شرکت طراحی سایت در تهران

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

مقدمه

عنوان "بهترین شرکت طراحی سایت" چیست؟ چگونه یک شرکت به عنوان"بهترین شرکت طراحی سایت" شناخته می شود؟ چه معیارهایی برای تعیین این عنوان است؟

اما قبل از اینکه متوجه شویم که چگونه ما یا هر کس دیگری، می تواند به عنوان" بهترین شرکت طراحی سایت" باشد، ابتدا باید تعیین کنیم که "بهترین شرکت طراحی وب" و "بهترین شرکت طراحی وب در تهران"چگونه تعریف می شود؟

ویژگی های بهترین شرکت های طراحی سایت

مشخص کردن بهترین شرکت طراحی سایت صرفا بر اساس طراحی نیست. این که تمام شرکت های طراحی را بر اساس تنها مجموعه ای از معیارها ارزیابی کنیم، غیر ممکن است.

یعنی شما صرفا با مشاهده نمونه کارهای یک شرکت نمی توانید تعیین کنید که آیا آن شرکت "بهترین شرکت" است یا خیر . بلکه به بسیاری از عوامل دیگر نیز مربوط می شود.

بنابراین اگر فقط کیفیت طراحی برای مشخص کردن "شرکت موفق طراحی سایت" تعیین کننده نیست، پس چه عوامل دیگری تعیین کننده هستند؟ در زیر به چند مورد از آنها اشاره شده است.

جوایز اهدایی به بهترین شرکت ها

این یکی از مشهود ترین معیارهای "قوی ترین شرکت طراحی سایت" است. برخی از جوایز خاص وجود دارد که به قدرتمندترین شرکت های طراحی سایت داده می شود. در برخی کشورها و شهرها یا ایالات به بهترین طراح های محلی جوایز ویژه داده می شود.

نوآوری

از آنجا که صنعت طراحی سایت، یک صنعت به روز است و مدام در حال تغییر است، حرفه ای ترین طراحان سایت، کسانی هستند که به طور مداوم سایت های مشتریان خود را با آخرین فناوری ها به روز رسانی کنند. حتی بهترین طرح ها در عرض چند سال قدیمی می شوند. برای مشتریان مدرنی که از آخرین تکنولوژی ها استفاده می کنند و می خواهند همیشه به روز باشند، بسیار مهم است که طراحان سایت ایده های خلاقانه ارائه دهند و نوآوری داشته باشند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند.

برخی از شرکت ها ممکن است که فکر کنند که فقط به روز رسانی عناصر بصری کافی است تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند. اما نوآوری واقعا به معنای پذیرش نوآوری در تمام قسمت های سایت است. به عنوان یک شرکت طراحی سایت خلاق، شما باید بتوانید نوآوری و خلاقیت در کار خود داشته باشید.

برای مثال، با توجه به افزایش رو به رشدی که در استفاده از تلفن های همراه در صنعت وب سایت داشته است، این موضوع بسیار مهم است که بتوان وب سایت های سازگار با همه نوع دستگاه های هوشمند طراحی کرد. این رویکرد با عنوان طراحی سایت ریسپانسیو، برای موفقیت در رتبه بندی موتورهای جستجو ضروری است.

اگر چه در هنگامی که یک استراتژی و یا روند جدید وارد بازار می شود سرانجام تمام شرکت ها و سازمان ها از آن پیروی می کنند، ولی کسانی موفق هستند که در خط مقدم و جلوتر از بقیه باشند. تعهد واقعی به مشتریان به این معناست که شما همیشه بخواهید آن ها بهترین باشند، حتی گاهی اوقات به آنها راه هایی برای تحقق این هدف ارائه دهید.

توسعه

برترین شرکت های طراحی سایت، باید طیف وسیعی از سوابق قبلی داشته باشند. برای صلاحیت داشتن عنوان " برترین شرکت طراحی سایت " باید نشان دهند که آنها رزومه کاری قوی و سوابق قوی دارند و در تمام زمینه ها و صنایع مختلف، کار کرده اند.

شرکت های طراحی سایت حرفه ای، می تواند سوابق کاری با ده ها نفر از صنایع مختلف کاری را نمایش دهند. آنها، می توانند تجربه کاربر و نتایج خود را با توجه به نیازهای هر کسب و کاری ، از ساخت و طراحی تا یکپارچه سازی و غیره متناسب سازند.

بیشتر مشتریان ترجیح می دهند با حرفه ای ترین شرکت طراحی سایت ، شروع به کار کنند. مشتریان می خواهند مطمئن شوند که بدون شک می توانید بهترین وب سایت ممکن را به آنها ارائه دهید.

خدمات وسیع ارائه شده

اینکه فقط تمرکز بر روی طراحی سایت باشد کافی نیست. به عنوان یکی از بهترین ها، یک شرکت خدمات وب سایت ، باید بتواند تمامی خدمات سایت را به بهترین نحو ارائه دهد.  بهترین شرکت های خدمات وب سایت؛ باید بتوانند طیف وسیعی از خدمات برای پاسخگویی به تمام نیاز مشتریان را ارائه دهند، از بازاریابی اینترنتی گرفته تا توسعه وب سایت.

برترین طراحان خدمات سایت باید بتوانند طیف گسترده ای از خدمات مانند طراحی سایت، خدمات سئو و بهینه سازی ، مدیریت ppc ، برنامه نویسی تعاملی و غیره را ارائه دهند.

رشد شرکت

مانند هر کسب و کار موفق دیگری، بهترین طراحان سایت در جهان باید به طور مداوم در حال رشد و افزایش درآمد خود باشند. هر دو این موارد نشان دهنده توسعه و رشد مداوم آن شرکت ها هستند و شاخص های خوبی هستند تا بتوان یک شرکت موفق را شناسایی کرد.

این به این معنا نیست که بزرگترین شرکت های ساخت سایت الزاما برترین شرکت ها هستند.

حرفه ای ترین طراحان سایت با رشد مداوم مشتریان، کارکنان، درآمد و سایر عناصر می تواند به وضوح از سایر رقبا متمایز شود.

نحوه انتخاب شرکت طراحی وب سایت

داشتن یک وب سایت عالی صرف نظر از کسب و کار شما بسیار مهم است. در واقع، امروزه حتی حرفه ای ها به یک وب سایت خوب برای ساختن برندهای شخصی خود نیاز دارند. و در بیشتر موارد، سازمان ها و متخصصان به دنبال بهترین شرکت طراحی وب هستند که بتواند به آنها کمک کند تا حضور آنلاین خود را تقویت کنند. مشکل اینجاست که همه شرکت هایی که خدمات طراحی وب ارائه می دهند یکسان نیستند. برای داشتن یک تجربه عالی از طراحی وب سایت خود از ابتدا تا انتها، مهم است که ویژگی های یک شرکت طراحی وب خوب را مشخص کنید. در این صورت، ممکن است سوالات زیادی در مورد نحوه انتخاب یک شرکت طراحی وب داشته باشید که نیازهای شما را درک کند و دقیقاً آنچه را که نیاز دارید ارائه دهد. اگر تجربه دست اولی در طراحی و توسعه وب دارید، می توانید ساخت سایت خود را با قالب هایی که می توانید در وب پیدا کنید شروع کنید. این قالب ها همراه با دفترچه های راهنمای کاربر هستند که دارای دستورالعمل های گام به گام برای ساخت وب سایت هستند. با این حال، همانطور که تجارت شما رشد می کند و گسترش می یابد، باید تغییراتی در وب سایت خود ایجاد کنید. اگر از یک الگو استفاده می کنید، در تلاش برای ایجاد تغییرات جدید با چالش هایی مواجه خواهید شد. فقط یک شرکت طراحی وب حرفه ای می تواند به شما کمک کند تا چرخ را بدون شکستن طراحی دوباره اختراع کنید. امروزه می توانید چندین شرکت طراحی وب را در اینترنت پیدا کنید.
اما چگونه یک شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم که نیازهای شما را برآورده کند؟
در این مقاله نکاتی را در مورد انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت برجسته خواهیم کرد. در مرحله اول، درک نیاز به یک وب سایت خوب بسیار مهم است. یک وب سایت حرفه ای با ایجاد انگیزه در مشتریان و پرورش رهبران به شکل گیری برند شما کمک می کند. این جنبه منجر به تبدیل، افزایش فروش می شود. یک تجربه کاربری عالی چیزی است که به کاربر انگیزه می دهد. بنابراین، طراحی وب سایت شما باید بتواند تجربه ای به یاد ماندنی را به بازدیدکنندگان ارائه دهد.

نکته های مهم برای انتخاب شرکت طراحی وب سایت

نیازهای سایت خود را شناسایی کنید

قبل از شروع بحث در مورد رنگ یا فونت مورد استفاده در وب سایت خود، باید نیازهای کسب و کار خود را شناسایی کنید. بر اساس نیاز خود، می توانید تصمیم بگیرید که چه نوع وب سایتی نیاز دارید. به عنوان مثال، اگر قصد فروش یک محصول را دارید، به یک سایت فروشگاهی (تجارت الکترونیک) نیاز دارید یا اگر به دنبال ساخت نمونه کارها هستید، به یک سایت شرکتی (نمونه کار) نیاز دارید. هنگام تصمیم گیری در مورد وب سایت خود، نیازهای خود را در نظر بگیرید و زیاد نگران آن نباشید چرا که یک شرکت طراحی وب سایت خوب میتواند با متخصصان خود شما را در میان گزینه های مختلف موجود راهنمایی کند و به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. 

نوع سایت خود را نسبت به کارتان بسنجید

شما تنها فردی هستید که از درون و بیرون کسب و کار خود را می شناسید. به عنوان متخصص در کاری که انجام می دهید، حداقل یک ایده مبهم از اینکه می خواهید ایده کسب و کار شما چگونه در وب سایت شما ارائه شود، خواهید داشت. شما باید با کسی کار کنید که شنونده خوبی باشد و فقط یک شنونده عالی می تواند شما و کسب و کار شما را بهتر درک کند و به مرور زمان به یک شریک عالی تبدیل شود. اگر شرکت طراحی وب شما ذهنی باز دارد و آماده است تا در هر مرحله از فرآیند به شما گوش دهد و با شما همکاری کند، شریک مناسبی را پیدا کرده اید. کسی را پیدا کنید که به ایده های شما گوش دهد و با بهبود و عملی کردن آنها، آنها را کامل کند. در حالی که شما فردی را پیدا کرده اید که به حرف شما گوش می دهد، بقیه اعضای تیم نیز باید مایل به ارائه ایده های خود باشند. دانش شما در مورد فناوری ها و مجموعه مهارت های مورد نیاز برای طراحی یک وب سایت محدودیتی دارد. شرکت طراحی وب سایت شما باید بتواند نظرات شما را به چالش بکشد و دیدگاهی خارج از مفهوم و استراتژی شما ارائه دهد. همانطور که قبلا گفتیم، شما به خوبی تجارت خود را می شناسید. اما وقتی نوبت به وب سایت شما می رسد، تنها یک متخصص می داند که چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد. طراحی وب سایت فقط به زیبایی، رنگ و فونت نیست بلکه شما به متخصصی نیاز دارید که بداند چگونه وب سایت های قابل تبدیل، واکنش گرا و بهینه شده برای موتورهای جستجو را طراحی کند و شما ممکن است از این جنبه ها آگاه نباشید، اما طراح شما باید بتواند هر جنبه ای را که وب سایت شما را متمایز می کند برجسته کند.

نمونه کارهای شرکت های طراحی سایت را بررسی کنید

طراحان وب حرفه ای کارهای قبلی خود را در وب سایت های خود لیست می کنند و شما میتوانید آثار آنها را مرور کنید تا ببینید آیا کار آنها انتظارات شما را برآورده می کند یا خیر. آیا آنچه را که در مجموعه آنها می بینید دوست دارید؟ بررسی کنید که آیا آنها از رویکردهای مشابه استفاده کرده اند یا روی پروژه های مشابه کار کرده اند. همچنین مراقب کسب و کارهایی که با آنها کار کرده اند باشید. آیا هیچ یک از آنها را می شناسید؟ کار بعدی که باید انجام دهید این است که از سایت های مشتریان آنها بازدید کنید و ببینید که آیا این تجربه را به عنوان یک کاربر دوست دارید یا خیر، هنگامی که از چندین سایت بازدید می کنید آن ها را مقایسه کنید اگر همه سایت ها یکسان به نظر برسند، بدون شک سایت شما یکسان خواهد بود و به دنبال مطالعات موردی باشید آن ها باید مشخصات مشکلات مشتریان و نحوه برخورد با آنها را فهرست کرده باشند. راه‌حل‌ها و خدماتی را که برای کمک به مشتریان خود ارائه کرده‌اند، جستجو کنید، تجزیه و تحلیل کنید که آیا راه حل های آنها فقط انتظارات مشتریان را برآورده کرده است یا ارزش افزوده ای به کسب و کار آن ها ارائه می دهد. آنها حقایق و ارقامی را درباره نحوه کمک به مشتریان خود در دستیابی به تبدیل بهتر، ترافیک، فروش، زمان بارگذاری سریع تر، تعامل و حفظ مشتری و غیره منتشر می کردند. 

قیمت مناسب

بسیاری از مردم بهترین سایت ها را برای پولی که میدهند می خواهند، جدا از بودجه خود، می خواهید تعرفه معمول طراحان وب در منطقه خود را با هم مقایسه کنید. سعی کنید با مقایسه شرکت های مختلف قیمت مناسب را مقایسه و تعیین کنید. همچنین، شما نمی خواهید فقط به سراغ ارزان ترین گزینه طراحی سایت بروید. به یاد داشته باشید که ارزان ترین گزینه ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. همیشه کیفیت کار آنها را نیز بررسی کنید. آخرین چیزی که می خواهید این است که وب سایت خود را توسط یک شرکت دیگر طراحی مجدد کنید زیرا از کار ساخته شده توسط اولین طراح وب راضی نیستید.

بودجه خود را بشناسید

قبل از اینکه با تیم طراحی وب انتخابی خود ملاقات کنید، باید بودجه خود را تعیین کنید. شما باید بدانید چه چیزی مقرون به صرفه است و چه چیزی نیست. ماهیت سفارشی طراحی وب، انتشار قیمت های خود را در سایت برای طراحان چالش برانگیز می کند. قبل از اینکه حرکتی انجام دهید، بر اساس نیازهای خود از تیم نقل قول دریافت کنید. اکثر طراحان آماده بحث در مورد گزینه‌هایی مانند کوچک کردن پروژه‌های شما هستند تا قیمت قابل‌ دستیابی را برای شما فراهم کنند.

آشنایی با Front-End و Back-End

برای هر وب سایتی مهم است که از نظر زیبایی شناختی و در عین حال کاربردی باشد. این تنها در صورتی امکان پذیر است که شرکت در هر دو جنبه front-end و back-end ساخت یک وب سایت دانش داشته باشد. ضروری است که این شرکت فقط طراحی وب جلویی را ارائه ندهد.

آشنایی با خدمات دیجیتال مارکتینگ

این ایده خوبی است که مشتریان به شرکت‌هایی جذب شوند که خدمات بازاریابی دیجیتالی غیر از طراحی وب را ارائه می‌دهند. دانستن کل طرح بازاریابی دیجیتال این امکان را برای شرکت فراهم می کند که وب سایتی داشته باشد که می تواند با شبکه جهانی وب امروزی سازگار باشد. به عنوان مثال، اگر یک شرکت یک یا دو چیز در مورد SEO می داند، انتظار داشته باشید که طراحی وب سایت شما فضای کافی برای محتوا داشته باشد. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که داشتن وب سایت خود کافی نیست. به احتمال زیاد، شما همچنان به کمک سایر کارشناسان بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به مخاطبان خود و تعامل مداوم با آنها نیاز خواهید داشت. خدمات آنها می تواند مکمل وب سایت شما باشد.

طراحی وب سایت واکنش گرا

امروزه طراحی وب ریسپانسیو برای یک وب سایت ضروری شده است. گوگل مدام به افراد یادآوری می‌کند که وب‌ سایت‌های خود را ریسپانسیو کنند تا ترافیک خود را از دست ندهند. شما باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با همه دستگاه ها و مرورگرها سازگار است. اگر شرکت شراحی وب سایت شما مدام درخواست می کند که یک وب سایت تلفن همراه جداگانه را انتخاب کنید، باید آن را ترک کنید و به دنبال شرکت طراحی وب دیگری باشید که در طراحی وب واکنش گرا به خوبی مهارت داشته باشد.

سیستم مدیریت محتوا

در مورد سیستم های مدیریت محتوا (CMS) با شرکت طراحی وب خود بحث کنید و نظرات آنها را در مورد این موضوع بسنجید و اگر آنها استفاده از CMS را تشویق نمی کنند، به دنبال کسی باشید که این کار را می کند. یک وب سایت به یک CMS نیاز دارد، زیرا اگر وب سایت شما CMS نداشته باشد، در بازار با ضرر قابل توجهی مواجه خواهد شد. اکثر طراحان وب با تجربه در سیستم های مدیریت محتوا مانند دروپال، مجنتو، وردپرس و جوملا متخصص هستند.

در دسترس بودن پشتیبانی

به خاطر داشته باشید که هنگام استفاده از وب سایت ممکن است مشکلاتی در طول مسیر ظاهر شوند. بهترین افرادی که در صورت نیاز به رفع مشکل می توان با آن ها تماس گرفت، کسانی هستند که در پروژه مشارکت داشتند. اگر وب سایت دارید و به کمک نیاز دارید، ضروری است که یک شرکت کارکنان یا بسته های لازم را برای نگهداری وب سایت شما داشته باشد. همچنین می‌خواهید با شرکت‌هایی کار کنید که در هر زمان می‌توانید در صورت داشتن نگرانی در مورد کار آنها، به آنها دسترسی داشته باشید. آخرین چیزی که می خواهید این است که با افرادی کار کنید که به رضایت مشتری اهمیتی نمی دهند. اکنون، آنها مجبور نیستند هر بار در دسترس باشند. ارتباطات ایمیل از قبل می تواند کار را انجام دهد. با این حال، برخی از شرکت های بزرگ طراحی وب وجود دارند که پشتیبانی چت را ارائه می دهند.

به تجربه شرکت های طراحی سایت نگاه کنید

به چه نوع صنایعی خدمت کرده اند؟ شرکت های طراحی وب بسیاری وجود دارند که در صنایع خاصی تخصص دارند. آن ها از انجام پروژه های مرتبط با سایر صنایع خودداری می کنند و برخی ممکن است دوست داشته باشند آن را امتحان کنند اما تجربه صفر دارند. شما باید با یک شرکت طراحی وب کار کنید که به چندین صنعت خدمات داده است. چنین شرکت هایی با مخاطبان گسترده تر و صنایع متعدد آشنا هستند. آنها می توانند یک وب سایت منحصر به فرد و قانع کننده بسازند که دسترسی شما را افزایش می دهد. بسته به ماهیت کسب و کار شما چه یک کسب و کار کوچک محلی باشد یا یک برند ملی و یا جهانی باشد. شرکت طراحی وب سایت شما باید بتواند بفهمد که چه استراتژی هایی برای هر کدام کار می کند کسی که تجربه کار بر روی برندهای محلی را داشته باشد، می تواند وب سایتی طراحی کند که فقط مخاطبان محلی را هدف قرار دهد. اگر قصد دارید کسب و کار خود را در آینده گسترش دهید، به فردی نیاز دارید که در ایجاد پایه ای برای سطح بعدی تجربه داشته باشد. وقتی نوبت به سطح ملی یا جهانی می رسد، طراح باید در مورد استراتژی ها و روندهایی که بیداد می کنند بیشتر بداند. طراح وب شما باید بتواند بزرگ و کوچک فکر کند و بتواند این ایده ها را برای کمک به رشد کسب و کار شما فراتر از مرزها جمع کند.

به دنبال یک رویکرد متعادل باشید

وب سایت شما باید منعکس کننده آخرین تکنولوژی و روند طراحی باشد. شما یک وب سایت که به نظر 10 سال قدمت دارد نمی خواهید. مشتریان شما به دنبال طراحی وب سایتی جدید، منحصر به فرد و به روز هستند. یک شرکت طراحی درجه یک از هر چیزی که مورد توجه کاربران شما باشد استفاده خواهد کرد. طراح شما باید با طرح‌های واکنش ‌گرا، صفحات بهینه‌ سازی شده برای موبایل، طراحی‌ های سئو پسند، پیمایش اختلاف منظر و دیگر سبک‌ ها و عناصر آشنا باشد. آن ها باید بتوانند مرزی بین روندهای مدرن و تکنیک های آزمایش شده و اثبات شده ترسیم کنند و مهمتر از همه، شما نیاز به یک طراحی وب سایت متمرکز بر تبدیل دارید.
تأیید کنید که آیا آنها دائماً در حال بهبود هستند یا خیر؟
یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای بیشتر از طراحی وب سایت انجام می دهد. هنگامی که وب سایت راه اندازی می شود، آن ها را ترک نمی کنند زیرا این زمانی است که همه چیز شروع می شود. شرکت‌های متخصص طراحی وب، اهدافی را تعیین می‌کنند، پیشرفت را اندازه‌ گیری می‌کنند و به طور مداوم بر روی بهبود استراتژی‌های خود کار می‌کنند. اگر طراح وب شما پیشرفت را اندازه گیری کند و اهداف مشخصی داشته باشد، به خوبی می داند که چه کاری انجام می دهد. آنها به شما در دستیابی به این اهداف کمک می کنند تا به شهرت شما کمک کنند و آگاهی از برند را افزایش دهند.

جوایز شرکت های طراحی سایت را بررسی کنید

آیا این شرکت برنده جوایز طراحی شده است؟ جوایز می توانند راه خوبی برای تعیین کیفیت کاری باشند که می توانند به مشتریان خود ارائه دهند. معمولا جوایزی به شرکت هایی تعلق می گیرد که نوآوری و خلاقیت را به نمایش بگذارند. برای کسی که به دنبال طراحی وب به خصوص طراحی های پیچیده است، شما چیزی کمتر از یک گروه طراح وب نمی خواهید. همچنین، شما می خواهید نگاه دقیق تری به بررسی های آن ها بیندازید. سایر مشتریان در مورد شرکت چه می گویند؟ آیا شرکت طراحی وب حتی پس از اتمام پروژه پشتیبانی فوق العاده ای ارائه کرد؟ آیا شرکت مهلت تعیین شده توسط مشتری را رعایت کرده است؟ اینها برخی از سوالاتی است که مشتریان قبلی آن ها می توانند به آنها پاسخ دهند. یک شرکت طراحی وب سایت، متخصص در کاری که انجام می دهد برتری خواهد داشت. این شرکت جوایزی را برای برتری خود دریافت کرده است. جوایزی را که برنده شده است بررسی کنید. برخی از جوایز برتر وب عبارتند از:

1. جوایز وببی

2. جوایز رسانه های تعاملی

3. جوایز تعاملی Horizon

وقتی شروع به جستجو برای یک شرکت طراحی وب می کنید، متوجه خواهید شد که یافتن شرکت مناسب چقدر چالش برانگیز است. می توانید با پرسیدن از افرادی که می شناسید شروع کنید. می توانید با سایر مشاغلی که با شرکت های طراحی وب کار کرده اند تماس بگیرید و تجربیات آنها را درک کنید، به دنبال نظرات باشید. اگر احساس می ‌کنید کسی انتظارات مورد نظر شما را برآورده می‌کند، یک جلسه را برنامه‌ ریزی کنید یا درخواست پاسخگویی کنید. در مورد نیازهای خود بحث کنید و ببینید چگونه با آن ها برخورد می کنند و هنگام بحث در مورد نیازهای خود، چک لیست فوق را در نظر داشته باشید.

انتخاب قویترین شرکت طراحی وب با ارزیابی ویژگی های طراحی

اطلاعات زیر ممکن است به شما کمک کند تا بتوانید راحت تر شرکت حرفه ای در زمینه طراحی سایت را پیدا کنید. شما ابتدا می توانید کار آن شرکت را ارزیابی کنید و سپس تصمیم بگیرید. در زیر برخی از ویژگی ها که می توانید با آن ارزیابی  کنید را ذکر کرده ایم.

سرعت

سرعت اولین چیزی است که بر روی مرورگر وب سایت شما تاثیر می گذارد. همه ما این جمله را شنیده ایم که "اولین تصور آخرین تصور است." اگر برای بارگزاری وب سایت زمان زیادی صرف شود ممکن است تصور منفی در ذهن کاربر ایجاد شود. بسیاری از بازدیدکنندگان ممکن است به اندازه کافی صبور نباشند و وب سایت شما را ترک کنند. مهم نیست که طراحی سایت شما چقدر زیبا باشد . چه ناوبری، چه نوار منو و چه ویژگی های شگفت انگیزی دارد، همین که سرعت سایت پایین باشد ، تمام این ویژگی ها زیبایی خود را از دست داده و سایت با شکست مواجه می شود.

ناوبری

اگر در یک کشتی نقشه مبهم باشد، ملوان هیچ گاه به مقصد خود نمی رسد.  همین امر برای یک بازدیدکننده سایت شما نیز وجود دارد. هر بازدیدکننده ای که به وب سایت شما می آید هدفی دارد. یک طراح باهوش باید بتواند این اهداف را پیش بینی کند و بر اساس آن ناوبری را ایجاد کند. لینک های ضروری را به راحتی که در دسترس باشد ارائه دهید تا مشتریان بتوانند به راحتی به مکانی که می خواهند بروند. استفاده از ناوبری و دکمه های آسان باید تمرکز اصلی یک طراح وب سایت باشد.

متن و پس زمینه

 فونت ها و اندازه فونت ها باید به راحتی قابل خواندن باشد. نباید خیلی بزرگ یا کوچک باشد. رنگ فونت ها می تواند بسته به طراحی رابط کاربر متفاوت باشد. اما مهم است که رنگ فونت در پس زمینه کاملا مشخص باشد.

محتوا و سئو

یک وب سایت باید محتوای فوق العاده داشته باشد. مردم در وب سایت ها سرگردان به دنبال یافتن اطلاعات مفید هستند. بنابراین اطلاعات آنها باید هدف باشد. مطالب پر از کلمات کلیدی، یک راه عالی برای رتبه بندی است. محتوایی که حاوی کلمات کلیدی مرتبط با هم باشند می تواند وب سایت خوبی برای سئو باشد.

طراحی سایت متقاعد کننده

هر وب سایتی چیزی برای ارائه دادن دارد. وب سایت های حرفه ای توانایی نمایش دادن پیشنهادات و افزایش نرخ تبدیلات را دارد. در وب سایت هایی که فروش آنلاین دارند این موضوع ضروری است. تبدیل یک بازدیدکننده به مشتری، باید الویت اصلی وب سایت هایی که فروش آنلاین دارند باشد. یک طراح وب حرفه ای ، باید اطمینان حاصل کند که این تبدیلات رخ می دهد. برای اطمینان از فروش و سود آوری، می توان چندین لایه از تبدیلات را ایجاد کرد.  هدف یک صفحه وب حرفه ای باید رسیدن به این تبدیلات باشد. از این جهت هدف نهایی هر سازمان رسیدن به نرخ تبدیل مشتری است.

همکاری با شرکت طراحی سایت

همکاری با یک شرکت خدمات وب برای ساخت وب سایت برای کسب و کارهای محلی مانند همکاری با یک شرکت آژانس بازاریابی ضروری است. وب سایت کسب و کار کوچک شما، سزاوار بهترین ها است. زیرا آن نشان دهنده نام تجاری کسب و کار شما است.

بهترین شرکت طراحی سایت را برای ساخت وب سایت کسب و کار محلی خود پیدا کنید

وقتی کسب و کارها به دنبال، همکاری با یک آژانس تبلیغاتی هستند، با آژانس های تبلیغاتی تماس می گیرند. در مقابل، هنگامی که آنها به دنبال ساخت و بازسازی سایت خود هستند، اغلب با دوستان و آشنایان تماس می گیرند. حتما برای ساخت حرفه ای سایت با حرفه ای ترین شرکت طراحی سایت تماس حاصل فرمائید. طراحی سایت دارکوب به عنوان یکی از حرفه ای ترین و با سابقه ترین شرکت های طراحی سایت در تهران آماده همکاری با پروژه های وب سایت شما است. در زیر نحوه انجام شروع فرآیند را شرح می دهیم:

  • جستجو آنلاین طراحان در شهر خودتان: سعی کنید به صورت آنلاین جستجو کنید. به این صورت متوجه خواهید شد شرکتی که می خواهید با او جهت طراحی سایت همکاری کنید، خودش در نتایج جستجو در چه رتبه ای قرار دارد. اگر او در نتایج جستجو رتبه خوبی نداشت، پس احتمالا در بهینه سازی وب سایت شما نیز ناموفق خواهد بود.

در مقابل با شرکت هایی که در نتایج گوگل رتبه بالاتری دارند، تماس بگیرید. حتی اگر پروژه هایی که انجام دادند کوچکتر از شرکت هایی دیگر، و یا شرکت هایی که در نتایج جستجو ظاهر نمی شوند، باشد.

  • وب سایت های آن شرکت را بازدید کنید: زمانی که شرکتی را جهت همکاری با او، برای ساخت وب سایتتان انتخاب کردید، به وب سایت مشتریان پیشین او رفته و وب سایت آنها را چک کنید. آیا سرعت بارگزاری آنها بالاست، آیا جذاب طراحی شده اند، آیا ناوبری آسان دارد و قابلیت خلق احساس در مشتری را دارد؟ اینها ویژگی هایی هستند که شما در وب سایت خود می خواهید، شرکت طراحی سایت که انتخاب می کنید باید این توانایی را داشته باشد که تمام این ها را به خوبی انجام دهد.
  • چندیدن سایت تولید شده توسط آن شرکت را مرور کنید: یک شرکت خوب در طراحی سایت، شرکتی است که بتواند مجموعه ای از نمونه کارهای باکیفیت را ارائه دهد. بنابراین به یک نمونه بسنده نکنید و سعی کنید نمونه کارهای زیادی از او مشاهده کنید. بر روی آنها کلیک کنید و به دنبال کیفیت مناسب و طیف وسیعی از نمونه کارها باشید.

نکته: همچنین نگاه کنید و ببینید که اغلب مشتریان آنها چه نوع کسب و کارهایی هستند.  اگر مشتریان آنها هم صنف با شما باشند، احتمالا نه تنها از تخصص فنی در زمینه کسب و کار شما برخوردار هستند بلکه به خوبی می دانند که برای کسب و کاری مانند شما چگونه سایت را طراحی کنند که با مشتری تعامل بیشتری داشته باشد.  تمام این عوامل برای موفقیت وب سایت در نتیجه کسب و کار شما اهمیت دارد.

تمرکز بر طراحی سایت نیاز کسب و کار محلی شماست

قبل از تماس با شرکت های برتر طراحی سایت در شهر خود، ابتدا اطمینان حاصل کنید که به دنبال چه هستید.

  • چه نوع سایتی می خواهید بسازید: آیا می خواهید یک سایت خبری داشته باشید و یا می خواهید یک سایت بسازید که درآن اطلاعاتی در زمینه کسب و کار خود ارائه دهید یا می خواهید یک سایت فروشگاهی برای فروش آنلاین محصولات خود داشته باشید؟

فکر می کنید سایت شما شامل چه تعداد صفحه خواهد بود؟ ربات های موتورهای جستجو، سایت هایی که کوچک باشند را نمی خزند. به همین دلیل بهتر است برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود سایت های حرفه ای طراحی کنید.

چند ویژگی طراح حرفه ای سایت

بسیاری از مشتریان به ما می گویند که در گذشته با طراحانی کار کرده اند که از آنها راضی نیستند.  در اینجا چند ویژگی از شرکت های حرفه ای خدمات وب سایت گفته شده است.

برای خودش طراحی نمی کند

شرکت های حرفه ای و متعهد خدمات وب سایت، طراحی را برای کاربر انجام می دهد نه برای رفع تکلیف خودش. یک طراح خوب، مصاحبه ای را با گروه هدف ، اشخاص و کاربران انجام می دهد و راه حل ها را در کنار هم  می گذارد و بهترین راه حل برای طراحی را انتخاب می کند.

طراحی حرفه ای بهتراز زیبایی شناسی است

طراحان حرفه  ای می دانند چگونه محصولات زیبا و جذاب ایجاد کنند. با این حال ، ایجاد محصولاتی که عملکرد حرفه ای داشته باشند مهمتر از خلق زیبایی است. عملکرد واقعی محصول است که در دست کاربران است.

ایجاد مجموعه ای از طرح ها

بهترین شرکت های خدمات سایت این را به خوبی می دانند که مرحله اول فرآیند طراحی، معرفی راه حل برای مشکلات است. برای انجام این کار، او باید تعداد زیادی از ایده های متفاوت را طراحی کنید. بسیاری از طراحان هنوز هم برای طراحی از کاغذ و مداد استفاده می کنند. آنها تمایل دارند ایده های اساسی را به دیگران توضیح دهند.

دانستن مزایا و معایب هر راه حل

یک شرکت متعهد طراحی سایت نمی خواهد که هر چیزی را بر شما تحمیل کند.  یک طراح خوب تعدادی از پیشنهادات مثبت و منفی را در نظر می گیرد و جوانب مثبت و منفی هر کدام را می گوید. هیچ گاه یک راه حل کامل بدون ایراد وجود ندارد. فرآیند طراحی شامل یافتن بهترین راه حل است.

با همه ارتباط برقرار کنید

طراحی به همه چیز ارتباط دارد. بنابراین یک طراح حرفه ای ، با افراد مختلف مانند مدیران، کاربران نهایی، توسعه دهندگان نیز در تماس است. او هوشمندانه می تواند تمام بازخورد های مختلف را در مورد محصول خود با هم ادغام کند. او دقیقا می داند که چه ایده هایی برای پذیرش و یا عدم پذیرش دارد.

طراحان حرفه ای به طور مداوم یاد میگیرند و توسعه می دهند

این درست است که برای هر شغلی، طراحی سایت، از قوانین مستثنی نیست. برترین خدمات طراحی وب کسانی هستند که دائما اطلاعات خود را به روز می کنند و خود را توسعه می دهند. آنها مایل هستند که رشد کنند و مهارت های جدید را امتحان کنند. شرکت طراحی سایت دارکوب به عنوان یکی از حرفه ای ترین و با سابقه ترین شرکت های طراحی سایت در تهران، آمادگی همکاری برای هر نوع پروژه وب سایت را دارد. می توانید برای مشاوره در زمینه طراحی وب سایت با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمائید.

نتیجه

داشتن یک طراحی وب خوب معمولا اولین قدم برای ایجاد یک حضور آنلاین قوی است گاهی اوقات، نیاز به متخصصان در این زمینه دارد تا نیازهای شما را برآورده کند و پیدا کردن یک شرکت طراحی وب خوب با توجه به تعداد شرکت‌های موجود می‌تواند مشکل باشد. اما با جستجوی این ویژگی‌ها، پیدا کردن یک شرکت خوب ممکن می‌شود که بتوانید آن را پیدا کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز