نگهداری وب سایت در صفحه اول گوگل

رتبه بندی کاربر: 2 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

نگهداری وب سایت در صفحه اول گوگل

بعد از طراحی سایت مهمترین نکته برای مدیران وب سایت ها رسیدن به صفحه اول گوگل و نگهداری سایت در آنجا می باشد .با پیشرفت فناوری رقابت نیز بین صاحبان مشاغل رفته رفته در حال افزایش است و رقابت بر سر دیده شدن توسط مشتری می باشد . در موتورهای جست و جو نیز رقابت بین سایت ها بسیار زیاد می باشد از این رو همه سایت ها تلاش می کنند تا در کلمات کلیدی خود در صفحه اول گوگل قرار بگیرند و در آنجا بمانند . و در نتیجه توسط کاربران بیشتر دیده شوند و به اعتبار آنها بیافزاید . همانطور که گفته شد طراحی سایت فقط ابتدای کار است مهمترین اصل در مدیریت یک وب سایت رسیدن به صفحه اول گوگل و ماندن در آنجا می باشد . در بسیاری از مقالات این سایت در مورد رسیدن به صفحه اول گوگل مطالب مختلفی گفته شده است . همانطور که گفته شد برای رسیدن یک سایت به صفحه اول گوگل باید آن روی وب سایت سئو یا بهینه سازی انجام داد .بهینه سازی سایت باعث می شود که سایت مورد نظر با کیفیت شده و در این صورت گوگل آن را در صفحه اول نتایج خود قرار می دهد . در ارتباط با سئو و بهینه سازی سایت ها مقالات زیادی در سایت نوشته شده است . اکنون می خواهیم در مورد نگهداری و باقی ماندن سایت در صفحه اول مطالبی را ذکر نماییم .

ماندن در صفحه اول گوگل :

رسیدن به صفحه اول گوگل اتمام کار مدیران وب سایت ها نیست بلکه باید سعی کنند تا در همان صفحه اول باقی بمانند . بسیاری از سایت ها وجود دارند که بعد از رسیدن به جایگاه مناسب در لیست نتایج جست و جو گوگل سایت خود ، بهینه سازی سایت را رها کرده و در نتیجه پس از مدتی سایت تنزل رتبه پیدا می کند و به صفحات بعدی منتقل می گردد . برای نگهداری سایت در صفحه اول گوگل باید به مواردی که بیشتر آنها همان سئو سایت می باشد عمل نمود . در این قسمت مواردی که باید رعایت کنید تا سایت شما به صفحات بعدی سقوط نکند را ذکر می کنیم .

بروزرسانی محتوا :

به یاد داشته باشید که تاریخ درج اطلاعات شما برای گوگل و کاربران مشخص می باشد . و گوگل نیز در کنار فاکتورهای دیگر ؛ تاریخ های بروز را در صفحات نخست خود به نمایش می گذارد . همچنین به یاد داشته باشید هر چه مطالب شما بروز تر باشد بازدید کنندگان شما بیشتر می شود . برای بروزرسانی کافیست وب سایت رقبای خود را بررسی نموده و مطالبی جدید تر و همچنین منحصربفرد درج نمایید . اخبار مربوط به حوزه کسب و کار خود را دنبال نمایید و از آنها در بروزرسانی مطالبتان استفاده کنید .

لینک داخلی :

برای آنکه تمامی مقاله ها و مطالب سایت شما مورد بازدید قرار بگیرد لازم است تا در هر صفحه به مطالب مربوطه لینک بزنید . برای این کار کافیست وقتی مطلبی درج می کنید صحبتی کوتاه از مطالب مرتبط دیگرتان به همراه لینک داخل صفحه قرار بدهید . بدین ترتیب کاربر تشویق می شود تا از آن صفحه بازدید نماید . بعبارتی دیگر بهتر است از ترفند های CTA یا call to action استفاده نمایید تا کاربر به کلیک ترغیب شود .همچنین لینک داخلی در سایت باعث می شود تا خزنده های گوگل مدت زمان بیشتری را صرف بررسی سایت شما نمایند بدین ترتیب بر سئو شما تاثیر مثبت خواهد گذاشت .

پویا نگاه داشتن سایت :

وقتی شما با سئو رتبه مناسبی بدست می آورید رقبایتان نسبت به سایت شما حساس شده و هر کاری می کنند تا در این رقابت برنده شوند تنها کاری که شما می توانید انجام دهید تا از آنها عقب نمانید این است که سایت خود را همیشه پویا نگاه دارید برای این کار کافیست علاوه بر بروزرسانی محتوا قسمت های جدید به سایت خود اضافه نمایید . در این حالت علاوه بر اینکه گوگل فعالیت شما را امتیاز مثبت در نظر می گیرد ؛ کاربران شما نیز از نظارت تان آگاه می شوند و این نکته ای است که باعث افزایش استفاده آنها از خدماتتان می شود . توجه داشته باشید که در این کار سواستفاده نکنید یعنی از درج و اضافه مطالب غیر مرتبط بپرهیزید زیرا این کار باعث کاهش بازدید کنندگان می شود .

 شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

ارزیابی رقبا :

شما همیشه سایت رقبای خود را باید در نظر داشته باشید و آنها را ارزیابی نمایید حتی امکان دارد برخی از رقبا سایتی برای کسب و کار خود نداشته باشند ، این رقبا را نیز باید ارزیابی نمایید . از بروزرسانی های آنها باخبر شوید و شما نیز وب سایت خود را بروزرسانی نمایید . اما فراموش نکنید که از مطالب کپی و تکراری آنها استفاده نکنید بلکه در این راه باید منحصربفرد عمل کرد تا بین رقبا متفاوت باشید . متفاوت بودن دلیلی است برای بیشتر دیده شدن .

افزایش سرعت :

امکان دارد سرعت سایت شما به دلایل مختلف کاهش یابد . سعی کنید تصاویری که استفاده می کنید کم حجم باشند و همچنین کلیپ های سایت را بصورت GIF در صفحات قرار دهید تا حجم کمتری از پهنای وب را اشغال نماید برای افزایش سرعت سایت بهترین روشی که پیشنهاد می شود استفاده از سیستم تحویل محتوا یا CDN است در این خصوص مقاله ای در سایت درج گردیده است . پیشنهاد می شود آنرا مطالعه نمایید . استفاده از سیستم تحویل محتوا باعث می شود تا کاربران شما مطالبتان را از سرورهای نزدیک به خود اطلاعات سایت شما را دریافت نمایند .

بک لینک سازی :

یکی از موارد مهمی که همیشه به آن توجه می شود لینک های خارجی سایت می باشد . در سئوی خارجی نیز بک لینک سازی را بسیار تاثیر گذار ذکر کردیم . برای آنکه در صفحه اول گوگل بمانید نیازمند آن هستید که تبلیغات مداوم انجام دهید . یکی از کم هزینه ترین راه های تبلیغاتی بک لینک سازی می باشد . لینک سایت شما باید در سایت های دیگر دیده شود تا به اعتبار شما افزوده گردد. این بدین معنا نیست که در هر سایتی لینک صفحات خود را قرار دهید یا با همه سایت ها به تبادل لینک بپردازید کافیست چند سایت باکیفیت و دارای رتبه و همچنین مرتبط با حوزه خود را بیابید و در آنها بک لینک سازی کنید

اشتراک گذاری :

یکی از راه های دیگر برای تبلیغات اشتراک گذاری صفحات سایت در شبکه های اجتماعی است . برای این کار بهتر است بعد از طراحی سایت برای سایت خود در شبکه های اجتماعی حساب کاربری داشته باشید مانند تلگرام ، اینستاگرام ، لینک دین و... بسیاری از کاربران اینترنت در شبکه های اجتماعی عضو هستند با این کار صفحات شما بین تعداد زیادی از کاربران به اشتراک گذاشته می شود . این کار نوعی دیگری از سئو خارجی می باشد .همچنین لازم است تا در سایت خود دکمه اشتراک گذاری در صفحات اجتماع را قرار دهید تا کاربران مطالب شما را به اشتراک بگذارند .

ما در پیج اینستاگرام خود بیش از 1000 پست آموزشی قرار داده ایم تا شما بتوانید به صورت رایگان 

مزایای رتبه بندی کسب و کار شما در صفحه اول گوگل چیست؟
در حالی که درست است که بسیاری از نتایج SERP که بر صفحه اول گوگل تسلط دارند، برندهای تجاری و نام‌های شناخته شده قابل توجهی هستند، فکر نکنید جایی برای برند شما در بالای صفحه باقی نمانده است. با رویکرد درست، می توانید نتایجی مانند آن را نیز به دست آورید.

یک کسب‌وکار کوچک یا نوظهور می‌تواند با یک استراتژی سئوی قوی به یک نتیجه گوگل دست یابد. انجام این کار فوق العاده ارزشمند است. اینجا دلایلی هست که چرا:

نرخ کلیک بالاتر
به یاد داشته باشید، هرچه نتیجه SERP شما بالاتر باشد، نرخ کلیک شما بهتر خواهد بود. اکثر کاربران تا حد زیادی آنچه را که به دنبال آن هستند در صفحه اول گوگل پیدا می کنند و حتی به خود زحمت نمی دهند صفحه دوم را بررسی کنند، بنابراین لیست شدن در صفحه اول به این معنی است که چشمان بیشتری کسب و کار شما را می بینند.

شناخت بهتر برند
در حال حاضر، مصرف کنندگان می دانند که اگر یک کسب و کار در صفحه اول نتایج فهرست شده باشد، می توانند به ارائه خدمات خوب اعتماد کنند. این یعنی شناخت بهتر برند، اعتبار، اصالت و دید کلی برای شما.

اقتدار صنعت بهبود یافته است
به سئو صفحه اول گوگل مسلط شوید و به طور موثر در چشم مشتریان بالقوه خود به یک مرجع صنعتی تبدیل خواهید شد. شهرت شما افزایش می یابد، فرصت های باورنکردنی جدیدی را برای رشد برند خود جذب خواهید کرد و زمان بسیار آسان تری خواهید داشت تا از رقبای خود جلوتر بمانید. یک نتیجه صفحه اول گوگل، سرنخ های بهتر و واجد شرایط تر و همچنین مصرف کنندگانی را جذب می کند که می دانند چه می خواهند و نزدیک به آمادگی برای خرید هستند.

 شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

هزینه حضور در صفحه اول گوگل چقدر است؟
اینکه در نهایت چقدر هزینه های بازاریابی SERP شما افزایش می یابد کاملاً به روش های انتخابی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک از طریق Google Ads نیاز به سرمایه گذاری دارد، اما شما به راحتی می توانید بودجه ای را تعیین کنید که برای شما مفید باشد، به اندازه چند دلار یا چندین ده هزار پرداخت کنید. عواملی که در نهایت هزینه را تعیین می کنند عبارتند از:

چه تعداد از رقبا بر روی کلمات کلیدی مشابه مناقصه می دهند
کیفیت تبلیغات و CTR شما در مقایسه با سایر تبلیغ‌کنندگان
هر رقیب چقدر برای کلمات کلیدی مشابه پیشنهاد داده است
سئوی عالی صفحه اول گوگل منجر به نتایج رتبه بندی طولانی تری می شود. اما هزینه ها همچنان به میزان نیاز یا میزان سرمایه گذاری شما در نگهداری سایت، تولید محتوا، خدمات سئو حرفه ای و غیره بستگی دارد.

راه های دستیابی به رتبه بندی صفحه اول رایگان در گوگل چیست؟

سئوی عالی صفحه اول گوگل فقط برند شما را روی نقشه قرار نمی دهد، درست در کنار پسران بزرگ و نام آشنای صنعت. هنگامی که به درستی مورد توجه قرار گیرد، می تواند شما را در هزینه های بازاریابی صرفه جویی کند. بسیاری از بهترین راه ها برای رتبه بندی در صفحه اول گوگل رایگان هستند. در اینجا چند مثال برای در نظر گرفتن استراتژی خود آورده شده است. حساب Google برای کسب و کار من شرکت خود را برای رتبه بهتر در جستجوی Google و Google Maps ادعا کنید، بهینه کنید، نگهداری کنید، و از آن استفاده کنید.
با هدف قرار دادن عبارات جستجوی مبتنی بر محلی، موقعیت مکانی کسب و کار خود را به کار بگیرید. این اطلاعات را به صفحات کلیدی سایت خود اضافه کنید (مانند "تماس" و "درباره ما")، و همچنین در صورت نیاز آن را در محتوای بازاریابی خود بگنجانید. برای اطمینان از اینکه سایت شما به طور کامل برای تلفن همراه قابل دسترسی است، بهترین شیوه های Google- first-mobile را دنبال کنید.
مشتریان خود را تشویق کنید تا نظرات خود را بنویسند و به هر یک (از جمله موارد منفی) پاسخ دهند. تجربه کاربری همه چیز در مورد سئوی عالی صفحه اول گوگل است، بنابراین هر کاری که می توانید برای بهبود سئوی صفحه خود انجام دهید. برای مردم بنویسید، نه برای ربات‌های خزنده - محتوای با کیفیت عالی که ذهن را برمی‌گرداند و ذهن را تغییر می‌دهد. (یک سرویس نوشتن سطح بالا مانند WriterAccess می تواند به شما کمک کند وبلاگ خود را به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهید.) در زیر، 13 نکته کاربردی سئو صفحه اول را برای قرار گرفتن در موقعیت های اول SERP گوگل ببینید.

 13 نکته سئو برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

برای اطمینان از موفقیت شرکت شما، داشتن بهترین محصولات و خدمات در جهان کافی نیست. شما باید مطمئن شوید که مردم به راحتی می توانند آنها را پیدا کنند. اینجاست که تسلط بر نتایج Google SERP بسیار مهم می شود. باز کردن این نکات صفحه اول SEO نه تنها شما را مورد توجه قرار می دهد، بلکه شما را جلوتر از رقبا سوق می دهد.

مزایای رتبه بندی کسب و کار شما در صفحه اول گوگل چیست؟
هزینه حضور در صفحه اول گوگل چقدر است؟
راه های دستیابی به رتبه بندی صفحه اول رایگان در گوگل چیست؟
1. تسلط بر کلمات کلیدی دم بلند را توسعه دهید
2. محتوای سطح بعدی ایجاد کنید
3. فرمت های مختلف محتوا را کاوش کنید
4. ویژگی های Google SERP را هدف قرار دهید
5. به شدت بر روی تجربه کاربری تمرکز کنید
6. از رقابت خود بیاموزید
7. سایت خود را سریع و پاسخگو کنید
8. بک لینک های با کیفیت کسب کنید
9. از معیارهای کلیدی خود مطلع باشید
10. یک برند قدرتمند بسازید
11. از شکاف های محتوا استفاده کنید
12. یک برنامه محتوای بهینه تنظیم کنید
13. ممیزی های مکرر محتوا را انجام دهید

1. تسلط بر کلمات کلیدی دم بلند را توسعه دهید
صعود به بالای مهم‌ترین نتایج جستجوی Google به معنای درک این است که چگونه مردم واقعاً از موتورهای جستجو برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند استفاده می‌کنند. اگرچه ممکن است گهگاه فقط یک کلمه را در یک پرس و جو وارد کنند، اما احتمال اینکه عبارات را وارد کنند بسیار بیشتر است. این عبارات کلمات کلیدی طولانی نامیده می شوند و تقریباً 92 درصد از تمام جستجوها شامل آنها می شود، بنابراین آنها چیزی هستند که هر صاحب کسب و کار و متخصص سئو باید بر آنها مسلط باشد. کلمات کلیدی دم بلند نسبت به کلمات کلیدی مستقل طولانی تر و مشخص تر هستند. آنها همچنین به میانگین حجم جستجوی کمتری متصل هستند. با این حال، هدف قرار دادن آنها به شدت شانس شما را برای جذب ترافیک هدفمند و بسیار قابل تبدیل افزایش می دهد، بنابراین آنها را بخشی از استراتژی خود قرار دهید.

2. محتوای سطح بعدی ایجاد کنید
در مورد گوگل نه تنها محتوا همچنان پادشاه است، بلکه برای دستیابی به رتبه های برتر SERP بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. گوگل در کسب و کار ارائه بهترین تجربه ممکن برای کاربران خود است. این بدان معناست که محتوای طرف دیگر آن نتایج جستجو باید در بالای صفحه باشد. می‌توانید با تولید محتوای طولانی مدت که عمیقاً به موضوعات مورد علاقه مخاطبان شما می‌پردازد و به سؤالات رایج آنها پاسخ می‌دهد، توجه Google را جلب کنید. (برای بهترین نتیجه بین 1500 تا 2000 کلمه را هدف قرار دهید.) از سرفصل ها و زیرعنوان ها برای بهبود خوانایی و مرتب نگه داشتن قطعات استفاده کنید. کلمات کلیدی مرتبط و پیوندهای مفید را به روش‌های طبیعی در سراسر جهان بپاشید.

3. فرمت های مختلف محتوا را کاوش کنید
اختلاط همه چیز در مورد انواع رسانه ای که استفاده می کنید یک نکته عالی سئو صفحه اول است که باید به خاطر داشته باشید. این روزها، یک استراتژی محتوای عالی فراتر از پست های وبلاگ نوشته شده و صفحات وب مستقل است. محتوای آنلاین به طور فزاینده ای متنوع می شود، بنابراین کار با انواع رسانه های مختلف در رویکرد شما بسیار هوشمندانه است. گوگل کاملاً عاشق محتوایی است که از قدرت تصاویر، ویدیو، صدا و موارد دیگر استفاده می کند، بنابراین به دنبال راه هایی برای استفاده از آنها برای غنی سازی پست های خود باشید. (فقط مطمئن شوید که گزینه هایی که اضافه می کنید مکمل محتوا هستند و به آن اضافه می کنند.) گزینه‌های چند رسانه‌ای می‌توانند راه‌های فوق‌العاده‌ای برای استفاده مجدد و به‌روزرسانی محتوای قدیمی‌تر نیز باشند، و به آن فرصت جدیدی برای رتبه‌بندی می‌دهند.

4. ویژگی های Google SERP را هدف قرار دهید
بدون شک متوجه شده اید که نتایج جستجوی گوگل امروز بسیار غنی تر، متنوع تر و هیجان انگیزتر از گذشته است. علاوه بر لیست استاندارد پیوندهای نتایج جستجو که انتظار دارید، اکنون ویژگی‌های SERP مختلفی برای کاوش دارید، از جمله ریچ اسنیپت‌ها، پانل‌های دانش، و بانک‌های «مردم نیز می‌پرسند». ویژگی هایی مانند این به محتوای شما فرصت های متعددی برای رتبه بندی خوب و جلب نظر جستجوگر اطلاعات می دهد، بنابراین ارزش یادگیری نحوه هدف قرار دادن هر یک را دارد.

5. به شدت بر روی تجربه کاربری تمرکز کنید
وادار کردن کاربران به کلیک بر روی نتیجه جستجوی شما در وهله اول تنها بخشی از نبرد در مورد سئو صفحه اول است. وب سایت و محتوای شما باید زمانی که توجه مردم را به خود جلب کرد، بتواند یک تجربه برتر ارائه دهد، بنابراین پایین نگه داشتن نرخ پرش شما باید یک اولویت اصلی باشد. اطمینان حاصل کنید که تگ عنوان و توضیحات متا پیوست شده به محتوای شما دقیقاً با خود محتوا مطابقت دارد. جستجوگران و گوگل به طور یکسان انتظار دارند نتایج جستجو دقیقاً مطابق با هدف اصلی کاربر باشد.

6. از رقابت خود بیاموزید
این یکی از بهترین استراتژی های سئو صفحه اول است که هر بازاریاب یا صاحب وب سایت می تواند اتخاذ کند. هنگامی که در مورد کلمات کلیدی مورد نظر خود جستجو می کنید، به صفحاتی که بالاتر از صفحه شما هستند توجه کنید. آنها چه کاری انجام می دهند که شما انجام نمی دهید، و چگونه می توانید محتوای خود را برای رقابت بهتر با محتوای آنها بهبود بخشید؟ شاید آنها انتخاب گسترده تری از کلمات کلیدی ثانویه را نسبت به شما هدف قرار می دهند. شاید آنها استراتژی پیوند داخلی بهتری داشته باشند یا محتوای طولانی تری ایجاد کنند که نگرانی های اصلی جستجوگران را برطرف کند. نکته این است که آنچه را که می توانید بیاموزید و از آن برای متقاعد کردن Google که محتوای شما شایسته آن رتبه برتر است استفاده کنید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

7. سایت خود را سریع و پاسخگو کنید
ارائه یک تجربه کاربری فوق‌العاده برای کسانی که از طریق Google وارد صفحه شما می‌شوند فقط به محتوا مربوط نمی‌شود. خود سایت باید کاربرپسند، در دسترس و قادر به برآورده کردن بالاترین انتظارات بازدیدکنندگان باشد. برای یک چیز، باید سریع باشد. وب‌سایتی که شلوغ یا کند است، حتی صبورترین بازدیدکنندگان را پس از چند ثانیه از بین می‌برند، بنابراین زمان بارگذاری ایده‌آل حداکثر 0-4 ثانیه را هدف قرار دهید. راه های انجام این کار شامل اجرای طرح های ساده و خلاص شدن از شر درهم ریختگی های غیر ضروری است.

8. بک لینک های با کیفیت کسب کنید
گوگل در طول سال ها دستخوش تغییرات الگوریتم های متعددی شده است، اما بک لینک های با کیفیت بالا به عنوان یک سیگنال رتبه بندی کلیدی در تمام این موارد باقی مانده اند، و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. یک بک لینک مانند یک رای اعتماد از یک کاربر وب دیگر است - دلیلی بر این که آنها آن را به اندازه کافی ارزشمند می دانند که آن را به مخاطبان خود توصیه کنند - بنابراین کسب درآمد بیشتر از آنها باید بخشی از هر استراتژی سئوی صفحه اول گوگل باشد. بک لینک های معتبر ارگانیک بهترین و با ارزش ترین لینک هایی هستند که باید به دست بیاورند. این کار را با تولید محتوای خارق‌العاده، پست کردن آن در اطراف برای جلب توجه و حفظ روابط خوب با سایر همتایان در صنعت خود انجام دهید. همچنین می توانید کاتالوگ بک لینک خود را با ارسال مهمان در سایت های معتبر ایجاد کنید. همچنین باید کاتالوگ بک لینک خود را به طور مکرر برای یافتن بک لینک های سمی بررسی کنید که به جای کمک به استراتژی سئو شما می توانند به آن آسیب بزنند.

9. از معیارهای کلیدی خود مطلع باشید
وقتی صحبت از حفظ استراتژی های سئوی شما می شود، کنسول جستجوی گوگل بهترین دوست صاحب وب سایت است. از تابع تجزیه و تحلیل جستجو برای پیگیری سؤالات جستجوی مختلف که کاربران را به سایت شما می آورند و همچنین سایر معیارهای مرتبط با بازدیدهای شما را پیگیری کنید. از آنچه یاد می گیرید برای بهبود محتوا و تلاش های آینده خود استفاده کنید. این یکی دیگر از استراتژی های ضروری سئو صفحه اول است که باید در نظر داشته باشید.

10. یک برند قدرتمند بسازید
ایجاد تصویر بهتر از برند و افزایش آگاهی از برند چیزی بیشتر از کمک به مشتریان آینده شماست که وقتی در بازار محصولات یا خدماتی مانند شما هستند، شما را انتخاب کنند. همچنین در مورد متقاعد کردن آنها برای انتخاب شما در زمانی است که هنوز در جستجوی اطلاعات اولیه در Google هستند. مردم تقریباً همیشه نامی را که می شناسند به جای نامی که نمی شناسند انتخاب می کنند. می‌توانید تلاش‌های فعلی خود را برای آگاهی از برند با موارد زیر افزایش دهید:

دریابید که مخاطبان شما از کدام پلتفرم های رسانه اجتماعی استفاده می کنند و در آنجا با آنها درگیر شوید.
تثبیت پیشینه، صدای منحصر به فرد، دارایی های بصری و شخصیت برند شما.
محتوای رسانه های اجتماعی خود را فراتر از اطلاعات مربوط به محصولات، خدمات و عملکرد تجاری خود گسترش دهید.
همکاری با برندهای برتر، رهبران فکری و تأثیرگذاران اجتماعی برای گسترش دامنه دسترسی خود و استفاده از اطلاعات جمعیتی جدید.

11. از شکاف های محتوا استفاده کنید
در حالی که توجه به رقابت خود و یادگیری هر چیزی که می توانید از آن ها داشته باشید بسیار مهم است، صاحبان برندهایی که در مورد دستیابی به نتایج دلخواه صفحه اول جدی هستند به همین جا بسنده نمی کنند. اطمینان حاصل کنید که نتایج جستجو را برای کلمات کلیدی هدف خود برای شکاف های محتوا و فرصت های طلایی که ممکن است رقبای شما از آنها استفاده نکنند، تجزیه و تحلیل می کنید.

12. یک برنامه محتوای بهینه تنظیم کنید
ایجاد و انتشار محتوای خارق العاده برای کسب رتبه های برتر SERP گوگل و حفظ آن کافی نیست. دارندگان رتبه های برتر اهمیت انتشار منظم را درک می کنند و اگر می خواهید رقابت کنید باید همین کار را انجام دهید. وبلاگ های شرکت ها باید حداقل هفته ای یک بار به روز شوند، اما دو یا سه بار بهتر است. و فیدهای رسانه های اجتماعی خود را نیز فراموش نکنید. فرکانس های ارسال بهینه برای هر پلتفرم را بشناسید و یک برنامه تولید محتوا ایجاد کنید تا به شما در هماهنگی همه چیز کمک کند.

13. ممیزی های مکرر محتوا را انجام دهید
سئوی صفحه اول گوگل آن چیزی نیست که شما می توانید یک بار به آن دست پیدا کنید و سپس حرکت رو به جلو را فراموش کنید. رتبه‌بندی‌های Google شما موجودات زنده‌ای هستند که اگر می‌خواهید در جایی که هستند باقی بمانند و به ارسال ترافیک با کیفیت بالا ادامه دهند، باید از آنها مراقبت و مراقبت شود. الگوریتم‌های گوگل، روندهای اجتماعی، بهترین شیوه‌ها و رقابت دائماً در حال تغییر هستند. محتوای شما باید تغییر کند، همچنین، برای ادامه دادن.

شرکت دارکوب

با شرکت ما رتبه اول گوگل شوید. شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت شما را به رتبه اول گوگل تبدیل میکند و در همان رتبه یک نگه میدارد.

خدمات شرکت دارکوب در زمینه رتبه اول گوگل شدن

در اینجا خلاصه ای از خدمات شرکت دارکوب برای رتبه اول گوگل شدن را آورده ایم که به صورت زیر است:

  • سئو : به عملیات بالا آوردن وب سایت در موتورهای جستجو برای عبارات کلیدی مربوط به زمینه فعالیت شرکت ها گفته می شود که امروزه به عنوان مقرون به صرفه ترین روش تبلیغات به شمار می آید که این روش می تواند نقش بسیار موثری در رونق اقتصادی شرکت ها داشته باشد. روش های سئو و بهینه سازی وب سایت در طول زمان دستخوش تغییرات زیادی می گردد و به همین جهت دارکوب واحدی را برای انتقال اطلاعات روز در مورد سئو تشکیل داده است که اطلاعات روز این صنعت را در اختیار همکاران فعال در این حوزه قرار می دهد. این مجموعه تا کنون موفق به انجام 500 پروژه موفق سئو و بهینه سازی وب سایت شده است.
  • گوگل ادز : گوگل ادوردز (google ads) سیستمی است که گوگل برای کمک به سوق دادن ترافیک واجد شرایط یا مشتریان مناسب به سمت کسب و کار شما است در حالی که فرد یا افرادی در جستجوی محصولات و خدماتی مانند: محصولات و خدمات پیشنهادی شما می باشند. با گوگل ادز می توانید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید، تماس تلفنی بیشتری دریافت کرده و بازدیدهای داخل فروشگاه خود را افزایش دهید. در روش تبلیغاتی گوگل ادوردز متن تبلیغ در نتایج گوگل برای کوئری های مرتبط نشان داده می شود. 
  • دیجیتال مارکتینگ : دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به فرایند تبلیغ، فروش و بازاریابی محصولات و خدمات با استفاده از وب سایت، شبکه های اجتماعی، ایمیل، موبایل و سایر روش های دیجیتال گفته می شود. این کار با استفاده از ابزارها و تکنیک‌هایی مانند بهینه‌ سازی موتورهای جستجو (SEO)، ، تبلیغات در شبکه‌ های اجتماعی، بازاریابی محتوا، ایمیل‌ مارکتینگ انجام می‌شود.
  • تولید محتوا : تولید محتوا رگ حیات هر وب سایتی است. این هنر تولید مطالب جذاب و آموزنده است که خوانندگان را مجذوب خود می کند و باعث می شود که برای مطالب بیشتر بازگردند. از پست‌های وبلاگ گرفته تا ویدیو ها، پادکست‌ ها تا به‌ روز رسانی‌ های شبکه های اجتماعی، تولید محتوا شامل طیف گسترده‌ای از رسانه‌ هایی است که برای ارتباط با مخاطبان طراحی شده ‌اند. 
  • تبلیغات در گوگل : تبلیغات در گوگل موضوع بسیار مهمی در دنیای پر از کسب و کار امروزی است. گوگل هم اکنون یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی برای افراد و شرکت ها می باشد و روش های بازاریابی از طریق آن هم اکنون جزو بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ می باشد. 

جمع بندی :

بطور کلی می توان گفت انجام سئو برای سایت بسیار آسان تر از نگه داشتن آن در جایگاه صفحه اول است . به همین دلیل مدیران سایت ها باید به درستی سایت را برای ماندن در صفحه اول گوگل مدیریت نمایند . پس داشتن دانش کافی برای مدیریت یک سایت و دانستن قوانین سئو برای صاحبان سایت ها الزامی می باشد . برای اطمینان از این امر بهتر است کار سئو وب سایت ها به شرکت طراحی سایت دارکوب سپرده شود . شرکت طراحی سایت دارکوب نیز خدمات سئو را به مشتریان خود ارئه می دهد و مفتخر است در این حوزه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه داده است .

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز