تفاوت شرکت طراحی وب و دیجیتال مارکتینگ

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5966

5/5 - (3 امتیاز)

طراحی وب سایت یکی از مهمترین ابزار های بازایابی برای شرکت های تجاری می باشد. با طراحی سایت می توان نرخ جذب مشتری و میزان درآمد شرکت را افزایش داد.

امروزه اهمیت طراحی سایت برای مشاغل مختلف روشن شده است. اگر طراحی سایت به درستی انجام شود می تواند حضور آنلاین شما را قدرت ببخشد و باعث ماندگاری نام شما در ذهن کاربران شود.

طراحی سایت می تواند بر تجارت و درآمد و محصول نهایی شما تأثیرگذار باشد.

وب سایت ها بایستی با هدف بازاریابی راه اندازی شوند. شرکت هایی که بازاریابی دیجیتالی را هدف قرار نمی دهند در واقع فرصت های زیادی را از دست می دهند.

با به عرصه آمدن اینترنت، مشاغل مختلف خیلی زود متوجه شدند که اگر وب سایت نداشته باشند، از میدان رقابت حذف می شوند. سپس با ورود رسانه های اجتماعی، راهی جدید برای بیشتر دیده شدن باز شد. اکنون مشاغل مختلف برای اینکه واقعاً بتوانند رقابت کنند بایستی حضور آنلاین خود را در چندین کانال مختلف تقویت کنند. از این رو دیجیتال مارکتینگ بیش از پیش جای خود را میان مشاغل آنلاین مختلف باز کرد.

دیجیتال مارکتینگ مهارت های خاص خود را نیاز دارد. برخی شرکت ها فقط خدمات طراحی سایت ارائه می دهند، در حالیکه در واقع شرکت های طراحی سایت مدرن و پیشرفته علاوه بر ارائه ی خدمات طراحی سایت، خدمات بازاریابی الکترونیک را تسهیل می کنند. اما بایستی بدانید طراحی سایت و خدمات بازاریابی آنلاین دو مقوله ی جدا از یکدیگر هستند.

چرا طراحی سایت مهم است؟

یکی از دلایلی که طراحی سایت را برای مشاغل مختلف مهم تر از قبل کرده است، افزایش سطح انتظارات کاربران است.

امروزه دیگر تقریباً تمام کاربران، از یک کسب و کار معتبر انتظار داشتن وب سایت را دارند. طبیعتاً مدیرانی که به تجارت خود و انتظارات کاربران اهمیت می دهند، با طراحی سایت عالی و کاربردی این انتظار را بی پاسخ نمی گذارند.

طبق مطالعات، 75% از کاربران یک تجارت را بر اساس طراحی سایت آن قضاوت می کنند.

منظور از طراحی سایت عالی این است که برخی ویژگی ها را داشته باشد. مثلاً اینکه قابل دسترس و ساده باشد و پیمایش راحتی داشته باشد. سرعت بارگذاری آن بالا باشد و ریسپانسیو باشد. البته ویژگی های دیگری هم هستند که در تعریف یک طراحی خوب لحاظ می شوند اما اینها مهمترین فاکتور ها هستند.

بهتر است طراحی سایت به شرکت های طراحی سایت معتبر سپرده شود. اگر برای تجارت و حرفه ی خود به دنبال طراحی سایتی عالی و کاربردی هستید، با سفارش طراحی خود به شرکت دارکوب می توانید با کیفیت ترین طراحی را دریافت کنید و همچنین با استفاده از خدمات سئو و بازاریابی آنلاین می توانید بیشترین میزان ترافیک ارگانیگ را به دست آورید.

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

تفاوت شرکت طراحی وب و دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

هر نوع بازاریابی که در بستر اینترنت اتفاق بیفتد به عنوان دیجیتال مارکتینگ قلمداد می شود. در واقع بازاریابان آنلاین از کانال ها و سیستم عامل های دیجیتالی برای تبلیغ دقیق پیام بازاریابی استفاده می کنند.

روش ها و کانال های دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی الکتروینک از کانال های مختلفی مانند تشکیل کمپین های ایمیل برای مخاطبین هدف، بازاریابی محتوا، فروش و کاتالوگ تجارت الکترونیک، سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو، رسانه های اجتماعی و تعامل با مشتری و … انجام می شود.

بهینه سازی موتور های جستجو (سئو)

منظور از سئو بهینه سازی وب سایت برای بهتر دیده شدن توسط موتور های جستجو و کسب رتبه های بالای SERP می باشد.

بهینه سازی وب سایت از طرق مختلفی مانند تحقیق و استفاده از کلیدواژه های مناسب، ایجاد لینک و استفاده از ابزار های مناسب برای تجزیه و تحلیل رقبا و … انجام می شود.

پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

پرداخت به ازای هر کلیک به بازاریابان آنلاین این امکان را می دهد تا بتوانند به صورت هدفمندی تبلیغات داشته باشند و در تبلیغات خود از اصطلاحات خاصی که کاربران استفاده می کنند برای جذب ترافیک بیشتر از موتور های جستجو استفاده کنند. تبلیغات با آنچه که کاربر نیاز دارد باید مطابقت داشته باشد و کاربر را به صفحه ای هدایت می کند تا بتواند به اطلاعات مورد نیازش دست یابد. اگرچه جذب ترافیک از طریق تکنیک های سئو بهتر است و باعث به دست آوردن مشتریان وفادار می شود، اما استفاده از تبلیغات می تواند یک مزیت رقابتی محسوب شود که می تواند یک ترافیک یکباره و زیاد را حاصل کند.

یکی از محبوب ترین اشکال بازاریابی دیجیتالی تبلیغات PPC می باشد. در تبلیغات PPC شما بودجه ی خود را بر اساس کلمات کلیدی که می خواهید ارائه دهید و همچنین تعداد بازدید هایی که مد نظر شماست مشخص می کنید. بدین طریق کلمات کلیدی مربوط به صنعت شما در اولویت نسبت به سایر کلمات و اصطلاحات قرار می گیرد.

طراحی وب سایت و بازاریابی آنلاین

تفاوت شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

برند سازی و بازاریابی محتوا

با برندینگ و ایجاد نام تجاری می توانید نام خود را در ذهن کاربرانتان ثبت کنید. نام تجاری فراتر از صرفاً یک نام و یا یک آرم است. شما با برندینگ می توانید پیام تجاری خود را به گوش مردم برسانید و آنها را جذب و تشویق به خرید کنید. در واقع برند سازی ایجاد اعتماد بین شما و مخاطبانتان و کسب وفاداری مشتری می باشد.

برای جذب مخاطب و علاقه مندی او باید محتوای با کیفیت تهیه کنید و دسترسی آسان به محتوا را برای کاربران ایجاد کنید.

برای این کار می توانید وبلاگ هایی راه اندازی کنید و در آن پست های حرفه ای انتشار دهید. همچنین انتشار اطلاعات در بستر شبکه های اجتماعی یک راهکار دیگر است.

برای رسیدن هر چه بهتر و سریعتر به این موضوع می توانید نویسندگانی استخدام کنید که در زمینه ی حرفه و شغل شما تولید محتوا کنند.

رسانه های اجتماعی

یکی دیگر از کانال های بازاریابی دیجیتالی استفاده از بستر شبکه های اجتماعی برای تبلیغات و اطلاع رسانی می باشد

سایت هایی مانند فیسبوک و اینستاگرام به شما امکان می دهند تا برای تبلیغات PPC و سئو از سیستم عامل های آنها استفاده کنید.

بهتر است برای جذب بیشتر کاربر علاوه بر خدمات طراحی سایت از این امکانات نیز استفاده کنید.

نتیجه

طراحی سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ دو مقوله ی جدا از یکدیگر هستند. برای اینکه بتوانید بیشترین میزان جذب را داشته باشید، علاوه بر طراحی وب حرفه ای بایستی از خدمات بازاریابی آنلاین مانند سئو و یا ابزار های تجزیه و تحلیل و …. نیز استفاده کنید.

استفاده از خدمات بازاریابی الکترونیک می تواند رتبه ی وب سایت شما را در صفحه نتایج موتور های جستجوگر ارتقاء دهد و دید بهتری برای وب سایت شما به دست آورد.

به دست آوردن دید بیشتر به معنای به دست آوردن کاربران بیشتر و فرصت فروش و کسب درآمد بالاتر می باشد.

اگر به دنبال طراحی وب حرفه ای و استفاده از خدمات سئو و بازاریابی آنلاین هستید، با واگذاری طراحی سایت خود به شرکت هایی که علاوه بر خدمات طراحی، خدمات بازاریابی آنلاین نیز ارائه می دهند، بهترین کیفیت طراحی و رتبه های بالای SERP را به دست آورید.

شرکت دارکوب با برخورداری از تیم حرفه ای طراحی و متخصصین سئو بیشترین میزان ترافیک برای وب سایت شما به دست می آورد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز