خرید قالب وردپرس با پشتیبانی 24 ساعته

نوشته شده توسط فائزه محمودی فرد

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12007

5/5 - (3 امتیاز)

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده مردم از اینترنت لازم است که هر کسب و کاری دارای یک یا چند سایت باشد.

یک سایت را می توان با استفاده از کد نویسی و یا بدون کد نویسی طراحی نمود.

خرید قالب وردپرس با پشتیبانی 24 ساعتهبا استفاده از کدنویسی زمان بر بوده و هزینه نسبتا بالایی دارد. ولی طراحی یک سایت بدون کدنویسی نوعی طراحی سایت ارزان می باشد و راحت تر است. در صورتی که مایلید بدون کد نویسی سایتی را طراحی کنید، در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

آموزش طراحی سایت را از کجا و چگونه می توان شروع کرد؟

از آنجایی که برای آموزش طراحی سایت روش های مختلفی وجود دارد، برای شروع آموزش طراحی سایت اولین سوالی که برای متقاضیان پیش می آید این است که از کجا شروع کنیم؟ چگونه یک طراحی سایت ارزان داشته باشیم؟ قبل از شروع آموزش طراحی سایت، بهتر است با انواع سایت و روش های طراحی  آشنا شوید.

طراحی سایت ارزان یا خرید سایت

با توجه به اینکه روزانه مردم در اینترنت جست و جو می کنند، برای رقابت با سایر شرکت ها و برای کسب درآمد از اینترنت، شما باید برای کسب و کار خود یک سایت طراحی کنید و یا برای خرید سایت اقدام کنید. با خرید سایت می توانید از طراحی سایت ارزان بهره مند شوید.

خرید سایت آماده چه مزیت هایی را دارد؟

خرید سایت آماده دارای یک سری مزیت ها می باشد که آنها را بیان می نماییم:

  • با خرید سایت فروشگاهی آماده می توانید کسب و کار فیزیکی خود را آنلاین نمایید. در سایت های آماده تبلیغات راحت  تر و ارزان تر می باشد.
  • با خرید سایت آماده شما می توانید به راحتی و سریع صاحب یک سایت شوید.
  • در سایت های آماده به راحتی می توانید تغییرات دلخواه خود را ایجاد نمایید زیرا کدهای سایت های وردپرسی در اختیار مشتری قرار می گیرند.
  • سایت های آماده دارای امکانات رایگان بسیاری هستند و به راحتی می توان امکانات جدید را طراحی کرد و در سایت قرار داد.
  • با توجه به شرایط اقتصادی برای راه اندازی یک کسب و کار پرداخت هزینه زیادی لازم است. همچنین در صورتی که بخواهید یک سایت را سفارش دهید هزینه زیادی را باید پرداخت کنید. در حالی که با خرید سایت آماده با قیمت مناسب، می توانید کسب و کار خود را خیلی سریع راه اندازی کنید.
  • با خرید سایت آماده به راحتی و خیلی سریع می توانید مشتری های زیادی را جذب کنید.
  • در سایت های آماده به راحتی می توانید با چند کلیک سایت خود را زیبا نمایید.

چه روش هایی برای طراحی سایت وجود دارد؟

به طور کلی وب سایت ها دو نوع هستند، وب سایت های استاتیک و وب سایت های داینامیک یا پویا. وب سایت های داینامیک با استفاده از کد نویسی و یا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا ساخته می شوند. سایت های استاتیک سایت هایی هستند که تغییرات در آن ها کم اتفاق می افتد، در صورتی که سایت های داینامیک یا پویا سایت هایی هستند که صاحب آنها، می تواند در هر زمان که لازم دانست تغییراتی را در آنها به وجود آورد. در ادامه به توضیح روش های طراحی یک سایت داینامیک می پردازیم.

طراحی سایت داینامیک با استفاده از سیستم مدیریت محتوا بدون کد نویسی

به سری برنامه هایی که برای طراحی سایت بدون کد نویسی از آنها استفاده می شود، سیستم مدیریت محتوا یا CMS می گویند. از نمونه های سیستم مدیریت محتوا: وردپرس، جوملا، دروپال و… می باشد.

سیستم های مدیریت محتوا در دو دسته ی قالب های آماده و اختصاصی موجود می باشند.

قالب سایت آماده

قالب های سایت آماده به وسیله ی سیستم های مدیریت محتوا توسط توسعه دهندگان وب تولید می شوند. توسعه دهندگان، قالب سایت آماده را در اختیارمشتریان قرار می دهند که از آنها استفاده کنند. سیستم های مدیریت محتوا (CMSها) نیازی به دانش کد نویسی ندارند. و با استفاده از قالب ها و کدهای آماده می توانید برای کسب و کار خود یک سایت بسازید. از مزایای سیستم مدیریت محتوا این است که می توانید در کمترین زمان و با حداقل هزینه یک سایت برای خود ایجاد کنید. در ادامه مقاله یکی از معروف ترین سیستم های مدیریت محتوا را معرفی می کنیم.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس چیست؟

یکی از معروف ترین سایت سازهای رایگان در جهان وردپرس می باشد. بیشتر سایت ها به کمک وردپرس طراحی شده اند. یکی از امتیازات وردپرس که باعث محبوبیتش شده کم حجم و بهینه بودن آن برای موتورهای جست و جو می باشد. وردپرس از جمله پلتفرم های رایگان برای طراحی سایت بدون کد نویسی می باشد.

طراحی سایت با وردپرس چگونه است؟

در طراحی سایت با وردپرس لازم است یک نام برای سایت خود انتخاب کنید. نام و دامنه سایت نشان دهنده هویت شما می باشد. پس از انتخاب دامنه و خرید آن، سرویس میزبانی وب یا هاست را باید خریداری نمایید. هاست فضایی ست که اطلاعات سایت شما در آن ذخیره می شود. انتخاب هاست مناسب در افزایش سرعت سایت نقش مهمی دارد، داشتن یک هاست خوب و مناسب باعث می شود سایت در زمان کمتری لود شود. سپس باید سیستم مدیریت محتوای وردپرس را در هاست نصب کرده و شروع به طراحی سایت با وردپرس کنید. شما می توانید طراحی سایت با وردپرس را از سایت دارکوب آموزش ببینید. پس از اینکه سیستم مدیریت محتوای وردپرس را نصب کردید لازم است یک قالب مناسب را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

سیستم مدیریت محتوای اختصاصی توسط شخص یا سازمان توسعه داده شده است. سیستمی که برای برند سازی برخی از سازمان های خاص مورد استفاده قرار می گیرد و مختص افراد حرفه ای و ماهر است که بدون محدودیت قالب های سفارشی را طراحی می کنند. از جمله قابلیت هایی که در سیستم مدیریت محتوای اختصاصی وجود دارد این است که در آن امکان ویرایش بیشتری وجود دارد. در این نوع سیستم مدیریت محتوا وظیفه ی ایجاد امنیت، ارتقا سامانه، اضافه کردن قابلیت های جدید برای پلتفرم و بروزرسانی برعهده ی طراح می باشد.

روش طراحی سایت داینامیک با استفاده از کد نویسی

در طراحی سایت های اختصاصی، از روش طراحی سایت داینامیک با استفاده از کد نویسی استفاده می شود. برای طراحی سایت با استفاده از کد نویسی زبان های برنامه نویسی html، css، php، Asp.net را به کار می برند. برنامه نویس طبق خواسته ی مشتری، کد ها را نوشته و سایت را طراحی می کند.

در آموزش طراحی سایت به توضیح این زبان ها و نحوه به کارگیری آنها پرداخته می شود.

HTML: پایه و اساس وب سایت ها زبان برنامه نویسی HTML می باشد. قالب صفحه های هر سایت با HTML نوشته می شود.

CSS: برای زیبا سازی ظاهر سایت از زبان برنامه نویسی CSS استفاده می شود.

PHP: استفاده از زبان PHP تاثیری در زیبا سازی و ظاهر سایت ندارد و در واقع در Backend سایت استفاده می شود.

ASP.NET: این زبان همانند زبان برنامه نویسی PHP یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است. کد های این زبان از آنجا که توسط کاربر قابل مشاهده نیست، دارای اهمیت بالایی می باشد.

طراحی سایت بهینه سازی شده

از مهم ترین ویژگی یک سایت که باعث افزایش تعداد مشتری و موفقیت آنها می شود، بهینه سازی سایت می باشد. در صورتی که می خواهید از نرم افزاهای سیستم مدیریت محتوا استفاده کنید، سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهترین گزینه می باشد. زیرا بهینه سازی شده است. طراحی سایت و بهینه سازی سایت به طور مستقیم با هم ارتباط دارند، بنابراین لازم است طراحی سایت خود را به یک شرکت طراحی سایت بسپارید که کاملا مسلط بر بهینه سازی سایت باشد.

بهترین شرکت طراحی سایت چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه شرکت های زیادی وجود دارند که کسب و کارشان طراحی سایت می باشد. اما کدام شرکت در طراحی سایت بهتر است؟ در ادامه ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت بیان می شود:

  • یکی از مهم ترین ویژگی ها سابقه شرکت می باشد، هر چه سابقه شرکت بیشتر باشد قابل اعتماد تر است.
  • خدمات پس از فروش نیز بسیار مهم است، اینکه شرکت دارای خدمات پس از فروش مانند مجموعه آموزش های طراحی سایت، پشتیبانی سایت و… را داشته باشد.
  • از مهم ترین ویژگی های یک شرکت طراحی سایت، سئو می باشد، یعنی باید بتواند سایتی را طراحی کند که در نتیجه ی جست و جو در صفحه اول گوگل قرار بگیرد.
  • از دیگر موارد مهم هزینه طراحی سایت می باشد، در صورتی ک هزینه طراحی سایت مناسب و مقرون به صرفه باشد باعث افزایش مشتری می شود.
  • همچنین شرکت طراحی سایت باید ایمن بودن سایت را تضمین کند.

قالب سایت چیست؟

اولین چیزی که کاربران با ورود به سایت آن را مشاهده می کنند قالب سایت می باشد. قالب سایت در واقع همان ظاهر سایت است، که شامل: رنگ آمیزی سایت، متن ها و نوشته ها، بخش های مختلف سایت و… می باشد. قالب سایت تاثیر بسیار مهمی در جلب توجه کاربران دارد. در صورتی که کاربران از قالب سایت ناراضی باشند، دیگر به آن سایت مراجعه نمی کنند و یا در صورت مراجعه به سایت بلافاصله از آن خارج می شوند که این کار باعث افزایش نرخ پرش (bounce rate) و پایین آمدن رتبه سایت در گوگل می شود. یک قالب خوب علاوه بر زیبا بودن باید کاربردی نیز باشد.

انتخاب قالب وردپرس مناسب برای طراحی سایت وردپرسی

با افزایش قالب وردپرس، طراحی سایت با وردپرس بسیار راحت و سریع شده است. شما می توانید با مراجعه به سایت های فروش قالب آماده، پیش نمایشی از آنها را دیده و قالب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید، و یا از قالب وردپرس رایگان استفاده نمایید. در ادامه دو نوع قالب شرکتی وردپرس و قالب فروشگاهی وردپرس را معرفی می کنیم.

قالب شرکتی وردپرس

قالب های وردپرس با توجه به امکاناتی که دارند در بخش های متفاوتی قرار می گیرند. قالب شرکتی وردپرس ازجمله پرکاربردترین قالب ها می باشد. برای طراحی سایت شرکتی از قالب شرکتی وردپرس استفاده می شود. برای هر پروژه، بسیار مهم است که برای قرار دادن اطلاعات و کالا های شرکت، یک وب سایت داشته باشید حتی به صورت آفلاین. از قالب شرکتی وردپرس برای معرفی شرکت و خدمات و محصولات یک شرکت استفاده می شود. شما می توانید به راحتی با خرید قالب های آماده وردپرس همه ی خصوصیاتی را که برای معرفی شرکت و کسب و کار خود نیاز دارید فراهم کنید. در واقع هدف از داشتن یک سایت جذب مشتری ها و برند سازی می باشد. برای معرفی یک شرکت و جذب مشتری لازم است نمونه کارها را به مشتریان نشان داد. بنابراین قالب شرکتی وردپرس دارای تعداد زیادی نمونه کار می باشد. از دیگر ویژگی های مهم در قالب شرکتی وردپرس سئوفرندلی بودن می باشد که باعث می شود کسب و کارتان در نتیجه موتور جست و جو رتبه بندی شود. بهینه سازی شدن موتور جست و جو باعث می شود که سایت در صفحه اول نتایج جست و جو نمایش داده شود.

قالب فروشگاهی وردپرس

با توجه به اینکه بیشتر مردم به سمت خرید اینترنتی و استفاده از اینترنت و صفحات وب رفته اند، کسب و کارهای زیادی نیز به سمت خدمات الکترونیکی در بستر وب سایت ها رفته اند. و این مسائل روز به روز پیشرفت می کند. از مزایای داشتن وب سایت فروشگاهی این است، که شما برای نمایش محصولات خود به یک مغازه یا مکان فیزیکی نیاز ندارید، و با استفاده از قالب فروشگاهی وردپرس می توانید در هر زمان محصولات را به بازدیدکنندگان وب سایت نمایش داده و به آن ها خدمت کنید. قالب فروشگاهی وردپرس هم به صورت رایگان و هم به صورت غیر رایگان موجود می باشد که با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. شما می توانید با پرداخت کمترین هزینه یک قالب فروشگاهی وردپرس را به صورت آماده خریداری کنید. داشتن یک قالب فروشگاهی وردپرس باعث راحتی مشتری و فروشنده می شود، چرا که مشتری بدون خارج شدن از منزل و با جست و جو در سایت می تواند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نماید و همچنین فروشنده می تواند در خانه و از طریق وب سایت محصولاتش را به فروش برساند.

خرید قالب وردپرس فروشگاهی

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید قالب وردپرس فروشگاهی، فروشگاه های اینترنتی هستند که به وسیله ی وردپرس ساخته شده اند. زیرا قالب های فروشگاهی وردپرس متنوع بوده و دارای انواع گوناگونی می باشند و همچنین وردپرس دارای سئو بسیار خوبی می باشد. نکته ی دیگر که باعث برتری قالب وردپرس فروشگاهی نسبت به سایر قالب ها شده، این است که برنامه نویسان زیادی به سیستم مدیریت محتوای وردپرس مسلط هستند و این باعث کاهش هزینه کد نویسی و همینطور باعث گسترش فروشگاه اینترنتی وردپرس می شود.

قالب وردپرس را از کدام سایت ها خریداری کنیم؟ بهترین سایت خرید قالب وردپرس کدام است؟

طراحان مبتدی لازم است یک قالب وردپرس را خریداری نمایند زیرا هم هزینه ی پایینی دارد، هم اینکه دارای کاربری راحتی می باشد. هر طراح مبتدی لازم دارد بداند بهترین سایت خرید قالب وردپرس کدام است. در این بخش از مقاله با نحوه انتخاب یک منبع خوب برای خرید قالب ورد پرس و همچنین نکاتی که بهترین سایت خرید قالب وردپرس باید داشته باشد آشنا می شویم. برای خرید قالب وردپرس سایت های بسیاری وجود دارند. برخی از این سایت ها قالب های وردپرس را خودشان طراحی می کنند و برخی دیگر طراحی آنها را به تیم های برنامه نویسی می دهند. و یا اینکه قالب های اصلی خارجی را به فارسی برگردانده و می فروشند. در ادامه نکاتی را که هنگام خرید قالب وردپرس باید به آنها توجه کنید بیان می کنیم:

  • مشاوره و خدمات پشتیبانی سایت: از جمله نکات مهم برای خرید بهترین قالب وردپرس ارائه خدمات پشتیبانی سریع و مناسب می باشد. یک سایت خوب باید بتواند در حداقل زمان با کمک افراد ماهر، مشکلات مشتریان را حل نماید. برای اطمینان از خدمات پشتیبانی سایت می توانید قبل از خرید به پشتیبانی سایت تیکت ارسال کنید.
  • ارائه محصول با کیفیت بالا: لازم است فروشنده اصل بودن قالب و صحت به کارگیری ویژگی های بیان شده در قالب را تضمین کند.
  • رفع باگ ها و خطاها و عرضه آپدیت: برای اینکه بتوان از ویژگی های جدید استفاده کرد و همچنین سایت از باگ ها در امان باشد، لازم است خدمات و محصولات جدید ارائه شود و دسترسی به آنها راحت و آسان باشد.
  • قیمت مناسب: از مهم ترین نکات، قیمت قالب وردپرس می باشد، که لازم است دارای قیمت منطقی و مناسبی باشد.
  • خدمات نصب قالب: برای جلب نظر مشتری ها خوب است که قالب به همراه، خدمات نصب قالب باشد. همچنین ممکن است برخی از کاربران نتوانند قالب را نصب کنند و یا زمان کافی را برای نصب آن نداشته باشند بنابراین بهتر است خدمات نصب قالب را در اختیار مشتری قرار دهید.

برای ایمن سازی سایت چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟

امنیت وب سایت به معنای ایمن سازی سایت در برابر حملات سایبری می باشد. بسیار پیش آمده که شرکت های مهم تحت حمله ی هکرها قرار گرفته اند و سایت آنها هک شده است، و دچار ضررهای اعتباری و مالی شده اند. روش هایی برای ایمن سازی سایت وجود دارد، که به کارگیری آنها احتمال هک شدن سایت را کاهش می دهد. لازم است از پسوردهای قوی استفاده کنید، پسوردهایی که ترکیبی از حروف و اعداد هستند، قوی تر می باشند. برنامه های سیستم های محتوایی خود را بروز نگه دارید. از اعتبار داشتن هاست خود اطمینان حاصل کنید و از فایل های خود پشتیبان داشته باشید و غیره.

سخن پایانی

با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله لازم است برای کسب و کار خود حتما یک سایت را طراحی کنید و یا از قالب های آماده خریداری نمایید. شما می توانید در فروشگاه قالب سایت دارکوب در صفحه قالب های وب سایت قالب ها را مشاهده نمایید، و قالب مورد نظر خود را بر حسب نیاز انتخاب کرده سپس خریداری کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز