بعد از راه اندازی سایت این کارها را بکنید

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

بالاخره بعد از هفته ها یا حتی ماهها تلاش و خستگی و بحث با طراح، تونستید وب­سایت جدید شرکتتونو راه بندازید و حالا حتما تو این فکرید که قدم بعدی چیه. سوال خوبیه، چون بعد از این همه زمانی که برای توسعه سایتتون گذاشتید، نمیشه که هیچ کاری نکرد و دست روی دست گذاشت.
ما هم میخواهیم شما تو کارتون موفق باشید و رشد کنید. پس باهامون همراه باشید تا ببینیم بعد از راه اندازی وب سایت باید چی کار کرد.

برای اینکه روی موتورهای جستجو بهتر دیده شوید، سایتتان را بهینه کنید

حالا که سایتتونو کامل کردید، باید روی نمایش دادن سایتتون به مردم تمرکز کنید. میخواهید چی کار کنید که مردم بتونن سایتتونو ببینند و از وجودش آگاه بشن؟ درسته که کاربرها میتونن آدرس سایتتونو مستقیم تایپ کنند و وارد سایتتون بشن، یا از طریق شبکه های اجتماعی باهاتون آشنا بشن، اما باید یه زیربنای محکم برای کاربرهاتون بذارید و کاری کنید که از طریق گوگل پیداتون کنند. اول از همه ببینید چه اهدافی برای سرچ دارید. چه کلیدواژه ها و عبارتهای کلیدی براتون اهمیت دارند؟
مهمترین چیزی که میتونه به دیده شدنتون کمک کنه، محتواست و با توجه به اینکه توسعه محتوا خیلی وقت گیره، باید هدفمند پیش برید تا سریعتر به نتیجه برسید. اگه میخواهید سئوی سایتتونو تازه کنید به مقاله "آموزش رایگان سئو" مراجعه کنید.
یادتون باشه، سئو از اون کارهایی نیست که یه بار انجامش بدید و تموم بشه و راحت بشید، باید دنباله دار و همیشگی براش وقت بذارید. یه سری عوامل رو باید برای همه صفحات وب سایتتون رعایت کنید، گوگل هم الگوریتمشو صد بار در سال تغییر میده و در نتیجه قوانین و اهداف سرچ دائما در حال تغییرند. پس بدونید که سئو نیاز به صرف وقت و هزینه کافی داره.

برای حضور در شبکه های اجتماعی برنامه ریزی کنید

اگه قبلا برای شرکتتون اکانت درست کردید، الآن میتونید سایتتونو روش تبلیغ کنید. چند تا اسکرین­شات از طراحی زیبای سایتتون بگیرید و ویژگی­های جدید و مهم سایتتونو معرفی کنید تا کاربرها وسوسه بشن روی لینک سایت کلیک کنند و شاهکار شما رو امتحان کنند. لازم هم نیست یه توصیف طولانی براش بنویسید، فقط مهم اینه که جالب باشه و فالوئرهارو ترغیب کنه که سایت رو چک کنند. اینطوری مردم هم راجع به شرکتتون و سایت جدیدش صحبت خواهند کرد.
اگه الآن سایتتونو بازسازی کردید و قبل از اون هم برندتونو تغییر دادید، حتما یادتون باشه که پروفایل­هاتونم به رنگ و لوگوی جدید دربیارید.
اگه هم اکانت شبکه اجتماعی نداشتید، الآن بهترین موقع است که یکی درست کنید. اگه بخواهید به تعویق بندازیدش دیگه به درد سایتتون نمیخوره.

از طریق ایمیل و مشتریهای فعلی و آینده، اسم شرکتتونو سر زبانها بندازید

اگه قبل از راه اندازی وب سایتتون فرصتش پیش اومد، بد نیست یه فهرست از ایمیلهای مشتریهای فعلی و احتمالی، شرکا و سرمایه گذارهاتون تهیه کنید تا هر وقت سایتتون راه اندازی شد یه ایمیل خلاصه و کوتاه براشون بفرستید و راه اندازی سایتتونو بهشون خبر بدید. ولی حتما کوتاه و دلنشین باشه و ویژگی ها و امکانات جدید سایت توش عنوان بشه - به خصوص امکاناتی که معاملات رو برای مشتریها ساده تر میکنه.
دلیل اصلی که ما همیشه مردم رو تشویق میکنیم ایمیلهای تبلیغاتی برای مشتریهاشون بفرستید، حفظ ارتباط با مشتریهاست. فرستادن ایمیل به شرکا و سرمایه گذارها اونها رو در جریان کارها میذاره و در ضمن میتونه براتون ترافیک به همراه بیاره.

استراتژی محتواتونو مشخص کنید

حتما میدونید که جدیدترین مد بازاریابی ایجاد محتواست. متاسفانه کار ساده ای هم نیست، چون هم باید محتوا مفید باشه و هم باید پیوسته انجام بشه و باز متاسفانه خیلی از شرکتها کمیت رو با کیفیت اشتباه میگیرند. مهم نیست چند تا محتوا یا مطلب روی سایتتون دارید، مهم اینه که به خریدار و مشتری خاص شما ارتباط داشته باشه.
مثلا فرض کنید یه وب سایت دارید با بیش از 1000 صفحه، و با اینکه محتواش خاص، سازماندهی شده و برای انسان و سرچ بهینه شده است اما رتبه خوبی نگرفته. اگه محتوای سایتتون از نظر کاربرها جالب نباشه، فقط صفحه رو سرسری نگاه میکنند. امسال، سرگرم و جذب کردن کاربرها نسبت به قبل سختتره.
خب، به نظرتون چطوری میشه یه استراتژی محتوای اثرگذار بسازید؟ قطعا روشهای زیادی وجود داره اما بهترینش اینه که خودتونو بذارید جای مشتری ایده­آل و دوباره سایتتونو بررسی و ارزیابی کنید. حالا به نظرتون سایتتون سرگم کننده هست و شما رو به فعالیت و اقدام خاصی وامیداره؟ کاربرها میتونن پیداش کنند؟ با توجه به اولویت های مخاطبتونو دوباره محتواتونو بازنویسی کنید یا محتوای جدید بنویسید. علاوه بر این با تیم بازاریابیتون یه صحبتی داشته باشید تا ببنید چطوری به بهترین نحو از زمانتون استفاده کنید و استراتژیتونو شکل بدید.

برای تحلیل معیارهای سایت از ابزار مناسب استفاده کنید

خداروشکر این مرحله نسبتا ساده است. گوگل آنالتیکس (یا هر پلتفرم تحلیلی دیگه ای که میشناسید و راحتید) روی سایتتون نصب کنید و بازدیدهای سایتتونو ردیابی کنید و رفتار کاربرها رو در طول زمان تحت نظر بگیرید. اگه سایتتون روی وردپرس ساخته شده باشه میتونید یکی از افزونه های گوگل آنالتیکس رو نصب کنید، این افزونه ها کدهای ردیابی تحلیلی رو بطور خودکار به سایتتون اضافه میکنند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز