بهترین روش تبلیغات در ایران

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=14381

5/5 - (25 امتیاز)

تبلیغات مهمترین عامل برای جذب مشتری و فروش بیشتر است. در واقع به وسیله تبلیغات می توان برند و نام تجاری را به مردم معرفی نمود. این روز ها تبلیغات و بازاریابی مهمترین کار هایی هستند که در مدیر و صاحب کسب و کاری باید به آن بپردازید.

تبلیغات از راه ها و روش های مختلفی انجام می شود که میزان تاثیر گذاری آن بسته به شرایط، نوع تبلیغات، نوع کسب و کار، میزان بودجه اختصاص یافته، مشتری هدف و … دارد. برای پرداختن به این موضوع مهم و انتخاب بهترین روش تبلیغات در ایران در این نوشتار با ما همراه باشید.

تبلیغات چیست

قبل از پرداختن به بهترین روش های تبلیغات در ایران بهتر است، با واژه تبلیغات بیشتر آشنا شویم. تبلیغات advertisement در واقع مجموعه روش های ارتباطی است که به وسیله آن یک محصول، برند و یا خدمات یک شرکت به منظور آگاهی مردم، جذب مشتری، تعامل، فروش بیشتر و … به صمع و بصر مخاطب می رسد. در تعریفی دیگر می توان گفت؛

تبلیغات وسیله ای برای ارتباط با کاربران یک محصول یا خدمات است.

تبلیغات اشکال مختلفی چون فیلم، عکس، مقاله، نوشته، رپورتاژ، وبلاگ و … دارد و بسته به نیاز برند می توان از هر کدام از این اشکال برای تبلیغات استفاده نمود. بدون شک می توان گفت که تبلیغات یک روش مطمئن و عالی برای دستیابی به مخاطب و مشتری است. با انتخاب کاربران هدف، ایجاد تبلیغات جذاب، صرف هزینه و وقت کافی  استفاده از روش های کارآمد می توان تاثیر فوری و تضمین شده تبلیغات را در کسب و کار مشاهده نمود.

تبلیغات در گذشته به صورت سنتی و بدون هیچ دانشی انجام می گرفت، اما در سال های اخیر و با گسترش استفاده مردم از اینترنت روش های جدیدی و نوینی برای تبلیغات ابداع شده، که تمامی این روش ها بر اساس مطالعه و روانشناسی مردم انتخاب شده است. بحث تبلیغات این روز ها به قدری برای جوامع مختلف مهم است که آن را در مراکز آموزشی تدریس می کنند. در نهایت می توان گفت تبلیغات یک کار حرفه ای است که به دانش و تجربه کافی نیاز دارد. به همین دلیل هر چه تبلیغات به درستی و بر اساس دانش و تجربه انجام شود، تاثیر فوق العاده ای بر کسب و کار ها خواهد داشت. یک استراتژی تبلیغاتی به طور معمول شامل یک KPI: key performance indicator (شاخص کلیدی عملکرد) برای اندازه گیری این تأثیر است.

روزانه ما با صد ها تبلیغات مختلف سرو کار داریم بدون آنکه بدانیم چیزی که مشاهده می کنیم یا می شنویم، تبلیغات است. این شیوه نوینی از تبلیغات می باشد که از هر رسانه برای ارسال پیام و رسیدن به هدف خود استفاده می کند.

تلویزیون، رادیو، مجلات و روزنامه ها، اینترنت، ایمیل، پیام کوتاه، شبکه های اجتماعی، مطبوعات، لباس ها، رویداد ها، تصاویر، فیلم ها و حتی انسان ها ابزار هایی برای تبلیغات هستند که ما روزانه با آنها سرو کار داریم بدون آنکه بدانیم این موارد تبلیغات برند یا شرکتی هستند.

امروزه صنعت تبلیغات به قدری گسترده و مهم شده است که شرکت هایی به این منظور ساخته شده اند. شرکت ها و آژانس های تبلیغاتی به صورت حرفه ای و تخصصی با کمک تولید کننده های محتوا، تدوین گر فیلم، ادیتور عکس، طراحان پوستر، فیلم بردار ها، عکاس ها و … به تبلیغات گسترده و تاثیر گذار می پردازند. این شرکت ها قبل از هر کاری وظیفه دارند میزان تاثیر گذاری و بازخورد تبلیغ ها را مقیاس سنجی کنند و در پایان هر تبلیغ به گزارش گیری بپردازند. این روال کار باعث حرفه ای شدن و کسب تجربه بیشتر در تبلیغات می انجامد.

در ایران نیز شرکت های تبلیغاتی بسیاری وجود دارد که با توجه به نیاز بازار و مشتری به تبلیغات مختلف می پردازند. شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب نیز یکی از شرکت های مطرح در زمینه تبلیغات است البته به طور تخصصی تبلیغات انجام نمی دهد بلکه چند روش مهم در دیجیتال مارکتینگ را انجام می دهد.

طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت دو روش مهم در تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می باشد که شرکت طراحی سایت دارکوب به طور کاملا تخصصی در 20 سال گذشته به آن پرداخته است.

دیجیتال مارکتینگ

چند سالی است که اصطلاح دیجیتال مارکتینگ در صنعت تبلیغات و بازاریابی باب شده است. به مجموعه فعالیت هایی که در جهت تبلیغات برند ها، محصولات، شرکت ها، خدمات و … به صورت آنلاین و به وسیله دستگاه های دیجیتالی انجام می گیرد، digital marketing، یا بازاریابی اینترنتی گفته می شود.

بازاریابی د واقع به فعالیت هایی در حوزه کسب و کار گفته می شود که مصرف کننده را به سمت تولید کننده هدایت کند. بازاریابی انواع مختلف دارد و مدام در حال تغییر و به روز رسانی می باشد. در گذشته بازاریابی سنتی باب بود، در این نوع بازاریابی اینترنت و فضای آنلاین در تبلیغات دخیل نبودند و بازاریابی بیشتر توسط افراد به صورت حضوری انجام می گرفت. تبلیغات نیز به صورت آفلاین در شهر و رادیو و تلویزیون انجام می گرفت.

با گسترش استفاده از اینترنت و در دسترس قرار گرفتن آن برای تمامی مردم جهان، شکل بازاریابی نیز تغییر یافت. در واقع این تغییر ابتدا در سبک زندگی مردم و کسب و کار ها بود که باعث شکل گیری بازاریابی نوین شد. مردم دیگر مانند گذشته برای خرید و دریافت خدمات مختلف به خیابان ها نمی آمدند بلکه با چند کلیک ساده نیاز های خود را در منزل تحویل می گرفتند.

سفارش آنلاین غذا، درخواست کرایه خودرو، خرید آنلاین و غیر حضوری، دریافت خدمات آنلاین و … تنها بخشی از کار هایی هستند که مردم می توانند در منزل و بدون حضور در شهر و با چند کلیک از آنها بهرمند شوند. دیگر مانند گذشته لازم نیست که برای یک خرید ساده در ترافیک به سر ببرید و مسافت زیادی را برای آن طی نمایید، بلکه روی مبل در خانه می توانید آن را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

این روز ها خرید و فروش اینترنتی بیشتر از هر چیز دیگری در دنیای اینترنت صورت می گیرد. شما از کوچکترین کالا تا بزرگترین کالا را می توانید به صورت اینترنتی سفارش دهید و در بازه زمانی مشخصی آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. این شیوه از خرید باعث تغییر در سبک زندگی مردم شده است در همین راستا نیز کسب و کار های جدیدی به وجود آمده اند که باعث تسهیل در رفع نیاز های مردم شده اند.

با توجه به این تغییرات، شکل بازاریابی نیز بسته به نیاز های کسب و کار ها برای تبلیغات تغییر کرده است، فروش آنلاین نیاز به تبلیغ اینترنتی و آنلاین دارد. تبلیغات آفلاین کمتر تاثیری در جذب مشتری دارند و جای خود را به تبلیغات اینترنتی داده اند. البته نا گفته نماند که بازاریابی آفلاین هنوز هم در برخی از مواقع و در کنار بازاریابی آنلاین می تواند تاثیر گذار باشد.

دیجیتال مارکتینگ در سال های اخیر به یک اصل مهم و حیاتی برای کسب و کار های مختلف تبدیل شده است، چه فروش آنلاین داشته باشید و چه خدمات خود را فقط به صورت حضوری ارائه می دهید، در هر دو صورت به تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ نیاز خواهید داشت. جمعیت بالایی از مردم به صورت کاربر روزانه در فضا های مختلف اینترنت فعالیت دارند، تبدیل کردن این افراد از کاربر به مخاطب و مشتری کاری است که دیجیتال مارکتینگ انجام می دهد.

انواع دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی با امکان دسترسی به بازار انبوهی از جمعیت و مقرون به صرفه بودن آن، برای انواع مختلف کسب و کار مفید و کارآمد است. لذا بهترین روش تبلیغات در ایران را می توان از طریق دیجیتال مارکتینگ انجام داد.

دیجیتال مارکتینگ انواع مختلفی دارد که انجام برخی از آنها بازدهی بسیار بالایی برای کسب و کار ها خواهد داشت. شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب، می تواند شما را در این امر مهم یاری نماید. انجام روش های مهم دیجیتال مارکتینگ تخصص ما در شرکت طراحی سایت دارکوب است. طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت که از مهمترین روش های بازاریابی اینترنتی هستند، از خدمات مهم شرکت طراحی سایت دارکوب محسوب می شوند. ما مفتخریم که در 20 سال گذشته توانسته ایم بهترین خدمات طراحی سایت در ایران را به کسب و کار های مختلف ارائه دهیم.

روش های مختلف بازاریابی دیجیتال منحصر به فرد هستند چرا که با منابع کمتر، بازگشت سرمایه، دسترسی به بازار بزرگتر و هزینه پایین در مدت زمان کوتاهی می توانند باعث ارتقا انواع مختلف کسب و کار شوند.

روش های مختلفی را برای دیجیتال مارکتینگ بر اساس پلتفرم مورد استفاده، اعم از پولی بودن یا رایگان بودن استفاده از آنها، ارگانیک بودن جستجو ها، نوع محتوا، نوع رسانه یا رویکرد و … معرفی کرده اند که از مهمترین آنها می توان موارد زیر را نام برد:

  • بهینه سازی موتور های جستجو Search Engine Optimization (SEO)
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی Social Media Marketing
  • بازاریابی محتوا Content Marketing
  • بازاریابی ایمیلی Email Marketing
  • جستجوی پولی Paid Search

بهینه سازی موتور های جستجو

بدون شک می توان گفت که، سئو سایت یکی از مهمترین و اصلی ترین ارکان دیجیتال مارکتینگ می باشد. بهینه سازی وب سایت باعث می شود، صفحات سایت بازدیدکننده بیشتری داشته باشند و این امر می تواند باعث افزایش فروش و مشتری شود، پس می توان نتیجه گرفت که بهینه سازی موتور جستجو یک تبلیغ هوشمندانه و موفق برای کسب و کار های مختلف است.

سئو مجموعه ای از روش های مختلف برای افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو با استفاده از کلمات کلیدی برای است که در هایت باعث افزایش ترافیک ارگانیک سایت می شود. هرچه صفحات سایت شما در رتبه های جستجو بالاتر باشد، شانس بیشتری برای دیده شدن توسط مصرف کنندگان هدف خود خواهید داشت. از اصلی ترین و مهمترین کار هایی که کارشناسان بازاریابی برای تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ باید انجام دهند، سئو و بهینه سازی وب سایت است. به همین دلیل آنها زمان بسیاری را صرف توسعه استراتژی‌ های سئو سایت ها می ‌کنند تا یک وب‌ سایت به صدر جستجوی گوگل برسد. به یقین می توان گفت که بهترین روش تبلیغات کسب و کار ها در قدم اول بهینه سازی وب سایت است.

وقتی شما وب سایت خود را بهینه سازی می کنید، با یک عمل به چندین کار مهم پرداخته اید. در صورتی که سایت با سئو به نتایج برتر موتور های جستجو برسد، در نتایج نمایش داده شده به کاربران بیشترین بازدید را دریافت خواهد کرد. یعنی زمانی که کاربری کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل جستجو کند، وقتی سایت شما در صدر لیست نتایج باشد، بدون شک روی آن کلیک خواهد کرد و در صورتی که خدمات خوبی ارائه دهید، مشتری دائمی و بالقوه شما خواهد شد.

سئو از روش های مختلفی تشکیل شده است که تمامی آنها در جهت جلب رضایت موتور جستجو و جذب ترافیک انجام می گیرد. از مهمترین روش های بهینه سازی وب سایت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تولید محتوا
  • استخراج کلمات کلیدی
  • بهینه سازی سرعت لود سایت
  • بک لینک گذاری
  • بهینه سازی آدرس صفحات URL
  • بهینه سازی متا تگ ها
  • بهینه سازی محتوای تصویری
  • انتخاب عنوان مناسب صفحات
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی

موارد ذکر شده از مهمترین تکنیک های سئو هستند که باید در جهت بهینه سازی سایت انجام شوند. به طور کلی سئو سایت به سه دسته تقسیم می گردد:

  • سئو داخل صفحه On page SEO
  • سئو خارج صفحه off Page SEO
  • سئو فنی Technical SEO

لازم به ذکر است که شرکت طراحی وب سایت دارکوب در 20 سال گذشته توانسته بهترین خدمات سئو وب سایت را به مشتریان خود ارائه دهد. سئو و بهینه سازی سایت تخصص ما است که شما می توانید با ثبت درخواست در سایت دارکوب از این خدمات به بهترین شکل ممکن بهرمند شود.

به یاد داشته باشید که برای بهینه سازی سایت به یک وب سایت نیاز دارید. پس در قدم اول برای استفاده از بازاریابی موتور های جستجو باید یک سایت طراحی و راه اندازی نمایید. سایت ها اصلی ترین بستر برای دیجیتال مارکتینگ هستند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

همانطور که گفته شد برای شروع دیجیتال مارکتینگ باید یک سایت داشته باشید. اغلب روش های گفته شده در دیجیتال مارکتینگ به وب سایت نیاز دارند. از دیگر کانال های تبلیغات آنلاین می توان به رسانه های اجتماعی اشاره نمود.

با گسترش استفاده مردم از اینترنت، رسانه هایی تحت عنوان Social media آغاز به فعالیت کردند. این رسانه ها در ابتدا در قالب یک سایت معرفی شدند و مردم برای فعالیت در آنها باید از کامپیوتر های رومیزی استفاده می کردند. فعالیت در این رسانه ها به انتشار و به اشتراک گذاری تصاویر، گفتگو، انتشار ویدئو و پست خلاصه می شد. اما امروزه شبکه های اجتماعی به مردم بسیار نزدیک شده اند و شما می توانید تنها با یک تلفن همراه هوشمند در این شبکه ها فعالیت نمایید. امروزه خرید فروش و راه اندازی آنلاین شاپ ها در شبکه های اجتماعی بسیار باب شده است و کاربران علاوه بر سرگرم شدن در این پلتفرم ها به کسب و کار نیز می پردازند.

اما متاسفانه اغلب شبکه های اجتماعی در ایران فیلتر هستند و مردم به سختی از آنها استفاده می کنند. در گذشته تبلیغ در این شبکه ها بسیار کارآمد و بازدهی بالایی داشت. اما همانطور که می دانید این روز ها کمتر کسی برای خرید به صفحات شبکه های اجتماعی مراجعه می کند.

فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، یوتیوب و … از متداول ترین شبکه های اجتماعی با جمعیت بالایی از کاربران هستند که تمامی آنها در داخل ایران مسدود است. با این حال می توان از بازاریابی شبکه های اجتماعی در کنار دیگر کانال های دیجیتال مارکتینگ بهره برد. البته نا گفته نماند که یکی از موثرترین راه ‌ها برای تعامل با مخاطب، حضور در شبکه ‌های اجتماعی است.

اینستاگرام مارکتینگ یکی از شیوه های بازاریابی اینترنتی است که روش های مختلفی را شامل می گردد:

  • برگزاری کمپین های تبلیغاتی گسترده در صفحات پر بیننده
  • همکاری با اینفلوئنسر ها و سلبریتی ها
  • برنامه ریزی برای انتشار عکس و ویدئو و پست
  • تولید محتوای جذاب و مفید
  • تولید محتوای آموزشی

از جمله مواردی هستند که در بازاریابی شبکه اجتماعی اینستاگرام به آنها پرداخته می شود. در گذشته اینستاگرام مارکتینگ هزینه زیادی برای کسب و کار ها نداشت اما امروزه با توجه به شرایط اقتصادی تبلیغات در اینستاگرام هزینه بالایی دارد به طوری که می توان این هزینه ها را صرف طراحی یک سایت کامل و با کیفیت کرد. البته بهتر است بدانید که پلتفرم های رسانه های اجتماعی نیز کانال های بازاریابی قدرتمندی هستند که می توانند ترافیک قابل توجهی را به وب سایت شما هدایت کنند.

بازاریابی محتوا

تولید محتوا اساس و پایه هر پلتفرم و رسانه ای را تشکیل می دهد. با استفاده از محتوا می توان به هر هدفی در دیجیتال مارکتینگ رسید.

تیم های بازاریابی اینترنتی از بازاریابی محتوا برای ایجاد و توزیع یک پیام ارزشمند، مرتبط و سازگار استفاده می کنند که باعث جذب مخاطبان هدف و حفظ آنها می شود. هدف اصلی بازاریابی محتوا فراخوانی مخاطبان سایت به عمل است که این عمل خرید محصول یا استفاده از خدمات شما می باشد. محتوا همچنین باعث تعامل مفید با مشتریان و مخاطبان می شود.

تولید محتوا برای هر رسانه و سایتی قوانین مربوط به خود را دارد. محتوا به اشکال:

  • عکس
  • فیلم
  • انیمیشن
  • اینفوگرافیک
  • مقاله
  • نوشتار

و دیگر موارد تولید می گردد. تولید محتوا نقش مهمی در جذب مخاطب هدف دارد. به عنوان مثال اگر کسب و کار شما مربوط به لوازم آشپزخانه است و مخاطبان اصلی شما بانوان هستند، می توانید با تولید محتوای آموزش آشپزی با استفاده از محصولات خود، مخاطبان هدف خود را جذب سایت کنید. شما می توانید با استفاده از تولید محتوای جذاب، روش های خلاقانه تبلیغات را ابداع کنید.

بازاریابی ایمیلی

یکی از روش های قدیمی در دیجیتال مارکتینگ، استفاده از ایمیل است. بازاریابی ایمیلی هنوز هم می تواند برای کسب و کار ها در جذب ترافیک وب سایت ها کارآمد باشد. شما می توانید با استفاده از ایمیل به تبلیغ محصول و خدمات خود بپردازید.

ایمیل همچنین روشی برای ایجاد وفاداری مشتری می باشد. با ارسال ایمیل بعد از هر خرید، اطلاع از فستیوال ها و جشنواره های فروش، ارائه تخفیفات ویژه و … از روش هایی هستند که می توانید با استفاده از آنها به بازاریابی ایمیلی و جذب مشتری بپردازید.

بسیاری از مشتریان فقط در صورت نیاز به سایت شما مراجعه می کنند و از تخفیف ها و فرصت های ویژه خرید سایت شما بی اطلاع هستند، شما می توانید این اخبار مهم را در زمانبندی های مشخص و برنامه ریزی شده به اطلاع آنها برسانید. مطمئن باشید که مخاطبان شما اگر خرید هم نداشته باشند با این روش به وب سایت شما مراجعه خواهند کرد و درصد زیادی از آنها به خرید کالا و استفاده از خدمات شما خواهند پرداخت.

جستجوی پولی

یا پرداخت به ازای کلیک PPC (pay-per-click) از روش های بازاریابی اینترنتی است که مواردی را شامل می گردد که Google Ads گوگل ادوردز از شناخته ترین تبلیغات پولی است. در واقع جستجوی پولی برای رساندن وب سایت شما به بالای نتایج جستجو با پرداخت پول به موتور جستجو می باشد. با پرداخت هزینه مشخص موتور جستجو تبلیغات سایت شما را در SERP طراحی می کند. از آنجایی که تبلیغات بر اساس پرداخت به ازای کلیک کار می کنند، شما فقط زمانی پرداخت می کنید که روی تبلیغ شما کلیک شود. تبلیغات پولی به ما این امکان را می دهد که بدون توجه به سئو سایت از رقبای خود بهتر عمل کنیم. البته این تبلیغ در گوگل دائمی نیست و هزینه بالایی را برای کسب و کار ها دارد.

مزایای دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی نسبت به انواع مختلف بازاریابی و تبلیغات مزایای بسیاری را شامل می گردد که باعث برتری آن نسبت به دیگر روش ها شده است. این مزایا عبارتند از:

  • ارزان و مقرون به صرفه
  • قابلیت اندازه گیری نتایج و امکان گزارش گیری
  • وجود گزینه های متعدد برای هدف قرار دادن مشتریان خاص
  • دسترسی به مشتریان بسیار در هر نقطه جغرافیا
  • تعامل بیشتر و بهتر با مخاطبان و مشتریان
  • نیازمند نیروی کار محدود
  • اعتبار بخشیدن بیشتر به برند

در بالا کانال های مختلف دیجیتال مارکتینگ را معرفی کردیم. بهتر است بدانید که استفاده از این کانال ها هزینه چندانی را برای کسب و کار ها نخواهد داشت مگر آنکه حجم کمپین ها و تبلیغات گشترده و نامحدود باشد. لذا نسبت به تبلیغات سنتی هزینه کمتری دارد. همچنین ابزار های مختلفی برای هر کانال وجود دارد که شما با استفاده از این نرم افزار ها بتوانید بازدهی کار خود را اندازه گیری کنید و طبق آنها به ادامه فعالیت تبلیغاتی خود بپردازید. امکان گزارش دهی می تواند نقاط ضعف شما را در کسب و کار و همچنین تبلیغات مشخص کند و همچنین با مشخص شدن نقاط قوت می توانید به تقویت آنها بپردازید.

بر اساس نتایج به دست آمده، دیجیتال مارکتینگ می تواند اعتماد مشتریان زیادی را نسبت به برند ها بدست بیاورد لذا بازاریابی اینترنتی اعتبار برند ها را تقویت خواهد کرد. جمعیت بالایی از مردم در تمامی نقاط جهان به صورت کاربر روزانه در اینترنت و پلتفرم های دیجیتالی فعالیت آنلاین دارند شما به راحتی به تمامی آنها دسترسی دارید و می توانید با فعالیت مناسب آنها را به مخاطبان برند خود سوق دهید و در بازار های بین المللی تجارت کنید.

از آنجایی که بسیاری از روش های دیجیتال مارکتینگ در ارتباط مستقیم با مخاطبان است شما می توانید به راحتی با مشتریان خود تعامل دوستانه داشته باشید و آنها را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید. برای دیجیتال مارکتینگ نیاز به استخدام نیروی کار و پرداخت حقوق ماهیانه نیست بلکه می توانید این کار را بر عهده شرکت های دیجیتال مارکتینگ، مانند شرکت طراحی سایت دارکوب بسپارید.

طراحی وب سایت

همانطور که در بالا گفته شد، بسیاری از این روش ها تحت یک پلتفرم ثابت انجام می گیرند، که آن هم یک وب سایت می باشد. در واقع باید گفت که دیجیتال مارکتینگ بدون طراحی سایت امکان پذیر نخواهد بود. البته بسیاری از کسب و کار ها به دلیل بوجه کمی که دارند دیجیتال مارکتینگ خود را بر اساس دیگر پلتفرم ها از جمله شبکه های اجتماعی انجام می دهند و از انجام روش های مهم دیگر بازاریابی اینترنتی که بر اساس سایت ها هستند امتناع می کنند. پس باید گفت که دیجیتال مارکتینگ بدون طراحی وب سایت هم امکانپذیر است اما به سختی، در مدت زمان بیشتر و با بازدهی کمتر اتفاق می افتد.

سایت ها بستر اصلی دیجیتال مارکتینگ هستند. بازاریابی موتورهای جستجو که از اصلی ترین و مهمترین تبلیغات بازاریابی اینترنتی است بدون سایت امکان پذیر نخواهد بود. پس قبل از شروع هر گونه تبلیغات اینترنتی و انجام دیجیتال مارکتینگ در ابتدا باید یک وب سایت طراحی و راه اندازی کنید، هر چند یک سایت ساده باشد.

سایت ها در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند و بر اساس معیار های مختلف هزینه طراحی آنها محاسبه می گردد. طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی از متداول ترین نوع طراحی سایت ها هستند. اگر بودجه کافی برای طراحی وب سایت ندارید بهتر است از قالب های وردپرس برای راه اندازی سایت خود استفاده نمایید.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب، به دلیل تقاضای بالا برای طراحی سایت ارزان، اقدام به تولید قالب های وردپرس به صورت از پیش طراحی شده، کرده است. این قالب ها تماما توسط طراحان این مجموعه طراحی و تولید شده اند. لذا قابلیت توسعه دارند و شما بعد ها می توانید وب سایت خود را با کمک طراح آن تغییر و توسعه دهید.

این قالب ها همچنین بر اساس اصول فنی سئو طراحی شده اند به همین دلیل بهینه سازی آنها در مدت زمان کمتری انجام می گیرد. همچنین به دلیل عدم استفاده از پلاگین های مختلف و کد نویسی صحیح سرعت بالایی دارند و تجربه کاربری خوبی را برای شما به ارمغان می آورند.

قیمت طراحی سایت به واسطه این روش بسیار پایین و مقرون به صرفه است و شما با پرداخت هزینه ناچیز در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید صاحب یک سایت ساده اما کاربردی شوید. برا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین برآورد هزینه طراحی سایت می توانید درخواست خود را در سایت دارکوب ثبت نموده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

اگر می خواهید بدانید که موثرترین روش تبلیغات کدام است باید بگوییم که، استفاده از محتوای مناسب و ارائه خدمات صادقانه اصلی ترین رکن در تبلیغات می باشد. شما تنها با یک سایت ساده می توانید در دنیای دیجیتال به تبلیغات موثر کسب و کار خود بپردازید. اگر به دنبال راه های تبلیغات رایگان هستید در قدم اول باید هزینه ای را بابت راه اندازی سایت پرداخت نمایید. سپس با بهینه سازی سایت و تولید محتوای مناسب مخاطبان هدف خود را بدست بیاورید. به این ترتیب می توانید بهترین تبلیغ دنیا را داشته باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز