تاثیر سئو در موفقیت نام تجاری

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
تاثیر سئو در موفقیت نام تجاری

قراردادن وب سایت خود در معرض دید مخاطبان تنها شروع کار در رقابت دنیای تجارت امروز است. پس از این مرحله شما باید با ارائه کردن مطالب واقعاً جذاب بتوانید این مخاطبان را برای خود حفظ نمایید. در نظر داشته باشید که معمولاً یک گروه از متخصصان با عنوان تیم سئو سعی دارند که وب سایت شما از نظر الگوریتم های موتورهای جست و جو بهینه شود و اما حضور گروه دومی نیز لازم است که برای ترقی و محبوبیت نام تجاری شما تلاش کنند. نکته قابل توجه این است که بهینه کردن موتور جست و جو نام تجاری شما را فراگیر خواهدکرد اما به تنهایی برای تضمین موفقیت شما کافی نیست.
در ادامه این مقاله با راهکارهای سئو برای حمایت مداوم نام تجاری موفق با ما همراه باشید.

سئوی موفق نام تجاری شما را به گوش مخاطبان می رساند


حضور نام تجاری به پروسه ی شناخت داشتن کاربران از برند شما اشاره دارد. واضح است که با افزایش مخاطبانی که برند شما را به خوبی می شناسند احتمال خرید از محصولات شما نیز به مراتب افزایش خواهد یافت. توجه داشته باشید اینکه برند شما در لیست های ابتدایی موتور جست و جو قرار داشته باشد محبوبیت و موفقیت شما در نام تجاری تان را تضمین نمی کند. این پروسه در واقع اولین گام برای نشان دادن سایت خود به درصد بالاتری از مخاطبان است و از این مرحله به بعد تلاش برای کسب محبوبیت آغاز می شود.

سئوی موفق مالکیت نام تجاری شما را محقق و پایدار می سازد


با کسب سئوی موفق شما می توانید هدف تبدیل نام تجاری خود به یک کمپانی موفق را محقق سازید. سئو در چند گام شما را در این راستا همراهی می کند.
سئوی موفق وب سایت شما را در لیست های اول در موتورهای جست و جو قرار می دهد. به این ترتیب مخاطبان زیادی به سمت وب سایت شما سرازیر می شوند. این ترافیک عظیمی که راهی وب سایت شما شده است با کسب اعتماد و درک تخصص به کار رفته در مطالب و تصاویر وب سایت شما به عنوان کاربری پایدار برای شما باقی خواهد ماند. برای تحقق مرحله دوم می توانید از روش های متعددی از جمله بلاگینگ و به اصطلاح داغ کردن لینک های مرتبط با مطالب درون سایت خود استفاده نمایید. توجه کنید که هرچه قدر از وبلاگ ها، منابع و افراد معتبرتری به مطالب موجود در وب سایت شما لینک داده شود اعتبار مطالب شما بالاتر و مخاطبانتان پایدارتر خواهد بود.

کلمات کلیدی مناسب می تواند موفقیت نام تجاری شما را تضمین کند


همان طوری که در مقالات پیشین مطرح شده است انتخاب کلمات کلیدی مناسب جزو ارکان اساسی در سئو می باشد. کلمات کلیدی علاوه بر تاثیری که بر روی سئو دارد می تواند محبوبیت نام تجاری شما را نیز به صورتی کارآمد افزایش دهد. در واقع یک برندینگ ماهرانه از کلمات کلیدی ویژه و منحصر به خود استفاده می کند. کلمات کلیدی منتخب شما باید علاوه بر در نظر گرفتن سئو ویژگی های برتر برند شما را نیز برای مخاطب تداعی نماید.

وجود لینک های داخلی در سایت : کسب رتبه ی بالا در موتورجست و جو


لینک های داخلی در واقع به لینک هایی اشاره می کند که از جایی خارج از وب سایت شما به مطالب و صفحات داخلی سایت شما اشاره داشته باشد. مثال بارز در این زمینه لینک های موجود در وبلاگ ها است که به سایت شما ارتباط داده می شوند. افزایش این لینک ها علاوه بر تاثیر مثبت در سئو ترافیک کاربر سرازیر شده به وب سایت شما را نیز افزایش می دهد.
اگر افزایش این لینک ها توام با اعتبار بالای منابع آن در حوزه تجارت شما باشد سیر صعودی موفقیت شما آغاز شده است. پس این پروسه که به اصطلاح "داغ کردن لینک " (Link Building) نامیده می شود جزو مراحل تاثیر گذار در اعتبار برند شما محسوب می شود.
بهبود سئوی محلی برند شما را در جست و جوی محلی برجسته می کند
همانطوری که از نام آن پیداست سئوی محلی نام تجاری شما را در موقعیت مکانی که در آن مستقر هستید محبوب و معتبر می سازد. این روش برای مارکتینگ هایی مثل یک رستوران محلی، یک سالن آرایشگاه و یا یک بوتیک کاملاً مناسب به نظر می رسد. این پروسه نیز همان طوری که در فوق به آن اشاره شد با مطرح کردن در وبلاگ ها و انتخاب کلماتی کلیدی مناسب محقق خواهد شد.
به عنوان نتیجه گیری، پروسه بهبود سئو و کسب نام تجاری موفق یک رابطه ی تنگاتنگ باهم دارند. استفاده از کلمات کلیدی مناسب، بهره بردن از لینک های داخلی معتبر و متعدد در کنار کمک داغ کردن لینک ها، مالکیت نام تجاری معتبر و شهرت کاری شما را تضمین خواهد کرد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز