طراحی وب سایت سرگرمی (entertainnment site design)

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

طراحی سایت سرگرمی (entertainnment site design) ،  با ایجاد مفهوم و شخصیت های متحرک و به یاد ماندنی و تجربه بازی های به یادمانی ، سایتی جذاب خلق می کند. طراحی سایت سرگرمی سه نوع  است:

  • تصور کلی بر مهارت ها و توانایی های خلاقانه مورد نیاز طراحان برای طراحی سایت تفریحی.
  • انیمیشن سازی که دانش آموزان را در رشته های انیمیشن ، داستان ها ، مدل سازی، هنر و نورپردازی برای انیمیشن های 3d  و  2d توسعه می دهند.
  • طراحی بازی که دانش آموزان را برای ایجاد و انتقال مفاهیم بازی از طریق، نمونه سازی و تولید برای سیستم عامل های مختلف آماده می کنند.

تیم تخصصی ما برای طراحی وب سایت سرگرمی (تفریحی)، وب سایت های قدرتمند و حرفه ای ایجاد کرده است.

خدمات

به علاوه، طراحی وب سایت به صورت بازی و تفریحی به شما اجازه میدهد تا کسب و کار خود را ترویج دهید. ما ترکیب موثری از تاکتیک های بازاریابی برای شرکت های سرگرمی مانند طراحی لوگو، رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا، سخنرانی ها، طراحی بروشور و غیره ایجاد می کنیم.

طراحی وب سایت سرگرمی

کل فرآیند طراحی وب سایت تفریحی می تواند شامل موارد زیر باشد:

تولید محتوا، سئو بر روی صفحه، مدیریت پروژه، توسعه و طراحی برای اطمینان از اینکه وب سایت جدید شما، از زیبایی برخوردار است و همسو با اهداف بازاریابی شماست.

پروژه های طراحی سایت شامل، صفحه جستجو، وبلاگ کاملا کاربردی، جستجو کلمات کلیدی است که منحصر به صفحات محتوا، ادغام رسانه های اجتماعی، کلیپ های ویدئویی، جریان رسانه ها و فرم های تحقیق است.

خصوصیات پروژه های طراحی سایت تفریحی

به عنوان یک طراح وب سایت بازی شما باید بتوانید سایتی طراحی کنید که بتواند حقایق و تجربیاتی را در ذهن مشتری ایجاد کند که بتواند ذهن را تحریک به خیال پردازی کند. شما این کار را با ترکیب هنر و تکنولوژی برای ایجاد رویدادها، نمایش زنده، نمایشگاه ها، موزه، رستوران ها و پارک ها، برنامه های تلویزیون و رادیو و ،فیلم ها و غیره ، انجام دهید.

بهترین وب سایت های تفریحی

هر ساله، انجمن بازاریابان اینترنتی، به عنوان رقابت های سالانه بخشی را با عنوان بهترین وب سایت های سرگرمی در نظر می گیرد.  از سال 1997 ، WebAwards  به عنوان برترین سایت سرگرمی در جهان معرفی شد.

مهندسی سرگرمی (Entertainment Engineering)

چه کسی بازی کردن را دوست ندارد؟ از همان زمان که ما بچه بودیم دوست داشتیم که این کار را انجام دهیم و مطمئنا همه ما علاقه به بازی کردن را تا آخر عمر در وجود خود خواهیم داشت، اگر چه سطح آن نسبت به سن ما متفاوت خواهد بود.

دوره های مهندسی و طراحی وب سایت های تفریحی، مطالب سرگرم کننده را با نوع خاصی از دانش و تخصص که شما به دنبال آن هستید برای ارائه جهانی فانتزی و سرگرم کننده ارائه می دهد.

سایت های سرگرمی و بازی و تفریحی امروزه بیشترین مخاطبان را در سراسر جهان دارند. این وب سایت ها با ارائه سایت های بازی، سرگرمی ، عمومی، آموزشی و غیره پر کننده اوقات فراغت کاربران است. از جمله وب سایت های بازی ، وب سایت های دانلود بازی، دانلود فیلم، دانلود موسیقی، دانلود نرم افزار و غیره است.  امکاناتی که در سایت های سرگرمی ، مشاهده می شود ، شامل:

  • انجمن های گفتگو
  • گالری تصاویر
  • چت روم ها
  • گالری تصاویر

این سایت ها برای موفقیت نیاز به تولید محتوا تفریحی، همه روزه دارند، تولید محتوا آن به صورت ، فیلم ، عکس، جک، بازی ها ، فلش و غیره هستند.

امروزه با توجه به روند رو به رشد رسانه های اجتماعی، تبلیغات سایت های بازی در رسانه های اجتماعی بسیار فراگیر شده اند.

سایت های بازی (Game sites) به چند دسته تقسیم می شوند؟

سایت های بازی و تفریحی به دو دسته کلی تقسیم می شوند. یک دسته سایت های مختص بازی های آنلاین و دسته دوم مربوط به مطالب سرگرم کننده است.

مهندسی سرگرمی و بازی و طراحی چیست؟

این یک مفهوم است که  عمیقا در رشته های مختلف علمی جاسازی شده است.  مهندسی ، خالق اصول علمی و ریاضی برای طرحی، ساخت و کنترل سازه ها، ماشین آلات، فرآیند ها و سیستم ها است.

مهندسی سرگرمی یک رشته مهندسی است که بسیار فنی است.

مهندسان سرگرمی چه کارهایی انجام می دهند؟

مهندسان سرگرمی، سیستم های مکانیکی و ساختاری را برای نمایشگاه های سرگرمی، تئاتر و پارک ها و انواع نمایش ها ایجاد می کنند.

بزرگترین سایت های بازی و سایت های تفریحی

اینترنت بزرگترین رسانه برای سرگرمی، تفریح و بازی های آنلاین است. تمام انواع موسیقی، فیلم ها ، تئاتر ها، کمدین ها، هنرمندان در وب سایت ها هستند.  اگر شما هم در صنعت سرگرمی فعالیت دارد بدیهی است که با حضور آنلاین قوی و وب سایت عالی، می توانید خیلی بیشتر در این صنعت بدرخشید. برای اینکه بخواهید بازدیدکنندگان شما آثار آنلاین شما را در رایانه شخصی خودشان ببینند، می توانید یک وب سایت داشته باشید.

محتوا و سبک ها و قالب های سایت های تفریحی، با توجه به مخاطبان آن متفاوت است. اما هدف آن به طور کل یکسان است. وب سایت های جذاب و دل فریب با به روز رسانی های مداوم می تواند تجربه کاربر پسند و خوبی را برای کاربران ایجاد کند.

اگر شما هم در صنعت سرگرمی و بازی فعالیت دارید می توانید یک وب سایت عالی داشته باشید، تا بتوانید هنرهای خود را در آن به نمایش بگذارید.

بهترین وب سایت های تفریحی  و وب سایت های بازی معمولا دارای ویژگی های زیر هستند:

  • طراحی
  • راحتی در استفاده
  • تعامل
  • کپی رایتینک
  • نوآوری
  • محتوا
  • تکنولوژی

سایت های تفریحی و سرگرمی چگونه باعث درآمدزایی می شود؟

به دلیل اینکه سایت های تفریحی و سرگرمی بسیار محبوب می باشد، آمار بازدید و تعداد مخاطبان آنها بالاست. بنابراین ، با تبلیغات در این صفحات می توان به درآمد خوبی رسید.  بنابراین هر چقدر آمار مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت بالاتر باشد کسب درآمد در آن بهتر خواهد بود. حال برای جذب مخاطبان بیشتر باید چه کار کنیم؟

برای جذب مخاطبان بیشتر باید چند نکته را در نظر بگیریم. اول اینکه سئو سایت باید بالا باشد. هر چه سئو سایت بالاتر باشد یعنی در موتورهای جستجو دارای رتبه بندی بالاتری باشد، مخاطبان بیشتری جذب خواهد کرد. محتوای سایت باید جذاب و کاربر پسند باشد. نکته دیگر اینکه سرعت بارگزاری سایت باید بالا باشد. هنگامی که کاربران وارد یک سایت می شوند دوست دارند که با سرعت بالای سایت مواجه شوند تا تجربه مفیدی از ورود به آن سایت داشته باشند. هرچه سرعت سایت کمتر باشد، مخاطبان بیشتری سایت راترک خواهند کرد. اگر سرعت بارگزاری سایت بیشتر از 3 ثانیه باشد در حدود 40 درصد مخاطبان سایت را ترک خواهند کرد.

طراحی سایت برای بازی های آنلاین

امروزه اینترنت در تمام زندگی مردم نفوذ کرده است. استفاده از اینترنت به حدی در تمام زندگی مردم نفوذ کرده است که حتی گاهی خیلی افراد برای اوقات فراغت و بیکاری وارد اینترنت می شوند. کسانی که به بازی های آنلاین و تفریحات علاقه دارند می توانند از این طریق کسب درآمد کنند. در حال حاضر این گونه سایت ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

با ایجاد یک سایت تفریحی و بازی جذاب، می توانید طرفداران بسیاری پیدا کنید. هر چقدر طراحی و گرافیک سایت جذاب تر باشد می تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند.

در طراحی سایت های تفریحی و بازی های آنلاین می توان با استفاده از ویدئو و عکس های جذاب ، استفاده از جک و لطیفه و تولید محتوای جذاب نظر کاربران را جلب کرد و باعث شد که آنها ساعت ها بر روی سایت شما بمانند. این کار بر روی رتبه بندی سایتتان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

بازی های آنلاین

اگر 10 سال پیش، بازی های مدرن و بازی های ویدئویی را با هم مقایسه می کردید بین آنها تفاوت های چشمگیری بود.  هر ساله صنعت بازی های آنلاین در حال پیشرفت است و روز به روز ارتقاء پیدا می کند. همیشه طراحان سعی می کنند یک تجربه کاربری عالی و کاربرپسند را برای کاربران خلق کنند تا کاربران بیشترین رضایت  را از آن سایت داشته باشند. قهرمانان و منظره های بازی ها روز به روز واقعی تر می شوند. همچنین، وب سایت های بازی ، هر روز ارتقاء پیدا می کنند.  در زیر چند نمونه از وب سایت های بازی های آنلاین را معرفی می کنیم.

انواع وب سایت های بازی آنلاین

انواع زیادی از مدل های بازی های آنلاین وجود دارد. همچنین مقدار زیادی  از بازی های ویدئویی وجود دارد. تقریبا هر نوع بازی ویدوئویی وب سایت مخصوص به خود را دارد. ولی به طور کلی سه دسته کلی هستند که در زیر آنها را مشخص کرده ایم.

سایت های بازی های مستقل

بسیاری از بازی های ویدئویی، وب سایت های مخصوص خود را دارند که در واقع نقش های مختلفی را بازی می کنند. برخی از آنها می توانند درست قبل از انجام یک بازی ویدئویی ، تبلیغات را بسازند. گاهی اوقات وب سایت های بازی نه تنها به عنوان یک ذخیره سازی محتوا، بلکه به عنوان یک پلتفرم نیز کار می کنند. آنها می توانند همچنین به عنوان پلتفرم تجارت الکترونیک برای فروش کالا نیز باشند. تمام این جنبه ها به میزان محبوبیت آن بازی و میزان مخاطبان آنها بستگی دارد.

طراحی سایت بازی (game website design)

طراحی سایت بازی، هنر استفاده از طراحی برای ایجاد یک وب سایت بازی،  به منظور سرگرمی و یا اهداف آموزشی ، ورزشی و یا تجربی است. عناصر و اصول طراحی بازی، برای تعاملات دیگر به ویژه مجلات نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی وب سایت بازی، اهداف، قواعد و چالش هایی را برای یک بازی بر روی صفحه ،بازی کارت و یا تاس بازی؛ بازی های کازینو، بازی ورزشی، بازی های ویدئویی و یا بازی های جنگی ایجاد می کند.  که باعث تعاملات مطلوب بین شرکت کنندگان و تماشاچیان ایجاد می کند.

از نظر علمی ، طراحی بازی بخشی از مطالعات بازی است. در حالی که نظریه بازی ها ، استراتژی بازی را مورد بررسی قرار می دهد.  بازی ها از لحاظ تاریخی ، الهام بخش پژوهش ها در زمینه ، هوش مصنوعی، آمار و احتمال، اقتصاد و نظریه ها است.

عناصر طراحی سایت بازی

یک بازی چیست؟ نظریه های زیادی در این مورد وجود دارد، در حالی که اکثر طراحان  در مورد جنبه های مختلف با یکدیگر ، هم نظر هستند، هیچ گاه یک پاسخ جامع وجود ندارد.

درحالی که بازی های مانند شطرنج از سال ها پیش بوده است، تنها در چند دهه گذشته، مردم شروع به طراحی های بسیار متنوع تر و جدی تر بازی کرده اند. با افزایش محبوبیت بازی های رایانه ای ، مردم امروزه از بازی های آنلاین توقع بیشتری دارند. به این معنا که بازی هایی که در 100 سال پیش مردم را راضی می کرد امروزه مردم را راضی نمی کند و با استاندارد های امروز مطابقت ندارد.

ویژگی های  رسانه های برتر اجتماعی که سایت بازی شما باید داشته باشد

 فیس بوک و توئیتر دو رسانه اجتماعی برتر هستند که میلیون ها کاربر دارد. مسلما بازی های این رسانه های اجتماعی بسیار پر طرفدار است و هر روز در حال رشد است.  فیس بوک با بیش از 750 میلیون کاربر آنلاین بزرگترین شبکه اجتماعی است و توئیتر با 100 میلیون کاربر آنلاین دومین رسانه اجتماعی بزرگ است . Candy Crush بهترین مثال است  که در حدود 100 میلیون کاربر آنلاین روزانه ، هنوز هم در حال رشد است.

 چگونگی ساخت وب سایت بازی

آیا شما به بازی های آنلاین علاقه دارید؟  سایت های بازی تقریبا شبیه به هم هستند. فقط محتوا است که متفاوت است. در زیر مراحل انجام وب سایت های بازی گفته شده است.

1.   برنامه ریزی برای سایت

ذهن خود را متمرکز کنید. زمانی که می خواهید یک سایت بازی  را استارت بزنید تمرکز خود را بر آن معطوف کنید. انواع مختلفی از وب سایت های بازی وجود دارد. تمرکزبر روی آن چه می خواهید انجام دهید، قبل از شروع به طراحی بسیار مهم است.

اخبار- آخرین و به روز طرین اخبار را بر روی وب سایت خود قرار دهید. این کار باعث جذب ترافیک عالی می شود ولی باید در انتخاب اخبار دقت کنید.

خلاصه- یکی دیگر از مهمترین منبع های ترافیک و یکی از محبوب ترین آنها نوشتن فرم های مرتبط با بازی است. یعنی بتوانید خلاصه  ای از مطالب بازی را بنویسید.

انجمن – ایجاد سایت های انجمن راهی عالی برای ورود به دنیای بازی است.

فن سایت ها – یک فن سایت یک سایت مشابه است . با ایجاد یک فن سایت می توانید به یک بازی رای دهید.

ویکی-  ساخت یک ویکی در مورد بازی مورد علاقه می تواند، به ایجاد یک انجمن بزرگتر منجر شود.

وبلاگ-  قالب وبلاگ اجازه می دهد تا شما به راحتی بتوانید ، پست های خود را ارسال کنید. یک وبلاگ راهی عالی برای نوشتن مهارت ها است.

چه چیزی شما را از هزاران سایت دیگر متمایز می کند؟

خلق برخی از طرح های خشن و منحصر به فرد

 قبل از شروه به ساخت وب سایت، شروع به ساختن طرح و سبک اولیه کنید. ایجاد این قبیل طرح ها می تواند از طراحی بر روی  کاغذ تا طراحی بر روی فتوشاپ باشد.یک فلوچارت ایجاد کنید و بر روی آن چگونگی ناوبری سایت اصلی را نشان دهید.

شروع به نوشتن کد های html  کنید

حتی اگر قصد این را نداشته باشید که خودتان ، وب سایت خودتان را بسازید ، هنوز هم به برخی از کد های html  نیازی دارید تا بتوانید محتوای خود را به روز کنید. شما می توانید با کمی تمرین اصول اولیه آن را یاد بگیرید.

2.   ساخت سایت

در این مرحله شروع به طراحی وب سایت می کنید. شما می توانید خودتان وب سایتتان را بسازید و یا ساخت آن را به یک شرکت طراحی وب بسپارید. یا انواع  مختلفی از وب سایت ساز ها وجود دارد شما می توانید کد های آن را جایگزاری کنید و خودتان با استفاده از وب سایت ساز ها ، ساخت وب سایت خود را آغاز کنید.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما می تواند تمام ویژگی هایی که می خواهید از آن استفاده کنید را بتواند اداره کند.  به طور مثال، اگر می خواهید که کاربران بتوانند نظر دهند، باید ابزار مدیریت حساب کاربری قرار دهید.

سعی کنید پیشنهادات وب سایت را از چندین شرکت طراحی وب سایت مختلف دریافت کنید. این کار به شما این امکان را می دهد که سبک های مختلف را مطابق با نیاز سایتتان انتخاب کنید.

یک میزبان حرفه ای انتخاب کنید

میزبان وب ، در واقع یک شرکت طراحی وب است که هاست شما را در سرور خود دارد. شما حتی می توانید میزبان رایگان هم پیدا کنید اما آنها برای جذب مخاطبان مناسب نیستند. اگر می خواهید سایتتان رشد کند و تعداد مخاطبان شما افزایش پیدا کند باید بتوانید یک میزبان حرفه ای پیدا کنید.

هنگامی که وب سایت شما رشد کرد تغییر دادن میزبان وب برایتان دردسر ساز می شود بنابراین در انتخاب میزبان حرفه ای از ابتدا دقت کنید.

سایت خود را آپلود کنید

زمانی که سایت آماده شد باید آن را بر روی سرور آپلود کنید. اگر از ابزار های سایت ساز استفاده کرده اید این کار به صورت اتوماتیک می افتد. در غیر این صورت شما باید آن را از یک سرویس گیرنده ftp برای دسترسی به سرور خود منتشر کنید.

محتوای خود را اضافه کنید

شما باید محتوای منحصر به فرد و عالی برای سایت خود تهیه کنید تا سایتتان زنده بماند . اگر محتوای مناسب نداشته باشید، هیچ کس نمی خواد در سایت شما بماند. محتوای ایجاد شده بسته به نوع سایت شما می باشد

گسترش سایت

به اضافه کردن مطالب خود ادامه دهید. آنچه که شما به سایتتان اضافه می کنید به نوع سایتتان بستگی دارد. محتوای سایت شما تعیین کننده محبوبیت سایت شما است.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز