خرید قالب وب سایت وردپرس ارزان

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=6839

5/5 - (4 امتیاز)

امروزه ساخت سایت برای جذب مشتری و فروش بیشتر برای تجارت های مختلف به یک ضرورت تبدیل شده است. با توجه به اینکه بیشتر کاربران برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود به وب سایت مراجعه می کنند، نداشتن وب سایت به معنای از دست دادن بخش اعظمی از کاربران می باشد. خبر خوب این است که راه اندازی وب سایت دیگر مانند گذشته سخت و هزینه بردار نیست. سایت ساز هایی مانند وردپرس، روند طراحی سایت را بسیار آسان کرده اند. طی سال های اخیر هر کسی با هر میزان درآمدی و با خرید قالب وبسایت وردپرس ارزان می تواند وب سایت داشته باشد.

افراد مختلف با یک میزان بودجه ی مشخصی اقدام به ساخت و طراحی سایت می کنند. ممکن است یک شرکت بزرگ برای طراحی سایتی که انجام می دهد، هزینه ی زیادی متقبل شود، اما کسی که در ابتدای راه تجارت است با خرید قالب وردپرس ارزان به دنبال طراحی سایتی ارزان و مقرون به صرفه باشد. اما چگونه می توانیم با خرید قالب وردپرس ارزان، وب سایت با کیفتی داشته باشیم. این موضوعی است که می خواهیم در این مقاله مورد مطالعه قرار دهیم.

خرید قالب وردپرس ارزان به شما کمک می کند تا در هزینه ها صرفه جویی زیادی کنید. اما از طرفی نباید کیفیت سایت را به خاطر ارزان بودن از بین برد. بنابراین بهتر است بین این دو تعادلی ایجاد کنید تا بتوانید هم قالب ارزان بخرید و هم کیفیت وب سایتتان را حفظ کنید.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا و در واقع بستر و سیستم عامل وب سایت شماست. وردپرس یکی از محبوب ترین پلتفرم های ساخت سایت است که طبق گزارشات بیش از 35% از وب سایت های کل دنیا بر اساس این پلتفرم ساخته شده اند. بسیاری از برند های بزرگ دنیا وب سایت های تجاری خود را با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی کرده اند. طبق مطالعات حدود 30% از فروشگاه های آنلاین دنیا با وردپرس کار می کنند. وردپرس بسیار قابل تنظیم است و تعداد زیادی افزونه دارد که با آنها می توان هر نوع عملکردی را در وب سایت ها پیاده سازی کرد. وردپرس جامعه ی پشتیبان گسترده ای دارد که اگر با مشکلی مواجه شدید به طور رایگان می توانید راه حلی پیدا کنید. مدیریت سایت با وردپرس بسیار ساده است و راه اندازی سایت با وردپرس بسیار ارزان و مقرون به صرفه تمام می شود. تمام این موارد وردپرس را به یک پلتفرم محبوب تبدیل کرده است.

چگونه می توانم وب سایت ایجاد کنم؟

برای ساخت و ایجاد یک وب سایت به طور کلی دو راه حل پیش رو دارید: راه اندازی وب سایت از پایه و با کدنویسی، راه اندازی با استفاده از یک سایت ساز مانند وردپرس.

راه اندازی سایت از طریق کدنویسی می تواند گران و زمانبر باشد. در حالیکه از نظر کیفیت وب سایت های کدنویسی شده با وب سایت هایی که با استفاده از وب سایت سازها طراحی می شوند، یکسان است. راه اندازی وب سایت از طریق کدنویسی نیاز به دانش کدنویسی دارد، در حالیکه در ساخت سایت با سیستم مدیریت محتوا این نیاز رفع می شود.

ساخت سایت با وردپرس بسیار ساده است، فقط کافیست بعد از انتخاب نام دامنه و مشخص کردن یک میزبان سایت، یک قالب وردپرس انتخاب کنید و طراحی وب سایت خود را آغاز کنید.

وردپرس این امکان را به شما می دهد بدون تغییر کد، محتوایی که قبلاً تهیه کرده اید را به وب سایتتان اضافه کنید و وب سایتتان را هر طور که می خواهید سفارشی سازی کنید. با افزونه های موجود در وردپرس می توانید فرم های تماس، دکمه های اشتراک و … را بدون نیاز به کدنویسی به وب سایت اضافه کنید.

قالب وردپرس چیست؟

قالب ها، فایل های html و css ای هستند که ظاهر سایت شما را تشکیل می دهند. قالب وردپرس در واقع اساس سایت شما می باشد. با استفاده از قالب ها براحتی می توانید سایت طراحی کنید و محتوای خود را در آن بارگذاری کنید.

انتخاب قالب وردپرس

وردپرس حاوی انواع و اقسام قالب ها برای انواع طراحی ها و متناسب مشاغل مختلف می باشد. برخی از قالب های وردپرس رایگان هستند، در حالیکه برای استفاده از برخی بایستی هزینه پرداخت کنید. ساخت سایت با خرید قالب وب سایت وردپرس ارزان برای افرادی که در ابتدای کار و تجارت هستند بهترین انتخاب است. این دسته از افراد می توانند وب سایتشان را بعد ها و با گسترش کار و تجارتشان، گسترش دهند. لازم به ذکر است ارزان بودن قالب های وردپرس به معنای کیفیت پایین نیست.

ویژگی های خرید قالب وب سایت وردپرس ارزان

خرید قالب وردپرس ارزان

از کجا خرید قالب وب سایت وردپرس ارزان انجام دهم؟

شاید شرکت های زیادی باشند که قالب وردپرس می فروشند، اما آیا همه ی آنها قابل اعتماد و معتبر هستند؟ برای اینکه بتوانید خرید قالب وردپرس ارزان انجام دهید، پیش از انتخاب و خرید قالب حتماً در مورد شرکت فروشنده به اندازه ی کافی تحقیق کنید. بهتر است از شرکت های معتبری قالب بخرید که قالب های ریسپانسیو می فروشند و برای قالب هایی که می فروشند خدمات پشتیبانی نیز منظور می کنند.

برای خرید قالب وب سایت وردپرس می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن فرمایید. فروشگاه قالب دارکوب یکی از معتبرترین منابع فروش قالب می باشد. تمامی قالب های این فروشگاه توسط شرکت دارکوب طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی شرکت دارکوب برخوردارند.

برای خرید قالب وبسایت وردپرس ارزان چه ویژگی هایی را باید در نظر داشته باشم؟

در نظر داشتن برخی ویژگی ها در خرید قالب وبسایت وردپرس ارزان به شما در طراحی عالی و کاربردی و حفظ کیفیت سایت کمک می کند. برخی از مهمترین این ویژگی ها عبارتند از:

ریسپانسیو بودن

با توجه به اینکه امروزه خیلی از کاربران با استفاده از تبلت ها و گوشی های همراه، وب سایت ها را مرور می کنند و یا خرید های روزمره ی خود را انجام می دهند، خیلی مهم است که قالب وردپرسی که برای طراحی سایت انتخاب می کنید، ریسپانسیو باشد. می توان ادعا کرد ریسپانسیو بودن امروزه دیگر یکی از استاندارد های طراحی سایت شده است. وب سایت هایی که ریسپانسیو نباشند، در جذب کاربر چندان موفق نیستند. یک قالب ریسپانسیو در ارائه ی تجربه ی کاربری بهتر، افزایش نرخ تبدیل و کمک به رتبه بندی بهتر سایت عملکرد بهتری دارد.

اگرچه اکثر قالب های وردپرس ریسپانسیو هستند، اما هنوز هم قالب های غیر ریسپانسیو در وردپرس وجود دارند. بنابراین بهتر است قبل از خرید قالب، این موضوع را بررسی کنید.

منظور از ریسپانسیو بودن این است که قالب در هر دستگاهی با هر اندازه مانیتوری قابل مشاهده باشد.

خرید قالب وردپرس سبک

خیلی مهم است که قالبی که می خرید، سبک باشد و سرعت بارگذاری خوبی داشته باشد. طبق مطالعات، کاربران انتظار دارند که یک وب سایت تا حداکثر 3 ثانیه لود شود. اگر بارگذاری وب سایتی بیش از این زمان طول بکشد، خیلی از کاربران از آن خارج می شوند. برای اینکه سرعت بارگذاری وب سایت وردپرس خود را امتحان کنید می توانید از ابزار های مناسب وردپرس استفاده نمایید.

قالب وردپرس ارزان و با کیفیت

خرید قالب وردپرس ارزان

دکمه های انتشار شبکه های اجتماعی

بخش زیادی از ترافیک وب سایت ها از طریق شبکه های اجتماعی به دست می آید. خیلی از کاربران زمان زیادی را صرف گشت و گذار در رسانه های اجتماعی می کنند. به همین دلیل داشتن گزینه ی انتشار شبکه های اجتماعی یکی از ویژگی های قالب ها محسوب می شود. برای خرید قالب وب سایت وردپرس ارزان بهتر است قالبی انتخاب کنید که این ویژگی را داشته باشد. برخورداری قالب وردپرس از این ویژگی به این معناست که می تواند بازدید و جذب بیشتری داشته باشد.

در نظر گرفتن امکانات قالب سایت وردپرس

پیش از خرید قالب سایت وردپرس، طراحی قالب را بررسی کنید و ببینید آیا قالبی که پسندیده اید امکاناتی که شما می خواهید را دارد یا خیر! بررسی کنید که قالب مورد نظرتان دمو و گزینه هایی مانند هدر و فوتر و … را دارد؟!

یک قالب طراحی منسوخ و ساده با تعداد کمی لایه ی از پیش ساخته شده و المان های طراحی کم برای اینکه با طراحی که شما می خواهید، منطبق شود نیاز به ویرایش بیشتری دارد. ویرایش چنین قالبی می تواند زمان زیادی از شما بگیرد و حتی می تواند هزینه برداربر باشد. زیرا گاهی شما را مجبور به استخدام یک طراح سایت برای ایجاد تغییرات می کند. این موضوع در مورد قالب های خیلی ارزان معمولاً بیشتر اتفاق می افتد. اگرچه، برخی قالب های ارزان هم خیلی خوب هستند و دقیقاً همان چیزی هستند که کاربر می خواهد. بنابراین پیش از خرید قالب وردپرس ارزان بررسی کنید آیا همان چیزی است که شما می خواهید یا نه!

معمولاً قالب های ارزان وردپرس برای راه اندازی وب سایت های ساده و وبلاگ ها مناسب هستند، اما پاسخگوی یک طراحی پیچیده مانند طراحی سایت تجارت الکترونیک پیچیده نیستند. با خرید قالب وردپرس ارزان برای چنین طراحی هایی احتمالاً مجبور به خرید پلاگین های لازم برای پشتیبانی بیشتر خواهید شد. از سوی دیگر استفاده از قالبی که ویژگی های مورد نیاز طراحی شما را داشته باشد، آسان است، همچنین می توانید در خرید پلاگین های اضافی صرفه جویی کنید.

آیا خرید قالب سایت وردپرس ارزان شامل بروزرسانی های مرتب می باشد؟

برخی قالب های سایت وردپرس ارزان، قدیمی هستند و نیاز به بروزرسانی های مرتب و مکرر دارند. اگر بروزرسانی ها در چنین قالب هایی مکرراً انجام نشود، با مشکل روبرو می شوند و از نظر امنیت عملکرد ضعیفی خواهند داشت. بنابراین پیش از خرید قالب وردپرس ارزان بررسی کنید آیا بروزرسانی های مرتب دارد یا خیر!

پلاگین های زیاد در قالب

گران بودن برخی از قالب ها به دلیل پلاگین های زیادی است که دارند. برخی از این پلاگین ها برای بعضی از طراحی ها غیر ضروری و غیر لازم هستند. بنابراین لزومی ندارد برای پلاگین هایی که نمی خواهید، هزینه پرداخت کنید. معمولاً در طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک پیچیده از پلاگین های زیادی استفاده می شود. قالبی که پلاگین های کمتری دارد، هم سبک تر است و هم مقرون به صرفه تمام می شود. بنابراین پلاگین ها را در قالب ها بررسی کنید و قالبی بخرید که پلاگین های مورد نیاز شما را دارد و حاوی پلاگین های زیاد و غیر ضروری نیست.

پشتیبانی قالب سایت

خیلی مهم است که خرید قالب سایت وردپرس ارزان شما شامل خدمات پشتیبانی باشد. هر قالبی که برای سایت خود تهیه کنید، قطعاً برایتان سؤال پیش خواهد آمد و یا ممکن است با مشکلی روبرو شوید که نیاز به پشتیبانی داشته باشید. قالبی که پشتیبانی ندارد و یا پشتیبانی ضعیفی دارد خریداری نکنید.

اگر خرید قالب وردپرس ارزان خود را از یک منبع ناشناخته و غیر معتبر انجام دهید، ممکن است خدمات پشتیبانی را از دست بدهید. اما خرید قالب از یک منبع معتبر مطمئناً شامل خدمات پشتیبانی می باشد.

در صورت تمایل می توانید خرید قالب وردپرس خود را از فروشگاه قالب دارکوب که یکی از معتبرترین منابع فروش قالب می باشد، انجام دهید. فروشگاه قالب دارکوب حاوی انواع قالب ها متناسب با مشاغل گوناگون می باشد. تمامی قالب های فروشگاه قالب دارکوب توسط این شرکت طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی شرکت دارکوب برخوردارند.

مجوز قالب های وب سایت ارزان

برخی قالب های وبسایت وردپرس ارزان، بسیار زیبا و حاوی ویژگی های زیادی هستند که ممکن است شما را شگفت زده کنند. اما در نظر داشته باشید که برخی از این قالب ها را فقط یکبار می توانید استفاده کنید و برای استفاده ی بیشتر بایستی برای مجوز آن هزینه پرداخت کنید. هزینه ی تمدید مجوز برخی قالب ها بسیار زیاد است. بنابراین پیش از خرید قالب وردپرس ارزان، نسبت به مجوز آن تحقیقات لازم را انجام دهید.

نتیجه

ارزان بودن برخی قالب های وردپرس به معنای کیفیت پایین آنها نیست. دلیل ارزان بودن برخی قالب های وردپرس این است که گاهی طراحی های قدیمی دارند و یا افزونه های کمی دارند. در خرید قالب وردپرس ارزان گاهی نیاز هست برای اینکه پلاگین های لازم را داشته باشید، هزینه پرداخت کنید. قالب های ارزان معمولاً برای افرادی که به دنبال طراحی های ساده و یا وبلاگ هستند و یا در ابتدای کسب و کار خود هستند و نمی خواهند برای طراحی سایت هزینه زیادی کنند، مناسب است. استفاده از قالب های وردپرس ارزان برای طراحی های پیچیده مناسب نیست. اما در هر صورت چه از قالب های ارزان برای طراحی سایت خود استفاده می کنید و یا قالب های گرانتر، لازم است برخی ویژگی ها را در نظر داشته باشید. مثلاً اینکه ریسپانسیو باشد، پشتیبانی داشته باشد، سبک باشد و پلاگین های ضروری مربوط به طراحی شما را داشته باشد و ….

برای خرید قالب وردپرس ارزان بهتر است به منابع معتبر مراجعه کنید. یکی از معتبرترین منابع فروش قالب، فروشگاه قالب دارکوب می باشد. فروشگاه قالب دارکوب حاوی انواع زیادی قالب می باشد که برای هر نوع طراحی مناسب است. تمامی قالب های فروشگاه دارکوب توسط این شرکت طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی شرکت دارکوب برخوردارند.

اگر به دنبال طراحی سایت هستید، با خرید قالب مورد نظرتان در صورت تمایل می توانید سفارش طراحی خود را به شرکت دارکوب بسپارید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای و استفاده از آخرین استاندارد های روز دنیا، پیشرو در ارائه ی خدمات طراحی و سئو سایت می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز