طراحی وب سایت برای شرکت ها به چه صورت است؟

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

در بازار امروز، هر شرکت نیاز به داشتن یک وب سایت تاثیرگذار دارد. البته، اهداف و نیازهای سایت هر شرکت، منحصر به فرد خواهد بود، اما هر شرکت باید یک سایت داشته باشد که یک تصویر حرفه ای برای بازدیدکنندگان داشته باشد. این تصویر باید نمایشی دقیق از شرکت باشد و باید در مقابل تلاش های سایر شرکت های رقیب برای ارائه پیام های سازگار به مشتریان مقابله کند.

آنچه برای طراحی وب سایت نیاز دارید

قبل از اینکه وب سایت خود را طراحی کنید، چند چیز وجود دارد که باید آماده باشید. به طور کلی، شما به خود سازنده وب سایت، یک ثبت کننده دامنه و یک پلت فرم میزبانی وب نیاز دارید (اگر سازنده وب سایتی را انتخاب کرده باشید که میزبانی در بسته خود نداشته باشد). همچنین به یک گواهی SSL برای ایمن سازی سایت، یک سیستم نقطه فروش (POS) برای پرداخت ها و یک ابزار بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نیاز دارید تا مطمئن شوید که مردم شما را پیدا می کنند. در اینجا آنچه برای طراحی، ساخت و نگهداری یک وب سایت نیاز دارید:

1. میزبانی وب: محتوای وب سایت شما به فضای فیزیکی نیاز دارد، و این همان کاری است که پلتفرم های میزبانی وب انجام می دهند - آنها متون، تصاویر و پایگاه های داده شما را ذخیره می کنند تا بتوانید به آنها در وب دسترسی داشته باشید.
2. نام دامنه: نام دامنه شما آدرسی است که بازدیدکنندگان هنگام جستجوی شما در نوار مرورگر خود می بینند. برای جلوگیری از سردرگمی، نام خود را وارد کنید. و اگر در دسترس نیست، چیزی نزدیک به آن انتخاب کنید. شما می توانید نام دامنه خود را با یک ثبت کننده دامنه ثبت کنید. برخی از ارائه دهندگان خدمات میزبانی به عنوان ثبت کننده دامنه نیز عمل می کنند، بنابراین قبل از خرید از آن مطلع شوید.
3. گواهی SSL: برای امنیت و شهرت کسب و کار خود و ایمنی اطلاعات کاربر، گواهی لایه سوکت های امن (SSL) را از یک ارائه دهنده خدمات گواهی SSL دریافت کنید.
4. وب ساز: در یک سازنده وب سایت ثبت نام کنید تا وب سایت خود را بدون تجربه کدنویسی ایجاد کنید. قالب هایی با ویژگی هایی وجود دارد که می توانید آنها را برای طراحی وب سایت مورد نظر خود سفارشی کنید.
5. ابزار بهینه سازی موتورهای جستجو: از همان ابتدا، از یک ابزار سئو برای ایجاد یک استراتژی سئو استفاده کنید تا محتوای شما از شیوه ها و تکنیک های اولیه سئو پیروی کند و شروع به دستیابی به نتایج دلخواه خود کند.
6. نقطه فروش: اگر خدماتی ارائه می دهید یا محصولاتی را می فروشید که نیاز به پردازش و پذیرش پرداخت دارند، باید یک سرویس POS را در وب سایت خود بگنجانید.

نحوه طراحی سایت شرکتی در 9 مرحله

در حالی که می توانید وب سایت خود را متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود یا متناسب با سبک خود سفارشی کنید، اقدامات خاصی وجود دارد که هر کسی که می خواهد وب سایتی طراحی کند باید انجام دهد. برای اطلاع از نحوه طراحی وب سایت، از تعیین هدف وب سایت گرفته تا انتخاب پلت فرم طراحی وب سایت، طراحی معماری، تکمیل محتوای لازم و راه اندازی وب سایت خود، نحوه طراحی سایت را به دقت دنبال کنید.

1. هدف سایت را تعریف کنید

برای طراحی وب سایتی که نتایج مورد انتظار را به همراه داشته باشد، باید آنچه را که از آن می خواهید تعریف کنید. در نظر بگیرید که چرا وب سایت را طراحی می کنید - مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه چیزی را هدف قرار می دهید. آیا سعی می کنید بارگیری، فروش، رزرو، قرار ملاقات رزرو شده، نامزدی یا حتی مخاطبان بیشتری را دریافت کنید؟
بسیار مهم است که هدف وب سایت مورد نظر را کاملاً واضح بدانید. دانستن آن به شما کمک می کند تا استراتژی محتوای مناسب را اتخاذ کنید و شما را در انتخاب پلت فرم، موضوع و معماری صفحه مناسب راهنمایی کنید.

2. پلتفرم خود را انتخاب کنید

هنگامی که دلیل ایجاد یک وب سایت را یادداشت کردید، می توانید سازندگان وب سایت را بررسی کنید. این ابزارهای خود انجام دهید (DIY) به شما کمک می کند تا خودتان یک وب سایت بسازید، حتی زمانی که هیچ خط کدی را نمی دانید. و مواردی وجود دارند که برای اهداف خاص طراحی شده اند، مانند تجارت الکترونیک، وبلاگ ها و نمونه کارها. سازندگان وب سایت شامل قالب های قابل تنظیم برای اضافه کردن متون و تصاویر شما هستند و بسیاری از آنها از ثبت دامنه و میزبانی نیز مراقبت می کنند. اما برای طراحی هر صفحه وب سایت خود باید از رابط کشیدن و رها کردن استفاده کنید. بنابراین، یکی را انتخاب کنید که مناسب هدف سایت شما باشد.

3. عناصر برند خود را جمع آوری کنید

عناصر جزئیاتی مانند رنگ ها، فونت ها و تصاویر هستند که وب سایت شما را گرد هم می آورند. بنابراین، در طراحی سایت خود، هویت برند خود را در نظر بگیرید. با طرح رنگ شروع کنید، با یک رنگ اصلی و یک یا دو رنگ مکمل کار کنید. سپس، سبک متنی را انتخاب کنید که با برند شما همسو باشد. به عنوان مثال، سریف نماد رسمی و اقتدار، sans serif، مدرنیسم و ​​فیلمنامه، خلاقیت است. همچنین، تصاویر را برای جلب توجه کاربران اضافه کنید، اما مطمئن شوید که مرتبط و با کیفیت هستند تا بتوانند تأثیر درستی بر روی کاربران بگذارند.

4. یک الگو یا تم را انتخاب کنید

در مرحله بعد، یک تم یا قالب را انتخاب کنید، که چیدمان سایت شما است – نحوه نمایش تصاویر، متن و دکمه ها در سایت شما. تم ها طرح های از پیش طراحی شده ای هستند که به شما کمک می کنند تا سایت خود را حتی به عنوان یک مبتدی طراحی کنید. اکثر پلتفرم ها دارای طیف وسیعی از قالب ها هستند که به دسته بندی تقسیم می شوند و هر دسته دارای ویژگی های داخلی مرتبط با صنعت خاصی است. بنابراین پیش‌نمایش آن‌ها را مشاهده کنید تا یکی را انتخاب کنید که بیشترین ارتباط را با سایت شما دارد. توجه داشته باشید که اگر تصمیم دارید وب سایت خود را با وردپرس بسازید، باید میزبانی وب را از یک ارائه دهنده هاست شخص ثالث، مانند Bluehost یا Hostinger دریافت کرده و وردپرس را نصب کنید. با این کار، می‌توانید به داشبورد مدیریت وردپرس خود دسترسی داشته باشید، یک تم نصب کنید و محتوای آزمایشی را برای تم‌های ممتاز وارد کنید.

5. نقشه سایت خود را مشخص کنید

برای سهولت در طراحی، صفحاتی را که در سایت شما ظاهر می شوند و نحوه پیوند آنها به یکدیگر را تجسم کنید. به عنوان مثال، دانستن چند صفحه در وب سایت شما، محتوای آنها و طرح کلی به این معنی است که هنگام شروع طراحی هر قسمت، راهنمای کار با آن را خواهید داشت.

6. طراحی هر عنصر سایت

با الگو یا موضوع و نقشه وب سایت خود، گام بعدی شروع طراحی هر عنصر سایت است، مانند منو (یا پیمایش سایت)، سرصفحه و پاورقی، نوار جستجو و هر عنصر اضافی که می خواهید. سایت داشتن استفاده از عناصری مانند موارد زیر ساختار وب سایت شما را ایجاد می کند و به راحتی می توانید آن را پیمایش کنید.

منو: این عنصر مواردی را که در وب سایت شما نمایش داده می شود را نمایش می دهد. اطمینان حاصل کنید که در هر صفحه قابل دسترسی است و فقط چند مورد را نمایش می دهد—شما نمی خواهید صفحه نمایش بازدیدکنندگان را دسته بندی کنید.
سربرگ و پاورقی: این عناصر تعامل کاربر را افزایش می دهند. هدر باید شامل ویژگی هایی مانند منوی ناوبری و لوگو باشد که می خواهید بازدیدکنندگان به سرعت آن ها را پیدا کنند. پاورقی باید اطلاعات بیشتری مانند اطلاعات تماس و شرایط خدمات ارائه دهد.
نوار جستجو: از یک ذره بین یا یک جعبه استفاده کنید، اما آن را در قسمت برجسته هر صفحه قرار دهید. گوشه بالا سمت چپ یا بالا سمت راست اغلب بهترین است.

7. صفحات وب خود را سفارشی کنید

محتوای شما به هدف سایت شما بستگی دارد، بنابراین می توانید آن را مطابق با خود تغییر دهید. با این حال، هر وب سایتی باید صفحات وب زیر را داشته باشد.

  • صفحه اصلی: هر بازدید کننده ای اینجا می آید، بنابراین مکان خوبی برای خلاصه کردن وب سایت شما است. لوگو، نام کسب و کار، آنچه که خوانندگان باید از شما انتظار داشته باشند و یک منوی پیمایش که مرور سایت شما را آسان می کند را شامل کنید. مطمئن شوید که این صفحه منظم و چشم نواز است.

  • صفحه وبلاگ: اگر قصد دارید از وبلاگ نویسی به عنوان یک استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کنید، باید این صفحه را ایجاد کنید که در آن قطعاتی از پست های وبلاگ منتشر شده نمایش داده می شود. سپس کاربران می توانند بر روی یکی از موارد مورد علاقه خود کلیک کنند.
  • صفحه تماس: به بازدیدکنندگان وب سایت اطلاع دهید که چگونه می توانند به شما دسترسی پیدا کنند. این می تواند از طریق تماس های تلفنی، ایمیل یا پلتفرم های رسانه های اجتماعی باشد. همچنین، می‌توانید آدرس فیزیکی، ویجت چت زنده و فرم تماس را وارد کنید.

صفحات دیگری که می توانید اضافه کنید:

صفحه سفارشی 404: وقتی بازدیدکنندگان به صفحه‌ای می‌روند که در وب‌سایت شما وجود ندارد، باید آنها را به صفحه‌ای هدایت کنید که «خطای 404» را نشان می‌دهد. می‌توانید لوگوی خود را بیشتر سفارشی کنید تا نشان‌واره‌تان، پیوندی به صفحه اصلی یا پیامی دلچسب داشته باشد - «تبریک! شما صفحه خطای ما را پیدا کردید!»
صفحه پرسش و پاسخ: این صفحه به پاسخگویی به سوالات رایجی که ممکن است در ذهن بازدیدکنندگان باشد اختصاص داده شده است. به این ترتیب، بازدیدکنندگان وب سایت نیازی به تماس با شما نخواهند داشت.
توصیفات: در اینجا فرصت شما برای دمیدن در شیپور است. نظرات مشتریان قبلی را در نظر بگیرید که نشان می دهد چگونه به آنها کمک کرده اید. همچنین، مارک های مورد اعتمادی را که به شما جوایزی داده اند یا در مورد شما نوشته اند، نمایش دهید.

8. وب سایت خود را تست و راه اندازی کنید

قبل از اینکه سایت شما فعال شود، زمان بارگذاری، خوانایی محتوا، پیوند و پاسخگویی تلفن همراه، فرم تماس و هر عنصر دیگری که می تواند بر تجربه کاربر تأثیر بگذارد را آزمایش کنید. از اعضای خانواده و همکاران خود بخواهید نظرات خود را در مورد طراحی وب سایت شما ارائه دهند. اگر مشکلی وجود ندارد، ادامه دهید و سایت خود را منتشر کنید.

9. محتوای خود را بهینه کنید

پس از طراحی و راه اندازی وب سایت خود، باید برای بهینه سازی سایت خود برای تجربه کاربری روان برنامه ریزی کنید. در اینجا کاری است که می توانید انجام دهید. پاسخگویی تلفن همراه: اکثر قالب‌های وب‌سایت شرکتی در حال حاضر پاسخگو هستند - محتوای شما برای اندازه‌های مختلف صفحه‌نمایش فرمت‌بندی می‌شود. با این حال، برای حفظ امنیت، فعال کردن یک برنامه تلفن همراه را در نظر بگیرید. می توانید وب سایت خود را بر روی مرورگرهایی مانند سافاری یا حتی گوگل کروم در آیفون و گوشی های اندرویدی تست کنید.
پیوند اینترنتی: لینک های داخلی به کاربران و ابزارهای موتورهای جستجو اجازه می‌دهند تا شما را به عنوان یک مرجع در صنعت خود ببینند. آنها همچنین افراد را در سایت شما نگه می دارند، بنابراین از لینک ها برای هدایت کاربران به سایر صفحات وب مرتبط استفاده کنید. بهینه سازی رسانه: برای جلوگیری از رتبه پایین، نرخ پرش بیشتر، کلیک کمتر و زمان بارگذاری طولانی تر، روی فایل های رسانه ای خود کار کنید. مطمئن شوید که آنها خیلی بزرگ نباشند و عکس یا ویدیوی زیادی در هر صفحه نداشته باشید. همچنین، فقط تصاویر و ویدیوهای مرتبط را ارائه دهید. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO): سئو شامل تغییراتی در محتوایی مانند تصاویر و متون برای افزایش تعداد افراد در وب سایت شما است. نمونه هایی از این اقدامات بهینه سازی اضافه کردن متن های جایگزین به تصاویر و استفاده از URL های قابل خواندن است.

بهترین ابزار برای طراحی وب سایت

برای تهیه و سفارشی کردن متون، اشکال، رنگ ها و تصاویر مورد نیاز برای طراحی بخش ها و صفحات وب سایت خود، به برنامه ها و ابزارهای خاصی نیاز دارید. با این ابزارها می توانید بهترین طرح ها را بدون نیاز به شروع از صفر انجام دهید.

سازندگان وب سایت: شما به یک سازنده وب سایت، مانند wordpressیا joomla، با ویژگی های مورد نیاز برای طراحی وب سایت مورد علاقه خود نیاز دارید.
ابزار طراحی: ابزار طراحی سایت مانند Canva برای طراحی گرافیکی و ویرایش عکس مناسب است. بازارهای متخصص: بازارهایی مانند Fiverr و Upwork میزبان چندین طراح وب سایت متخصص هستند که می توانند در انجام کارهای طراحی به شما کمک کنند.
سازندگان لوگو: اگر هنوز قصد طراحی لوگوی کسب و کار خود را ندارید و می خواهید این کار را در کنار فرآیند طراحی وب سایت خود انجام دهید، این ابزار ضروری است. به عنوان مثال می توان به Logo Maker و Adobe Express logo maker اشاره کرد.
برنامه های عکس: از برنامه های عکس مانند Stockphoto.com و Unsplash برای یافتن تصاویر جذاب بصری و مطابق با متن های خود استفاده کنید.

شرکت طراحی سایت دارکوب

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان و طراحی 4000 سایت حرفه ای می تواند سایت شرکتی شما را با کیفیت بالا طراحی کند. با توجه به اینکه پکیج های طراحی سایت ارزان شرکت دارکوب را به مشتریان ارائه می دهد تا افراد بتوانن با کمترین بوجه سایت خود را طراحی کنند اما سایت شما را با کیفیت بالا طراحی میکنند.اگر برایتان سوال شده که هزینه طراحی سایت شرکتی چقدر است به این صورت است که پکیج های طراحی سایت شرکتی ما از 1 میلیون 400 تومن شروع می شود تا 14 میلیون تومن.شما با توجه به بوجه ای که برای طراحی سایت در نظر گرفته اید میتوانید پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما برای طراحی سایت خود می توانید قبل از انتخاب پکیج ها مشاوره رایگان طراحی سایت با کارشناسان و طراحان با تجربه ما داشته باشید. به غیر از پکیج های طراحی سایت شرکتی ما قالب های آماده سایت شرکتی هم با هزینه های بسیار کم در سایت خود داریم که شما می توانید به سایت ما مراجعه کنید و از بین بیش از 400 مدل قالب آماده انتخاب کنید و طراحی سایت خود را شروع کنید. علاوه بر این نمونه سایت های شرکتی که طراح های شرکت طراحی کردند داخل سایت ما قرار دارد و شما می توانید طراحی شرکت ما را در آنجا ببینید

اگر شما به طراحی سایت خود علاقه دارید می توانید دوره های آموزش طراحی سایت را در آموزشگاه دارکوب ببینید و بعد از آن سایت خود را طراحی کنید. هزینه های کلاس طراحی سایت ما بسیار کم است و تمامی کلاس های آموزشگاه دارکوب به صورت عملی است و شما پس از پایان دوره می توانید برای کسب و کار خود یک سایت طراحی کنید.

انتخاب یک طراح فری لنسر با هزینه کمتر

اگر شما فقط به دنبال یک وب سایت ساده (متن، عکس، فیلم، فرم الکترونیکی ضبط، فروشگاه آنلاین، و غیره)  هستید شما باید کسی را پیدا کنید که آن را به صورت فری لنسر و با هزینه کمتر برایتان می سازد و یا می توانید از وب سایت ساز های غیر رایگان کمک بگیرید.

آنچه شما باید برای شروع طراحی وب شرکتی باید داشته باشید

بدون شک قبل از راه اندازی وب سایت شرکتی شما باید موارد زیر را داشته باشید:

  • یک دفتر کار آرام و بدون حواس پرتی
  • سخت افزار، شامل یک کامپیوتر، مانیتور کیفیت، اسکنر، چاپگر و دوربین دیجیتال
  • نرم افزار گرافیکی، عکس و ویدئو، که ممکن است رایگان یا هزینه دار باشد
  • اتصال به اینترنت با سرعت بالا و شاید فضای سرور برای میزبانی وب و تست
  • منو از خدماتی که ارائه می کنید و یا آن را شارژ می کنید
  • یک قرارداد که کلیه سیاست های مربوط به نحوه کار شما را مشخص می کند.
  • یک طرح کسب و کار، نشان دادن خدمات خود، اهداف بازار و اهداف مالی است
  • یک طرح بازاریابی که شامل بازار هدف شما و چگونگی رسیدن به آن است.
  • مواد بازاریابی مانند کارت های کسب و کار و بروشور.

چند مورد از اشتباهات رایج در طراحی سایت شرکتی

به عنوان یک کسب و کار کوچک، وب سایت شما بخش مهمی از تلاش های بازاریابی و تبلیغاتی شما است. بازدید کنندگان به دلایل خاص به وب سایت شما می آیند، و شما می خواهید مطمئن شوید که آیا بازدیدکنندگان شما جواب سوالات خود را گرفته اند و آیا وب سایت شما منجر به فروش محصول یا خدمات شما شده است؟ اگر طراحی وب سایت شما اشتباه می باشد،  شما به راحتی هزاران دلار را در ابتدا از دست داده اید و در نهایت شما درآمد بالقوه زیادی را از دست داده اید در حالی که اگر یک وب سایت حرفه ای داشتید اینطور نمیشد. با اصلاح این خطاها مشکلات وب سایت کسب و کار خود را برطرف کنید و از بقیه صاحبان کسب و کار سبقت بگیرید:

1. درک بازار هدف خود

به جای تمرکز بر گرفتن وب سایت خود در اسرع وقت، ابتدا باید مخاطبان مورد نظر خود را در بازار خاص خود بررسی کنید. سپس، وب سایت خود را بر حسب تحقیقات خود طراحی کنید.به عنوان مثال، اگر بازار هدف شما قدیمی تر است احتمالا بزرگتر می باشد. یا اگر مخاطبان شما جوان هستند ، باید به فکر ساختن سایت خود برای سازگاری با گوشی های هوشمند باشید. شما باید تعیین کنید که کجا و چگونه و چه افرادی از سایت شما بازدید می کنند؟ اگر شما بازار خود را می دانید، این سوال به راحتی پاسخ داده می شود. و در کسب و کار خود موفق تر خواهید بود.

2. طراحی بیش از حد شلوغ و یا زرق و برق دار

شرکت دارکوب یک شرکت طراحی وب و توسعه است و ما می دانیم که برای موفقیت در اینترنت شما نیاز دارید تا بر روی بازاریابی وب سایت خود تمرکز کنید  نه یک طراحی جالب و زرق و برق دار. طراحی شما فقط نباید بر روی بدست آوردن کاربران متمرکز باشد، بلکه باید آنها را در جای درست زمانی که به صفحه اصلی شما می رسند، متمرکز کنند. به علاوه، وب سایت های زرق و برق دار در موبایل و تبلت جالب به نظر نمی رسند. و اکثریت کاربران اینترنت در حال حاضر از موبایل و دستگاه های همراه استفاده می کنند. به یاد داشته باشید: هنگامی که یک بازدید کننده به وب سایت شما می آید، احتمالا از قبل می دانند که چه می خواهند. اگر کاربران در عرض سه ثانیه به آنچه که می خواهند نرسند بهتر است که به صفحه اصلی بازگردند.

3. Cta  غیر واضح

شما دوست دارید کاربران شما چه کار انجام دهند وقتی که به وب سایت شما رسیدند؟  آیا شما می خواهید آنها با شما تماس بگیرند یا از محصولات شما خریداری کنند و یا عضو خبرنامه شما شوند؟ شما باید به بازدیدکنندگان بگویید که گام بعدی چیست و چه زمانی است (به طور ایده آل، در حال حاضر!). محتوای شما باید به این سوال پاسخ دهد: "چه چیزی در آن برای من است؟" و سپس cta  به آنها می گوید که برای مراحل بعدی چه کار باید انجام دهند.

4. هزینه های بیش از حد کم و یا زیاد

مردم بعد از اینکه یک محصول ارزان قیمت خریداری می کنند ناراضی هستند و مجدد برای طرح شکایت مراجعه می کنند . همچنین اگر محصول بسیار گران هم باشد بازهم مشتریان پریشان می شوند. و ممکن است منصرف شوند. با قرار دادن قیمت های غیر متعارف نمای شرکت خود را خراب نکنید وسعی کنید از قیمت های متعارف استفاده کنید.

5. محتوای غیرواقعی

مشتریان انتظار دارند وبسایت شما دارای آخرین اطلاعات مربوط به محصولات، خدمات و شرکت شما باشد. وقتی این کار را نکنید، آنها ممکن است تصور کنند که دیگر دراین تجارت نیستید و یا خلاقیت و نوآوری ندارید و یا از رقبا  پیشی نگرفته اید. محتوای شما باید نیازهای مشتریان (یا مشتریان بالقوه) شما را برآورده کند و به محض اینکه چیزی تغییر کرد به روز رسانی شود. اگر وبلاگ دارید، آن را حداقل یک بار در هفته به روز کنید - حتی بیشتر بهتر- می تواند به جذب بازدیدکنندگان وب سایت شما کمک کند و موتور های جستجو رتبه خوبی به آن بدهند. علاوه بر این، اگر تعداد فالور های کمی دارید از پیوستن به صفحات فیس بوک یا توییتر خودداری کنید زیرا ممکن است مردم فکر کنند که کسب و کار شما کوچک می باشد. درنتیجه به شما سفارش نمی دهند.

6. تلاش کنید که همه افراد را هدف قرار دهید

این به شناخت بازار هدف شما بازمی گردد؛ بهتر است بدانید بیشتر کاربران همیشگی شما تمرکز بر این دارند که بهترین تجربه کاربری راداشته باشند. اگر شما تلاش کنید که اغلب آنها را خوشنود کنید این بهترین کار است. بنابراین تمرکز خود رابر روی همه افراد قرار دهید.

7. گرفتن مسیر DIY

وب سایت شما اغلب اولین تجربه مشتریان با نام تجاری شماست.  اگر تجربه طراحی نداشته باشید، واقعا فکر می کنید که می توانید آن را به درستی انجام دهید؟  به یاد داشته باشید اولین تصورات همه چیز است.  به دلیل کم تجربه بودن در طراحی سایت اجازه ندهید که موقعیت های کسب و کار خود را از دست دهید و بازدید کنندگان فرضهای اشتباهی در مورد کسب و کار شما  داشته باشند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز