بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ پس از فیلترینگ اینستاگرام

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12728

5/5 - (2 امتیاز)
روش های دیجیتال مارکتینگ

بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ پس از فیلترینگ اینستاگرام

روش های بازاریابی با سرعت زیادی در حال تغییر هستند. پیاده سازی استراتژی های دیجیتال مارکتینگ به معنای موفقیت در دنیای کسب و کار اینترنتی است. اما همه روش ها به یک اندازه مؤثر نیستند. اینکه بدانید کدام روش برای کسب و کار شما بهتر است خیلی مهم است.

چرا دیجیتال مارکتینگ؟

وقتی بتوانید بهترین روش بازاریابی اینترنتی را اتخاذ کنید، می توانید به مخاطبان جدید دست یابید، تعاملاتتان را با کاربران فعلی گسترش دهید، ترافیک طراحی وب سایتتان را افزایش دهید، اعتبار بیشتری برای برندتان کسب کنید و …. در بازاریابی اینترنتی بسیاری از اقدامات را می توان را با صرف یک هزینه کم یا حتی به صورت رایگان انجام داد. پلتفرم های شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارند که می توانند شما را به کاربران زیادی متصل کنند. بازاریابی آنلاین بسیار منعطف است. این موضوع به خصوص با فیلترینگ اینستاگرام بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

در بازاریابی اینترنتی با از دست دادن یک کانال، فوری می توانید یک روش دیگر را برای تعامل با کاربران جایگزین کنید. بازاریابی اینترنتی قابل ردیابی است. در دیجیتال مارکتینگ می توان نحوه و مکان فعالیت کاربران را مشاهده کرد. این موضوع کمک می کند تا به مرور زمان بتوان بر روی بهبود استراتژی های دیجیتال مارکتینگ کار کرد. استراتژی های دیجیتال مارکتینگ را خیلی سریع می توان پیاده سازی کرد و از آنها بهره برد.

روش های مختلف بازاریابی اینترنتی چیست؟

برای اینکه بتوانید در رقابت بین تجارت های مختلف موفق باشید و مؤثرترین شیوه ی بازاریابی اینترنتی را انتخاب کنید بایستی روش های مختلف دیجیتال مارکتینگ را ارزیابی کنید. به همین منظور لازم است استراتژی های مختلف دیجیتال مارکتینگ و روش های مختلف بازاریابی آنلاین را بشناسید. بازاریابی اینترنتی از کانال های مختلفی مانند جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، بازاریابی ایمیل و …. استفاده می کند تا به کسب و کار ها کمک کند تا به اهداف خاصشان برسند. برخی از روش های بازاریابی اینترنتی عبارتند از:

سئو

در دیجیتال مارکتینگ هیچ چیز مهمتر از سئو سایت نیست. اگرچه درک الگوریتم های گوگل ممکن است برای خیلی از افراد سخت و مبهم باشد، اما هر چه بیشتر در این زمینه فعالیت کنید بیشتر با مفاهیم سئو سایت و عملکرد های آن آشنا خواهید شد. با پیاده سازی اصول سئو در طراحی سایت خود به موتور های جستجو این فرصت را می دهید تا راحتتر و سریعتر وب سایت شما را بیابند و به دیگر کاربران نمایش دهند. هر چه بهتر بتوانید اصول بهینه سازی سایت را در طراحی وب سایت خود پیاده سازی کنید در کسب رتبه های بالاتر موتور های جستجو موفق تر خواهید بود. سئو پتانسیل افزایش ترافیک ارگانیک سایت را دارد. با به دست آوردن رتبه های بالاتر موتور های جستجو می توانید اعتبار برند تجاری خود را افزایش دهید. سئو باعث ایجاد تجربه کاربری مثبت می شود. سئو در کنار روش های بازاریابی دیگر مانند تبلیغ در گوگل و گوگل ادوردز می تواند به تقویت اعتبار سایت کمک زیادی کند.

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی یعنی تولید محتوا و به اشتراک گذاری آن به نحوی که باعث ایجاد علاقه مندی نسبت به محصولات و خدمات در کاربران شود. بازاریابی محتوایی با تشریح محصولات و خدمات و انتشار اطلاعات با کیفیت اعتبار برند تجاری شما را افزایش می دهد. بازاریابی محتوایی همچنین یک فرصت خوب برای بیان ارزشمندی های یک شرکت است. با تولید محتوا با کیفیت و جذاب و انتشار آن می توانید نام برند تجاری خود را در ذهن کاربران ثبت کنید و کسب و کار خودتان را متمایز از دیگر رقبا کنید. در بازاریابی محتوایی خیلی مهم است که تولید محتوا بر اساس نیاز کاربران باشد و برای آنها ایجاد ارزشمندی کند. اگر کاربران نتوانند پاسخ سؤالات خود را در محتوای طراحی وب سایت شما بیابند، خیلی سریع آن را ترک می کنند و به جایی می روند که بتوانند برای پرسش های خود پاسخی بیابند. بازاریابی محتوایی انواع تولید محتوا مانند ویدئو ها، متن و مقالات، تصاویر، پادکست ها و …. را شامل می شود.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

منظور از بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده از رسانه های اجتماعی مانند  خدمات اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و …. برای تبلیغ محصولات، خدمات و نام برند تجاری شماست. تعامل با کاربران باعث کسب اعتبار و درآمد زایی می شود. پلتفرم های شبکه های اجتماعی بسیار متعدد هستند و می توان در هر کدام از آنها کاربران زیادی را پیدا کرد و با آنها تعامل داشت. بازاریابان با تعامل با کاربران سعی می کنند تا علاقه مندی کاربران را جلب کنند و با بررسی بازخورد ها اقدامات لازم برای بهبود استراتژی های فروش خود را عملی کنند. بازاریابی شبکه های اجتماعی کمک می کند تا بتوان:

با کاربران روابط طولانی مدت برقرار کرد.

رفتار کاربران را مورد مطالعه قرار داد.

مخاطبان خاص را هدف قرار داد.

رضایتمندی کاربران را بیشتر به دست آورد.

درآمد بیشتری کسب کرد.

و ….

اگرچه اینستاگرام مارکتینگ یکی از بهترین راهکار های بازاریابی شبکه های اجتماعی است، اما فیلتر شدن آن باعث شده تا بسیاری از صاحبین مشاغل به راهکار های دیگری مانند تبلیغات پیامکی، تبلیغات ایمیلی، تبلیغات در سایت ها، تبلیغات بنری و …. رو بیاورند.

بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل و تبلیغات ایمیلی یکی از قدیمی ترین راه حل های بازاریابی است. تبلیغات ایمیل هنوز هم برای بسیاری از کاربران جذاب است. بر اساس مطالعات، روزانه بیش از 300 میلیارد ایمیل ارسال می شود. بسیاری از شرکت ها برای جلب رضایت و علاقه مندی کاربران خود از تبلیغات ایمیلی استفاده می کنند. در تبلیغات ایمیلی می توان برای گروه خاصی از مخاطبان هدف ایمیلی ارسال کرد و در آن به توضیح و تشریح محصولات و خدمات پرداخت و آنها را تشویق به اقدامی کرد. هدف بازاریابی ایمیل و تبلیغات ایمیلی افزایش اعتبار و نام برند تجاری شما می باشد. در تبلیغات ایمیلی تعامل با کاربران و بررسی رفتار آنها بسیار راحت است. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد تبلیغات ایمیلی را یکی از استراتژی های اصلی بازاریابی خود قرار دهند. در تبلیغات ایمیلی می توان به گروه وسیعی از مخاطبان دسترسی داشت. بعلاوه تبلیغات ایمیلی بسیار کم هزینه است.

بازاریابی موتور های جستجو

بازاریابی موتور های جستجو یک روش بسیار مؤثر برای جذب کاربران است. کاربران با بازاریابی موتور های جستجو و تبلیغ در گوگل می توانند فرصت های بیشتری برای کسب درآمد به دست آورند. Google Adwords می تواند ترافیک طراحی وب سایت شما را افزایش دهد و کاربران بیشتری را با برند تجاری شما آشنا کند. تبلیغ در گوگل در بسیاری موارد رایگان است و هنگامی که کاربر اقدامی انجام دهد مثلاً محصولی خریداری کند بایستی هزینه ای پرداخت کنید.

طراحی وب سایت ریسپانسیو

طراحی وب سایت یکی از مؤثرترین شیوه های بازاریابی است. به خصوص با فیلترینگ اینستاگرام بسیاری از کاربران برای رفع نیاز های روزمره خود به طراحی وب سایت ها مراجعه می کنند. اما خیلی مهم است که طراحی سایت شما ریسپانسیو باشد. زیرا امروزه بسیاری از کاربران از طریق موبایل های خود طراحی وب سایت ها را مشاهده می کنند. اگر طراحی وب سایت شما در دستگاه های مختلف قابل مشاهده باشد قدرت بیشتری برای جذب ترافیک دارد. طراحی وب سایت ریسپانسیو راه حل این موضوع است. گوگل طراحی وب سایت ریسپانسیو را برای رتبه بندی در اولویت قرار می دهد.

بازاریابی پرداخت به ازای کلیک(Google Adwords)

صاحبین وب سایت ها با بازاریابی پرداخت به ازای کلیک می توانند از موتور های جستجو برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنند و کاربران را به طراحی سایت خود جذب کنند. با تبلیغ در گوگل می توانید در زمان مناسب به کاربران هدف دسترسی پیدا کنید. بازگشت سرمایه در روش تبلیغاتی گوگل ادوردز زیاد است زیرا صاحبین وب سایت ها زمانی هزینه ای پرداخت می کنند که کاربری واقعاً علاقه مند به خرید است. برای تبلیغات در گوگل و ثبت آگهی می توانید به سایت های ثبت آگهی مراجعه کنید. برای آگاهی بیشتر در مورد سایت های ثبت آگهی و نحوه ثبت آگهی و تبلیغات در گوگل در صورت تمایل می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان شرکت طراحی سایت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با سه دهه فعالیت یکی از معتبرترین شرکت های طراحی وب سایت، سئو سایت و خدمات ثبت آگهی می باشد.

تبلیغات در سایت ها

تبلیغات در سایت های پربازدید یکی دیگر از روش های تبلیغاتی بسیار مؤثر برای جذب کاربران بیشتر است. ثبت آگهی و تبلیغات در سایت های پر بیننده می تواند ترافیک خوبی به طراحی سایت شما بکشاند. تبلیغات در سایت هایی که کاربران زیادی دارد و رسانه های اجتماعی پر استفاده فرصت خوبی برای معرفی محصولات و خدمات می باشد.

ریپورتاژ

ریپورتاژ یک راه بسیار عالی برای تبلیغات شرکت ها و کسب و کار های آنلاین و به دست آوردن بک لینک می باشد. خرید ریپورتاژ کمک می کند تا کاربرانی که با شما آشنایی زیادی ندارند به سمت کسب و کار شما بیایند. خرید ریپورتاژ به افزایش اعتبار کسب و کار شما کمک می کند. خرید ریپورتاژ آگهی یکی از شیوه های مؤثر بازاریابی است و در جذب ترافیک هدف بسیار مفید است.

تبلیغات بنری

یکی از شیوه های تبلیغات اینترنتی، تبلیغات بنری است. تبلیغات بنری یعنی تولید محتوای گوناگون و قرار دادن آن در سایت های مختلف برای تبلیغات. هنگامی که کاربران بر روی یکی از تبلیغات بنری کلیک کنند به سایت تبلیغ کننده ارجاع داده می شوند. تبلیغات بنری نیز از راه حل های بسیار مفید افزایش ترافیک سایت و نرخ تبدیل است.

خلاصه

دیجیتال مارکتینگ بایستی جزء جدایی ناپذیر هر کسب و کار آنلاینی باشد. تبلیغات در گوگل می تواند ترافیک سایت را افزایش دهد و شما را خیلی زود به بهره بری برساند. برای شناسایی بهترین راه حل تبلیغات اینترنتی به خصوص با فیلترینگ شبکه های اجتماعی بایستی با انواع استراتژی های دیجیتال مارکتینگ از قبیل طراحی وب سایت، پرداخت به ازای کلیک، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات ایمیلی، تبلیغات پیامکی و …. به اندازه کافی آشنا باشید. با انتخاب بهترین استراتژی دیجیتال مارکتینگ می توانید از رقبای خود سبقت بگیرید. برای پیاده سازی اصول سئو و استراتژی های بازاریابی آنلاین در صورت تمایل می توانید از خدمات سئو سایت و پشتیبانی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت از معتبرترین شرکت های طراحی سایت است که خدمات سئو سایت، ثبت آگهی، پیاده سازی استراتژی های دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز