شرکت طراحی سایت معتبر

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

زمانی که می خواهید برای ارتقاء کسب و کارتان وب سایت را بسازید پیدا کردن شرکت طراحی سایت معتبر برای شروع همکاری کار آسانی نیست. این کار نیازمند تحقیق و صرف زمان می باشد. مهم است که قبل از هرگونه اقدامی با آن شرکت تماس بگیرد و صحبت کنید. پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت معتبر می تواند نقطه شروع خوبی برای انجام پروژه طراحی سایت باشد.

قبل از تماس با شرکت مورد نظر مهم است که تحقیقاتی در مورد شرکت و سابقه او کنید.

ابتدا تحقیق خود را با بازدید از وب سایت او آغاز کنید. زمانی که سایت او را بازدید می کنید می توانید تا حدودی از سابقه شرکت، سبک آنها و نحوه برخورد آنها و تجربیاتشان کسب اطلاع کنید. مطمئن شوید که تمام نقاط وب سایت او به خصوص بخش های مربوط به توضیحات شرکت و درباره ما را بازدید می کنید.

نظرات دیگران در مورد شرکت مورد نظر مهم است. نظرات بقیه کاربران و مشتریان را مطالعه کنید. این کار می تواند در تصمیم گیری به شما کمک کند و تصمیم گیری شما را آسان تر کند.

همچنین نمونه کارهای شرکت را حتما بررسی کنید. این کار به شما کمک می کند تا راحت تر بتوانید سبکی که در ذهنتان است را پیدا کنید و حتی ممکن است به شما الهام بخش طرح های متفاوت باشد.  ممکن است در هنگام بازدید از نمونه کار های سایت سوالاتی از خود بپرسید. آیا سبک کارهای آنها را دوست دارید؟ آیا به آن چیزی که در ذهن دارید نزدیک است؟

برخی از طراحان ممکن است با سبک های خاصی از مشتریان و یا فقط با مشتریان خاصی کار کنند . به عنوان مثال ممکن است یک شرکت طراحی سایت فقط با مشتریان و کسب و کارهای کوچک کار کند و یا یک شرکت فقط با کسب و کارهای بزرگ همکاری کنند. برخی ها ممکن است ترجیح دهند فقط با مشاغل سازمانی کار کنند یا برخی ها ترجیح دهند با سایت های فروشگاهی کار کنند. قبل از اقدام به همکاری اطمینان حاصل کنید که برای شما مناسب است یا خیر؟

همچنین از نظر بودجه بندی باید مطمئن شوید که با شرایط مالی شما متناسب می باشد. هیچ چیز بدتر از این نیست که طرحی را که دوست  دارید و انتخاب کردید و شرکت مناسب هم انتخاب کرده اید ولی از نظر بودجه بندی توانایی انجام آن را ندارید. بنابراین چیزی که مهم است قبل از انتخاب شرکت و همکاری در مورد بودجه بندی آن شرکت و شرایط مالی خود مطمئن شوید.

همچنین در مورد موقعیت مکانی هم اطمینان حاصل کنید. فکر این را کنید که  زمانی طرح شما آماده شد برای اینکه حضوری به آن شرکت بروید مسافت زیاد نباشد.  البته برخی شرکت ها ترجیح می دهند که تلفنی و ایمیلی ارتباط داشته باشند درحالی که برخی دیگر ملاقات حضوری می گذارند. مطمئن شوید  که آژانس های طراحی وب که شما به دنبال آن هستید، متناسب با این لایحه باشد.

چه چیز باعث می شود که یک شرکت طراحی سایت بزرگ شود؟

اگر تا به حال با طراح وب همکاری نکرده اید، ممکن است تعجب کنید که چه خصوصیاتی آن را بزرگتر می کند. در اینجا چند ویژگی طراحان حرفه ای و بزرگ گفته شده اند:

سابقه کاری قوی: بهترین طراحان در جهان دارای سابقه کاری قوی هستند وبه همه چیز تسلط دارند.

ارتباطات: بهترین طراحان وب می دانند که چگونه ایده های خود رابا دیگران به اشتراک بگذارند که قابل فهم باشد. اغلب اوقات وقتی ایده ای در ذهن دارید برای اینکه دیگران هم  بتوانند ایده شما را متوجه شوند، فهماندن آن به دیگران کار سختی است. اما بهترین طراحان وب می دانند این کار چگونه انجام دهند.

انتقادپذیر هستند:  اغلب اوقات شنیدن ایرادات کار سختی است، اما بهترین طراحان می دانند که انتقادات آن ها را بزرگ می کند، آنها با انتقاد شما دلسرد نمی شوند بلکه سعی می کنند از آن در جهت رشد استفاده کنند.

اینها فقط چند مورد از ویژگی های یک شرکت طراحی سایت معتبر بود.

در مورد پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت معتبر تحقیق کنید

معمولا چند سوال رایج وجود دارد که هنگامی که می خواهید با یک شرکت طراحی وب شروع به همکاری کنید پرسیده می شود. در اینجا به چند تا از آنها پاسخ داده  ایم:

هزینه وب سایت من چقدر است؟

شرکت های طراحی وب متفاوت هستند. آنها خدمات مختلفی ارائه  میدهند، اهداف را به شیوه های مختلف انجام می دهند. هزینه وب سایت بستگی به چند مورد دارد. بستگی به این دارد که شرکتی که با او همکاری می کند به چه صورت کار می کند، به صورت ساعتی، ماهانه و یا پروژه ای؟  آیا یک متخصص بر روی سایت شما کار می کند یا پنج متخصص بر روی سایت کار می کند؟ این ها مواردی هستند که در هنگام محاسبه هزینه پروژه باید در بگیرید.

موارد دیگر بستگی به نیازهای وب سایت شما دارد.  آیا یک سایت از ابتدا ساخته شود و یا به یک وب سایت موجود اضافه شود. وب سایتی که از صفر شروع به ساخت می شود هزینه بیشتری دارد زیرا به صرف زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد. آیا وب سایت شما در پلتفرمی مانند وردپرس ساخته می شود و یا به طور کامل از کد html ساخته می شود.  این ها همه متغییر های مهمی هستند که در تعیین هزینه برای سایتتان موثر می باشند.

حتی هنوز هم شرکت های مختلف هزینه های مختلفی را با توجه به خدماتی که ارائه می دهند، در نظر می گیرند بنابراین تعیین دقیق هزینه ها کار دشواری است.

بهترین شرکت های طراحی وب برای کسب و کارهای کوچک

مسلما شرکت های کوچک کسب و کارهای مشابه با کسب و کارهای بزرگ ندارند بنابراین وب سایت های آنها هم متفاوت است. یک شرکت حرفه ای می داند که تفاوت بین این دو در چیست و می داند که برای شرکت های کوچک چگونه طراحی کند تا به رشد آنها کمک کند. بنابراین اگر کسب و کار کوچک دارید مهم است که با چه شرکت طراحی وب همکاری کنید تا بتواند شما را به اهدافتان نزدیک کند.

سایت شما نشان دهنده کسب و کار شماست. مسلما سایت شما منعکس کننده کسب و کار شماست. آژانس های طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارهای کوچک بر روی جنبه های فنی وب سایت تمرکز می کند  و می دانند که چگونه طراحی کنند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنند. اما آنها نیز باید بر ارزش زبیایی تمرکز داشته باشند.  آنها باید بر روی گزینه های رنگ، عناصر طراحی، گرافیک و نحوه ساخت سایت که با نام تجاری شما در ارتباط باشد تمرکز کنند.

وب سایت شما اساسا یک فرمت از کسب و کار شماست، و باید به گونه ای باشد که کسب و کار آنلاین شما را به بهترین نحو به مشتریانتان نشان دهد.

گوگل عاشق زمانی است که کاربران را خوشحال می بیند بنابراین تجربه کاربران مهمترین عامل رتبه بندی سایت است.

هر کسب و کار کوچکی دارای لیست جداگانه ای از نیازها است بنابراین زمانی  که می خواهید یک آژانس خدمات وب را انتخاب کنید اطمینان حاصل کنید که تحقیقات خود را انجام  داده اید.  بودجه بندی خود و موقعیت مکانی را نسبت به شرکت طراحی وب سایتی که انتخاب می کنید در نظر بگیرید.

طراحی سایت برای شرکت های کوچک

طراحی سایت بسیار بزرگ است. در سراسر دنیا هزاران شرکت طراحی سایت وجود دارد اما شما فقط می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید که با او همکاری کنید.

کمی وقت بگذارید و با آژانس هایی آشنا شوید که مناسب کسب و کار شما باشد. نظرات دیگر مشتریان را ببینید و از آنها سوال کنید.

چند ویژگی طراح سایت حرفه ای

بین طراحی وب و طراحی گرافیکی تفاوت زیادی وجود دارد. طراحی گرافیکی بیشتر برای رسانه های چاپی است در حالی که طراحی وب بیشتر در مورد طراحی سایت است. در حالی که بسیاری از مردم معتقد هستند که بین آنها تفاوتی وجود ندارد ولی در حقیقت تفاوت های زیادی وجود دارد. چه چیز یک طراح وب را منحصر به فرد می کند؟ در اینجا چند ویژگی از یک طراح حرفه ای وب را گفته ایم:

طراحی تمیز: طراحان حرفه ای سایت، صفحاتی را طراحی می کنند که به نظر تمیز و حرفه ای و شفاف می باشند.  لایه بندی  و ناوبری ساده و موثر است.  طراحی تمیز شامل تمام جزئیات می باشد. اندازه دقیق تصاویر و بخش های سایت زمانی که در css  نوشته می شود، بسیار مهم است.

به روز رسانی آسان: طراحان سایت، صفحات وب را ایجاد می کنند که به آسانی به روز رسانی شوند. بنابراین با به روز رسانی آسان نیاز نیست که آنها مجددا به عقب برگردند و آن را نصب کنند.

آگاهی از تکنیک های مدرن: طراحان وب سایت امروزه یک وب سایت پر طرفداررا با آخرین استاندارد های کنسرسیوم مطابقت می دهند. با استفاده از به کارگیری از استانداردهای html  و css  می توانید وب سایت را با تمام مرورگر ها مطابقت دهید.

خلاقیت: طراحان حرفه ای خلاق هستند. آنها به طور مداوم آموزش های خود را ادامه می دهند و اطلاعات خود رابه روز می کنند. با استفاده از آموزش های خود خلاقیت در طراحی را رعایت می کنند.

سئو: طراحان حرفه ای ، تمام کد های صفحه را جهت بهینه سازی موتورهای جستجو و به حداکثر رساندن آمار بازدید وب سایت کد گذاری می کنند.

طراحان بزرگ چه ویژگی دارند؟

زمانی که شما به دنبال یک طراح حرفه ای برای ساخت و راه اندازی سایت خود هستید، پیدا کردن شرکتی که با کسب و کار شما سازگار باشد ممکن است کمی زمان بر باشد. کسب و کار شما منحصر به فرد است و این به این معناست که شما نیاز به یک طراح خاص دارید، تا بتوانید سایت موفقی داشته باشید. برخی روش هایی وجود دارد که شما می توانید طراح حرفه ای متناسب با کسب و کار خود را پیدا کنید.

تجربه ای که در صنعت شما دارند

این یک شروع خوب است زیرا به سرعت می توانید طراحانی را که نمی خواهید با آنها کار کنید را حذف کنید. زمانی که یک طراح در زمینه تخصص شما دارای تجربه است، این به این معناست که او با آنچه که برای شما مهم است آشنایی دارد. در حالی که تجربه ها ممکن است متفاوت باشد ولی همین که قبلا با کسب و کار شبیه به شما کار کرده باشد می تواند یک امتیاز باشد و می تواند طراح بالقوه ای باشد که برای همکاری، او را نامزد می کنید.

شما همچنین می توانید با طراحانی که با صنعت شما آشنایی ندارد همکاری کنید ولی ممکن است روند کار کمی طولانی تر شود و ویرایش ها کمی بیشتر شود. به طور کلی کار کردن با طراحانی که با صنعت شما آشنایی بیشتری دارند، آسان تر است.

قیمت مناسب

این واقعا قلب موضوعات است. طراحان بابت خدماتی که می دهند چه هزینه ای دریافت می کنند؟ قیمت طراحی یک طراح با توجه به طیف وسیعی از عوامل از جمله موقعیت آنها متفاوت است.

کلید دستیابی به قیمت مناسب با توجه به بودجه ای که از قبل می خواهید سرمایه گذاری کنید است. هر طراحی باید اثبات کند ارزش خدماتی که شما برای آن هزینه پرداخت می کنید را دارد.  سپس شما به بودجه خود نگاه کنید. و در نهایت اقدام کنید.

دانش، روش ها و استراتژی ها

صرفه نظر از چگونگی پیدا کردن یک طراح وب ، مهم است که در مورد دانش، روانشناسی و استراتژی کلی آنها در هنگام ساخت سایت سوال کنید. اگر آنها در کارشان مهارت نداشته باشند و به سختی جواب شما را بدهند، احتمالا همکاری با آنها سخت خواهد بود.

ولی از سوی دیگر اگر آنها به سرعت و با تسلط به سوالات شما پاسخ دادند، احتمالا مهارت کافی در مورد کسب و کار شما دارند و همکاری با او برای شما بهتر خواهد بود.  افرادی که به راحتی می توانند به شما بگویند که چگونه کار می کنند، اهدافشان چیست، چقدر می دانند و چه می دانند، افرادی هستند که همکاری با آنها مسلما باعث بهبود کسب و کار شما می شود.

خدمات آنها

زمانی که شما به شرکت های طراحی وب مراجعه می کنید، ممکن است آنها غیر از طراحی وب خدمات دیگر نیز مانند تولید محتوا، خدمات سئو، کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی و سایر خدمات مرتبط را داشته باشند.  در صورتی که اینطور باشد، آنها حتی ممکن است به شما پیشنهاد خرید بسته های جامع را بدهند تا رویکرد جامع تری را برای ایجاد یک وب سایت قوی برای شرکت شما ایجاد کنند.

اگر با طراحی وب همکاری می کنید که به صورت انفرادی کار می کند احتمالا گزینه های دیگری ندارد که به شما ارائه دهد. سئو، توسعه و بازاریابی شبکه های اجتماعی و سایر رشته ها اغلب تخصص های دیگری هستند که ممکن است یک شرکت همه آنها را با هم نداشته باشد.

عقد قرارداد قابل قبول

برای شروع کار با طراح وب باید یک قرارداد را امضا کنید. از نسخه قرارداد یک کپی تهیه کنید. در قرارداد باید نحوه پرداخت، احتمالاتی که ممکن است پیش بیاید، مشکلات پیش بینی نشده، بازپرداخت و غیره مشخص شود.

نگهداری وب سایت

برخی از طراحان،  خدمات مستمر برای نگهداری و پشتیبانی وب را ارائه می دهند. اگر خودتان هم دانش کافی برای نگهداری و پشتیبانی را داشته باشید می توانید خودتان این کار را انجام  دهید.

در هر صورت مهم این است که پس از طراحی وب سایت شما چه انتظاراتی داشته باشید؟ گاهی اوقات طراحان وب سایت طراحی سایت را انجام می دهند و پس از آن شما خودتان می خواهید که نگهداری سایت با خودتان باشد. گاهی اوقات طراحان ، نگهداری و پشتیبانی سایت را انجام می دهند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز