از کجا قالب وب سایت بخرم؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5947

5/5 - (3 امتیاز)

یکی از مهمترین بخش های طراحی سایت، تهیه ی قالب مناسب می باشد. از آنجا که قالب وب سایت بر تمام جنبه های آن تأثیر می گذارد، تهیه ی قالب باید با بررسی موارد مختلف و تحقیق و مطالعه انجام شود. قالب ها ویژگی های متفاوتی دارند و عملکرد ها و ظاهر متفاوتی را ارائه می دهند. اگر به دنبال یک قالب مناسب برای وب سایتتان هستید، پیش از اقدام به خرید به اندازه ی کافی در این زمینه اطلاعات به دست آورید.

در دنیای طراحی سایت امروزه، با وجود قالب های زیبا و عملکرد های عالی، دیگر طراحی سایت مانند گذشته سخت نیست. اگرچه وجود قالب های زیاد، کار طراحی را آسان کرده اند، اما تنوع بیش از اندازه ی آنها، انتخاب را سخت کرده است. اینکه قالبی انتخاب کنید که عملکردی که می خواهید را به شما ارائه دهد و برای برند و محصولات شما مناسب باشد، گاهی دلهره آور است!

دارکوی قالب های سایتی را عمدتا بر مبنای وردپرس طراحی و تولید نموده است که می توانید که می توانید این قالب های وردپرس را در صفحه قالب های تولید شده دارکوب مشاهده نمایید.

نکاتی در خرید قالب وب سایت

در واقع خرید قالب وب سایت کار آسانی نیست. تولید کنندگان و فروشندگان قالب زیادی وجود دارند که هر کدام ادعا می کنند که محصولات آنها بهترین است. برای اینکه بتوانید قالب مناسب بخرید، بررسی برخی نکات می تواند سودمند باشد. از جایی قالب بخرید که موارد ذیل را ارائه می دهند.

نظرات دیگر کاربران را بپرسید

برای خرید قالب به نظرات کاربرانی که قبلاً از قالب مورد نظر شما استفاده کرده اند، توجه کنید. بهتر است قالبی را تهیه کنید که بیشترین رأی مثبت را دارد.

از کجا قالب بخرم؟

برای خرید قالب بهتر است از جایی که قالب را تولید می کند و پشتیبانی آن را نیز ارائه می دهد، قالب تهیه کنید.

بهتر است از جایی قالب بخرید که در مورد نحوه ی ویرایش و عملکرد های قالب، آموزش های لازم را می دهد و از قالب فروخته شده پشتیبانی فنی می کند تا در صورت بروز مشکل، شما را کمک و راهنمایی کند.

تولید کنندگان مسئول، پشتیبانی قالب های خود را می پذیرند. آنها همچنین در مورد یک انتخاب مناسب مشاوره های لازم را می دهند.

از کجا قالب وب سایت بخرم؟

از کجا قالب وب سایت بخرم

از جایی قالب بخرید که قالب های با کیفیت ارائه می دهد

استفاده از قالب های رایگان به این معنا نیست که کیفیت ایده آل را ارائه نمی دهند. اما باید توجه داشته باشید که هر قالبی مناسب هر کسب و کاری نیست.

در مورد قالب های رایگان نکته ی منفی که وجود دارد این است که این قالب ها معمولاً کاربران زیادی دارند، بنابراین احتمال اینکه وب سایت شما با سایر وب سایت ها شباهت داشته باشد، زیاد است. این موضوع با آنچه که شما از منحصر به فرد بودن و تأثیر اولیه ی خوب از وب سایتتان انتظار دارید در تناقض است.

انتخاب قالب فقط محدود به بودجه نیست. شما برای طراحی سایت انرژی و زمان صرف می کنید. اگر بخاطر رایگان بودن، یک قالب نامناسب انتخاب کنید، در واقع انرژی و زمان خود را هدر داده اید. گاهی خرید قالب سفارشی یک گزینه ی بهتر است. بهتر است قالبی تهیه کنید که مناسب کسب و کار شما باشد و مطابق با نیاز ها و اهداف شما قابل تنظیم باشد.

از جایی قالب تهیه کنید که این راهنمایی ها را به شما ارائه دهد.

برای خرید قالب می توانید از مشاوره های تخصصی و رایگان شرکت دارکوب استفاده کنید.

از جایی قالب بخرید که قالب های ریسپانیسو ارائه می دهد

طبق مطالعات، 52.2% از ترافیک وب سایت های جهان از طریق تلفن های همراه به دست می آید. این میزان در حال رشد نیز می باشد.

طراحی هر وب سایت مدرنی باید ریسپانسیو باشد. منظور از ریسپانسیو بودن این است که صفحه ی وب در هر نمایشگری، مثلاً تلفن های همراه و یا تبلت ها، با هر اندازه ای بدون از بین رفتن قابلیت خوانایی و بهم خوردن چیدمان صفحه باز شود.

اینکه طراحی وب شما مربوط به چه شغلی است مهم نیست، در هر صورت باید ریسپانسیو باشد. ریسپانسیو بودن یکی از فاکتور های رتبه بندی نیز می باشد. از دیدگاه گوگل صفحات ریسپانسیو در الویت قرار دارند. به همین دلایل قالبی که می خرید و صفحه ی وب شما حتماً باید ریسپانسیو باشد.

در حال حاضر بیشتر قالب هایی که به فروش می رسند، ریسپانسیو هستند، اما هنوز قالب های غیر ریسپانسیو هم وجود دارند. هر جا که قالب می خرید حتماً این موضوع را پرس و جو کنید.

خرید قالب وب سایت

از کجا قالب وب سایت بخرم

در دسترس بودن برنامه ها، پلاگین ها، برنامه های افزودنی

قالبی که می خرید هر چقدر هم که خوب باشد، بهتر است تا جایی که امکان دارد، سفارشی سازی شود. سفارشی سازی تضمینی بر بهبود عملکرد قالب و برآورده کردن نیاز های شما می باشد. با افزودن ویژگی های منحصر به فرد قابلیت جذب وب سایت و افزایش نرخ تبدیل را ارتقاء می یابد.

سفارشی سازی را پلاگین ها و برنامه های موجود در قالب ها انجام می دهند. قبل از خرید قالب بررسی کنید ببینید که آیا قالب مورد نظر قابلیت هایی که شما می خواهید در وب سایتتان داشته باشید را ارائه می دهد یا خیر.

می توانید برای خرید قالب وب سایت خود از فروشگاه قالب شرکت دارکوب دیدن بفرمایید. فروشگاه قالب شرکت دارکوب حاوی تعداد بسیار زیادی قالب در تنوع و رنگ های مختلف می باشد که قابلیت های گوناگونی را ارائه می دهند.

همچنین برای یک خرید مطمئن می توانید از مشاوره های رایگان شرکت دارکوب استفاد کنید.

قابلیت بروزرسانی

هر قالب مدرنی باید با محبوب ترین برنامه ها سازگار باشد و یا حتی آنها را شامل باشد. هر قالب باید یک فایل داشته باشد که در آن نحوه ی عملکرد افزودنی ها و عملکرد قالب را توضیح داده باشد. از جایی قالب تهیه کنید که این موضوع را پشتیبانی می کند. اگر قالبی خریداری کرده اید و نمی توانید این فایل را پیدا کنید با پشتیبان قالب تماس حاصل فرمایید. پشتیبان بایستی این فایل را برای شما تهیه کند.

سازگاری با مرورگر

گاهی اتفاق می افتد که برخی قالب ها و یا بعضی از عملکرد های قالب با برخی مرورگر سازگار نیست. بهتر است قبل از خرید قالب، پیش نمایش قالب را در انواع مرورگر ها بررسی کنید. اگر قالبی که می خواهید خریداری کنید، مشکلی دارد حتماً با پشتیبان قالب مطرح کنید.

قالب های سازگار با سئو خریداری کنید

سئو یکی از مهمترین مواردی است که باید هنگام خرید قالب مد نظر داشته باشید. در واقع بیشتر کاربران از صفحه ی اول نتایج موتور های جستجو، اطلاعات مورد نیاز خود را به دست می آورند و کمتر کسی است که به صفحه ی دوم مراجعه کند. بنابراین سئو باید به خوبی در وب سایت شما پیاده سازی شود تا در صدر صفحه ی اول قرار بگیرد و بیشترین میزان جذب ترافیک را داشته باشد.

قالبی خریداری کنید که کد سبکی داشته باشد. این باعث افزایش سرعت بارگذاری وب سایت شما و ارتقاء رتبه ی آن می شود.

برای افزایش سرعت بارگذاری وب سایتتان همچنین سعی کنید از محتوای سنگین مثلاً ویدئوهای با حجم زیاد استفاده نکنید.

نتیجه

برای خرید قالب به اندازه ی کافی وقت بگذارید و تحقیق کنید. اگر برای قالبی که می خواهید بخرید به اندازه ی کافی اطلاعات به دست آورید و آگاهانه اقدام به خرید کنید، از خیلی از مشکلات بعدی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

برای خرید قالب بهتر است به شرکت هایی مراجعه کنید که خودشان قالب تولید می کنند و مسئولیت پشتیبانی آن را می پذیرند.

برای خرید قالب می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن بفرمایید. فروشگاه قالب شرکت دارکوب قالب های متنوع و بسیار زیادی با قابلیت های مختلف و گرافیک منحصر به فرد دارد. تمامی قالب ها مطابق با بروزترین استاندارد های طراحی، ایجاد شده اند و از پشتیبانی شرکت دارکوب نیز برخوردارند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز