تبادل لینک در سئو

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

تبادل لینک چیست؟

آنچه بازرگانان تجارت الکترونیک باید بدانند
تعریف: مبادلات لینک، ترتیباتی بین وب سایت ها برای پیوند متقابل به مطالب یکدیگر با هدف افزایش متقابل رتبه بندی موتورهای جستجو است. تبادل لینک می تواند باعث جریمه شود و برای بازرگانان تجارت الکترونیکی که امیدوارند ترافیک SEO خود را افزایش دهند، دلسرد می شود. در بیشتر موارد، تبادل لینک بر اساس دستورالعمل های وب مستر گوگل، که به طور خاص روش های پیوند غیر ارگانیک را ممنوع می کند، ممنوع است. قبل از اینکه گوگل لینک ها را با الگوریتم پنگوئن سرکوب کند، مبادله لینک یک روش معمول بود.

بهینه سازی موتور جستجو سئو SEO  چیست؟

سئو یکی از مهمترین روش های بازاریابی اینترنتی است که بر روی بهبود رتبه سایت و دیده شدن در نتایج جستجوی آلی (بدون پرداخت) موتورهای جستجو متمرکز است. سئو SEO شامل عناصر فنی و خلاق مورد نیاز برای بهبود رتبه بندی، افزایش ترافیک و افزایش آگاهی موتورهای جستجو از یک وب سایت می باشد. سئو جنبه های بسیاری دارد، از کلمات موجود در صفحه شما تا سایت هایی که به وب سایت شما پیوند می دهند. بعضی اوقات SEO به سادگی یعنی سازمان دهی وب سایت به گونه ایی که برای موتورهای جستجو قابل فهم باشد. سئو تنها ساخت و سازماندهی وب سایت برای فهم موتورهای جستجو نیست بلکه ساختن سایتی مفید برای مردم است. و این عوامل برای سئوی بهتر دست به دست هم می دهند.

بک لینک چیست؟

بک لینک یکی از واژه های پر استفاده در دنیای سئو است. بک لینک، لینکی ورودی از یک سایت به یک سایت دیگر وب است. وقتی یک صفحه وب به هر صفحه ایی پیوند داده شود به آن بک لینک گفته می شود. یک صفحه با پیوند های بیشتر تمایل به رتبه بالاتر و بهتر دارد.

1. Link Juice: وقتی یک صفحه وب به یک مقاله یا یک Home Page پیوند داده می شود به آن Link Juice گفته می شود. این پیوند باعث بهبود رتبه مقاله می شود و همچنین اعتبار دامنه (Domain Authority) را افزایش می دهد. وب سایت می تواند با تگ no-follow یک Link Juice را متوقف کند.

2. پیوند های no-follow: وقتی وب سایتی به وب سایت دیگر پیوند داده می شود، و در آن از تگ no-follow استفاده شده است، این پیوند برای رتبه بندی موثر نمی باشد. در واقع این تگ به این معناست که وب سایت شما اعتبار این پیوند یا وب سایت را تایید نمی کند.

3. پیوندهایdo-follow : به طور پیش فرض تمام پیوند از این نوع هستند که نشان دهنده یک link juice است.

4. Linking Root Domains: به بک لینک هایی گفته می شود که به وب سایت از یک دامنه خاص می آید. حتی اگر یک وب سایت از یک دامنه 10 لینک داشته باشد باز هم تنها یک linked root domain در نظر گرفته می شود.

5. Low-Quality Links: به پیوند هایی کم کیفیتی که از وب سایت های کم کیفیت حاوی اسپم، Automated site و سایت های غیر اخلاقی ایجاد شده است. این پیوند ها بیشتر آسیب زننده هستند تا اینکه مفید باشند. و شما باید در استفاده از این بک لینک ها دقت کنید.

6. Internal Links: به پیوند هایی گفته می شود که از صفحه به صفحه دیگر در درون یک وب سایت انجام شده است.

7. Anchor Text: به متن عبارت پیوند گفته می شود. و برای افزایش رتبه یک عبارت خاص بسیار مفید است.

از زمان استفاده گوگل از الگوریتم Penguin در جستجو و رتبه بندی سایت ها، دیگر پیوند های کم کیفیت و سایت های نا مرتبط به یکدیگر اهمیت بسیار کمی دارند. و این بسیار مهم است که بک لینک های شما از سایت های با کیفیت صورت بگیرد و همچنین از نظر محتوایی این سایت ها به هم مرتبط باشند.

چرا بک لینک ها مهم هستند؟

بک لینک ها می توانند به طور موثری به رتبه یک وب سایت تاثیر بگذارند. بک لینک به معنای رای اعتماد یک وب سایت به وب سایت شما است. موتورهای جستجو همیشه در حال خزیدن در بین صفحات وب هستند تا اطلاعات آن ها را فهرست و رتبه بندی کنند. و زمانی که یک کاربر عبارتی را جستجو می کند، از دیتابیس موتور جستجو است که بهترین گزینه ها به کاربر نمایش داده می شود، یعنی اطلاعاتی که قبلا گرد آوری شده است. کار بک لینک ها این است که به موتورهای جستجو می گویند که فلان وب سایت مورد اطمینان آنها است و به نوعی با اعتبار است. از این رو موتورهای جستجو می تواند از وب سایتی به وب سایت دیگر بروند تا صفحات و سایت های جدید را بیابند. بنابراین، داشتن بک لینک های مناسب باعث اعتبار وب سایت نزد موتورهای جستجو شده و همچنین وب سایت یا محتویات آن زودتر وارد فهرست موتورهای جستجو می شود.

روش ساخت بک لینک

ساخت بک لینک های با کیفیت زمان و انرژی زیاد می برد. و این کاری نیست که یک بار برای همیشه انجام شود. بلکه این کار می بایست ادامه پیدا کند. برخی از روش های ساخت لینک عبارتند از:

1. پست مهمان: آیا وب سایتی مخصوص صنعت شما وجود دارد که مقاله میهمان بپذیرد؟ با آن ها تماس بگیرید و از آن ها در عوض یک مقاله خوب و مرتبط به وب سایت خود در خواست پیوند کنید.

2. مقالات خبری: برخی خبرنگاران اما نه تمام آن ها به دنبال افراد متخصص برای مقالات خود هستند. و پیوند به وب سایت شما می تواند به عنوان منبع، بک لینکی برای شما فراهم کند.

3.وبلاگ و فروم ها: کامنت گذاشت در وبلاگ ها و فروم ها یکی از راه های ساخت بک لینک است. هرچند این روش بخاطر سوء استفاده های زیاد به قدرت گذشته نیست اما می تواند در وبلاگ های معتبر مفید باشد.

4. دایرکتوری ها و پروفایل شبکه های کسب و کار : می توانید در دایرکتوری های مربوط به صنعت مربوط به سایت ثبت نام کنید.شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

تبادل لینک

تبادل لینک یعنی شما از یک وب سایت در سایت خود پیوندی قرار می دهید و آن سایت هم این کار را برای شما انجام می دهد. خوب به نظر همه با این کار خوشحال خواهند شد. اما اینطور نیست. پیش از محدودیت هایی که گوگل برای بک لینک قائل شد، این روش بسیار متداول بود. اما امروز الگوریتم های گوگل بیش از پیش سخت گیر و حرفه ایی شده اند. بنابراین این تبادل پیوند دیگر کارایی قدیم را ندارد. حتی گاهی اوقات می تواند سایت را درگیر جریمه های گوگل کند. برای همین است که این روش به خاطر خطر جریمه گوگل از طرف ما پیشنهاد نمی شود. اما برخی افراد برای این تبادل پیوند ارزش قائل هستند و استنباط می کنند که گوگل تنها به تبادل لینک های پرداختی و جعلی مخالف است. این گفته تا حدی صحیح می باشد. پیوندی از نظر گوگل مجاز است که مفید باشد برای مثال:

  • وب سایت از طریق آن بتواند ترافیکی مرتبط بگیرد.
  • اطلاعات صفحه پیوند برای کاربران مفید باشد.
  • اگر وب سایت ها معتبر و با کیفیت باشند.
  • کلمات کلیدی هر دو سایت تا حدی به یکدیگر مرتبط باشند.

مبادلات پیوند لزوماً بد نیستند

دستورالعمل‌های وب‌مستر گوگل مشخص می‌کند که استفاده بیش از حد از تبادل لینک ممنوع است و عمدتاً مربوط به عملیات تجاری بزرگ است که می‌تواند پیوندها را بین ده‌ها یا صدها وب‌سایت به طور همزمان مبادله کند، حتی اگر ارتباط بسیار کمی با یکدیگر داشته باشند. در حالی که قوانین دقیقاً تعریف نشده اند، تبادل پیوند ارگانیک و مشارکتی زمانی قابل قبول است که واقعاً چیزی را به کاربران ارائه دهد. به عنوان مثال، اگر دو فروشگاه، وبلاگ‌های متخصص بنویسند و با یکدیگر پست مهمان ارسال کنند، برای هر مخاطب چیزی فراهم می‌کند. به همین ترتیب، وب‌سایت‌ها در زمینه‌های تجاری مکمل، اغلب شراکت‌هایی را برای تبلیغ متقابل محصولات تشکیل می‌دهند که ممکن است شامل تبادل لینک باشد. به طور کلی، خرده فروشان تجارت الکترونیک هرگز نباید به وب سایت دیگری برای سود خالص سئو لینک دهند – یا از آن درخواست لینک کنند.

چگونه بیلدینگ ارگانیک را بدون اتکا به مبادلات بهبود دهیم

تمرکز گوگل بر کیفیت محتوا است و این هنوز بهترین راه برای الهام بخشیدن به پیوندها به یک وب سایت است. مطالب موجود در یک وب‌سایت که به طور قانونی جالب، سرگرم‌کننده و آموزنده هستند، به احتمال زیاد لینک‌ها را جمع‌آوری می‌کنند. علاوه بر این، تبادل لینک نباید 1:1 باشد. وقتی یک خرده‌فروش آنلاین یک پست وبلاگی ارسال می‌کند یا مقاله‌ای می‌نویسد که می‌تواند به جامعه بزرگ‌تر خدمت کند، دسترسی به پیوند می‌تواند به طور قابل توجهی مخاطبان خود را افزایش دهد. سپس، اگر بعداً آن مشاغل دیگر مطالب جالبی را پست کنند، شرکت اصلی آزاد است که به نوبه خود به آنها پیوند دهد. نکته بسیار مهم این است که نباید یک ترتیبات quid-pro-quo باشد که در آن پیوند متقابل انتظار یا تقاضا می شود.

چگونه پیوندها منجر به رشد می شوند؟

لینک بیلدینگ یکی از قدرتمندترین ابزارها برای بهبود موقعیت شما در موتورهای جستجو است. کنسول هایی مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان رای اعتماد به ارتباط و اعتبار وب سایت شما می بینند. هدف هر موتور جستجو ارائه مفیدترین نتایج به کاربران است و یک صفحه وب با نمایه بک لینک قوی نشان دهنده اعتماد چندگانه است، بنابراین موتورهای جستجو به آن امتیاز بیشتری می دهند. به طور معمول، هرچه لینک های ورودی بیشتری به وب سایت خود داشته باشید، رتبه بندی جستجوی شما بهتر است. با این حال، کمیت به اندازه کیفیت مهم نیست. یک بک لینک با کیفیت در یک پست مهمان از یک سایت با کیفیت، ارزش بسیار بیشتری دارد یا "آب پیوند" نسبت به ده لینک از وب سایت های کمتر معتبر.

اجتناب از طرح پیوند

همانطور که لینک های با کیفیت پایین به وب سایت شما کمک نمی کنند، تاکتیک های دستکاری که گاهی اوقات طرح های پیوند نامیده می شوند، می توانند به قدرت SEO شما نیز آسیب بزنند. برخی از نمونه‌های طرح‌های پیوند عبارتند از مزرعه‌های پیوند، شبکه‌های وبلاگ‌نویسی عمومی (PBN)، و قرار دادن لینک خودکار. انواع دیگری از طرح های پیوند نیز وجود دارد که باید از آنها اجتناب کرد تا از رتبه پایین تر وب سایت شما جلوگیری شود. اکنون که به این موضوع پرداختیم که چرا لینک های ورودی از سایت های دیگر برای کسب و کار شما مهم هستند، بیایید در مورد تبادل لینک و ایجاد لینک متقابل صحبت کنیم. ممکن است در مورد اینکه آیا پیوندهای متقابل ایمن هستند یا نه، سؤالاتی داشته باشید، چه رسد به مؤثر. در زیر، ما در مورد جزئیات تبادل لینک و اینکه چگونه این استراتژی می تواند به تلاش های سئو شما کمک کند یا آسیب برساند صحبت خواهیم کرد. مانند بسیاری از استراتژی های بازاریابی، همه چیز به میزان خوب انجام تحقیقات و منابعی که مایلید به این ابتکار اختصاص دهید بستگی دارد.

آیا تبادل لینک ایمن است؟

در صفحه پاسخ طرح‌های پیوند گوگل، موارد زیر را بیان می‌کنند: هر پیوندی که برای دستکاری رتبه صفحه یا رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل باشد، ممکن است بخشی از یک طرح پیوند و نقض دستورالعمل های وبمستر گوگل در نظر گرفته شود. این شامل هر رفتاری می شود که لینک های سایت شما یا لینک های خروجی از سایت شما را دستکاری می کند." به دنبال این نکته مخصوص تبادل لینک: «تبادل بیش از حد پیوند («به من پیوند دهید و من به شما پیوند خواهم داد») یا صفحات شریک منحصراً به خاطر پیوند متقابل»

در دستورالعمل‌های وب‌مستر Google، همچنین در مورد کمپین‌های پست مهمان با لینک‌های متن لنگر غنی از کلمه کلیدی، خرید لینک و چندین مورد دیگر که می‌تواند شما را به دردسر بیاندازد، صحبت کنید. اکنون، اگر برای مدت طولانی در فضای سئو بوده‌اید، می‌دانید که آنچه دستورالعمل‌های گوگل می‌گویند و آنچه انجام می‌دهند همیشه همسو نیستند. شما همچنین می دانید که گاهی اوقات باید بین خطوط بخوانید تا واقعاً بفهمید که آنها به چه چیزی می رسند. وقتی صحبت از تبادل لینک می شود، درست مانند ارسال مهمان یا هر نوع لینک بیلدینگ دیگری، خطراتی وجود دارد. اگر به تاریخچه ساخت لینک نگاه کنید، ممکن است به یاد بیاورید که قبل از سال 2012، بهترین راه برای رتبه بندی کلمات کلیدی استفاده از آنها در متن لنگر خود بود. پست پنگوئن، برعکس است. کلید استفاده از این تاکتیک بسیار شبیه به استفاده مؤثر از پست مهمان است – تمرکز بر کیفیت و ارتباط. در حالی که این همه خطرات را از بین نمی برد، آن را تا حد زیادی کاهش می دهد، درست مانند یک پست مهمان.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

هنگام بررسی تبادل لینک به چه نکاتی توجه کنیم؟

لینک بیلدینگ بخش عمده ای از سئو است، اما رتبه بندی ارگانیک تنها مزیت آن نیست. اگر در سایت‌های معروف و معتبر نام برده می‌شوید، آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا برند را به رسمیت بشناسید، اعتماد کنید و اغلب منبع خوبی برای بازدیدکنندگان ارجاع هستند.

تبادل لینک برای ترافیک ارجاعی و ایجاد برند

با نگاهی به تصویر بزرگ، یعنی رشد کسب و کار شما، تبادل لینک مناسب می تواند طلایی باشد، حتی اگر به خاطر سئو نباشد. پیوند بدون دنبال کردن از یک مبادله، پست حمایت‌شده یا پست مهمان در وب‌سایت مناسب می‌تواند بازدهی عالی برای زمان یا سرمایه‌گذاری شما ایجاد کند. بنابراین، با بررسی اینکه چگونه یک پیوند از وب سایت هایی که قصد تبادل با آنها را دارید، شروع کنید. هنگامی که سایت‌ها را برای مبادله در نظر می‌گیرید، این باید یکی از اولین سؤالات شما باشد – آیا به کاری که من انجام می‌دهم مربوط است؟ اگر نیست، این کار را نکنید. این غیر طبیعی به نظر می رسد و برای هیچ یک از شما مفید نخواهد بود. بخش دوم فرآیند نگاه به اقتدار است. منظور من از اعتبار، به طور خاص به Domain Authority نیست، اگرچه این یک معیار محبوب است. به جای آن می توانید از معیارهای Majestic، Semrush یا Ahrefs استفاده کنید. هدف از این بررسی این است که اطمینان حاصل شود که مبادله ای منصفانه یا مطلوب دریافت می کنید، چه برای مبادله پست مهمان یا سایر انواع پیوندهای متقابل.

  • شما باید سوالاتی از این قبیل بپرسید:
  • صفحه آنها چند لینک خروجی دارد؟
  • لینک شما در کجا قرار خواهد گرفت؟ (متن اصلی، پاورقی، نوار کناری، صفحه منبع؟)
  • لینک شما در کجا قرار خواهد گرفت؟ (متن اصلی، پاورقی، نوار کناری، صفحه منبع؟)
  • لینک شما در کجا قرار خواهد گرفت؟ (متن اصلی، پاورقی، نوار کناری، صفحه منبع؟)
  • آیا سایر لینک های خروجی در همین وب سایت نیز به سایت های مربوطه هستند؟
  • ظاهر کلی و کیفیت محتوا چگونه است؟
  • آیا آنها مبادلات لینک تبلیغاتی بنری بزرگ دارند؟

تبادل لینک سه طرفه

در مورد اینکه آیا پیوندهای متقابل مضر هستند یا ارزش کمتری نسبت به پیوندهایی که از طریق کانال های دیگر به دست می آیند، بحث های زیادی وجود دارد. یک مطالعه توسط Ahrefs نشان داد که 73.6٪ از یک گروه از 140592 دامنه دارای پیوندهای متقابل هستند. برای به دست آوردن تصویر کامل، باید مطالعه را مطالعه کنید، زیرا آنها نکات خوبی را در مورد اینکه چرا آن داده ها ممکن است تصویر کامل را نشان ندهند، بیان می کنند. همانطور که گفته شد، اگر به جای پیوند متقابل، یک پیوند 3 طرفه را انتخاب کنید، می توانید از آن بحث دوری کنید، اگرچه تبادل لینک سه طرفه نیز اغلب موضوع بحث است. همانطور که از نام آن پیداست، تبادل لینک سه طرفه به سادگی زمانی است که:

  • پیوندهای وب سایت A به وب سایت B
  • وب سایت «B» پیوندی به وب سایت «A» از وب سایت «C» دریافت می کند.

 آیا تبادل لینک خطرناک است؟

مانند هر تاکتیک ایجاد لینک، آنها با خطراتی همراه هستند. میزان دقت شما در بررسی و اجرای مبادله پیوندهای احتمالی تأثیر زیادی بر میزان ریسک خواهد داشت. اگر سایت های بی کیفیت را انتخاب می کنید و بک لینک ها را با حجم بالا تعویض می کنید، احتمالاً برای شما خوب کار نخواهد کرد. با این حال، اگر از نکات بالا برای جلوگیری از تبادل لینک های بیش از حد استفاده کنید و فقط فرصت های خوبی مانند پست های مهمان با کیفیت را انتخاب کنید، احتمالاً می توانید در حال حاضر و در آینده قابل پیش بینی از این رویکرد بهره مند شوید.

ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل تبادل لینک های بالقوه

در بهترین شرایط، یک بک لینک ضعیف هیچ تاثیری بر رتبه بندی موتور جستجوی شما نخواهد داشت. اما بدترین سناریویی نیز وجود دارد که در آن یک پیوند سمی در واقع به رتبه شما آسیب می رساند و شما را در صفحه نتایج موتور جستجو پایین می آورد. اگر زمان یا هزینه برای به دست آوردن آن پیوند صرف شده باشد، آن منابع به هدر رفته اند.

خوشبختانه، ابزارهای لینک سازی زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند ارزیابی کنید که آیا یک لینک بالقوه می تواند به تلاش های سئو شما کمک کند یا آسیب برساند یا خیر.

1. ممیزی بک لینک SEMrush
ابزار حسابرسی بک لینک هم برای بک لینک های فعلی به وب سایت شما و هم برای بک لینک های احتمالی مفید است. اگر می خواهید برای تبادل لینک در نظر بگیرید، می توانید پروفایل بک لینک سایت دیگر را ارزیابی کنید تا ببینید اعتبار دامنه آنها چگونه است. این می تواند به شما کمک کند از تبادل لینک با یک سایت خطرناک که موقعیت شما را افزایش نمی دهد جلوگیری کنید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

2. بررسی کننده اعتبار دامنه Moz
Moz یک ابزار رایگان دارد که می توانید امتیاز دامنه سریع را برای هر وب سایتی دریافت کنید. این به شما بینشی در مورد اعتبار صفحه، رتبه بندی کلمات کلیدی و موارد دیگر می دهد. استفاده از این ابزار به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا تبادل لینک با یک دامنه خاص ارزشش را دارد یا خیر و به نفع وب سایت شما خواهد بود.

سئوی ستاره ای می تواند شما را از طریق تبادل لینک راهنمایی کند

چه به دنبال لینک‌های ورودی با آب پیوند بیشتر باشید، چه سعی در درک دستورالعمل‌های گوگل دارید، یا می‌خواهید درباره تبادل لینک اطلاعات بیشتری کسب کنید، Stellar SEO اینجاست تا به سوالات شما پاسخ دهد.

اگر می‌خواهید محتوای باکیفیتی برای پست‌های مهمان ایجاد کنید که بازدیدکنندگان را از چندین سایت به سایت شما تغییر مسیر دهد، ما می‌توانیم یک استراتژی بک لینک با کیفیت ارائه دهیم که برای شما مفید باشد.

سوالات متداول تبادل لینک

اگر به درستی انجام شود، پیوندهای رد و بدل شده می تواند منبع اطلاعات ارزشمندی باشد که به هر دو وب سایت کمک می کند. در زیر، ما قصد داریم چند سوال رایج تبادل لینک را بررسی کنیم.

1. آیا تبادل بیش از حد لینک خطرناک است؟

هنگامی که تصمیم به تبادل لینک با وب سایت های دیگر دارید، باید این کار را در حد اعتدال انجام دهید. استراتژی کلی لینک بیلدینگ شما باید شامل مجموعه ای متنوع از تاکتیک ها باشد. این باعث می شود پروفایل لینک شما طبیعی و سالم به نظر برسد. تاکتیک های مختلف، مانند ارسال یک پست مهمان، هر کدام مزایای منحصر به فردی را ارائه می دهند، بنابراین خود را به یک تاکتیک محدود نکنید.

2. آیا تبادل لینک بهتر از درخواست لینک متقابل است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، تبادل لینک یک-3 با پیوند متقابل متفاوت است، زیرا همان دو وب سایت به یکدیگر لینک نمی دهند. این باعث می‌شود این روش طبیعی‌تر به نظر برسد و از ایجاد ردپای جلوگیری شود – بنابراین به طور کلی، تبادل لینک سه‌طرفه استراتژی بهتری است.

3. چه چیزی باید در درخواست های تبادل لینک گنجانده شود؟

در ایمیل تبادل لینک، باید به وب سایت های دیگر اطلاع دهید که چرا به انجام این مبادله علاقه مند هستید - حتی اگر این فقط برای کمک به یکدیگر باشد تا بک لینک های با کیفیتی به دست آورید. همچنین باید مشخص کنید که چگونه درخواست شما برای خوانندگان آنها مفید است. آخرین اما نه کم‌اهمیت، باید چند ایده در مورد جایی که می‌توانید بک لینک‌ها را برای آن‌ها ایمن کنید ارائه دهید تا به شما نشان دهد ارزش سایت آن‌ها را درک می‌کنید.

4. با چه نوع سایت هایی باید تبادل لینک کنم؟

هنگامی که صحبت از تبادل لینک می شود، مهم است که این کار را به گونه ای انجام دهید که خشم دستورالعمل های وب مستر گوگل را متحمل نشوید. تعویض پیوندها، مانند ارسال یک پست مهمان، می تواند به گونه ای انجام شود که اطلاعات ارزشمندی را در اختیار هر دو صفحه وب قرار دهد. ارزش سئو را کنار بگذاریم، بهبود ارزش وب سایت شما می تواند به شما کمک کند از طریق بهبود سئو سایت، کاربران رایگان بیشتری داشته باشید.

فرآیند انتخاب وب سایت ها برای ارائه تبادل لینک باید بر روی کیفیت متمرکز شود. به دنبال وب سایت های تجاری دیگری باشید که دارای قدرت سئوی خوب و لینک های خارجی به سایر سایت های مرتبط هستند. وب سایت هایی که برای تحقیق کلمات کلیدی مرتبط با آنچه ارائه می دهید رتبه بندی می شوند معمولاً هدف خوبی برای تبادل لینک هستند. حتی یک شبکه اینفلوئنسر خصوصی می‌تواند منبع خوبی برای پیوندهای پرترافیک باشد، تا زمانی که خطرات ناشی از استفاده از PBN را درک کنید.

شرکت دارکوب

شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت ارزان و با کیفیت و خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. کارشناسان با تجربه سئوی شرکت دارکوب با جدیدترین متد های سئو برای وب سایت شما سئو انجام می دهند. شما میتوانید برای رونق کسب کسب کار خود و بالا آمدن سایت خود با شرکت دارکوب تماس بگیرید و با داشتن مشاوره رایگان با کارشناسان سئو کار خود را ارتقاء دهید. ما باید کمترین هزینه برای سایت شما سئو انجام می دهیم. شرکت دارکوب شامل دو پکیج سئو است که شامل :

1. پکیج اول : 1 میلیون 600 تومان است که به صورت یک روز در میان روی سایت شما کار می شود.

2. پکیج دوم : هزینه آن 3 میلیون 200 تومان است که هر روز روی سایت شما کار می شود.

کلام آخر

سئو بخشی جدایی ناپذیر از توسعه یک وب سایت و بازاریابی دیجیتال است. سئو روز به روز در حال تغییر است و الگوریتم های موتورهای جستجو هوشمند تر و سختگرایانه تر برای رتبه بندی وب سایت ها عمل می کنند. با این حال می توان با کمک روش های حرفه ایی و مجاز در طول زمان به نتایج مناسبی رسید. و از همه مهم تر می بایست از روش های سیاه و غیر مجاز دوری کرد. چون با این کار ممکن است وب سایت از فهرست نتایج جستجو حذف شده و یا رتبه آن کاهش پیدا کند. تبادل لینک و لینک های پرداختی نیز یکی از روش های ساخت بک لینک هستند که در درباره آن ها بسیار بحث و نظر های مختلف وجود دارد. ولی ما نیز مانند اکثر متخصصان سئو تبادل پیوند را برای ساخت بک لینک و بهبود سئوی وب سایت اصلا پیشنهاد نمی کنیم و بهتر است از روش های جایگزین که در سایر مقالات وب سایت دارکوب آمده استفاده شود، تا سئویی پایدار و امن داشته باشیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز