن، پستهایی که به نظرشون نامناسب باشه رو حذف کنند، سایتشونو بروزرسانی نکنند، یه دفعه از روی نت محو بشن، اهدافشونو یه دفعه تغییر بدن یا از همه بدتر این که شما رو بندازن بیرون. حالا هر چقدرم که به نظرتون سایتهای شبکه های مجازی عالی باشن و هر چقدرم که فالوئر داشته باشید، سایت شما تنها جاییه که شما روش کنترل دارید نه کس دیگه. شما و فقط خود شما میتونید در مورد اینکه چی بفرستید و چی نفرستید، چقدر بمونید، کی عوضش کنید و کی پاکش کنید تصمیم بگیرید. اگه بخواهید میتونید همه کارهاتونو روی شبکه های مجازی بذارید، اما یادتون باشه که سایت خودتون مطمئن تره و هیچ وقت کارهاتون پاک نمیشه. پس با توجه به این مسئله، تو این مقاله براتون فهرستی از بایدها و نبایدهای سایتهای هنری تهیه کردیم تا روی نت بهتر دیده بشید و ظاهر آنلاین مؤثرتری داشته باشید.

 طراحی سایت هنری معرفی

 اگر قصدتون از طراحی سایت هنری معرفی خودتون و کسانی که براتون کار میکنند هست باید توی سایت درباره خودتون مثل اسم، سن، اهل چه شهری هستید رزومه کارتون، تصویرتون و سابقه کاری و کار هایی که همین الان در سایت قرار دادید رو بگذارید چون تمامی این موارد شما رو بعنوان یک فرد در دسترس معرفی میکنه و فردی که در دسترس باشه قابل اعتمادتره، یعنی کسانی که نیازبه هنرتون دارن بهتر میتونن باهاتون ارتباط بگیرند و یا ازتون خرید کنن در سایتهایی در قالب معرفی شما نیاز به یک توضیح از خودتون و راه های ارتباطیتون درید ساخت وب سایت شخصی هم بسیار شبیه به سایت هنری هست چون شما با ساخت یک وبسایت شخصی هدفتون دادن اطلاعات شخصی و در واقع معرفی خودتونه.

طراحی سایت هنری فروشگاهی 

طراحی سایت فروشگاهی در زمینه هنری کار سخت یا غیر معقولی نیست و اتفاقا باعث میشه اعتماد مخاطب رو بگیرید چون شما انقدری برای کارتون ارزش قائل هستید که براش یه سایت فروشگاهی ترو تمیز ساختید اصلا معیار اعتماد خیلی از مشتری ها داشتن سایت و اینماد هست توی طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت هنری شما باید از آثاری که بقیه ازتون خرید کردن بذارید یه راهی برای ارتباط گیری باهاتون باشه که مثلا اگر یه طرحی مدنظرش بود بتونه پیاده سازیش کنه و شما براش طراحی کنید قیمت محصولات زیرش ذکر شه و تعداد فروخته شده از اون اثر باشه نظر کسایی که از شما یا یکی از آثارتون رو خرید کردن قابل مشاهده باشه با سر زدن به مقاله تعرفه طراحی سایت اطلاع بیشتری بگیرید.

در واقع شما هرنوع سایتی رو که در اینترنت میبینید میتونید با ایده های خودتون تغییرش بدید و بسازید

طراحی سایت هنری آموزشی

آموزش در قالب سایت بهترین هستش چون شما به راحتی وصلشون میکنید به دوره هاتون مشتری هاتون با توجه به توضیحاتی که زیر هر دوره شامل مدتش، سطحش، پیش نیازش، تعداد افرادی که ثبت نام کردن و مبلغش رو مینویسید حتی میتونید برای آشنایی بیشتر با دوره هاتون یک ویدیو 2_1 دقیقه ای قرار بدید بعدش که با توجه به نیاز هاش دوره ای رو انتخاب کرد وارد درگاه پرداخت میشه و بعداز پرداخت اون دوره تا ابد روی سایت شما قرار میگیره و دانشجوی دوره با وارد کردن ایمیل یا شماره بهمراه پسوردش میتونه هر زمانی که خواست دوره .رو ببینه، اگر به طراحی سایت علاقه مند بودید میتونید با شرکت در دوره های آموزش طراحی سایت ما یاد بگیرید و بتونید طراحی سایت پیشرفته انجام بدید

پشتیبانی برای طراحی سایت هنری

پشتیبانی در طراحی سایت هنری باید در دسترس باشه و در سریع ترین زمان ممکن بهش پاسخ داده بشه پشتیبانی با توجه به امکانات شما قابل تغییره ولی لازمه اش حداقل یک ایمیل قابل دسترس یک شماره موبایل برای ارتباط گیری در پیام رسان های مختلف مثل واتس اپ یا تلگرام و یک بستر بعنوان تیکت که بتونید چک کنید هر روز و کسی که سوالی رو پرسیده حداکثر 3ساعت تا پاسخ دادن بهش طول بکشه اینطوری مخاطب حس فعال بودن مجموعه شما رو میکنه و باز هم راحت تر اعتماد میکنه یکی از مواردی که به کار میاد اینه که کسایی که خرید میکنن رو باید ایمیل و شماره و اسمشونو سیو داشته باشید تا وقتیکه یک کمپین برگذار کردید براحتی بتونید باهاشون ارتباط بگیرید چون فروش به مشتری هایی که قبلا از وب سایت هنری شما خرید انجام دادن به مراتب آسون تره شما باید یه قالب آماده داشته باشید که مثلا برای ایمیل زدن از اسمشون استفاده شه یک قالب که هر دفعه ایمیل زدید همون شکل باشه و میتونید پیام هارو براشون شخصی سازی کنید یعنی اول پیام از نامشون استفاده کنید و در آخر با تشکر یا هرچیزی که فکر میکنید حس خوبی ممکنه بهشون بده استفاده میکنید.

یک وبسایت هنری به چه شکلی طراحی میشود؟

تمامی سایت هایی که شما در فضای اینترنت میبینید با استفاده از روش های متفاوتی طراحی شده اند یکی از این روش ها کمک گرفتن از وردپرس است طراحی سایت با وردپرس به نسبت راحت تر و سریعتر انجام میشود شما در فضای وردپرس میتوانید از دوره های اموزشی ما استفاده کنید و با آموزش صفر تا صد طراحی سایت خودتان قالبی طراحی یا از قالب های وردپرسی طراحی شده استفاده کنید برای طراحی یک وبسایت بر پایه وردپرس شما احتیاج به دانش و تجربه در زمینه طراحی سایت خواهید داشت ولی میتوانید با دیدن دوره های اموزشی جامع اونرو یاد بگیرید طراحی سایت با روش های مختلفی انجام میشود میتونید با تماس گرفتن با ما و مشاوره گرفتن از روش ها و پلن های طراحی سایت و مراحل طراحی سایت مطلع شید و در صورت نیاز ساخت سایت تخصصی رو یاد بگیرید.

چگونه در گوگل وبسایت ما رتبه اول باشد 

جواب این سوال سئو هستش

وقتی شما در طراحی سایت هنری تون قوانین سایت بهینه شده رو رعایت کرده باشید یعنی از کلماتی ترند درباره کارتون استفاده کنید مثل نام هنرمند معروف، گالری هنری یا مثلا اسم محصولات پر طرفدارتون اینها بیشتر سرچ میشن و وقتی توی وب سایت هنری شما از این کلمات استفاده شده باشه بالا میاد و کسایی که نیاز دارند شمارو میبینن یا مثلا باید مقاله برای کاراتون درست کنید دلایل برای اینکه چه اثری رو بخرن یا برای چه افرادی چه آثاری مناسبه این شامل سن، جنسیت یا حال روحی مخاطبانتتونه نام محصولاتتون باید کوتاه شده و پرطرفدار باشه باید از نام هایی که بیشتر سرچ میشن استفاده شه دارکوب یک شرکت طراحی سایت است که در اون انواع خدمات وبسایت انجام میشه و شما با سپردن سایتتون به ما میتونید یک ساخت سایت حرفه ای رو داشته باشید.
سئو رو به دارکوب بسپارید تا شماره یک گوگل باشید

دیجیتال مارکتینگ در وب سایت هنری

 در زمینه دیجیتال مارکتینگ باید هدف شما از طراحی سایت مشخص باشه ولی خب ما حداقل هارو میگیم شما باید برای دیده شدن سایتتون سئو رو انجام بدید ولی یکی از بستر هایی که میتونید باهاش آمار سایتتونو بالا ببرید اینستاگرام هست با تولید محتوای بروز و ترند که به سرعت انتشار داده شه و از کال تو اکشن با کیفیت استفاده شه که مخاطب رو ترغیب کنه به سایتتون سر بزنه ویدیو های کوتاه در قالب ریلز امروزه در اینستاگرام ترند هست، تبلیغات برای سایت هنری یکی از روش ها برای معرفی و بازاریابی شما هست وقتی تبلیغات هدفمند انجام میدید مخاطب هایی که زمینه کاریتون براشون جالبه جذب تبلیغات شما میشن و شما وقتی نیازهای اولیه شون رو مثل اعتماد و جذابیت و نمونه محصول داشته باشید به مشتری تبدیل میشن.

از سایت های میزبان برای نشون دادن هنرتون استفاده نکنید

وب سایت هنری میزبان کارش اینه که با نشون دادن هنر شما از بقیه پول بگیره اونها با بالا بردن آمار وبسایت هنری شون با هنر شما و سئو سایت هنری شون سایتشون رو تبدیل به یک سایت فروشگاهی هنری موفق میکنن و بعد بالا رفتن آمار شروع به تبلیغات میکنن طوری که حتی ممکنه مطالب شما اصلا دیده نشن، بهترین راه طراحی سایت هنری با توجه به نیاز های شماست که سایتتون دست خودتون باشه اگر دوست دارید بتونید تغییراتی که دوست داشتید رو در وبسایت هنری اعمال کنید.اگر میخواید یک وب سایت هنری طراحی کنید، به مقاله طراحی سایت ارزان سر بزنید.

چرا باید دارکوب رو انتخاب کنیم؟

دارکوب 20 سال تجربه در زمینه طراحی صفحات وب سایت دارد و در این سال ها در حدود 4000 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است. خط و مشی دارکوب طراحی سایت ارزان با بالاترین کیفیت ممکن است و تا کنون موفق گردیده است، خدمات طراحی وب سایت و طراحی پورتال را با پایین ترین قیمت ممکن به مشتریان خود ارائه نماید. حتما قیمت طراحی سایت و سئو شرکت دارکوب را با سایر شرکت ها مقایسه نمایید.هزینه طراحی سایت در دارکوب به نحوی قیمت گذاری میشود که مشتری با توجه به نیاز هایی که دارد قابلیت ها و امکانات وبسایت را به ما گفته و سپس ما بهترین قیمت و هزینه رو براش در نظر میگیریم دارکوب به صورت تخصصی با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP وب سایت طراحی می نماید و در اغلب پروژه های خود از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس و دروپال و همچنین فروشگاه سازها نظیر مجنتو، اپن کارت و پرستا شاپ بهره می گیرد. این مجموعه دارای واحد کنترل کیفیت می باشد که پس از اتمام پروژه و تایید وب سایت توسط کارفرما، وب سایت را از نظر اصول و قواعد طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت و ایمنی بررسی می نماید تا وب سایت بر اساس اصول و قواعد تحویل کارفرما گردد. همچنین وب سایت های تحویل شده توسط دارکوب دارای یکسال پشتیبانی می باشند که میتونید برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله پشتیبانی شرکت دارکوب رو بخونید و در این زمان در صورت بروز مشکل در وب سایت، تیم پشتیبانی سریعا مشکل را رفع خواهند نمود. از طریق تلفن های تماس واحد پشتیبانی نیز کارفرما می تواند سوالات و موارد احتمالی خود را مطرح نماید. زمان کاری شرکت از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر شنبه تا چهارشنبه می باشد و روزهای پنج شنبه از ساعت 9 صبح الی 1 بعد از ظهر می باشد و از طریق سامانه پشتیبانی به صورت 24 ساعته و 7 روز در هفته خدمات ارائه می گردد. قالب های وب سایت توسط تیم دارکوب و از پایه طراحی می گردد و از قالب های آماده وب سایت استفاده نمی گردد. حتی در صورتی که از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس برای پیاده سازی وب سایت استفاده گردد، قالب از پایه توسط تیم طراحی پیاده سازی می گردد تا وب سایت قابل پشتیبانی توسط تیم دارکوب باشد. در زمینه طراحی صفحات وب، پشتیبانی وب سایت مهم تر از راه اندازی وب سایت می باشد و دارکوب با توجه به این مهم، تمرکز خود را بر روی ارائه خدمات پشتیبانی با بالاترین سرعت پاسخ گویی قرار داده تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید. شرکت طراحی وب سایت دارکوب آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد. جهت سفارش طراحی وب سایت کافی است با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نکات قابل توجه برای یک وبسایت هنری

مطمئن شید که ساییتون سازگار با موبایل هست در حال حاضر اکثر مردم از گوگل استفاده میکنند ولی مطمئن شید سایتتون در تمامی مرورگر ها به یک شکله، به هیچ عنوان از تبلیغات در سایتتون استفاده نکنید چون وقتی شما از لینک های خارجی استفاده میکنید آمار پرش سایتتتون زیاد میشه و این به سئو سایت هنری تون ضربه میزنه سعی کنید از جایی خدمات طراحی سایت رو بگیرید که خودشون نمونه کار داشته باشن و پشتیبانیشون معقول باشه از یک متخصص طراحی وبسایت یا شرکت طراحی سایت سوال کنید و اطلاعاتتونو به حداکثر برسونید.

از سایتتون به همه صفحات اجتماعیتون لینک بدید (و برعکس) تا کاربرها بتونن آزادانه بینشون تردد کنند

از شبکه های اجتماعی میشه برای بالا بردن ترافیک سایت هنری تون استفاده کنید وقتی پست میزارید میتونید لینکش رو در صفحه تون قرار بدید و با کال تو اکشن مخاطب هاتون رو جذب به سایتتون جذب کنید در حال حاضر بستر وب سایت بهترینه چون اینستاگرام و تلگرام فیلتر اند و با طراحی یک وبسایت شما میتونید کنترل بسته شدن یا نشدن صفحه تونو دست بگیرید ولی در کل میتونید با قرار دادن لینک سایت هنری تون در بیوگرافی اینستاگرام و تلگرامتون بازدید و ترافیکتون رو قابل توجه بالا ببرید.

دسترسی به محتوای وب سایت هنری

محتواتون رو به دید کسی که نیاز به هنر شما داره و اومده سرچ کرده هنر یا هنری ببینید باید به نظر خودتون سایتتون کامل باشه و دستیابی به صفحاتش مشکل نباشه یعنی تمام آثار هنری تون باید دستیابی و دسترسی بهش تو سایتتون راحت باشه یعنی به سادگی بین محصولات نمونه کارها و... تردد کنن باید توی صفحات و مقالات مختلف مثل خانه، زندگینامه، رزومه، اطلاعات تماس، بخش خرید و گالری تصاویر هم براحتی بشه تردد کرد و مفهوم باشن.

گزینه های فهرست اصلی رو به حداقل برسونید

  • درباره هنرمند
  • گالری یا محصولات
  • نحوه خرید
  • ارتباط با هنرمند
  • مقالات
  • رزومه

بعضی از سایت ها مخصوصا سایت هنری گزینه های فهرست بلند بالایی دارند و در فهرستشون کاربر عادی که وارد میشه گم میشه و نمیدونه از کجا باید شروع کنه در طراحی سایت هنری باید به اینکه منو و گزینه ها مختصر باشن توجه کرد و خیلی راحت بشه مقالات و محتواهایی که مخاطب میخواد رو پیدا کنه اینها نمونه منو یا فهرست یک سایت هنری میتونه باشه.

توضیحات و معرفی هنرتون بسیار اهمیت دارند، اما در کمترین حد ممکن

این توضیح ها شامل بیانیه هنری، زندگینامه، توصیف بدنه کار یا روشها و ابزار بکار رفته و غیره میشه. خلاصه توضیح بدید و مردم رو هر چی زودتر به سمت گالریتون هدایت کنید. بازدیدکننده ها رو با کلمات مشغول نکنید وگرنه حوصله شون سر میره و از سایتتون خارج میشن. مقدمه های دقیق و سریع و توصیفات بهتر هستن. اگه از 300-400 کلمه فراتر برید، کاربرها خسته میشن هر چی کمتر توضیح بدید بهتره. اگه میتونید تو چند تا جمله یا پاراگراف خلاصش کنید.وقتی سایتی بدست یک طراح سایت حرفه ای طراحی شده باشه میتونید هر اطلاعاتی که دلتون خواست رو در اختیارش بگذارید و اونهم مطالب رو خلاصه نویسی کنه و در سایت انشار بده اگه میخواهید کنار عکسها درباره خودتون هم توضیح بدید میتونید به صفحات دیگه لینک بدید تا مردم برای کسب اطلاعات بیشتر به اونجا برن و قسمتهای پرترافیک سایتتون مثل صفحه نخست سایت خلوت بمونه. کسایی که دوست داشته باشن بیشتر بدونن، روی اون لینکها کلیک میکنند و کسایی که نخوان هم کلیک نمیکنند و روی صفحه گالری هنری شما میمونن و بین اقیانوسی از نوشته خودشونو گم نمیکنند. بخاطر داشته باشید، مردم به سایت شما میان که هنرتونو ببینن نه اینکه قصه زندگیتونو بخونن.

هنرتونو در قالب گروهها یا سری های کارهای مرتبط منظم کنید

اگه انواع و اقسام هنر روی یه صفحه گالری نمایش بدید فقط باعث گیج شدن کاربرها میشید. گاهی به جای اینکه "یه چیزی برای همه" ارائه کنید، بهتره که "هیچی برای هیچ کس" ارائه نکنید. فرض کنید سایتتون گالریتونه و شما باید مدیریت این گالری برای نپریدن بازدید کننده رو انجام بدید. اطمینان حاصل کنید که کارهای هنری مشابه در کنار هم قرار بگیرن و هر گروه در گالری خودش باشه.و مطمئن شید کسی که وارد سایتتون میشه با توجه به گرافیک و چیدمانی که سایتتون داره جذب بشه و مدت زمان بیشتری روی سایتتون بمونه چون اینکار در سئو سایت شما تاثیر زیادی داره.

خلاصه نویسی کنید و بیشتر از متن استفاده کنید

مرورگرها از متن های شما برای سئو استفاده میکنن شما با قرار دادن متن برای هر عکس و مشخص کردن موضوع عکس میتونید بازدیداتونو بالا ببرید با استفاده از نام و موضوع برای عکس هاتون میتونید اونها رو برای موتورهای جستجو قابل فهم کنید و اینکار برای سئو و در اختیار کاربر قرار گرفتن ساییتون عالیه سعی کنید خیلی خلاصه توضیح بدید و زیاد به حواشی نپردازید چون مخاطبی که سرچ کرده وبسایت هنری اومده کارهای هنریتونو ببینه نه  توضیحات اضافه شمارو، خلاصه بنویسید تا آمار وبسایت هنری تون بالا بره و موفق باشه.

اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات سایتتون، تصاویر و متن ها برای موتورهای جستجوی گوگل قابل سرچ باشه

طراحی سایت هنری تون باید طوری باشه که مردم بیشتری بعد از سرچ آنلاین، روی سایتتون فرود بیان.

باید با متن این کارو بکنید. به خصوص روی صفحات گالری و تصاویرتون. موتورهای جستجو نمیتونن عکسهای خالی رو سرچ کنند، بنابراین همیشه یه توصیف مختصر، عنوان، حوزه کار، محیط کار و جزئیات ضروری دیگه رو درابره همه کارهای هنریتون ارائه بدید.

برای هر صفحه از خط عنوانی بامعنا مختص همان صفحه استفاده کنید

خط عنوان شامل کلیدواژه هاییه که بدرستی و به طور خاص محتوای صفحه رو توصیف میکنند، در طراحی سایت هنری تون عنوان ها باید مثل تیتر اخبار که به خواننده نشون بده قراره راجع به چه چیزی مطلب بخونه. خیلی از سایت های هنری عناوین به درد نخوری دارند و با تکرار همون یک خط برای همه مطالب، از این فرصت به خوبی استفاده نکردند. خط عنوان معمولا بالای مرورگر یا نزدیک بالا و خارج از صفحه نمایش داده میشه، روی تب نه در قسمت محتوای صفحه. این یکی از مهمترین خطهای روی صفحه وب به حساب میاد و معمولا در نتایج جستجو هم نمایش داده میشه. خط عنوان روی تک تک صفحات سایتتون و حتی صفحات تصاویرتون باید از هم متمایز یاشن و محتوای اون صفحه رو توصیف کنند. به این ترتیب هر صفحه از نظر ظاهری روی موتورهای جستجو، کمی متفاوت از صفحات دیگه دیده میشه، و این یعنی کلیدواژه های بیشتری روی موتورهای جستجو برای سایت هنری تون وجود خواهد داشت و از اون مهمتر اینکه موقعیهای بیشتری برای ظاهر شدن در صفحه نتایج موتورهای جستجو دارید که به معنی بازدیدکننده بیشتر برای سایتتون خواهد بود.

حجم عکس هاتون نباید زیاد باشه

بر اساس تحقیقات وب سایت هایی که سرعت کمتری در لود شدن دارن آمار کمتری هم دارن چون در کل اینترنت ایران ضعیفه و اگر شما از چندیدن عکس سنگین در صفحاتتون استفاده کرده باشید لود شدنشون زمان میبره و ممکنه مخاطب سایت شمارو اصلا فراموش کنه اگر مجبورید که از تصاویر استفاده کنید حدالامکان از فرمت مخصوص برای وبسایت استفاده کنید یعنی وب پی و سعی کنید با اپلیکیشن ها یا سایت هایی که حجم عکس هارو با حفظ کیفیت کم میکنن استفاده کنید و حجم رو به حداقل برسونید تا سایتتون بهترین طراحی سایت هنری رو داشته باشه.

لینک سایتهای دیگه رو روی صفحات سایتتون قرار ندید

بعضی ها فکر میکنن در سایت هنری شون صفحات لینک ایده خوبیه و لینک سایت دیگه یا وب سایت هنری دیگه رو روی صفحاتشون قرار میدن.

به این ترتیب بازدیدکننده ها روی لینکها کلیک میکنند و از سایت شما خارج میشن و به جاش سایتهای دیگه رو میگردن و شاید از اونها بیشتر خوششون بیاد. وقتی مردم روی سایتتون فرود اومدند، باید هر کاری که میتونید بکنید تا همونجا نگهشون دارید، نه اینکه دعوتشون کنید که سایتتونو ترک کنند و برن جای دیگه. شما با این کار هر چقدر هم طراحی سایت هنری تون سئو سایت هنری تون خوب هم باشه مخاطب یا بازدید کننده رو از سایتتون بیرون میکنید.

هرگز کاربرها رو مجبور نکنید برای دیدن سایتتون عضو بشن 

مجبور نکنید برای دیدن آثارتون ثبت نام کنن چون ممکنه نخوان یا حوصله شماره موبایلو کد و نام کاربری نداشته باشن ولی میتونید تو صفحات محصولاتتون با یه پیشنهاد، کاری کنید عضو شن مثلا قرار دادن تخفیف یا اینکه برای کسایی که در وب سایت هنری تون ثبت نام کردن یک سری ارزش قائل شید.

اطلاعات تماس مناسب ارائه بدید

هرچی بیشتر به مردم درباره خودتون بگید، مثلا بهشون شماره تماس، آدرس ایمیل و یا جزئیاتی مثل آدرس استودیوتونو بدید، بیشتر در دسترسشون قرار میگیرید. به خریداران احتمالی این حس رو منتقل نکنید که دیگه دستشون به شما نمیرسه. مهمترین مورد در طراحی سایت هنری داشتن حس فعال بودن اون هنرمنده چون اگه شما گم باشید و تو سایت اصلا وجود نداشته باشید مردم نمیدونن به کی اعتماد کنن به آثار؟ بعضی از وب سایت های هنری هیچ اطلاعات تماسی روش نیست، اما به جاش یه فرم نظر دهی یا بازخورد و فرم عضویت گذاشتند. کسایی که این فرمها رو پر میکنند اصلا نمیدونن این اطلاعات قراره کجا برن، به دست کی میرسن و هر جا هم که برن، آیا اصلا قراره جواب بگیرن یا نه. همیشه تو اینجور سایتها این سوال به ذهن من میاد که "این هنرمند میخواد چی رو مخفی کنه؟" یا "چرا خودشو از دسترس مردم خارج کرده؟" اکثریت افرادی که هنر این آدما رو میخرن، ترجیح میدن بدونن دارن از کی خرید میکنن، پس غریبه نباشید. برای فروش محصول هنری نباید گمنام بود.

اگه کسی پرسید باید بتونید قیمت رو براشون توضیح بدید یا تعیین کنید

همه دوست دارن حس کنن پولشونو عاقلانه خرج میکنند – به خصوص این روزها – بنابراین بهتره در مورد نحوه قیمت گذاریتون روی وبسایت هنری تون یه توضیحی بدید یا اینکه آماده باشید به سوالاتی که مردم درمورد قیمتها میپرسن یا ایمیلهایی که میزنن و میگن چرا انقدر گرون و ... جواب بدید. کسایی که متوجه نحوه قیمت گذاریتون نشن یا ندونن چرا این کارها انقدر گرونتر یا انقدر ارزونتر هستن، نسبت به خرید بی میل میشن. بنابراین نحوه قیمت گذاریتونو روشن کنید.

سیاست برگشت کالا، برگردوندن پول و دیدن کالا قبل از خرید، پیش بگیرید

خریداران آنلاین دوست دارن اول کار هنری رو ببینن و یا اگه کار رو خریدند و دیدند اونطوری که عکس آنلاینش نشون میداد و انتظار داشتند تو واقعیت به نظر نمیاد، بتونن کار رو برگردونن و پولشونو کامل پس بگیرن (یا حداقل هزینه حمل و نقل خیلی کمی ازش کم بشه). هرچی بیشتر بخواهید خریدار جذب کنید، شانس بیشتری برای فروش محصولات هنریتون دارید. نگران نباشید، طبق تجربه من و با توجه به صحبتهایی که با دوستانم که کارهای هنری میفروختند داشتم، تعداد خیلی کمی از مردم بعد از خرید کار هنری، از وب سایت هنری کار رو پس میدن.

دستورالعمل واضحی درباره نحوه خرید روی سایت بذارید

در ساخت سایت هنری تون به مردم بگید که چه مدلهایی رو برای پرداخت قبول میکنید؟

چطور کار رو ارسال میکنید، چطور بسته بندی میکنید، چقدر طول میکشه تا به دستشون برسه و از این جور اطلاعات. هرچی حرفه ای تر به نظر بیایید، مردم برای خرید ازتون احساس بهتری خواهند داشت.شما با خدمات گرفتن از یه مجموعه خوب میتونید طراحی سایت حرفه ای خودتونو تضمین کنید.

هنرتونو در قیمتهای متنوعی عرضه کنید

خریداران آنلاین تمایل دارن آروم شروع کنن و اولش از هنرمندهایی که خیلی مشهور نیستند کارهای ارزون قیمت تر بخرن و اگه قیمتهای شما خیلی بالا باشه احتمالش زیاده که کلا از خرید منصرف بشن. این مسئله به خصوص در مورد کسایی که اولین باره از سایت شما دیدن میکنند، بیشتر اتفاق میفته. وقتی قیمتهای متنوعی برای محصولاتتون بذارید، به همه طرفدارهاتون شانس اینو میدید که یه چیزی از شما داشته باشن و همین مسئله باعث میشه با شما بیشتر آشنا بشن. پس اطمینان حاصل کنید کسایی که از هنر شما خوششون میاد حتما بتونن یه چیزی ازتون بخرن.باید طراحی سایت هنری تون طوری باشه که هر نوع بازه قیمتی توش وجود داشته باشه و از همه مهمتر این رو ببینند.

تمام کارهایی که تا حالا خلق کردید رو نمایش ندید

هیچ کس علاقه ای به دیدن کارهای آزمایشی که خیلی هم نمیشه اسم اثر هنری روشون گذاشت در یک وب سایت هنری خوب نداره، کارهایی که فقط یه بار انجام دادید که تجربه بشه و دیگه زیاد تو اون زمینه کار نکردید و موارد مشابهی بین کارهاتون ندارن، کارهای خیلی قدیمی که شبیه آثار این روزهاتون نیستند، کارهای دانشگاهی و اینجور چیزها نداره. اگه کارهای بیش از حد زیادی روی سایت هنری نمایش بدید و تنوع خیلی زیادی باشه برای بازدیدکننده ها گیج کننده میشه و شاید نتونن خوب شما رو و حستون رو بشناسن یا شاید متوجه نشن هنر شما میخواد چی رو به تصویر بکشه یا میخواد چه پیامی رو منتقل کنه. طراحی سایت هنری باید جوری باشه که اگر محصولات یا آثارتون دسته بندی نیاز داره اون رو انجام بدید به خاطر داشته باشید که مردم به ندرت از هنرمندهایی که هنرشون درک نمیشه کار میخرن. پس سایتتونو ساده و جاری و مرتبط نگهدارید.
قطعا بهترین راه برای معرفی هنرتون به هنردوستها، نمایش کارهاتون روی سایته. اطمینان حاصل کنید که سایتتون داره در جهت منافعتون کار میکنه و همه از هر جایی بتونن روش فرود بیان -  چه با قصد قبلی و چه به صورت تصادفی، چه شما رو بشناسن و چه نشناسن – و بتونن سریع متوجه بشن کجا هستن و قراره چی ببینن و چی تجربه کنند و بتونن بلافاصله بعد از فرود بدون هیچ زحمتی روی گالریتون کلیک کنند. دوست دارید مردم بیشتری با کارتون آشنا بشن و کارهاتونو ببینن؟ میتونید از همین لحظه شروع کنید و یه سایت دلپذیر برای مردم درست کنید که راحت درک و جهتیابی بشه.
برای توسعه و طراحی سایتتون کمک میخواهید؟ دوست دارید ترافیک بیشتری بگیرید؟ نمیدونید الآن بهترین کاری که میتونید بکنید چیه؟ دارکوب با حدود 20 سال سابقه توسعه و طراحی سایت میتونه با متخصصهای باتجربه و آگاهش بهتون مشاوره بده. ما تو زمینه سئوی سایت هم کار میکنیم و میتونیم تو افزایش ترافیک سایت هنری کمکتون کنیم. باهامون تماس بگیرید تا اگه خواستید یه جلسه مشاوره ترتیب بدیم.اگر هم سفارش طراحی سایت داشتید حتما با ما تماس بگیرید اگر هم دوست داشتید آموزش طراحی سایت هم داریم یا میتونید با سر زدن به مقاله ساخت سایت رایگان اطلاعات کسب کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز