آیا هوش مصنوعی جایگزین طراحان وب سایت می گردد؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=14272

5/5 - (4 امتیاز)
طراحی سایت با هوش مصنوعی

آیا هوش مصنوعی جایگزین طراحان وب سایت می گردد؟

توسعه و پیشرفت تکنولوژی های جدید مانند هوش مصنوعی در صنعت طراحی وب سایت دست آورد های زیادی مانند تسریع فرآیند طراحی وب سایت، طراحی سایت راحتتر و …. را برای طراحان وب سایت به همراه داشته است. اما همین پیشرفت ها برای خیلی ها باعث نگرانی شده! آیا هوش مصنوعی جایگزین طراحان وب سایت خواهد شد؟ آیا نیروی انسانی از صنعت طراحی سایت حذف می شود و ابزار های AI جایگزین می شوند و …. سؤالات خیلی از طراحان وب است!

به لطف هوش مصنوعی و ابزار های بسیار هوشمند، طراحی سایت خیلی ساده تر از گذشته است. حتی افراد کم تجربه و بدون دانش برنامه نویسی نیز می توانند با استفاده از این نرم افزار ها اقدام به طراحی وب سایت کنند. اگرچه این موضوع مزیت های زیادی دارد اما خیلی از طراحان وب را نگران کرده که شاید شغل خود را از دست بدهند و این ابزار های هوشمند جایگزین نیروی انسانی شود. تبلیغات زیادی در زمینه ی فناوری هوش مصنوعی و استفاده از AI در طراحی وب سایت می شود. اما تکنولوژی AI در ابتدای مسیر پیشرفت خود است و تا زمانی که جایگزین نیروی انسانی شود راه زیادی باقی مانده است.

چرا طراحی وب سایت مهم است؟

طراحی وب سایت یکی از کار هایی است که مدیران صنایع و مشاغل مختلف باید در اولویت برنامه ها و استراتژی های تجاری خود قرار دهند. زیرا کاربران امروزی از یک کسب و کار معتبر انتظار یک طراحی وب سایت حرفه ای و مدرن را دارند. مدیران نیز با طراحی وب سایت می توانند به صورت دائمی حتی در ایام تعطیل و تمام ساعات شبانه روز به معرفی محصولات و خدمات صنعت کاری خود بپردازند.

طراحی وب سایت یک کانال بازاریابی جدید است

کسب و کار های مختلف با طراحی وب سایت می توانند یک بیلبورد تبلیغاتی همیشگی داشته باشند. شما با طراحی وب سایت می توانید کاربران زیادی را به طراحی سایت و کسب و کارتان جذب کنید.

مراجعه مردم به طراحی وب سایت ها

امروزه بسیاری از افراد برای رفع نیاز های روزمره خود به طراحی وب سایت ها مراجعه می کنند. گوشی های همراه امکان دسترسی به وبسایت ها را برای مردم، بسیار ساده کرده است. این روز ها افراد زیادی را می بینیم که از خرید مواد غذایی گرفته تا انجام کار های بانکی از طراحی وب سایت ها استفاده می کنند. طراحی وب سایت باعث تعامل بیشتر مدیران صنایع مختلف با کاربران می شود. با طراحی وب سایت می توان رضایت کاربران را بیشتر و بهتر جلب کرد.

تحلیل رفتار کاربران

با طراحی وب سایت می توان رفتار کاربران را تحلیل کرد و استراتژی های درست بازاریابی اتخاذ کرد. شما با طراحی وب سایت می توانید در زمان مناسب برای کاربران مناسب تبلیغات داشته باشید.

طراحی سایت با chatGPT

هوش مصنوعی در طراحی سایت کاربری زیادی پیدا کرده است. یکی از ابزار های هوش مصنوعی در طراحی وب سایت نرم افزار chatGPT است. chatGPT یک پلتفرم چت بات بسیار قوی است. chatGPT می تواند به هر سؤالی پاسخ دهد. ابزار chatGPT می تواند موضوعات مختلف را درک کند. chatGPT می تواند طراحی وب سایت انجام دهد، تولید محتوا کند، متن آهنگ بسازد و … chatGPT یک مدل زبانی پیشرفته است که توسط شرکت OpenAI توسعه پیدا کرده است. chatGPT زبان انسان را درک می کند و پاسخ های مناسب به پرسش های کاربران می دهد.

برای طراحی سایت با chatGPT باید به طور دقیق بگویید که چه خواسته از این پلتفرم دارید. به طور مثال برای طراحی سایت با chatGPT باید به این نرم افزار بگویید که کادر جستجو را ایجاد کند. اگر یک دستور خیلی کلی به chatGPT بدهید شاید جواب درست یا کاملی دریافت نکنید. اما اگر واضح و دقیق دستور بدهید بهترین جواب را می گیرید. طراحی سایت با chatGPT به کاهش هزینه ها کمک می کند. طراحی سایت با chatGPT خیلی سریع انجام می شود.

چرا طراحی سایت با هوش مصنوعی؟

هوش مصنوعی در بسیاری از علوم از جمله کامپیوتر و طراحی سایت کاربرد دارد. طراحی سایت با هوش مصنوعی به ایجاد تجربه کاربری بهتر کمک می کند. بسیاری از شرکت های بزرگ مانند گوگل از AI برای جلب رضایت بیشتر کاربران استفاده می کنند.

ارائه اطلاعات بیشتر به کاربران

در طراحی سایت با هوش مصنوعی می توان اطلاعات خیلی بیشتری پردازش کرد و به کاربران ارائه داد. به عنوان مثال اگر شما در سایت دیجی کالا کالایی را سرچ کنید خود وبسایت کالاهای مشابه را نیز پیشنهاد می دهد. با هوش مصنوعی می توان بازاریابی آنلاین بهتری انجام داد. ابزار های هوش مصنوعی قدرت یادگیری دارند و با تحلیل اطلاعات کاربران می توانند تعامل خوبی با کاربران برقرار کنند.

تجزیه و تحلیل دقیق سایت

در طراحی سایت با هوش مصنوعی می توان تجزیه و تحلیل خوبی از وبسایت داشت. با تجزیه و تحلیل وبسایت می توان طراحی سایت را هم برای کاربران و هم موتور های جستجو به بهترین نحو بهینه سازی کرد. یکی از بهترین ابزار های تجزیه و تحلیل وبسایت Google Analytics است. این ابزار با بهره گیری از هوش مصنوعی و زبان ماشین بهترین تحلیل از یک طراحی وب سایت را ارائه می دهد.

خدمات طراحی وب سایت شامل چه مواردی است؟

به تمام کار هایی که برای طراحی وب سایت انجام می شود خدمات طراحی وب سایت گفته می شود. طراحی سایت به صورت اصولی و بر مبنای سئو، تولید محتوا، بروزرسانی وبسایت، پشتیبانی وب سایت، سئو وب بهینه سازی سایت، تبلیغ در گوگل و …. برخی از خدمات طراحی وب سایت هستند. اگر می خواهید طراحی وب سایت انجام دهید بهتر است از خدمات طراحی وب سایت شرکت های معتبر استفاده کنید تا هم طراحی سایت با کیفیتی داشته باشید و هم از تمام مزایای خدمات طراحی وب سایت برخوردار شوید. شرکت دارکوب یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات طراحی وب سایت در تهران، کیش، مازندران و امارات می باشد. با استفاده از خدمات طراحی وب سایت شرکت دارکوب می توانید بالاترین میزان کیفیت را دریافت کنید.

ساخت وب سایت چگونه است؟

ساخت وب سایت به دو صورت انجام می شود. با استفاده از سایت ساز ها و به صورت کد نویسی. راه اندازی سایت به صورت کد نویسی زمانبر و هزینه بر است. به همین دلیل بسیاری از کاربران برای ساخت وب سایت ترجیح می دهند از سایت ساز ها استفاده کنند.

سایت ساز چیست و چرا باید برای ساخت وب سایت از سایت ساز استفاده کنیم؟

سایت ساز یک نرم افزار برای ساخت وب سایت است. استفاده از سایت ساز ها اغلب ساده است و نیاز به دانش کدنویسی، طراحی گرافیکی و …. ندارد. راه اندازی سایت با استفاده از سایت ساز شما را از استخدام طراح وب سایت رهایی می دهد. با سایت ساز می توانید خودتان با کمترین هزینه اقدام به طراحی وب سایت کنید. سایت ساز ها تمام موارد لازم برای طراحی وب سایت حرفه ای و مدرن را در اختیار کاربران قرار می دهند. برخی از امکاناتی که یک سایت ساز در اختیار کاربران قرار می دهد:

ابزار های سئو

انواع قالب سایت

ابزار های مختلف برای پیاده سازی انواع عملکرد ها در طراحی وب سایت

درگاه های پرداخت آنلاین

و ….

سیستم مدیریت محتوا وردپرس یکی از بهترین سایت ساز هاست که با آن می توان هر نوع طراحی وب سایتی از وبسایت های شخصی گرفته تا طراحی وب سایت های تجاری و فروشگاهی را انجام داد. سیستم مدیریت محتوا وردپرس پنل بصری دارد. این سیستم مدیریت محتوا بر مبنای زبان برنامه نویسی php است. با انواع پلاگین های سیستم مدیریت محتوا وردپرس می توان هر نوع عملکردی را در طراحی سایت پیاده سازی نمود. با وجود انواع قالب سایت در سیستم مدیریت محتوا وردپرس می توان هر نوع طراحی سایت با هر ظاهر و ویژگی را براحتی راه اندازی نمود.

چرا سیستم مدیریت محتوا وردپرس محبوبیت زیادی دارد؟

سیستم مدیریت محتوا یکی از محبوب ترین سایت ساز ها در دنیاست. بر اساس مطالعات، بیش از 40% طراحی وب سایت ها در دنیا بر اساس وردپرس هستند. علت این همه محبوبیت ساده بودن کار با این سایت ساز است. جامعه بزرگ سیستم مدیریت محتوا وردپرس کاربران این سایت ساز را در صورت بروز مشکل حمایت می کنند. سیستم مدیریت محتوا وردپرس دائماً در حال بروزرسانی است. نسخه های جدید وردپرس باگ های قبلی را ندارد. سایت ساز وردپرس بسیار امن است. تنوع افزونه و قالب سایت در سایت ساز وردپرس بسیار زیاد است. قالب های وردپرس سئو فرندلی هستند. علاوه بر این سایت ساز وردپرس افزونه هایی برای بهینه سازی سایت نیز دارد. تقریباً تمام قالب سایت های وردپرس ریسپانسیو هستند. استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس نیاز به برنامه نویسی را مرتفع کرده است. طراحی سایت آسان و سریع با وردپرس امکان پذیر است. با وردپرس خیلی سریع و با هزینه کم می  توانید صاحب یک وبسایت حرفه ای و کاربردی شوید. برای طراحی وب سایت با وردپرس در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات طراحی وب سایت شرکت دارکوب استفاده کنید. شرکت دارکوب با برخورداری از تیم حرفه ای طراحان وب سایت ارائه دهنده ی خدمات طراحی وب سایت، سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ و …. می باشد.

راه اندازی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا چگونه است؟

ساخت وب سایت از طریق سیستم مدیریت محتوا چند مرحله دارد.

خرید دامنه و هاست

برای راه اندازی سایت ابتدا باید یک نام دامنه و هاست تهیه کنید. نام دامنه بهتر است کوتاه و مرتبط به کسب و کار شما باشد.

قالب سایت

بعد از خرید نام دامنه و هاست مناسب با استفاده از سیستم مدیریت محتوا باید یک قالب سایت مناسب انتخاب کنید. قالب سایتی که تهیه می کنید باید امکاناتی داشته باشد که اهداف تجاری شما را برآورده کند.

نصب افزونه ها

با نصب افزونه های مختلف می توانید عملکرد های مختلفی که می خواهید را پیاده سازی نمایید. سیستم مدیریت محتوا برای هر نوع عملکردی افزونه دارد. از نصب افزونه های زیاد خودداری نمایید. زیرا باعث سنگینی طراحی وب سایت شما می شود.

بارگذاری محتوا

در نهایت می توانید محتوا را با استفاده از سیستم مدیریت محتوا در وبسایت خود بارگذاری نمایید. برای ساخت وب سایت در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات طراحی وب سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت طراحی سایت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای ارائه دهنده ی خدمات طراحی وب سایت، سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ، پشتیبانی سایت و … می باشد.

آموزش طراحی وب

طراحی وب آسان است. برای طراحی وب آسان می توانید از دوره های آموزش طراحی وب سایت استفاده نمایید. آموزش طراحی وب شما را قادر می سازد تا خودتان اقدام به ساخت وب سایت کنید. آموزش طراحی وب سایت مباحث گوناگونی دارد. با آموزش طراحی وب سایت می توانید به عنوان طراح سایت کار کنید. برای آموزش طراحی وب سایت بهتر است از دوره های آموزشی استفاده نمایید. با استفاده از دوره های آموزش طراحی وب آموزشگاه دارکوب می توانید صفر تا صد طراحی سایت را در کمترین زمان یاد بگیرید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب ارائه دهنده ی خدمات آموزش طراحی وب، آموزش سئو، آموزش دیجیتال مارکتینگ و …. می باشد. دانشجویان علاقه مند بعد از پایان دوره می توانند در شرکت دارکوب مشغول به کار شوند. شعبه های تهران، مازندران، کیش و امارات شرکت طراحی سایت دارکوب از علاقه مندان حوزه طراحی و سئو سایت دعوت به همکاری می نماید.

چطور می توانم طراحی سایت فوری داشته باشم؟

طراحی سایت فوری برای خیلی از سازمان ها و شرکت ها مهم است. طراحی سایت یک کار زمانبر است. اما این دسته از کاربران که می خواهند طراحی سایت فوری داشته باشند باید چه کنند؟

استخدام طراح سایت

افرادی که می خواهند طراحی سایت فوری داشته باشند با استخدام طراح سایت می توانند در کمترین زمان صاحب وب سایت شوند. یک طراح سایت مجرب با دانش و تجربه ای که می تواند یک طراحی سایت فوری و کاربردی به کاربر ارائه دهد. برای استخدام طراح سایت به چند نکته توجه داشته باشید:

تجربه

یک طراح سایت با تجربه می تواند هر نوع ساخت وب سایتی انجام دهید. طراحی سایت نکات ریز و درشت زیادی دارد. یک طراح سایت مجرب به دلیل انجام پروژه های گوناگون می تواند پروژه های پیچیده را براحتی انجام دهد.

نمونه کار

با بررسی نمونه کار های می توانید متوجه شوید که طراح سایتی که می خواهید استخدام کنید چقدر تبحر و مهارت دارد.

استفاده از خدمات طراحی وب سایت یک شرکت طراحی سایت

یک شرکت طراحی سایت با داشتن طراحان وب سایت و تیم متخصص در زمینه های مختلف طراحی وب براحتی می تواند طراحی سایت فوری و حرفه ای انجام دهد. برای اینکه بتوانید یک شرکت طراحی سایت معتبر استخدام کنید رزومه و نمونه کار های شرکت طراحی سایت مورد نظر را بررسی کنید. شرکت طراحی سایتی که انواع طراحی وب سایت برای مشاغل گوناگون انجام داده است براحتی می تواند طراحی سایت فوری شما را نیز انجام دهد. شرکت طراحی سایت دارکوب با برخورداری از تیم طراحان وب سایت و …. ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت فوری برای مشاغل گوناگون می باشد.

برای طراحی وب آسان چکار کنم؟

شاید شروع هر کاری سخت باشد. شروع طراحی سایت هم شاید مانند هر کار دیگری در ابتدا کمی مشکل به نظر برسد. اما خوشبختانه وجود سایت ساز ها و نرم افزار های گوناگون طراحی وب آسان را برای کاربران فراهم کرده است. بعلاوه استفاده از مباحث مختلف آموزشی نیز به طراحی وب آسان کمک می کند. اگر می خواهید طراحی وب آسان داشته باشید مشاوره از طراحان وب سایت نیز بسیار سودمند است. طراحان وب سایت با زیر و بم طراحی وب سایت آشنایی دارند و می توانند شما را برای رسیدن به اهداف تجاریتان در طراحی سایت راهنمایی کنند. برای طراحی وب آسان و مشاوره با طراحان وب سایت مجرب در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره طراحی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با برخورداری از منابع مختلف و تیم طراحان وب سایت ارائه دهنده ی خدمات طراحی وب سایت، سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ و …. می باشد.

خلاصه

هوش مصنوعی یک تکنولوژی جدید است که در خیلی از علوم و صنایع کاربرد پیدا کرده است. طراحی سایت با هوش مصنوعی توسعه زیادی پیدا کرده و خیلی از کاربران برای طراحی سایت از ابزار های مختلف AI استفاده می کنند. یکی از ابزار های هوش مصنوعی که در طراحی سایت کاربرد دارد chatGPT است. طراحی سایت با chatGPT به طراحان وب سایت کمک می کند تا فرآیند طراحی وب سایت را سریعتر انجام دهند. استفاده از ابزار های هوش مصنوعی باعث طراحی وب آسان شده است. طراحان وب سایت برای استفاده از نرم افزار chatGPT باید خواسته خود را خیلی دقیق بیان کنند. مثلاً از chatGPT بخواهند یک عملکرد در وبسایت را طراحی کند. هوش مصنوعی اگرچه فواید زیادی برای طراحان وب سایت به ارمغان آورده اما باعث نگرانی آنها نیز شده است. ذهن خیلی از طراحان وب سایت درگیر این موضوع است که آیا هوش مصنوعی می تواند جایگزین نیروی انسانی شود؟  هوش مصنوعی با تمام کارکرد هایی که دارد هنوز نتوانسته جایگزین خلاقیت و هوش بشر شود. هوش مصنوعی در ابتدای راه پیشرفت خود است و تا زمانی که بتواند جای انسان را بگیرد خیلی فاصله دارد. ابزار های AI اگرچه قدرت یادگیری دارند و پاسخ های خوبی در سؤالات کاربران می دهند اما نیاز به بررسی های انسانی دارند. در واقع بکارگیری پاسخ های ابزار های AI بدون نظارت و بررسی انسانی حتی می تواند آسیب زننده هم باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز