طراحی وب سایت برای شرکت های صنعتی

نوشته شده توسط سما کتیبه

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=437

darkoob web design
5/5 - (3 امتیاز)

بازاریابی اینترنتی سبب شده است که فعالان کسب و کار کمتر به سمت بازاریابی سنتی و روش های عامیانه تبلیغات که در گذشته استفاده می شد ، بروند . مزایایی که بازاریابی آنلاین این روز ها برای مشاغل مختلف به ثمر آورده است بسیار بیشتر از تبلیغات سنتی و روش های قدیمی می باشد . از این سو اغلب افرادی که صاحب کسب و کاری هستند ، چه کسب و کار کوچک چه گسترده ، به دنبال استفاده از روش های بازاریابی اینترنتی می باشند .

این روز ها که اوضاع اقتصادی بازارهای جهانی و داخلی مدام در حال تغییر می باشد ، فعالان بازار باید راهی انتخاب کنند تا از هر شرایطی به نفع خود بهره ببرند . جذب مشتری و مخاطب از یک سو و دائمی کردن آنها از سویی دیگر برای هر شغلی باید مهم باشد . صاحبان کسب و کار باید تدابیری را بی اندیشند که همیشه مشتریان دائمی خود را داشته باشند . خوشبختانه با استفاده از بازاریابی آنلاین بسیاری از اهداف فروشندگان و ارائه دهنده خدمات بر آورده می شود .

طراحی وب سایت و بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی روش های مختلفی دارد ، هرگونه فعالیت تبلیغاتی و استفاده از روش های مختلف در جهت توسعه و ارتقا کسب و کار که در اینترنت صورت بگیرد ، بازاریابی آنلاین یا اینترنتی دیجیتال مارکتینگ می باشد . بهترین بستر برای پیاده سازی روش های بازاریابی اینترنتی ، وب سایت ها هستند . هر وب سایت یک پایگاه اینترنتی می باشد که برای اهدافی خاص طراحی می شود . وب سایت ها انواع مختلفی دارند . هر کسب و کار می تواند بسته به نوع فعالیتش یک وب سایت مخصوص داشته باشد به عنوان مثال وب سایت های فروشگاه های آنلاین با سایت های معرفی خدمات شرکت ها متفاوت می باشند .

برای راه اندازی وب سایت باید هدف خاصی را دنبال کنید . این روز ها افراد با نو آوری و خلاقیت خود ، مشاغل جدیدی را به وجود آورده اند . این مشاغل که در ظاهر مجازی هستند ، در آمد زیادی برای صاحبانشان دارند . همچنین بسیاری از افراد که کسب و کار راکد و بدون مشتری داشتند ، توانسته اند با راه اندازی وب سایت به کسب و کار خود رونق ببخشند .

خوشبختانه در ایران نیز بازاریابی اینترنتی با استفاده از وب سایت ها در حال گسترش می باشد . سمینار ها و جلسات و آموزش هایی که در ارتباط با بازاریابی اینترنتی بر گزار می شوند به خوبی اهمیت بازاریابی اینترنتی را روشن می کنند . اما با این حال بسیاری از افراد فعال در بازارهای صنعتی همچنان بر تبلیغات و بازاریابی سنتی تاکید دارند . دنیای امروز ، دنیای تبلیغات می باشد تبلیغاتی که به صورتی اینترنتی و آنلاین انجام می شوند .

کاربران اینترنت هر روز بیشتر از قبل می شوند و می توان گفت امروزه دیگر اینترنت مخصوص قشر و رده سنی خاصی نیست . اغلب مردم علاقه دارند با دنیای خارج از کشور خود آشنا شوند و اینترنت این امر را برای آنها میسر می کند . همچنین مشغله های متعدد و کمبود وقت باعث می شود افراد نیاز های خود را از طریق اینترنت بر طرف نمایند . پس اگر هنوز هم تصمیم به راه اندازی وب سایت نگرفته اید پیشنهاد می شود هر چه زودتر این کار را انجام دهید تا مشتریان بیشتری به دست بیاورید .

در این مقاله سعی می شود تا راه اندازی و طراحی وب سایت برای شرکت های صنعتی را شرح دهیم .

طراحی وب سایت شرکت های صنعتی

طراحی وب برای شرکت ها تجاری انواع مختلفی دارند . یکی از دست بندی های شرکت های تجاری مربوط به شرکت های صنعتی می شود . شرکت های صنعتی نیز انواع گوناگونی دارند و آن دسته از مشاغلی که شبیه هم می باشند در یک صنعت قرار می گیرند . به عنوان مثال شرکت های خودرو سازی از قبیل شرکت های صنعتی هستند .

کسب و کار بسیاری از شرکت های صنعتی به اوضاع اقتصادی کشور بستگی دارد . به طور کلی می توان گفت اقتصاد یک کشور با شرکت های صنعتی آن کشور در ارتباط می باشد . در ماه های اخیر که اقتصاد ایران دچار تلاطم های پی در پی شده است ، بسیاری از شرکت های صنعتی بر شکست شده اند . همچنین اگر کسب و کار چند شرکت بزرگ صنعتی کشور خوب باشد بر اقتصاد داخلی تاثیر مثبت خواهد گذاشت .

بسیاری از صنایع برای اغلب مردم ناشناخته هستند . این دسته از شرکت ها باید هر لحظه منتظر شکست در کار خود باشند . برای هر کسب و کاری لازم است که بین مردم شناخته شده و معروف باشد . بخصوص این امر برای شرکت های صنعتی باید مهم باشد . همانطور که گفته شد ، اوضاع اقتصادی بسیاری از شرکت های صنعتی این روز ها بحرانی می باشد . این دسته از شرکت ها باید قبل از شکست کامل تدابیری را بی اندیشند .

با توجه به توسعه اینترنت و افزایش کاربران ، یک سایت هر چند هم ساده ، برای هر شرکت تولیدی صنعتی لازم می باشد . با استفاده از وب سایت ها می توان بازاریابی اینترنتی و آنلاین را پیاده سازی کرد همچنین برای معرفی شرکت صنعتی یک وب سایت نقش مهمی را ایفا می کند . با راه اندازی یک وب سایت به وضوح می توان افزایش فروش و مشتریان را احساس کرد . نقش وب سایت در رونق شرکت های صنعتی نه تنها در داخل کشور اهمیت دارد بلکه برای ورود یک شرکت صنعتی به بازارهای بین المللی داشتن وب سایت امری حیاتی می باشد . وب سایت شرکت های صنعتی می تواند راه ارتباطی آنها با مشتریان خارجی باشد .

رقابت موجود بین شرکت های صنعتی این روز ها فقط در فضای اینترنت است . هر سایت صنعتی تلاش می کند کاربران و مخاطبان بیشتری را جذب نماید . مهمترین نکته برای این دسته از شرکت های قبل از افزایش فروش و مشتری ، شناخته شدن و برند شدن است . زیرا وقتی شرکتی تبدیل به برند معروف شود به طور خودکار مشتری زیادی به دست می آورد .بسیاری از شرکت های صنعتی فقط به صورت مجازی وجود دارند . و از طریق اینترنت مبادرات تجاری انجام می دهند .

پس تا اینجا می توان فهمید داشتن وب سایت برای هر شرکت صنعتی الزامی و مهم می باشد . اما صرفا ، داشتن یک سایت مورد اهمیت نیست بلکه تازه شروع کار و پیش زمینه است . نکته مهم این است که مشتری در قدم اول از طریق سایت ، شرکت صنعتی مورد نظر را قضاوت می کند . پس طراحی وب سایت برای شرکت صنعتی باید به صورت حرفه ای باشد .

شرکت طراحی وب سایت دارکوب توانسته است در 20 سال گذشته بهترین خدمات طراحی سایت را به مشتریان خود ارائه دهد . در قدم اول برای راه اندازی وب سایت باید به یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای با سابقه ای درخشان مراجعه کنید . مشاهده نمونه کار های طراحی سایت آن شرکت می تواند شما را در انتخاب بهتر کمک نماید .

هرچه وب سایت حرفه ای تر و زیبا تر طراحی شود ، می تواند مخاطب بیشتری را برای شرکت شما جذب نماید . بسیاری از کاربران اینترنت در ابتدا جذب طراحی وب سایت می شوند . پس می توان از این امر در افزایش مشتری استفاده نمود . هر وب سایت برای هر صنف کاری که طراحی می شود ، ویژگی های خاص خود را به همراه خواهد داشت . طراحی وب سایت برای شرکت های صنعتی نیز بسته به اهداف شرکت ، قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را دارا است . طراحی سایت برای شرکت های صنعتی باید به نحوی باشد که حس کیفیت و اعتماد را به مشتری و مخاطب منتقل کند .

وب سایت های صنعتی بسته به گستره شرکت می تواند به هر نحوی طراحی شوند . بسیاری از مدیران ترجیح می دهند وب سایت شرکت شان ، پرتال باشد . راه اندازی پرتال بیشتر برای شرکت های گسترده که از چندین شرکت بزرگ دیگر تشکیل شده اند ، پیشنهاد می شود . با این حال بسیاری از شرکت های بزرگ یک سایت حرفه ای دارند و به راحتی با استفاده از آن وب سایت به کسب و کار می پردازند .

هدف از راه اندازی سایت طراحی صنعتی

همانطور که میدانید روز به روز صنیع مختلف درحال گسترش هستند، با گسترش این صنایع رقابت بین صاحبان کسب و کار نیز افزایش پیدا کرده است، چراکه هریک از صاحبان کسب و کار به دنبال جذب مشتری و فروش بیشتر هستند؛ امروزه که افراد برای خرید هر محصول و یا گرفتن خدماتی پیش از مراجعه حضوری در اینترنت به دنبال آن خدمات هستند میتوند دلیل محکمی باشد برای آنکه صاحبان کسب و کار به دنبال اینترنتی کردن شغل خود باشند، همچنین با قرار دادن محصولات جدید میتوانید مشتریان خود را از جدید ترین محصولات خود آگاه کنید.

اغلب سایت های صنعتی  ایران چند زبانه طراحی میشوند تا بدین وسیله در سطح بین الملل هم بتوانند مشتریانی را به خود جذب کنند و برند خود را در نقاط مختلف ثبت کنند؛ بعلاوه اینکه طراحی یک وب سایت صنعتی موجب میشود در نگاه مشتریان و رقبای خود حرفه ای تر بنظر برسید و این حرفه ای بودن دلیل محکمی میشود برای اینکه در دید مشتریان خود قابل اعتمادتر شوید.

با ساخت سایت صنعتی میتوانید بخشی از خدمات صنعتی خود را بصورت اینترنتی در اختیار مشتریان خود قرار دهید و به این وسیله رضایت مشتریان خود را جلب کنید، امروزه اکثر کسب و کارها به دنبال این هستند که وب سایت حرفه ای را برای شغل خود راه اندازی کنند، صنایع مختلفی مانند نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع شیمیایی اقدام به طراحی سایت کرده اند تا بدین وسیله بتوانند یک قدم از رقبای خود جلوتر باشند، ساختار هرکدام از این صنایع در طراحی وب سایت با توجه به نوع کسب و کار بایکدیگر متفاوت هستند.

ساخت سایت صنعتی میتواند مخاطبان بسیاری را به وسیله بازاریابی اینترنتی جذب کند، درنتیجه با راه اندازی یک وب سایت متوانید فروش بسیار بهتری را داشته باشید، بطور کلی هدف از راه اندازی سایت طراحی صنعتی میشود موارد زیر را نام برد:

  1. برای رقابت اینترنتی با رقیبان ضروری است: مطرح شدن در اینترنت و اینکه برند شما بتواند با دیگر تجارت ها رقابت کند حتما به راه اندازی سایت احتیاج دارید.
  2. باعث افزایش فروش محصولات شما میشود: اینکه شما محصولات عالی داشته باشید تنهابرای فروش بیشتر کافی نیست، وجود یک سایت طراحی صنعتی میتواند به فروش بیشتر شما کمک کند.
  3. باعث بوجود آمدن مشتریان وفادار میشود: با وجود ایجاد یک بستر اینترنتی برای ارتباط با مشتریان خود، میتوانید آنها رابه مشتریان دائمی خود تبدیل کنید.

کاربردهای طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت شرکتی و سایت های صنعتی بسار قابل اهمیت است، چراکه طراحی سایت باعث میشود صنعت و محصولات تولید شده شما شناخته شود، درواقع با طراحی وب سایت صنعتی میتوانید اطلاعات مورد نیاز، آدرس و هرآنچه که کاربران و مشتریان شما نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهید، ساخت سایت صنعتی باعث میشود شما بتوانید محصولات خود را معرفی کنید و آنها را به فروش برسانید، چراکه بدین وسیله مشتریان شما بدون آنکه هزینه ای را صرف گشتن و پیدا کردن محصول خود کنند میتوانند به راحتی محصول مورد نظر را انتخاب کنند.

همچنین برای هر محصول میتوانند با واحد فروش و پشتیبانی ارتباط بگیرند و به سادگی هرگونه مشکل و ابهامی را رفع کنند و اینگونه کمک به سزایی هم به مشتریان خود برای خرید راحت تر میکنید و هم باعث فروش بیشتر محصولات میشوید.

نکات مهم در طراحی سایت صنعتی

نکات مهمی که در راه اندازی وب سایت صنعتی باید رعایت کنیم این است که، بدانید دائم محصولات خود را به روزرسانی کنید، چراکه با توجه به نوسانات قیمت ارز و محصولات به روز بودن محصولات و قیمت های آنها بسیار مهم است. برای این منظور میتوانید امکان به روز رسانی محصولات خود را بصورت تک کالا فعال کنید، بهتر است قبل محول کردن راه اندازی سایت خود از شرکت مربوطه بخواهید نمونه سایت صنعتی را در اختیار شما قرار دهد.

نکته مهم بعدی این است که مشخصات فنی محصول را بطور صحیح درج کنید، چراکه این کار باعث میشود مشتریان بتوانند به راحتی محصولات را با یکدیگر مقایسه کنند و از همه مهم تر با درج توضیحات درباره محصول خود درواقع توضیح قانع کننده ای را از قیمت گذاری محصولات خود به مشتریان میدهید.

در مواقعی که توضیحات در رابطه با محصولی طولانی است و تصور میکنید ممکن است از حوصله خواننده و مشتری شما خارج باشد میتوانید از رنگ ها و آیکون های مختلف استفاده کنید تا مشتریان شما با اشتیاق به مطالعه مطالب مشغول شوند.

وظیفه بعدی شما برای آنکه بهترین خدمات را در وب سایت خود به کاربران ارائه دهید این است که میزان مصرف انرژی هر محصول را درج کنید چراکه آگاهی از این موضوع حق مشتریان شماست، نحوه نگهداری از محصول و طول عمر آن را نیز حتما ذکر کنید تا درصورتیکه کاربر به دنبال مقایسه است بتواند به راحتی با اطلاعاتی که در اختیارش گذاشته اید این کار را انجام دهد.

اگر قصد این را دارید که محصولات خود را تخصصی تر توضیح دهید میتوانید در رابطه با فناوری های به کار رفنه در محصولات خود نیز توضیح دهید و اگر تصور میکنید که توضیحات بسیار طولانی میشود میتوانید صفحه مخصوصی را برای توضیحات فناوری محصولات خود قرار دهید، گاهی اوقات نیز پیش میاید که محصولات شما چندمنظوره باشد و کاربردهای بیشتری را نسبت به محصولات تک منظوره داشته باشد، برای توضیح بهتر این محصولات میتوانید از آنها عکس و فیلم قرار دهید.

انواع طراحی سایت صنعتی

صنعت شاخه های متعددی دارد که با پیشرفته شدن آن روز به روز به شاخه های آن اضافه میشود، شاخه هایی مثل الکترونیکی، خودرویی، غذایی و پتروشیمی از انواع شاحه های صنعتی هستند. همانطور که گفتیم با توجه به این که هرکدام از این موارد تخصصی هستند پس باید برای هریک سایت اینترنتی مختص خودشان را طراحی کنیم، ساخت سایت با وردپرس یکی از روش های طراحی سایت است. در ادامه به توضیح مختصری در رابطه با طراحی هر شاخه در اختیار شما قرار میدهیم.

طراحی سایت محصولات فولادی و آهن

تولید مواد آهنی مرغوب مانند فولاد، موضوعی است که تمام اقتصادهای مطرح دنیا به دنبال آن هستند که پیشرفت و بهبود کیفی در آن بدست بیاورند؛ محصولات آهنی و فولادی در همه موارد استفاده میشوند از ساختن کلیدی که اغلب ما استفاده میکنیم تا صنایع دفاعی، به همین علت است که هیچ کشوری قصد ندارد از بازار صادرات فولاد جا بماند؛ حضور گسترده در چنین بازاری امر مهمی است که با طراحی سایت راهی را برای معروف شدن کسب و کار خود باز میکنید، چند نکته مهم را برای طراحی سایت محصولات را ذکر کرده ایم:

  • برای انکه مشتریان شما خرید خود را قطعی کنند بهتر است یک مشاور آنلاین و فعال را برای پاسخگویی به مشتریان قرار دهید.
  • باتوجه به نوسانات ارز و محصولات صنعتی سعی کنید به طور مرتب محصولات و قیمت آن را به روز نگهدارید.
  • برای آنکه مشتریان به شما اعتماد کنند سعی کنید مستنداتی از محصولات و رضایت خرید را در اختیار آنها قرار دهید.
  • برای آنکه خیال مشتری خود را از بابت ضمانت محصولات تامین کنید عکس و فیلم های واقعی از محصولات را در وب سایت خود قرار دهید.

طراحی سایت محصولات پتروشیمی

همانطور که میدانید نفت و گاز اهمیت بسیاری در همه کشورها دارد، کمتر جایی را میتوان دید که اثری از محصولات نفتی و گازی نباشد چراکه نقش مهمی را در اقتصاد هر کشوری دارد؛ در کشور ما نیز به دلیل وجود منابع عظیم خدادادی نفت و گاز صنعت پتروشیمی قدمت طولانی دارد؛ به همین شرکت های بسیاری وجود دارند که در این حوزه فعالیت میکنند که برای مطرح شدن و جذب مشتریان بیشتر لازم است سایت محصولات خود را راه اندازی کنید.

نکاتی که لازم است در این زمینه رعایت کنید عبارت است از:

  • برند سازی و استفاده از تصاویر با کیفیت
  • سعی کنید محصولات خود را طبقه بندی کنید که مشتریان بتوانند به راحتی آنها را انتخاب کنند.
  • برای توضیحات محصولات خود و پشتیبانی از آنها بهتر است یک پشتیبان مسلط به زبان انگلیسی داشته باشید تا بتوانید به مشتریان خارجی خود خدمات دهید.
  • سایت خود را حتما جند زبانه کنید تا مشتریان خارجی شما به راحتی با وب سایت شما ارتباط برقرار کنند.

طراحی سایت کارخانه

واحدهای صنعتی از مهم ترین مکان های شکل گیری توسعه و شکوفایی اقتصادی هستند، طراحی سایت کارخانه به شما در این شکوفایی اقتصادی کمک میکند، صرف نظر از اینکه کارخانه شما در چه حوزه ای فعالیت میکند، شما میتوانید با مدیریت مناسب و در قسمت های مختلف کارخانه خود اعم از مواد اولیه تا فروش محصولات کار خود را گسترده کنید. نکاتی که لازم است در طراحی سایت کارخانه خود رعایت کنید به شرح زیر است:

  • صفحه ای را برای معرفی محصولات و مشخصات فنی آن ها قرار دهید.
  • کارخانه و واحد صنفی خود را حتما معرفی کنید.
  • لیستی از نمایندگی های فعال محصولات خود ارائه دهید.

بخش های مهم وب سایت صنعتی

همانطور که در بخش های قبل گفتیم هر وب سایت طراحی سایت صنعتی با توجه به محصولات و خدماتی که ارائه میدهد، ویژگی های منحصر به فردی را برای وب سایت آن باید رعایت کنیم به همین دلیل لازم است طراحی آن را به یک شرکت طراحی وب معتبر و با سابقه بسپارید.

در ادامه بخش های مهمی که یک وب سایت صنعتی لازم است داشته باشد را برای شما شرح میدهیم.

 راه اندازی سایت معرفی خدمات

در راه اندازی سایت معرفی باید خدمات کسب و کار خود را بطور کامل برای آنها معرفی کنید،سعی کنید توضیح جامع و مفصلی را در اختیار آنها قرار دهید چراکه این امر باعث میشود هم پرسش هایی که مشتریان شما از کسب و کارتان در ذهن دارند پاسخ داده شود و هم به برندسازی صنعت شما کمک میکند.

نمایندگی

نمایندگی های محصولات خود را بطور کامل در سراسر کشور معرفی کنید؛ اطلاعات و آدرس هرکدام را بطور مشخص قرار دهید، همینطور میتوانید برای تجربه کاربری بهتر مشتریانتان از نقشه برای هرکدام از آدرس های نمایندگی خود استفاده کنید، در انتها نیز فرمی را برای کسانی که مشتاق به گرفتن نمایندگی از محصولات شما هستند درج کنید.

معرفی محصولات

در این قسمت محصولات خود را بطور دقیق و مجزا توضیح دهید، محصولات خود را در بسته بندی های مشخصی قرار دهید تا مشتری شما بتواند به راحتی محصولات شما را انتخاب کند، با قرار دادن قیمت برای محصولات خود میتوانید این قسمت را بعنوان سایت فروشگاهی صنعتی نیز درنظر بگیرید.

تماس با ما

یکی از مهم ترین بخش هایی که در هر وب سایتی باید به آن بسیار اهمیت داد تماس با ما است، در این قسمت باید تمام راه های ارتباطی که مشتریان شما بتوانند بوسیله آن با شما ارتباط بگیرند را در اختیارشان قرار دهید، از شماره تماس گرفته تا صفحات فعالی که در شبکه های اجتماعی دارید و ایمیل و آدرس دفتر مرکزی خود را در اختیار آنها قرار دهید.

ویژگی های سایت های طراحی صنعتی

راه اندازی بهترین سایت های طراحی صنعتی حرفه ای و قدرتمند به همه کسب وکارهای صنعتی توصیه می شود به خصوص برای شرکت هایی که معامله های بین المللی دارند . به طور کلی هر سایت صنعتی ویژگی های زیر را دارد :

  • صفحه معرفی ما یا درباره ما : این صفحه در تمامی وب سایت ها موجود است . کاربرانی که با کسب و کار شما آشنا نیستند با این صفحه می توانند از حوزه کاری و خدمات شرکت با خبر شوند . در این صفحه معمولا تاریخچه تاسیس و موسس ، معرفی حوزه کاری ، معرفی خدمات و محصولات ارائه شونده و … درج می شود .
  • صفحه معرفی شرکت های زیر مجموعه : معمولا شرکت های بزرگ از چند شرکت کوچک تشکیل شده اند که به صورت پیمانکاری خدمات مختلف آنها را ارائه می دهند . در وب سایت می توان صفحه ای برای معرفی این شرکت ها طراحی نمود همچنین اگر آن شرکت ها دارای وب سایت هستند ، می توان آنها را به صورت زیر دامنه تعرفیف نمود .
  • طراحی صفحه سیاست ها و استراتژی ها
  • طراحی صفحه شرکای تجاری و سرمایه گذارن و مدیران ارشد
  • اخبار : در این بخش باید تمامی اخبار خارجی و داخلی مربوط به شرکت درج گردد .
  • طراحی صفحه مربوط به جوایز ، لوح ها ، تندیس ها و تقدیرنامه های داخلی و خارجی با درج تصاویر
  • طراحی صفحه گالری برای درج تصاویر نمونه کار ها و سوابق کاری
  • صفحه محصولات یا خدمات : در این صفحه باید تمامی محصولات یا خدماتی که در شرکت به مشتری ارائه می شود با توضیحات کامل و دسته بندی اصولی درج شوند .
  • صفحه مقالات : همانطور که بار ها گفته ایم بخش مقالات برای هر وب سایتی ضروری و لازم است . در صفحه مقالات می توان منابع و مقالات و مطالب علمی در خصوص شرکت درج شود .
  • طراحی وب سایت چند زبانه : اغلب شرکت های صنعتی در بازارهای جهانی نیز حضور دارند . وب سایت این دسته از شرکت ها باید راهی برای جذب مشتری خارجی نیز باشد پس این وب سایت ها باید به زبان های بین المللی نیز طراحی شوند .
  • طراحی صفحه اطلاعیه ها : در صفحه اطلاعیه ها معمولا اخبار مربوط شرکت قرار می گیرد از قبیل قوانین جدید شرکت ، فروش ویژه ، مناقصه ها و مزایده ها و …
  • صفحه تماس با ما : این صفحه نیز در تمامی سایت ها وجود دارد . اطلاعات موجود در این صفحه شامل ؛ شماره تماس ، آدرس دفتر مرکزی ، نقشه گوگل ، صفحات اجتماعی و فرم ارسال نظر وجود می باشد .
  • امکان درج مناسبت های تاریخی مهم و مناسب های مربوط به شرکت
  • نمایندگی ها : اغلب شرکت های صنعتی بزرگ دارای نمایندگی های داخلی و خارجی در کشور ها و شهر های دیگر می باشند . در صفحه ای می توان به معرفی نمایندگی ها در دسته بندی مشخص همراه با درج آدرس و شماره تماس آنها پرداخت
  • همکاری با ما : در این صفحه می توان فرمی جهت همکاری و استخدام قرار داد البته این فرم می تواند فرم درخواست همکاری تجاری نیز باشد .
  • صفحه خدمات : این صفحه برای شرکت هایی می باشد که خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهند . اغلب شرکت های خودرو سازی دارای خدمات پس از فروش دوره ای هستند . در بخش خدمات می توان نوبت دهی آنلاین برای مراجعه مشتری نیز طراحی نمود . شرکت های تولید لوازم خانگی نیز برای محصولات خود گارانتی دارند که مشتری می تواند در منوی خدمات نوبت مراجعه برای گارانتی را رزرو نماید .
  • فروش اینترنتی : این بخش بیشتر برای شرکت های خودرو سازی می باشد که به صورت دوره ای فروش اینترنتی خودرو دارند .
  • سامانه ارتباط با مشتریان
  • صفحه سوالات متعدد

بعد از طراحی حرفه ای وب سایت و درج مطالب نوبت به بهینه سازی وب سایت می رسد ، با سئو وب سایت می توان بازدیدکنندگان بیشتری به دست آورد .

سخن آخر

همه کسب و کارها امروزه اینترنتی شده اند چراکه همه از ضرورت راه اندازی وب سایت مطلع هستند و میدانند که برای داشتن مشتریانی از همه نقاط کشور و حتی کشورهای دیگر احتیاج به بستر اینترنتی دارند و تنها با راه اندازی وب سایت میتوانید به این هدف برسید. پس پیشنهاد می کنیم هر چه زودتر اقدام به راه اندازی وب سایت کنید . شرکت طراحی وب سایت دارکوب آماده ارائه خدمات طراحی وب سایت به انواع کسب و کار ها می باشد .

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز