شرکت دیجیتال مارکتینگ در کیش

نوشته شده توسط فائزه محمودی فرد

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12415

5/5 - (2 امتیاز)

هر روز که پیش می رویم صاحبان کسب و کار های مختلف به مسائلی چون طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ یا برند سازی اینترنتی توجه و دقت بیشتری می کنند.

اخیرا حضور در شبکه های اجتماعی و میزان استفاده از اینترنت و طراحی سایت افزایش پیدا کرده است.

شرکت دیجیتال مارکتینگ در کیش

بنابراین صاحبان کسب و کار ها و مشاغل باید اقدام به استفاده ی موثر و موفق از این فضا برای رسیدن به اهداف خود و فروش بیشتر محصولات و خدمات نمایند. دیجیتال مارکتینگ فراتر از شبکه های اجتماعی می باشد و شامل تمامی فعالیت های شما در فضای اینترنت و دیجیتال است. شرکت طراحی سایت دارکوب در شهر کیش داری یک شعبه می باشد، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در ادامه به مباحثی چون خدمات طراحی سایت، طراحی سایت و سئو کیش در کیش، طراحی انواع سایت شرکتی و فروشگاهی می پردازیم.

خدمات طراحی سایت

خیلی از مشتری ها از نوع و تنوع خدمات در حوزه ی طراحی وب سایت آگاهی ندارند. خدمات طراحی سایت تنها به کد نویسی و و بحث گرافیک و طراحی ظاهری سایت مربوط نمی شود. از زمان شروع طراحی سایت توسط یک شرکت برنامه نویسی تا تحویل پروژه به مشتری مراحل مختلفی وجود دارد. یک شرکت طراحی سایت خوب شرکتی ست که تا مدت تعیین شده در قرار داد، سایت مشتری را پشتیبانی نماید. در این بخش خدمات طراحی سایت که یک شرکت برنامه نویسی متعهد به اجرای آنها در قبال مشتری ست، بیان می شود:

  • هدف مشتری از طراحی سایت: لازم است مشتری ها از خدمات طراحی سایت که شامل موارد مشخص و تعیین شده ای ست، آگاه باشند. تا بتوانند خدمات درست و کاملی را از شرکت برنامه نویسی دریافت نمایند. برای صاحبان مشاغلی که تصمیم گرفته اند برای کسب و کار خود سایت طراحی نموده و در فضای اینترنت قعالیت کنند، بهتر است که هدف مشخصی از طراحی سایت و مراحل انجام پروژه داشته باشند. به طور کلی سایت ها در انواع مختلفی طراحی می شوند، مانند: طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت های خبری و … وجود دارند، برای طراحی هر کدام از این نوع سایت ها، متدهای متفاوتی در نظر گرفته می شود، و هر سایت بر حسب نیاز دارای امکانات متفاوتی می باشد. زمانی که هدف مشتری ها از دلیل طراحی سایت مشخص شد، آنگاه تیم برنامه نویسی به راحتی می تواند نوع وب سایت را تعیین کرده و روش مناسب برای طراحی وب سایت را انتخاب نموده و سایت با کیفیتی را به مشتری تحویل دهد.
  • ارائه ی پروپوزال برای طراحی سایت به مشتری: پس از مشخص شدن هدف مشتری از طراحی سایت و تعیین نوع سایت توسط شرکت برنامه نویسی، نوبت به مرحله ای می رسد که در آن شرکت طراحی سایت جلساتی را برای مطرح نمودن ایده ها و ارائه ی طرح های پیشنهادی طبق امکانات و ویژگی های مورد نظر مشتری، با مشتری برگزار می کند. در نهایت در میان موارد پیشنهادی برای دامنه و طرح گرافیکی سایت، پروپوزال مورد تایید مشتری از نظر، زمان تعیین شده برای طراحی سایت و هزینه ی متناسب با نوع سایت ارزیابی می شود و در صورت توافق طرفین، پروژه در دستور کار تیم برنامه نویسی قرار می گیرد.
  • تعیین محتوا و طراحی ساختار بصری سایت: بعد از تایید پروپوزال توسط مشتری و قبول نمودن هزینه، لازم است از نظر زیبایی ظاهری و تعیین محتوای مناسب برای طراحی وب سایت در برنامه ی تیم برنامه نویسی در نظر گرفته شود. رنگ صفحات، نوع و اندازه ی فونت و تصاویر، رنگ های جانبی و … از جمله ویژگی های ظاهری یک وب سایت می باشند. محتوا هم شامل نحوه ی نگارش ادبیات و موضوعات مربوط به حوزه ی کسب و کار مشتری و نحوه ی قرار گیری آنها در صفحات وب به ویژه صفحه ی اول سایت، می باشد.
  • طراحی گرافیکی سایت: در یک شرکت برنامه نویسی با توجه به هدف از راه اندازی یک سایت و نوع سایت طراحان گرافیک وظایفی چون به کار بردن سلیقه ی مشتری در طراحی گرافیکی، نوع محتوا، شکل ظاهری و … را بر عهده دارند. در واقع طراحان گرافیک کار خود بر روی پروژه را بر اساس رایط و تجربه ی کاربری شروع می کنند. و در آخر نتیجه ی طراحی گرافیک را به صورت یک فایل در اختیار مشتری قرار می دهند. همچنین مشتری هر بار می تواند برای ایجاد تغییرات و ویرایش، فایل گرافیکی را در اختیار تیم طراحی گرافیک شرکت قرار دهد.
  • کد نویسی سایت بر اساس اصول سئو: پس از تایید طرح گرافیکی توسط مشتری باید طرح کد نویسی شود، کد نویسی باید با رعایت اصول سئو انجام شود. برای این که سایت رتبه ی بالایی توسط موتور های جست و جو به دست آورد یعنی پس از جست و جو در صفحه ی اول نتایج نمایش داده شود باید سئو رعایت شود. کد نویس سایت شامل سه مرحله می باشد. مرحله ی اول استفاده از تگ های html به صورت استاندارد و استفاده از جاوا اسکریپت و css و بوت استرپ و سایر برنامه های کاربردی برای ایجاد یک سایت حرفه ای. مرحله ی دوم طراحی ریسپانسیو برای سازگاری سایت با تمام نمایشگرها ازجمله لپ تاپ، تبلت، موبایل و کامپیوتر با ابعاد مختلف. و مرحله ی سوم رعایت متد ها و تکنیک های فنی برنامه نویسی در کد نویسی می باشد. انجام این مرحله باعث افزایش سرعت بارگذاری سایت و بالا رفتن امتیاز سئو و بهینه سازی سایت می شود.
  • تست وب سایت: پس از انجام مراحل ذکر شده در بالا، لازم است بخش های مختلف سایت بررسی شود و برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی سایت را آزمایش کنید، تا در صورت نیاز کد ها را اصلاح نمایید. پس از انجام اصلاحات و تست سایت، باید مورد تایید مشتری واقع شود.
  • قرار دادن سایت بر روی هاست و دامنه: پس از این که سایت طراحی شد و مورد تایید مشتری قرار گرفت، در این مرحله که مرحله ی پایانی می باشد باید سایت را روی هاست و دامنه ی اصلی قرار دهید. با این کار پروژه آماده است و می توانید آن را به مشتری تحویل دهید. شرکت برنامه نویسی باید جلساتی را برای آموزش نحوه ی کار با پنل مدیریتی و نحوه ی ویرایش های مورد نیاز در محتوای سایت رابا مشتری برگزار نماید. و یا مجموعه ی آموزش ها را در یک فیلم آموزشی تهیه نموده و برای مشتری ارسال نماید.
  • پشتیبانی سایت: با افزایش حضور کسب و کارهای مختلف در فضای اینترنت از طریق طراحی وب سایت، یکی از ضروری ترین کارها و از مهم ترین دغدغه ها برای صاحبان کسب وکارها اطمینان از خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت می باشد. راه اندازی وب سایت یک روش کارآمد و ماندگار برای تبلیغات آنلاین محصوب می شود، اما بعد از پیاده سازی وب سایت، به پشتیبانی سایت نیاز دارد. در زمان های مختلف لازم می شود که یک نیروی متخصص خطاهای احتمالی را رفع نماید. از جمله خدمات و پشتیبانی سایت، ایجاد تغییرات در کد نویسی و افزودن قابلیت ها و امکانات جدید در سایت به عنوان خدمات و پشتیبانی سایت در نظر گرفته می شوند.

روش های طراحی سایت کیش

برای بهره مند شدن از خدمات در فضای مجازی و تبلیغ کسب و کار ها و همچنین فروش محصولات و جذب مشتری و رقابت با سایر شرکت ها لازم است که یک وب سایت را طراحی نمایید. این جاست که این سوال برای شما پیش می آید که چه روش های برای طراحی سایت ارزان و به صرفه وجود دارد؟ به طور کلی سه روش برای طراحی سایت کیش و کلیه ی سایت ها وجود دارد که در ادامه آنها را شرح می دهیم:

ساختن سایت با سیستم های مدیریت محتوا

CMS ها یا سیستم های مدیریت محتوا نرم افزارهایی هستند که کار راه اندازی سایت را برای ما بسیار ساده نموده اند. این نرم افزار ها سایت را به صورت نیمه آماده به ما می دهند و ما باید با استفاده از محتوای مناسب سایت را با متن و تصویر و … پر نماییم. جوملا، وردپرس، دروپال و … از جمله سیستم های مدیریت محتوا می باشند، که در میان آنها سیستم مدیریت محتوای وردپرس از همه محبوب تر می باشد. بیشتر سایت ها با وردپرس ساخته شده اند. در این بخش با قالب یا پوسته ی سایت آشنا می شویم. برای این که سایتتان از لحاظ ظاهری بتواند نظر کاربران را جلب نماید، لازم است برای سایت خود یک قالب را انتخاب نمایید. قالب سایت بر روی سیستم مدیریت محتوای شما نصب می شود و محتوای سایت هم شکل آن قالب را به خود می گیرد. برای اضافه نمودن هر ویژگی به سایت باید از افزونه استفاده نمایید. به عنوان مثال برای اضافه کردن سیستم ایمیل رسانی به کاربر، باید از یک افزونه ی ارسال ایمیل و یا برای ایجاد تبلیغات در صفحات سایت باید از افزونه ی تبلیغ ساز استفاده نمایید. شما می توانید برای سایت خود اقدام به خرید قالب سایت آماده از شرکت طراحی سایت دارکوب نمایید، و یا اینکه سفارشات مربوط به طراحی قالب را به شرکت طراحی سایت دارکوب بسپارید. در ادامه مزایای ساخت سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا بیان می شود:

  • ساختن سایت با سیستم های مدیریت محتوا رایگان می باشد.
  • درج محتوا در این گونه سایت ها که با سیستم های مدیریت محتوا ساخته می شوند بسیار آسان و  راحت است.
  • برای اضافه نمودن هر خدماتی به سایت، یک افزونه برای آن ساخته شده است.
  • با استفاده از افزونه ی سئو می توانید سایت خود را برای موتورهای جست و جو بهینه ازی نمایید.
  • برای ساخت سایت با سیستم های مدیریت محتوا نیازی به دانستن دانش برنامه نویسی نمی باشد.

راه اندازی سایت به کمک سایت ساز ها

در صورتی که شما هیچ اطلاعاتی در زمینه ی راه اندازی سایت ندارید، بهتر است برای طراحی سایت از سایت ساز ها استفاده نمایید. در واقع سایت ساز ها ابزاری هستند که به شما کمک می کنند بدون هیچ دانشی از کد نویسی سایت خود را طراحی نمایید. شما می توانید وارد سایت ساز ها شده و قالب مورد نظر خود را انتخاب نمایید و صفحات مختلفی را برای سایت خود طراحی کنید و سپس دامنه و هاست خود را به سایت آماده شده متصل نمایید و با این کار وارد فضای اینترنت شوید. تمامی سایت ساز ها در ازای خدماتی که ارائه می دهند ماهانه مبلغی را از شما دریافت می نمایند، اما مبلغ دریافتی در ازای خدمات بسیار مناسب می باشد. در ادامه مزایای ساخت سایت با سایت ساز ها را بیان می کنیم:

  • استفاده از سایت ساز ها برای طراحی سایت نیازی به دانش کد نویسی ندارد. همچنین نیازی نیست که طراحی سایت بلد باشید.
  • خیلی سریع و در مدت دو روز می توانید وب سایت خود را با استفاده از سایت ساز ها طراحی نمایید.
  • کار با سایت ساز ها بسیار راحت می باشد.
  • هزینه ی طراحی سایت با استفاده از سایت ساز ها بسیار پایین می باشد.
  • برای ساختن سایت با استفاده از سایت ساز ها می توانید از فیلم های آموزشی رایگان آنها استفاده نمایید.
  • در هر مرحله از طراحی سایت با سایت ساز ها که به مشکلی برخوردید می توانید با پشتیبانی آنها تماس بگیرید.

طراحی سایت با استفاده از برنامه نویسی

سومین روش طراحی سایت با استفاده از برنامه نویسی می باشد. این روش بهترین روش برای طراحی سایت است، ما می توانیم سایتی را که در ذهنمان است و نیاز داریم سفارش دهیم تا تیم برنامه نویسی آن را با استفاده از کد نویسی برای ما طراحی نمایند. در این روش مشتری خواسته های خود را به برنامه نویس می گوید، سپس تیم برنامه نویسی شروع به کار می کند و ابتدا ظاهر سایت را در قالب یک نسخه ی گرافیکی به شما نشان می دهد و پس از تایید مشتری، اقدام به کد نویسی بخش های مختلف سایت می کند. در ادامه مزایای این روش نیز بیان می شوند:

  • سایت دقیقا طبق خواسته ی شما طراحی می شود.
  • تیم برنامه نویسی همه ی مشکلات را حل می نماید.
  • در صورتی که تمایل داشتید تغییراتی را در سایت به وجود آورید به تیم برنامه نویسی اعلام نمایید.
  • سایت ساخته شده توسط برنامه نویسان و با استفاده از کد نویسی دارای امنیت بیشتری می باشد.

ارتباط دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت

دیجیتال مارکتینگ فراتر از شبکه های اجتماعی می باشد و کلیه ی فعالیت ها در فضای اینترنت و دیجیتال را در بر می گیرد.

نقش ترافیک در بازاریابی اینترنت

برای این که در فضای اینترنت برای رسیدن به اهداف خود موفق شوید لازم است موارد زیادی را در نظر گرفته و رعایت نمایید. هر چه زمان می گذرد رقابت در فضای اینترنت و طراحی سایت نیز بیشتر می شود. زیرا افراد جدید با ایده های جدیدی وارد صحنه می شوند و در این صورت کسب و کارهای قدیمی با صرف هزینه های بالا در صدد هستند که جایگاه خود را حفظ کرده و ارتقا ببخشند. بنابراین باید از ابزارهای مختلف و متفاوتی استفاده نمایید. کسب ترافیک و کیفیت ترافیک کسب شده یکی از ابزارهای مهم دیجیتال مارکتینگ می باشد. یعنی روزانه تعداد زیادی کاربر باید به سایت شما مراجعه نمایند و وارد شده آنها به گونه ای باشد که واقعا برای محصولات و محتوای سایت شما آمده باشند، چرا که مدت زمان مشخصی را در سایت شما بمانند. همچنین در صورتی که مثلا روزانه سایت شما صد هزار بازدید دارد بهتر است این تعداد توسط صد هزار نفر از آی پی های متفاوت انجام شود تا این که تعداد کمی به عنوان مثال ده هزار نفر صد هزار بار از طراحی سایت شما بازدید نمایند. این کار علاوه بر این که باعث بالا رفتن میزان فروش سایت شما می شود، بلکه باعث می شود رتبه ی سایت شما در موتورهای جست و جو ارتقا پیدا کند.

اهمیت مخاطب در دیجیتال مارکتینگ

هدف اصلی از دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت مخاطبان می باشند. کسب و کارهای مختلف باید تلاش کنند که علاوه بر جذب مخاطبان به سایت خود، باعث شوند که آنها اقدام به خرید نمایند و یا محتوای سایتشان را به اشتراک بگذارند. از جمله کارهایی که برای جذب مخاطب باید انجام دهید این است که، هیچ وقت سعی نکنید که تمرکز خود را بر روی تعداد خاصی از مخاطبان قرار دهید، باید بتوانید با تولید محتوای مناسب و متفاوت طبق سلیقه های مختلف، کاربران زیادی را جذب نمایید.

نقش طراحی سایت در دیجیتال مارکتینگ

شرکت طراحی سایت دارکوب در کیش سعی نموده با استفاده از جذب نیروهای متخصص و ایده پردازان دیجیتال مارکتینگ، ارتباط مناسبی بین دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت ایجاد نماید و با توجه به اهداف شرکت ها وکسب و کارهای مختلف طرح های مشخصی را برای پیشرفت آنها طراحی نماید و با بهره گیری از تمام ظرفیت ها ی طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و … ترافیک سایت ها را بالا ببرد و در نتیجه با توجه به هدفمند بودن این ترافیک را به ترافیک مثبت تبدیل نماید، یعنی باعث خرید مشتری شود.

سخن پایانی

در صورتی که شما در شهر کیش می خواهید برای کسب و کار خود از دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی بهره مند شوید، کافی ست برای کار خود یک وب سایت را طراحی نمایید. شرکت طراحی سایت دارکوب دارای یک شعبه ی طراحی سایت در شهر کیش می باشد، شما می توانید سفارشات مربوط به طراحی سایت خود را به شرکت دارکوب بسپارید. شرکت طراحی سایت دارکوب آماده ی ارائه ی خدماتی چون طراحی انواع سایت شرکتی، سایت فروشگاهی، سایت خبری و … با رعایت تمام اصول طراحی سایت و اصول سئو با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته می باشد. همچنین شرکت دارکوب دارای انواع قالب آماده می باشد که شما می توانید بر حسب نیاز از آنها خریداری نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز