چگونه رتبه یک گوگل شویم

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12698

5/5 - (2 امتیاز)
کسب رتبه یک گوگل

چگونه رتبه یک گوگل شویم

احتمالاً یکی از اهداف و آرزو های هر کسب و کار آنلاین و دارنده ی طراحی سایتی کسب رتبه یک گوگل است. رسیدن به رتبه یک گوگل به معنای افزایش ترافیک طراحی سایت، بیشتر دیده شدن، کسب درآمد بیشتر و سبقت گرفتن از رقبا می باشد.

کسب رتبه اول گوگل بسیار چالش برانگیز است. حتی افراد حرفه ای و خبره نیز برای رسیدن به این جایگاه با یکدیگر رقابت های زیادی می کنند. بر اساس مطالعات، بیش از 75% از کاربران در همان صفحه ی اول موتور های جستجو باقی می مانند. برای رسیدن به این نقطه استراتژی های متعددی وجود دارد که می خواهیم در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم.

کسب جایگاه رتبه یک گوگل

برای اینکه بتوانید بیشترین ترافیک را به سمت طراحی وب سایت خود بکشانید، میزان فروش تجارت الکترونیک خود را به حداکثر برسانید، اعتماد کاربران را بیش از پیش به خود جلب کنید بایستی بتوانید رتبه یک گوگل شوید. برای رسیدن به این هدف استراتژی های ذیل می تواند کمک کننده باشد:

بهبود سئو سایت

بهینه سازی سایت یکی از بهترین راهکار های بهبود رتبه ی سایت در موتور های جستجو می باشد. بهبود سئو درون صفحه خیلی سریع و راحت قابل انجام است و شما خیلی زود می توانید نتیجه آن یعنی افزایش ترافیک سایت را در طراحی وب سایت خود مشاهده کنید. استفاده از کلمات کلیدی مناسب که با استفاده از ابزار هایی مانند planner google’s keyword به دست آمده اند پتانسیل خوبی برای جابجایی رتبه سایت دارند. به دنبال کلمات کلیدی باشید که جستجوی خوبی دارند اما رقابت بر سر آنها کم است. وقتی که بر اساس این کلمات کلیدی رتبه ی بهتری به دست آورید و اعتبار طراحی سایت خود را ارتقاء دادید سپس به سراغ کلمات کلیدی رقابتی تر بروید تا بتوانید ترافیک بیشتری به طراحی سایت خود جذب کنید.

خیلی از کاربران به دنبال آموزش سئو هستند تا خودشان بهینه سازی سایتشان را انجام دهند. آموزش سئو راحت است. اما بهینه سازی سایت به زمان زیادی نیاز دارد. برای آموزش سئو می توانید از دوره های آموزش سئو آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. همچنین اگر به دنبال کارگزار سئو سایت هستید در صورت تمایل می توانید از خدمات سئو سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت طراحی سایت دارکوب ارائه دهنده ی خدمات سئو سایت با بهترین میزان قیمت سئو سایت و طراحی سایت و … می باشد. قیمت سئو سایت بسته به خدمات متفاوت سئو سایت متفاوت است. برای آگاهی از قیمت سئو سایت می توانید از خدمات مشاوره رایگان شرکت طراحی سایت دارکوب استفاده نمایید.

بهینه سازی محتوا سایت بر اساس کلمات کلیدی

محتوا پادشاه است. تولید محتوا با کیفیت یکی از ارکان سئو و بهینه سازی سایت است. مخاطبان شما برای محتوای سایت شما به آن مراجعه می کنند. تولید محتوا کم کیفیت کاربرانتان را دلسرد می کند. اگر در تولید محتوا با کیفیت موفق باشید در جذب کاربران و کسب درآمد موفق خواهید بود. پس از تولید محتوا خوب بایستی از کلمات کلیدی در هر قطعه از محتوای خود استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که بیش از اندازه نیز از کلمات کلیدی استفاده نکنید. سعی کنید از کلمات کلیدی در URL ، برچسب عناوین، تایتل هایی که تگ h1، h2 و … دارند، برچسب تصاویر، متن و …. استفاده نمایید. هم موتور جستجوی گوگل و هم کاربران به دنبال محتوا با کیفیت هستند. استفاده درست و به اندازه از کلمات کلیدی در محتوا نشانی از کیفیت تولید محتوا خوب و جذاب است.

تا می توانید تولید محتوا کنید

بر اساس مطالعات، بازاریابی محتوایی یکی از استراتژی های بازاریابی بسیاری از شرکت ها و کاربران است. محتوا به هر شکلی مانند ویدئو، متن و مقاله، تصاویر و …. می تواند باشد. اگر به دنبال کسب رتبه یک گوگل هستید باید به صورت منظم و مستمر محتوا جدید به طراحی وبسایت خود اضافه کنید. اما توجه داشته باشید که تولید محتوا جدید شما بر اساس نیاز های کاربران باشد و به اندازه کافی نیز جذاب باشد.

تولید محتوا جدید از چندین جهت برای طراحی وب سایت شما مفید است. تولید محتوا جدید به معنای ایجاد فرصت بیشتر برای استفاده از کلمات کلیدی بیشتر است. وقتی شما از کلمات کلیدی بیشتر در محتوا استفاده کنید به موتور جستجو گوگل این فرصت را می دهید تا وب سایت شما را بیشتر در نتایج جستجو خود به کاربران نمایش دهد. از سوی دیگر با تولید محتوا جدید بیشتر، فرصت بیشتری برای دریافت لینک از دیگر وب سایت ها خواهید داشت. بعلاوه قدرت بیشتری نیز برای نگه داشتن کاربران در طراحی سایت خود دارید. پس از تولید محتوا جدید و با کیفیت غافل نباشید.

بازاریابی محتوایی چیست؟

بازاریابی محتوایی یعنی تولید محتوا به گونه ای که بتوانید نظر کاربران را برای “اقدام به خرید” آنطور که می خواهید تغییر دهید. در بازاریابی محتوایی هیچگونه اجباری وجود ندارد و به کاربران کمک می شود تا تصمیم گیری بهتری برای خرید داشته باشند. بازاریابی محتوایی یک استراتژی بسیار عالی بازاریابی است که این پتانسیل را دارد تا ضمن حفظ کاربران قدیمی، کاربران جدیدی به سایت جذب کند.

به دست آوردن لینک های بیشتر

لینک ها نقش بسزایی در سئو سایت دارند. بر اساس گزارشات، لینک ها مهمترین عوامل برای کسب رتبه های بالاتر موتور های جستجو هستند. برخی استراتژی ها برای به دست آوردن لینک های بیشتر عبارتند از:

  • افزودن طراحی سایت خود به کسب و کار های محلی
  • ایجاد پست های مهمان
  • ایجاد محتوای جذاب
  • و ….

 برخی دیگر از استراتژی های کسب رتبه یک گوگل

در کنار سئو راهکار های دیگری مانند بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، ثبت آگهی و ….. می تواند در کسب رتبه های بالاتر موتور های جستجو مؤثر باشد. امروزه فناوری و اینترنت به بخش بزرگی از زندگی مردم تبدیل شده است. به همان تناسب نیز استراتژی های بازاریابی تغییر کرده است. بازاریابی اینترنتی یکی از اصلی ترین استراتژی های بازاریابی برای کسب و کار های مختلف است. دیجیتال مارکتینگ کانال ها و استراتژی های مختلفی دارد که شما به مخاطبان هدفتان وصل می کند.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از منابع آنلاین برای تبلیغ محصولات و خدمات و جذب مخاطبان هدف است. هدف دیجیتال مارکتینگ تبلیغات اینترنتی و آنلاین و تعامل با کاربران است. برخی از کانال های دیجیتال مارکتینگ عبارتند از: طراحی سایت، شبکه های اجتماعی و ….

استراتژی های بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی استراتژی های متعددی دارد. مانند:

تحقیقات بازار

تحقیقات بازار اولین اقدام یک استراتژی آنلاین است. هدف از تحقیقات بازار این است که مخاطبان هدف خود را بیشتر بشناسید و متوجه شوید که بیشتر از چه کانال های ارتباطی استفاده می کنند. بعلاوه بایستی سعی کنید متوجه شوید رقبای شما از چه روش های بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند و این روش ها تا چه اندازه مفید است. تحقیقات بازار می تواند تا حد زیادی از شکست های احتمالی پیشگیری کند. بعد از شناسایی مخاطبان، سعی کنید از کانال هایی که بیشتر مورد استفاده کاربران هدف هستند، استفاده کنید تا دسترسی بیشتری به آنها داشته باشید. همچنین، دیگر استراتژی های بازاریابی تان را بر اساس گروه هدف خود تغییر دهید. به طور مثال اگر گروه هدف شما نوجوانان است بهتر است طراحی سایت خود را مطابق این افراد تغییر دهید.

طراحی سایت

طراحی وبسایت مطمئناً یکی از معتبرترین و بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی است. با طراحی سایت و بهینه سازی سایت می توانید حضور آنلاین خود را تقویت کنید.

استفاده از پلتفرم های شبکه های اجتماعی

برای گسترش تعاملات خود با کاربران بهتر است از شبکه های اجتماعی مختلفی استفاده کنید. بررسی کنید کاربران بیشتر از چه پلتفرمی استفاده می کنند، شما هم سعی کنید در آن پلتفرم فعال تر باشید. به بازخورد های کاربران توجه کنید و به سؤالات آنها پاسخ دهید.

ثبت آگهی

این روز ها تبلیغ در اینترنت رواج زیادی پیدا کرده است. برای اینکه بتوانید در دنیای دائماً در حال تغییر کسب و کار های آنلاین سرپا بمانید و رقابت کنید بایستی از روش های تبلیغات اینترنتی مانند گوگل ادروردز استفاده نمایید. گوگل ادوردز و ثبت آگهی یکی از بهترین راه های معرفی شرکت و کسب و کار و محصولات و خدمات شما به مشتریان می باشد. تبلیغ در گوگل بسیار سریعتر از سئو سایت شما را به بهره بری می رساند. به منظور تبلیغات اینترنتی و ثبت آگهی در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید. با تبلیغ در گوگل می توانید کسب و کار خود را رونق دهید. روزانه هزاران کاربر از طریق موتور جستجوی گوگل در اینترنت سرچ می کنند. گوگل ادوردز یکی از پربیننده ترین روش های تبلیغات اینترنتی است که پتانسیل جذب هزاران کاربر را دارد. در قیاس با سایر روش های تبلیغاتی، تبلیغات گوگل ادوردز نرخ تبدیل بسیار خوبی دارد و خیلی زود به بازدهی می رسد. بعلاوه مدیریت هزینه های گوگل ادوردز راحت است. برای ثبت آگهی کافیست با شرکت های طراحی سایت معتبر تماس حاصل نمایید. شرکت دارکوب یکی از معتبرترین شرکت های طراحی وب سایت است که خدمات سئو سایت و ثبت آگهی ارائه می دهد.

خلاصه

کسب رتبه یک گوگل باید هدف هر کسب و کار آنلاینی باشد. بر اساس مطالعات، 75% کاربران در همان صفحه یک باقی می مانند. این بدان معناست که رتبه یک گوگل بیشترین میزان ترافیک سایت را دارد. به دست آوردن رتبه یک گوگل می تواند کسب و کار شما را متحول کند و بیشترین میزان درآمد آنلاین را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر به دنبال رتبه یک گوگل هستید بایستی در کنار سئو سایت بر روی تبلیغ در گوگل نیز کار کنید. شرکت طراحی وبسایت دارکوب ارائه دهنده ی خدمات سئو سایت، طراحی سایت و ثبت آگهی می باشد که می تواند با مناسب ترین قیمت سئو و ثبت آگهی شما را در این مسیر یاری دهد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز