خرید قالب سایت ارزان ترین روش طراحی سایت

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12552

5/5 - (1 امتیاز)

طراحی سایت این روز ها به یکی از مهمترین دغدغه های افراد فعال در هر کسب و کاری تبدیل شده است. پیش از این هر فرد برای شروع کسب و کار آنلاین، تنها به شبکه های اجتماعی اکتفا می کرد. اما این روز ها به دلیل مسدود شدن برخی پلتفرم های اجتماعی در ایران، بسیاری از کسب و کار های کوچک و خانگی، بازار آنلاین و مشتریان غیر حضوری خود را از دست داده اند.

پیش از این نیز توصیه ما به شما عزیزان، راه اندازی یک سایت هر چند ساده، بود. شبکه های اجتماعی در هیچ کشوری برای کسب و کار های آنلاین بازاری مطمئن و همیشگی نیستند. مطمئن ترین و بهترین کانال برای تجارت غیر حضوری، کسب و کار آنلاین و دیجیتال مارکتینگ، بدون شک وب سایت است.

با داشتن وب سایت بدون دغدغه می توانید به کار خود بپردازید. در یک ماه اخیر، تقاضا برای راه اندازی وب سایت بسیار بیشتر از قبل شده است، با این حال بسیاری از افراد به دلیل هزینه بالای طراحی سایت، از راه اندازی سایت صرف نظر می کنند.

روش های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد که انتخاب هر کدام از آنها می تواند فاکتوری بر برآورد هزینه طراحی سایت باشد، ما در این نوشتار ارزان ترین روش طراحی سایت را به شما معرفی خواهیم کرد، تا به این طریق بتوانید یک سایت مناسب و با کیفیت برای کسب و کار خود طراحی کنید.

قبل از شروع لازم است بدانید که، شرکت طراحی سایت دارکوب در 20 سال سابقه خود توانسته بهترین خدمات طراحی سایت را به مشتریان و کارفرمایان عزیز ارائه دهد. طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت، دیجیتال مارکتینگ، برند سازی، تبلیغات اینترنتی، طراحی سایت ارزان، خدمات هاستینگ و دومین و … از جمله خدمات مهم این شرکت طراحی سایت در ایران می باشد. شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب علاوه بر فعالیت در تهران در شهر های شمالی و جنوبی نیز دارای شعب فعال است، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

اهمیت طراحی سایت

اگر کسب و کار فعالی دارید و توانسته اید ایده های به روز و خلاقانه ای را در تجارت خود به کار ببرید، شما نیمی از مسیر موفقیت و جذب مشتری را طی کرده اید، برای سپری کردن مسیر موفقیت، افزایش فروش، جذب مشتریان بالقوه به طراحی سایت نیاز دارید. بدون راه اندازی سایت فرصت های رشد در کسب و کار خود را از دست خواهید داد.

داشتن یک وب سایت برای دستیابی به اهداف مختلف در دنیای دیجیتال امروز ضروری و لازم است. برای برقراری ارتباط، بازاریابی و تبلیغات نیاز به یک سایت کامل و با کیفیت و ضروری و لازم می باشد، این موارد از جمله راه هایی هستند که برای رشد تجارت شما مورد نیاز هستند.

در گذشته وب سایت ها بسیار ساده و مملو از کلمات کلیدی بودند که برای رتبه اول گوگل طراحی می شدند. اما امروزه یک سایت با دقت طراحی و بهینه سازی می شود و دارای محتوایی با ارزش بالا است. طراحی سایت در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر برای نشان دادن هویت برند و ارزش کسب و کار شما اهمیت دارد. همچنین سایت ها جزء کلیدی استراتژی های بازاریابی دیجیتال هستند.

در واقع باید گفت یک سایت مکانی برای بازدید مردم از شرکت و تجارت شما است. اغلب کاربران کیفیت طراحی سایت شما را با نام تجاری، برند، عملکرد شما و … مرتبط می دانند، به همین دلیل طراحی سایت و کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به این ترتیب، طراحی وب سایت عالی یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای مشاغل است. وب سایت کسب و کار نقطه مشترک و اصلی تماس مشتریان است. سایت شما حرفه ای بودن، تخصص و شهرت کسب و کار شما را در بازار ها نشان می دهد. دقیقاً به همین دلیل است که طراحی وب سایت برای هر طرح بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است.

طراحی سایت کاره ساده ای نیست و شامل چندین کار طراحی مختلف از جمله طرح بندی صفحه، انتخاب رنگ و فونت، طراحی گرافیک و تولید محتوا می باشد. از آنجایی که شما اولین تاثیر را بر مشتریان می گذارد نباید طراحی آن را ساده در نظر گرفت. شما باید در طراحی سایت خود نهایت دقت را به کار بگیرید، تا در نهایت بتوانید با طراحی یک سایت با کیفیت و مناسب، اعتماد و اطمینان مشتری را در کسب و کار خود بدست آورید.

در رابطه با طراحی سایت باید گفت، بسیاری از عناصر و شیوه ‌های طراحی وب بر نحوه انتشار و نمایش محتوای وب ‌سایت شما برای بازدیدکنندگان تأثیر می ‌گذارند. به همین دلیل شیوه طراحی سایت بسیار مهم می باشد. علاوه بر این عناصر و شیوه های طراحی وب سایت بر نحوه خزیدن و رتبه بندی سایت در موتور های جستجو بی تاثیر نیستند. اگر اصول طراحی وب سایت و سئو درون صفحه شما مناسب نباشد، برای دیده شدن در صفحات نتایج موتور های جستجو درگیر بسیاری از مشکلات خواهید شد.

به طور کلی باید گفت، طراحی وب سایت باعث رشد و پیشرفت هر تجارتی خواهد شد. طراحی سایت اگر به خوبی انجام شود مشتریان زیادی را برای فعالیت تجاری شما به ارمغان خواهد آورد. ما در شرکت طراحی سایت دارکوب در تلاش هستیم تا بهترین سایت ها را برای مشتریان خود طراحی و تولید کنیم. از این رو روش های مختلفی را برای طراحی سایت، جهت جلب نظر مشتری ارائه می دهیم. یکی از این روش ها، طراحی سایت با وردپرس می باشد که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

طراحی سایت با وردپرس

یکی از روش های طراحی سایت، استفاده از سیستم مدیریت محتوا، وردپرس می باشد. سیستم مدیریت محتوا CMS: Content Management System یکی از برنامه های کاربردی و متداول برای طراحی سایت و مدیریت وب سایت می باشد.

وردپرس نیز یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب و کاربردی است که با استفاده از آن می توان انواع مختلف وب سایت از وبلاگ گرفته تا سایت فروشگاهی و سایت شرکتی را طراحی، تولید و مدیریت نمود. استفاده از این سایت ساز پرطرفدار رایگان می باشد.

طراحی وب سایت با وردپرس از مزایای بیشماری برخوردار است از جمله:

  • سهولت استفاده: مدیریت وب سایت با استفاده از وردپرس بسیار آسان و بدون نیاز به دانش طراحی سایت می باشد. افزودن صفحات جدید، امکان افزودن تصاویر و پست ها و … بسیار ساده است و در مدت زمان بسیار کمی می توان این قبیل کار ها را انجام داد.
  • سازگاری با انواع رایانه: سیستم مدیریت محتوا وردپرس مبتنی بر مرورگر است و تنها با اتصال به اینترنت با هر رایانه یا موبایلی می توانید سایت خود را مدیریت کنید.
  • رایگان است: همانطور که در بالا گفته شد، استفاده از وردپرس کاملا رایگان و در دسترس است و شما هر زمانی که بخواهید می توانید این سیستم مدیریت محتوا را از سایت آن دانلود و استفاده کنید.
  • بدون نیاز به ویرایش HTML یا نرم افزار FTP: وردپرس یک سایت ساز بسیار کامل و مستقل است و برای استفاده از آن نیاز به نرم افزار های ویرایش HTML مانند Adobe Contribute و Dreamweaver ندارد. به عنوان مثال شما به راحتی با مراجعه به پنل خود می توانید یک صفحه یا پست وبلاگ جدید در سایت خود ایجاد کنید. همچنین می توانید به سرعت صفحه و متن خود را قاب بندی نماید و یا تصاویر جدید را ایجاد، حذف یا ویرایش کنید. آپلود کردن فایل ها در وردپرس به نرم افزار های HTML یا FTP نیازی ندارد.
  • وردپرس متن باز است: این سیستم مدیریت محتوا Open Source می باشد و جمعیت بالایی از کاربران در جهت ارتقا بهتر و به روز رسانی وردپرس هر روز در تلاش هستند. به همین دلیل نسخه های به روز وردپرس همیشه در دسترس می باشد.
  • وردپرس مورد رضایت گوگل است: سایت های وردپرسی در اغلب موتور های جستجو از جمله گوگل رتبه های خوبی دارند چرا که در این سیستم مدیریت محتوا اکثر فاکتور های فنی سئو رعایت شده است و همچنین شما با استفاده از آن به راحتی می توانید وب سایت خود را بهینه سازی نمایید. کد های پایه وردپرس بسیار ساده و اصولی نوشته شده اند به همین دلیل خواندن و فهرست بندی محتوای سایت را برای خزنده های موتور های جستجو اسان و سریع می کنند. در وردپرس امکان برچسب گذاری و افزودن متا تگ ها وجود دارد که باعث بهینه سازی داخلی سایت می شود.
  • مدیریت سایت بدون نیاز به طراح سایت: وقتی وب سایت شما توسط طراح سایت، طراحی شد برای مدیریت آن دیگر نیازی به طراح ندارید مگر آن که بخواهید سایت خود را توسعه دهید. افزودن محتوا، ایجاد، ویرایش و حذف صفحات سایت بدون نیاز به طراح قابل انجام می باشد.
  • قابلیت تنظیم سایت: شما با استفاده از وردپرس صد در صد صفحات سایت خود را می توانید سفارشی کنید.
  • امکان تعریف چندین کاربر: شما می توانید برای مدیریت و ویرایش هر قسمت از سایت خود یک کاربر جداگانه تعیین کنید. به ین معنا که برای هر کارمند خود یک دسترسی محدود و مشخص را تعریف نمایید.
  • وردپرس یک وبلاگ آماده است.
  • امکان افزودن قابلیت های اضافه: برای وردپرس هزاران افزونه یا پلاگین مختلف طراحی و تولید شده است که برخی از آن کاملا رایگان هستند. این افزونه ها به منظور افزودن قابلیت های اضافی مانند پرداخت آنلاین، تقویم رویداد و … طراحی شده اند. برای استفاده از آنها تنها کافیست از سایت وردپرس افزونه مورد نظر خود را دانلود و نصب نمایید.
  • قابلیت توسعه: سایت های وردپرسی قابلیت توسعه و گسترش دارند شما هر زمان که بخواهید می توانید سایت خود را گسترش و توسعه دهید.
  • امکان استفاده از قالب های آماده: برای این سیستم مدیریت محتوا میلیون ها قالب سایت و تم رایگان و آماده وجود دارد که البته در استفاده از این مورد باید دقت لازم داشته باشید.

ما نیز در شرکت طراحی سایت دارکوب اغلب سایت های مشتریان خود را با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی می کنیم. در این مورد نیز خدمات ویژه ای را به مشتریان عزیز ارائه می دهیم که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

خرید قالب وردپرس

یکی از بهترین خدماتی که شرکت طراحی سایت دارکوب از سال ها پیش آن را به مشتریان خود ارائه می دهید، امکان خرید قالب سایت می باشد. این خدمت نوین باعث شده است که بسیاری از افرادی که به دنبال راه اندازی سایت هستند اما بودجه کافی در این خصوص را ندارند، فراهم شود.

بدون شک می توان گفت وب سایت شرکت طراحی سایت دارکوب بهترین سایت خرید قالب سایت در ایران می باشد. شما با مراجعه به این سایت به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید به خرید سایت خود بپردازید. اما این قالب ها چه ویژگی هایی دارند و برای چه افرادی مناسب هستند؟

قالب های آماده وردپرس که توسط شرکت دارکوب به فروش می رسد مانند بسیاری از قالب های وردپرس هستند که شما به راحتی می توانید با چند جستجو ساده آن ها را دانلود و استفاده کنید. اما قالب های دارکوب تفاوت های حائز اهمیتی دارند که بهتر است آن ها را بدانید:

  • قابلیت توسعه: قالب های دارکوب، توسعه پذیر هستند به این معنا که شما هر زمان که بخواهید می توانید سایت خود را توسعه و گسترش دهید. در صورتی که اگر از قالب های آماده رایگان موجود در سایت های دیگر استفاده کنید این امکان برای شما فراهم نیست.
  • طراح مشخصی دارند: طراح تمامی این قالب ها از تیم های طراحی سایت شرکت دارکوب هستند و در صورت مواجهه با مشکلات احتمالی آنها پاسخ گوی شما خواهند بود. همچنین به همین دلیل است که این قالب ها قابلیت توسعه پذیری دارند.
  • ارزان ترین روش طراحی سایت: قیمت قالب های سایت وردپرس که توسط مجموعه دارکوب ارائه می شود بسیار ارزان می باشد و بهترین روش برای طراحی سایت ارزان هستند. در شرایط کنونی شما می توانید با استفاده از این قالب ها و با پرداخت هزینه بسیار کم به کسب و کار اینترنتی خود ادامه دهید.
  • مطابق با اصول فنی سئو: طراحان دارکوب این قالب ها را بر اساس اصول فنی سئو طراحی کرده اند یعنی سرعت لود سایت با استفاده از آنها بالا سریع می باشد و کد نویسی آنها ساده و بدون خطوط اضافه است که این کار سبب می شود خزنده های گوگل صفحات سایت را به سرعت پیمایش و فهرست بندی کنند.
  • شامل پشتیبانی سایت می شوند: باز هم به دلیل مشخص بودن طراح هر کدام از این قالب ها، استفاده از آنها شامل پشتیبانی سایت می شود. شما هر زمان که بخواهید می توانید مشکلات احتمالی قالب های سایت را به صورت آنلاین گزارش دهید و طراحان ما موظف هستند در سریع ترین زمان ممکن آنها را بر طرف نمایند.

تمامی این ویژگی ها دلایلی روشن برای خرید قالب وردپرس از شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب می باشد. در صورتی که شما بخواهید از قالب های رایگان استفاده کنید با مشکلات متعددی روبه رو خواهید شد، قالب های رایگان طراح مشخصی ندارند و اغلب توسط افراد مبتدی طراحی شده اند، بنابراین شما در مدیریت سایت خود با مشکلات جبران ناپذیر بسیاری رو به رو خواهید شد، مشکلاتی که هیچ کس پاسخگوی آنها نیست چرا که استفاده از اغلب این قالب ها شامل پشتیبانی سایت نمی شود.

همچنین به دلیل مشخص نبودن طراح، امکان توسعه سایت وجود ندارد. اغلب این قالب ها ترجمه شده هستند و یا در کد های دستوری آنها مشکلات و خطا های زیادی وجود دارد که هیچ طراحی قادر به حل آنها نخواهد بود.

این قالب ها مملو از افزونه ها و پلاگین های اضافی و سنگین هستند و به همین دلیل سرعت سایت بسیار کند است که این خود دلیلی برای منطبق نبودن با اصول سئو است.

ما به شما پیشنهاد می کنیم از ارزان ترین روش طراحی سایت دارکوب، یعنی طراحی سایت با استفاده از قالب های تولید شده توسط دارکوب استفاده نمایید. این قالب های همانطور که گفته شد علاوه بر ارزان بودن شامل پشتیبانی سایت نیز می باشد. شما با پرداخت هزینه بسیار کم از خدمات خوبی برخوردار خواهید شد. بارگذاری قالب سایت بر روی سرور، ایمن سازی، بهینه سازی سرعت سایت، آموزش کار با کنترل پنل سایت و یک سال پشتیبانی رایگان همگی تنها با پرداخت هزینه خرید قالب سایت به شما ارائه خواهد شد. خرید قالب سایت ارزان ترین روش طراحی سایت می باشد که شما با استفاده از آن می توانید یک سایت کامل و با کیفیت بالا داشته باشید. 

این قالب در انواع مختلف و برای اغلب کسب و کار ها توسط تیم های طراحی سایت مجموعه دارکوب طراحی و تولید شده اند. همچنین شما می توانید با پرداخت هزینه اضافه این قالب ها را سفارشی کنید. لازم به ذکر است راه اندازی سایت با این روش در کمترین زمان ممکن قابل انجام می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین مشاوره رایگان برای طراحی سایت می توانید به صورت 24 ساعته و آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار خواهند کرد. شما به راحتی و با مراجعه به فروشگاه قالب سایت، قالب های تولید شده شرکت دارکوب را خریداری نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز