طراحی بنر وب سایت

نوشته شده توسط محمد رضا موسوی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=18608

5/5 - (9 امتیاز)

طراحی خوب میتونه همه چیو تغییر بده!طراحی بنر، طراحی لوگو، کارت ویزیت و … تمامی حوزه های طراحی در شرکت دارکوب ارائه میشود و شما میتوانید با انتخاب بین پکیج ها، نگاه و مطالعه رزومه و نمونه کارها به یک عضو دیگه از خانواده بزرگ مشتریان دارکوب تبدیل شوید. طراحی بنر تبلیغاتی یکی از مهم ترین کار هایی است که شما می توانید برای تبلیغات سایت خود انجام دهید. در این مقاله بیشتر با بنر تبلیغاتی آشنا می شوید.

لیست مطالب

طراحی بنر تبلیغاتی سایت چیست؟

بنر سایت یک ابزار تبلیغاتی است که شما می توانید از طریق تصاویر و متن‌ها، یک پیام‌ه خاص و مهم‌ترین محتواهای وب‌سایت را به مخاطبان انتقال می‌دهد. این بنرها به صورت تصاویر گرافیکی در وب‌سایت شما قرار می‌گیرند و با بنر های چاپی فرق می کنند. بنر تبلیغاتی سایت به کمک طراحی‌های مدرن می‌توانند توجه کاربرانی که وارد سایت شما شدند را به موارد مهم مانند اخبار، خدمات یا صفحات ویژه جلب کنند.

از طریق بنرهای تبلیغاتی سفارشی می‌توانید به کاربران اطلاع دهید یا آن‌ها را به بخش‌های جذاب از وب‌سایت خود هدایت نمایید. در این مورد تیم شرکت دارکوب با کادری متشکل از طراحان حرفه‌ای مسلط به طراحی بنر و اصول بازاریابی اینترنتی، به شما ‌کمک می‌کنند یک بنری حرفه‌ای، با کارایی بالا و مطابق سلیقه شما برای سایت خود داشته باشید. بنرها به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای اساسی در حوزه تبلیغات دیجیتال شناخته می‌شوند. این بنرها با ترکیب قسمت های گرافیکی و متنی عالی، توانایی ارائه پیام‌های تبلیغاتی متفاوتی را دارند. آنها همچنین وظیفه جذب توجه مخاطبان را در وب‌سایت‌ ها برعهده دارند.

قبل از اینکه به هر قالب متمایز بپردازیم، مهم است که اصول اولیه را درک کنیم. تبلیغات بنری وب نوعی از تبلیغات نمایشی مستطیلی است که تصاویر جذاب را با یک فراخوان کوتاه (CTA) ترکیب می کند. این بنرها که معمولاً در مکان های بسیار قابل مشاهده در وب سایت های محبوب قرار می گیرند، با هدف ایجاد علاقه، کلیک کردن، سرنخ ها و خریدها هستند.

شرکت دارکوب با سابقه 20 ساله در زمینه طراحی سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ، طراحی بنر و … توانسته تعداد بالایی از مشتریان راضی را در بین افتخارات خود داشته باشد که شما میتوانید با این سابقه، کیفیت و رزومه به راحتی اعتماد کرده و یک عضو دیگه در بین لیست مشتریان راضی ما باشید.

 

8 نوع مختلف از تبلیغات بنری

اکنون که مفهوم انواع تبلیغات بنری را درک کردیم، اجازه دهید به سؤال بعدی خود برویم: انواع مختلف بنرها چیست؟ تبلیغات بنری را می توان به 8 دسته طبقه بندی کرد:

  • اجرای آگهی بنر سایت
  • تبلیغات بنری پاپ آپ
  • تبلیغ قابل افزایش
  • تبلیغات بنر لایت باکس
  • تبلیغات بنری ثابت
  • تبلیغات بنری متحرک
  • تبلیغات بنر ویدیویی
  • بنر تبلیغاتی اینفوگرافیک

بیایید نگاهی به انواع مختلف بنرها و نحوه استفاده موثر از آنها بیندازیم:

1. اجرای آگهی بنر سایت

برای شروع، به طور کلی می‌توانید تبلیغات بنری را به دو دسته تقسیم کنید: اجرای سایت (ROS) و نمایشگرهای پاپ آپ. تبلیغات ROS در بالا، پایین یا در حاشیه یک صفحه وب ظاهر می‌شوند، و مانند پنجره‌های بازشو، در قالب‌های بسیار متنوعی از تصاویر ثابت گرفته تا گرافیک متحرک ارائه می‌شوند. با این حال، تبلیغ‌کنندگان اغلب کنترل کمتری بر جایی که میزبان بنرهای ROS خود را نمایش می‌دهد، دارند. در حالی که این امر قرار دادن تبلیغات ارزان تری را ارائه می دهد، همچنین می تواند کمپین را کمتر هدفمند کند.

2. تبلیغات بنری پاپ آپ

برخلاف تبلیغات ROS که می‌توانند در پس‌زمینه پنهان شوند، بنرهای پاپ‌آپ خود را در جلو و مرکز وب‌سایت میزبان قرار می‌دهند. 4 نوع اصلی وجود دارد که هنگام نمایش تبلیغ حاکم است:

  • بنرهای مبتنی بر زمان پس از مدت زمان مشخصی در صفحه وب ظاهر می شوند.
  • زمانی که کاربر به نقطه خاصی از صفحه پیمایش می کند، تبلیغاتی که توسط اسکرول راه اندازی می شوند ظاهر می شوند.
  • بنرهای فعال شده با کلیک زمانی نمایش داده می شوند که کاربر روی دکمه یا ناحیه خاصی کلیک می کند.
  • پنجره‌های بازشو با هدف خروج، کاربر را قبل از بستن صفحه با یک پیام نهایی می‌گیرند.

در حالی که ویژگی پاپ آپ یک راه عالی برای جلب توجه مخاطب هدف شما است، اما همچنین می تواند برای کاربرانی که اگر بنر به طور موثر انگیزه ای برای یک اقدام ایجاد نکند وسوسه می شوند بلافاصله کلیک کنند، آزاردهنده باشد.

3. تبلیغ قابل گسترش

بنرهای قابل گسترش، تبلیغات رسانه ای غنی تعاملی هستند که می توانند در ROS یا نمایشگر پاپ آپ باشند. در هر صورت، کاربران اقدامی را آغاز می کنند که یک تبلیغ کوچکتر را به اندازه نمایش بزرگتر در سایت فعلی گسترش می دهد. به عنوان مثال، بازاریابان می توانند یک بنر قابل ارتقا را پیکربندی کنند تا پس از رسیدن کاربر به یک منطقه خاص در صفحه وب، اندازه آن افزایش یابد. اما، مانند پنجره‌های بازشو، اگر تبلیغ‌کنندگان زیرک نباشند، این تبلیغات می‌توانند تجربه‌ای مخرب ایجاد کنند. از سوی دیگر، گسترش یک بنر برای ارائه اطلاعات بیشتر به مشتریان بالقوه می تواند راهی عالی برای کاهش نویز باشد.

4. تبلیغات بنر لایت باکس

بنر تبلیغاتی لایت باکس نوعی از تبلیغات نمایشی گوگل است که کاربران را ملزم به تعامل با آن می کند. با این حال، برخلاف تبلیغات بنری در حال گسترش، نمایش‌های لایت باکس می‌توانند محتوای تمام صفحه را ایجاد کنند که از متن، گرافیک، ویدیو و صدا برای به حداکثر رساندن تعامل استفاده می‌کند. برای جلوگیری از فعال کردن ناخواسته تبلیغات لایت باکس تمام صفحه توسط کاربران، بازاریابان اغلب این نمایشگرها را طوری پیکربندی می‌کنند که فقط زمانی که کاربر برای مدت زمان معینی (معمولاً چند ثانیه) روی یک منطقه مشخص شده است، شروع به کار کند.

5. آگهی بنری ثابت

با حرکت به تفاوت‌های زیبایی‌شناختی بین بنرها، یک تبلیغ ثابت، بیهوده‌ترین نسخه تبلیغات نمایشی است. این بنرهای استاندارد از یک تصویر منفرد با کمی متن کوتاه تشکیل شده است. اگرچه معمولاً استفاده می شود، بنرهای ایستا می توانند به راحتی در پس زمینه یک صفحه وب بدون یک CTA بصری جذاب یا قانع کننده ترکیب شوند.

6. تبلیغات بنری متحرک

بسیاری از تبلیغ‌کنندگان برای جلب توجه کاربران، حرکات را در تبلیغات بنری خود قرار می‌دهند. تبلیغات نمایشی متحرک از متن، GIF، ویدئو و حتی صدا برای جلب توجه مخاطب استفاده می‌کنند. بیشتر از آن، موشن گرافیک می تواند به توضیح فرآیندهای پیچیده، محصولات یا خدمات به روشی مختصر و قابل مصرف کمک کند، تعامل را افزایش داده و به مخاطبان شما آموزش دهد. در عین حال، حرکات پرش یا متلاطم می تواند به عنوان آزاردهنده خودنمایی کند، بنابراین استفاده از تصاویر با کیفیت بالا برای هر بنر تبلیغاتی متحرک مهم است.

7. تبلیغات بنری ویدیویی

در حالی که ممکن است فکر کنید محتوای ویدیویی فقط در رسانه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های پخش جریانی کار می‌کند، اما می‌تواند راهی موثر برای افزایش تعامل در کمپین تبلیغاتی بعدی شما باشد. مانند یک بنر متحرک، یک تبلیغ ویدیویی از ارتباطات صوتی و تصویری برای درگیر کردن خوانندگان با یک پیام خاص استفاده می کند. این قالب تبلیغاتی همچنین می تواند به عنوان یک ROS، پاپ آپ یا نمایشگر لایت باکس برای افزودن تعامل بیشتر و جلوگیری از پخش آن در زمان های ناخواسته کار کند.

8. بنر تبلیغاتی اینفوگرافیک

تبلیغات بنری اینفوگرافیک به اندازه انواع دیگر رایج نیستند، اما می توانند به همان اندازه موثر باشند. با ایجاد تصویری پر جنب و جوش که مخاطبان شما را در مورد یک موضوع یا تبلیغ خاص آموزش می دهد، می توانید اعتبار برند را ایجاد کنید و در عین حال علاقه ای را که در نهایت منجر به فروش می شود را تقویت کنید. به علاوه، اندازه‌های بنر مستطیلی، بوم ایده‌آل را برای طیف وسیعی از نمایشگرهای اینفوگرافیک فراهم می‌کنند.

قیمت طراحی بنر

یک بنر زیبا میتواند سایت شمارا از یک طرح معمولی به یک طرح حرفه ای تبدیل کند. جوریکه افراد بیشتری به شما اعتماد کنند و در نتیجه کسب و کارتون رونق پیدا کنه. شرکت دارکوب با در دست داشتن بهترین افراد در زمینه طراحی بنر میتواند یکی از مناسبترین، باصرفه تربن و با کیفیت ترین طرح های موجود در سطح اینترنت رو با توجه به نیازتون برای شما فراهم کند. در صورت تمایل به طراحی بنر میتونید پکیج های طراحی مارو در زیر مشاهده کنید.

پکیج های شرکت دارکوب شامل 3 پکیج اصلی می باشد.

پکیج اقتصادی

  • هر بنر سایت 400/000 تومان
  • اگر دنبال یک پکیجی میگرده که نیازتو پوشش بده، مقرون به صرفه باشه و حسابی بتونی بدرخشی از این پکیج استفاده کن
  • ویژگی ها: دو بار ادیت در جزئیات
  • طراحی اختصاصی

پکیج طلایی

  • هر بنر سایت 800/000 تومان
  • اگر قیمت برات مهمه ولی کیفیت مهمتره این پکیجو بهت پیشنهاد میکنم
  • ویژگی ها: سه بار ادیت در جزئیات
  • طراحی اختصاصی
  • قابلیت ساخت تا 2 آیکون اختصاصی

پکیج اصالت

  • هر بنر سایت 2/500/000 تومان
  • این پکیج بهترین و با اصالترین پکیج طراحی بنر در سطح ایران را در اختیارتون قرار میده که حتی میتونید برای طرحتون شناسنامه داشته باشید!
  • طراحی اختصاصی
  • ادیت در جزئیات 10 بار
  • در کلیات یک بار
  • قابلیت ساخت تا 4 آیکون اختصاصی
  • شناسنامه طراحی

یک نمونه از شناسنامه طراحی اصالت را در قسمت نمونه طراحی بنر تبلیغاتی دارکوب می توانید مشاهده کنید. برای مشاهده شما عزیزان قرار داده ایم. شرکت دارکوب با توجه به انتخاب پکیجتون تعهد های متفاوتی دارد ولی کفیت نسبت به قیمت پرداختی شما تضمین شدست. طراحی بنر مثل ویترین مغازه میمونه باید بهترین کارهاتون را داخلش قرار بدید تو این مدل شرکت دارکوب بهتون کمک میکنه تا بتونید بهترین کلمات کلیدی و محصولاتی که قابلیت پیشرفت زیادی دارند را تو ویترین سایت خودتون قرار بدید. برای رشد بیشتر و افزایش بازدید وب سایت خود می توانید سایت خود را سئو و بهینه سازی برای موتور های جستجوگر کنید.

همین الان در سامانه تیکت شرکت دارکوب سفارش ثبت کنید

مشاوره رایگان (داخلی 1)

طراحی بنرهای تبلیغاتی جذاب

طراحی همیشه یک موضوع خاص و مهم بوده که از سالیان دور مردومو برای فروش و خیلی کارها درگیر کرده، هر کسی که چیزی برای ارائه داشته سعی کرده با ظاهری جذاب ارائه داشته باشه تا بتونه افراد بیشتری و جذب کار خوش کنه

طراحی ux چیست؟

برای این‌که توضیح دهیم UX سایت یا همان User Experience چیست از یک مثال ساده بهره میبریم. User Experience که معنی آن تجربه کاربری است به نحوه تعامل کاربر با یک محصول یا به طور کلی یک سایت اشاره دارد. به‌طور مثال وقتی می‌خواهیم در یک اتاق چراغی را روشن کنیم با یک کلید سر و کار داریم. این‌که این سویچ یا کلید چطور طراحی شده باشد و مواردی از جمله رنگ، ابعاد و طرح آن چگونه باشد بر احساس ما بر نحوه تعامل با این محصول تأثیر می‌گذارد.

به طور کلی معنی ux ساخت یک رابط کاربری بهتر که کاربر را در کمترین کلیک ممکن در سایت به محصول یا مقاله مورد نظر برساند. برای مثال زمانی که وارد دیجی کالا میشید و اگر دنبال محصول خاصی باشید نهایتا با 3 کلیک میتونید به آن محصول برسید، به تمامی این فرآیند که تعداد کلیک کاربر را کم کرده و دسترسی را سریعتر و راحتر میکند ux  گفته میشود. آموزشگاه شرکت دارکوب دوره طراحی سایت با اصول ux / ui برگزار میکند.

طراحی ui چیست؟

تو مورد بالا به طور کامل ux  را توضیح دادیم. حالا نوبت ui یا همان User Interface Design هست، معمولا این دو کلمه با هم استفاده میشوند و کمتر کسی از هر کدام از این موارد بدون آن یکی استفاده میکند، به دلیل اینکه زمانی که شما یک رابط کاربری سریع نیاز دارید باید به همان اندازه هم جذاب باشد.

اگر رابط کاربری شما سریع و بهینه باشد ولی کاربر را جذب نکند شاید بتوان گفت مشتریان زیادی را از دست میدهید. با توضیحات بالا ui را میتوان به این صورت تعریف کرد: یک کلید زیبا (ui) برای روشن کردن چراغ (ux). تمام فرآیند ساخت یک ظاهر زیبا، ابعاد، اندازه، رنگ بندی و … در دسته بندی ui قرار میگیرند.

ابعاد طراحی بنر تبلیغاتی

1. ابعاد 63×34 اینچ

یکی از ابعاد بنر تبلیغاتی، سایز 63 در 24 اینچ می باشد. این سایز، فوق العاده استاندارد و جزو ابعاد کوچک، است و اصولا در طراحی بنرهای تبلیغاتی رستوران ها، کافه ها و کافه رستوران ها کاربرد دارد.

2. ابعاد 72×24 اینچ

سایز معرفی شده، جزو ابعاد کوچک طراحی بنر به حساب می آید. با این وجود، از این سایز برای طراحی بنرهای تبلیغاتی در زمینه افتتاح یک کسب و کار جدید، اطلاع رسانی در مورد لیست املاک و مستغلات و املاک تجاری استفاده می شود. فونت و سایز حروف و اعداد روی این سایز بنر تبلیغاتی، به نحوی طراحی می شود که توجه بیننده و مخاطب را جذب کند. برای مطالعه بنر تبلیغاتی برای مشاغل کوچک، می توانید کلیک نمایید.

3. ابعاد 96×24 اینچ

یکی از استانداردترین ابعاد بنر تبلیغاتی، سایز 96 در 24 اینچ می باشد. این سایز جزو ابعاد Medium-Small می باشد. در طراحی بنر تبلیغاتی در ابعاد 96 در 24 اینچ، طراح از فونت ها و سایزهای درشت تری استفاده می کند تا تمام جزئیات را بیان کند.

4. ابعاد 72×36 اینچ

ابعاد بنر تبلیغاتی طراحی شده، مستطیلی با عرض بیشتر را می سازد. به نحوی که توجه مخاطبان از فاصله دور را هم به خود جلب می کند. از این سایز برای نمایش برند نوشیدنی یا محصولات خوراکی دیگر، استفاده می شود. این سایز جزو ابعاد Medium به حساب می آید. سایز 81×33 اینچ مشابه سایز 72×36 اینچ می باشد.

5. ابعاد 120×48 اینچ

سایز 120 در 48 اینچ، جزو ابعاد Large (بزرگ) می باشد. این سایز بنر تبلیغاتی برای طراح، فضای حداکثری را مهیا می کند تا طراح گرافیکی، بنر تبلیغاتی را با جزئیات طراحی کند. از این سایز بنر تبلیغاتی برای افتتاحیه ها، فروش محصولات و خدمات، کمپین استخدام، اخبار نمایشگاهی، خوش‌آمدگویی و اخبار مشابه، استفاده می شود.

6. ابعاد 96×36 اینچ

یکی دیگر از ابعاد بنر تبلیغاتی پرکاربرد، سایز 36 در 96 اینچ می باشد. سایز معرفی شده، فضای بیشتری را برای طراح گرافیکی ایجاد می کند تا بنر تبلیغاتی مناسبی را طراحی کند. این سایز بنر تبلیغاتی جزو ابعاد Medium-Large به حساب می آید. طراح می تواند لوگو و برند بنر تبلیغاتی را در بالای بنر طراحی کند تا توجه همگان را به خود جلب کند. برای مشاهده نمونه کار طراحی بنر، کلیک نمایید.

7. ابعاد 1800×600 اینچ

سایز معرفی شده در مقایسه با دیگر ابعاد، مشخصا بزرگ تر است. سایز 1800 در 600 اینچ، جزو ابعاد بسیار بزرگ یا Extreme به حساب می آید. جهت آشنایی با خدمات طراحی بنر ثابت و متحرک، می توانید کلیک نمایید. قاعدتا هر چه ابعاد بنر تبلیغاتی بزرگ تر باشد، فضای بیشتری برای طراحی بنر به طراح گرافیکی (گرافیست) داده می شود.
تبلیغات نمایشی چه مزایایی دارد؟

افزایش آگاهی از برند و محصول مورد نظر

ماهیت تبلیغ نمایشی، قرار گرفتن در معرض دید کاربران بیشتر و در نتیجه معرفی برند به آن‌ها است. یکی از اولین اهدافی که این مدل از تبلیغات محقق می‌کنند، افزایش آگاهی از برند است. بنابراین، با استفاده از تبلیغات نمایشی می‌توان یکی از مهم‌ترین اهداف هر برند را محقق کرد.

احتمال زیاد افزایش نرخ تبدیل بازدید به فروش

از آنجایی که تبلیغات نمایشی اغلب بیشتر دیده می‌شود، در نتیجه احتمال کلیک روی تبلیغ و افزایش نرخ تبدیل بازدید به خرید هم بالاتر می‌رود. از سوی دیگر سرویس تبلیغات نمایشی دیجی‌کالا به فروشندگان این امکان را می‌دهد که مخاطبان خود را براساس یک‌سری پارامترهای خاص (نوع کاربر، دستگاه کاربر، میزان وفاداری کاربر، میانگین مبلغ سبد خرید، تاریخ آخرین خرید، جنسیت و محل جغرافیایی کاربر) انتخاب کنند. بنابراین تبلیغ به افراد مرتبط نمایش داده می‌شود و در نتیجه امکان کلیک روی آن و تبدیل شدن مخاطب به مشتری نیز افزایش پیدا می‌کند.

امکان هدف‌گیری مجدد یا ریتارگتینگ

تبلیغات نمایشی دیجی‌کالا این امکان را برای شما فراهم کرده است که در تعیین گروه هدف خود با انتخاب گزینه ریتارگتینگ یا هدف‌گیری مجدد، بنر یا تبلیغ نمایشی خود را تنها به افرادی نشان دهید که محصولات شما را دیده‌اند یا به نوعی به آن دسته از محصولات علاقه خود را نشان داده‌اند، اما خریدی ثبت نکردند. با استفاده از ریتارگتینگ نرخ کلیک افزایش پیدا می‌کند و در نهایت منجر به تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل می‌شوید.

دسترسی به کاربران از طریق پلتفرم‌های مختلف

بنر تبلیغاتی یکی از مواردی هست که کسب و کارهای مختلف از این مورد استفاده زیادی میبرند و همه ما در زندگیمان در طول روز بارها و بارها به این بنر ها برمیخوریم مانند بنر های دیجی کالا با عنوان این مورد فرصت است یا … . شرکت دارکوب با استفاده از طراحان خوب و با استعدادی که در اختیار دارد و شرکت های بزرگ و معتبری که باهاشون کار کرده میتواند گزینه مناسبی برای طراحی بنر تبلیغاتی باشد.

قیمت طراحی بنر تبلیغاتی

قیمت طراحی بنر تبلیغاتی با توجه به ابعاد، المان های متفاوت و خاصی که میخواهید در بنرتون استفاده شود متفاوت خواهد بود. می توانید با شماره های شرکت دارکوب تماس بگیرید و از مشاوره رایگان دارکوب استفاده کنید.

طراحی بنر با هوش مصنوعی

شرکت دارکوب طراحی را کاملا به دست طراحان حرفه ای میسپاره و به هیچ عنوان از هوش مصنوعی برای طراحی های خودش استفاده نمیکنه اما اگر مایل باشید راجب این موضوع بیشتر بدانید در پایین چندین لینک هوش مصنوعی برای سایت طراحی بنر رایگان برای شما قرار داده شده است.

1.designer.microsoft.com

سایت designer.microsoft.com به صورت رایگان با دسترسی آسان طراحی انواع بنر و پوستر را سریع انجام می‌دهد، با استفاده از این ابزارها، کاربران می‌توانند رابط‌های کاربری بسیار جذاب، حرفه‌ای و قابل توجه را طراحی کنند. این سایت قابلیت اتصال به برنامه های دیگری مانند Adobe XD، Sketch و Figma را نیز دارد، این قابلیت به طراحان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ابزارهای مختلف، بتوانند به صورت همزمان بر روی پروژه‌ها کار کنند.


2. Adobe Express

Adobe Express یک ابزار طراحی گرافیکی است که ویژگی های مختلفی از جمله طراحی پوستر با هوش مصنوعی رایگان را ارائه می دهد. می توانید با ویژگی طراحی پوستر آن به صورت رایگان شروع کنید. برای این کار یک حساب کاربری جدید ثبت نام کرده، قالب مورد نظر خود را از کتابخانه بصری گسترده آن انتخاب و شروع به طراحی کنید.

اگر به دنبال کنترل خلاقانه کامل هستید، گزینه شروع با یک الگوی خالی نیز در دسترس است. این پلتفرم بصری کاربرانی با تخصص طراحی متفاوت را در خود جای می دهد و فرآیند طراحی پوسترهای بصری جذاب را برای اهداف مختلف ساده می کند.

Adobe Express

Adobe Express یک ابزار طراحی گرافیکی است که ویژگی های مختلفی از جمله طراحی پوستر با هوش مصنوعی رایگان را ارائه می دهد. می توانید با ویژگی طراحی پوستر آن به صورت رایگان شروع کنید. برای این کار یک حساب کاربری جدید ثبت نام کرده، قالب مورد نظر خود را از کتابخانه بصری گسترده آن انتخاب و شروع به طراحی کنید.

 

3. DesignCap

DesignCap به شما کمک می کند خلاقیت خود را بدون دردسر به پوسترها و بروشورهای خیره کننده تبدیل کنید. با پلتفرم کاربر پسند خود، راه حلی برای صرفه جویی در زمان و انرژی برای ایجاد طرح های متقاعد کننده و استثنایی است.

شما می توانید مجموعه ای غنی از بیش از ۳۰۰ قالب پوستر را که از طریق مرورگر وب خود قابل دسترسی هستند، کاوش کنید. با یک رابط کاربر پسند، ایجاد طرح‌های پوستر متقاعدکننده آسان است و هنگامی که شاهکار شما آماده شد، می‌توانید به راحتی آن را ذخیره، دانلود و در جامعه خود به اشتراک بگذارید.

DesignCap
مزایا

سرعت بارگذاری بالا برای عناصر
برای مبتدیان مناسب است. حتی کاربران مبتدی نیز می توانند بروشورهایی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنند.

معایب

بانک تصاویر در نسخه رایگان محدود است، بنابراین ممکن است در پیدا کردن تصویر مورد نیاز خود با مشکل مواجه شوید.
مدیریت تصاویر جدا شده به ابزارهای اضافی به غیر از فیلترها نیاز دارد.

4. Canva AI Magic Design

Canva AI Magic Design یک ویژگی نوآورانه در پلتفرم طراحی گرافیک Canva است که به شما اجازه می دهد طراحی پوستر با هوش مصنوعی رایگان انجام دهید.. با قدرت هوش مصنوعی، فرآیند ساخت پوستر با هوش مصنوعی را بهبود بخشیده، محتوای شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و پیشنهادات طراحی شامل فونت‌ها، رنگ‌ها و طرح‌بندی‌های مناسب را برای ایجاد پوسترهای بصری جذاب ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، می‌توانید متن و تصاویر خود را اضافه کرده و الگوریتم هوش مصنوعی، قرارگیری آنها را برای حداکثر تأثیر بهینه می‌کند. این روند طراحی را ساده کرده و نتیجه زیبایی را تضمین می کند. هوش مصنوعی وظایف طراحی مختلف از جمله تغییر اندازه و تراز تصویر، صرفه جویی در زمان ارزشمند و کاهش تلاش دستی را برای شما خودکار می کند.

Canva AI Magic Design
مزایا

این رابط به ۱۳۰ زبان دسترسی دارد.
استفاده از عکاسی استوک را به شما پیشنهاد می کند.
شما می توانید پست های خود را برای رسانه های اجتماعی مستقیماً از پلت فرم زمان بندی کنید.

معایب

شما فقط تعداد محدودی از قالب ها را در نسخه رایگان دریافت می کنید.
شما نمی توانید فایل خام را در رایانه خود دانلود کنید.

مزایا طراحی بنر تبلیغاتی با هوش مصنوعی

  • پشتیبان گیری خودکار را فراهم می کند.
  • برنامه تلفن همراه برای ایجاد پوستر در حال حرکت در دسترس است.
  • امکانات سفارشی سازی بی پایان.

معایب طراحی بنر تبلیغاتی با هوش مصنوعی

  • در مقایسه با اپلیکیشن موبایل، استفاده از اپلیکیشن وب برای مبتدیان دشوار است.
  • راه حل بهینه را برای حذف پس زمینه تصاویر ارائه نمی دهد.

ابعاد بنر تبلیغاتی

ابعاد متفاوتی برای بنر وجود دارد و معمولا بسته به نوع فعالیت و کار ابعاد تغییر میکند برای مثال ابعاد یک بنر تبلیغاتی در سطح چاب بر روی بیلبورهای اتوبان با بنر سایت یا بنر بر درب مغازه متفاوت هستند. در پایین چندین مورد از ابعاد بنرهای مختلف را براتون قرار دادیم به امید اینکه به کارتون بیاد.
ابعاد بنر تبلیغاتی فوق العاده متنوع و مختلف هستند ولی در این بین، برخی از ابعاد و سایزها هستند که موثرتر هستند و بر روی مخاطب اثر بیشتری می گذارند. پرکاربردترین ابعاد بنر تبلیغاتی شامل سایز 300×250 پیکسل (مستطیل خطی)، سایز 336×280 پیکسل (مستطیل بزرگ)، سایز 728×90 پیکسل (تابلوی اعلانات)، سایز 970×90 پیکسل (تابلوی اعلانات بزرگ)، سایز 468×60 پیکسل (بنر)، سایز 600×300 پیکسل (تبلیغ نیم صفحه)، سایز 160×600 پیکسل (wide skyscraper)، سایز 250×250 پیکسل (مربع)، سایز 200×200 پیکسل (مربع کوچک) و سایز 300×50 پیکسل (بنر موبایل) می شود. تمام سایزهای ذکر شده در تمام فضاهای مجازی اعم از توییتر، فیس بوک، یوتیوب، اپلیکیشن ها و وب سایت ها مورد استفاده قرار گرفته شده اند.

طراحی بنر اینستاگرام

شرکت دارکوب با کادر مجرب و متخصص برای بخش اینستاگرام و مابقی شبکه های اجتماعی توانسته پاسخگو افراد زیادی که تمایل به افزایش فالور و بازدهی پیج و در نتیجه فروش داشته باشد . در صورت تمایل به مشاوره شبکه اجتماعی میتوانید با شماره های دارکوب تماس بگیرید.

نوروز بیا کیش
رستوران سال 1920 آمریکا در ایران

ابعاد استوری اینستاگرام

به طور کلی ابعاد استوری اینستاگرام ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل است. یعنی تصویر یا ویدیوی شما باید ۱۰۸۰ پیکسل عرض و ۱۹۲۰ پیکسل ارتفاع داشته باشد. نسبت تصویر نیز به صورت ۹:۱۶ شناخته می‌شود.

  • فرمت فایل عکسی که اینستاگرام آن را پشتیبانی می‌کند PNG و JPG است.
  • حجم فایل عکس در استوری باید کمتر از ۳۰ مگابایت باشد.
  • فرمت‌های ویدیویی قابل قبول در استوری اینستاگرام MP4 و MOV و GIF هستند.
  • حجم فایل ویدیویی در استوری باید کمتر از ۴ گیگابایت باشد.
  • مدت زمان ویدیو در استوری اینستاگرام حداکثر ۱۵ ثانیه است و شما امکان ضبط حداکثر ۴ استوری ویدیویی پشت سر هم (مجموعا ۶۰ ثانیه) را خواهید داشت.
  • سایز استوری اینستاگرام به میلی متر برابر با ۱۶۲.۵۶*۹۱.۴۴ است و در نتیجه سایز استوری به سانتی متر برابر با ۱۶/۲۵۶*۹/۱۴۴ سانتی متر است.

بهترین شرکت طراحی بنر تبلیغاتی

شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت حرفه ای، خدمات سئو سایت ارزان و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. شما هم میتوانید خدمات طراحی سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ خود را به دارکوب بسپارید و هم می توانید برای سایت خود بنر تبلیغاتی طراحی کنید.

آموزش طراحی گرافیک

طراحی گرافیک جزو دسته شغل هایی می باشد که برای هر مدل تجربه ای کار هست و شما میتوانید با یادگیری این مهارت به عنوان شغل اصلی و یا مهارتی مکمل کسب درآمد کنید.

آموزش طراحی بنر

طراحی بنر شغل پر درخواست و پر درآمدیه و در صورت یادگیری و کمی اصول دیجیتال مارکتینگ میتوانید درآمد خوبی از این راه کسب کنید که شرکت دارکوب در آینده نزدیک براتون پکیج های جذاب آموزشی با قیمت مناسب آماده خواهد کرد. اگر میخوای از این آموزشها جا نمونی تو سامانه تیکت شرکت درخواست خودتو ثبت کن.

آموزش طراحی لوگو

برای دیدن پکیج های طراحی لوگو شرکت دارکوب کلیک کنید و در صورت تمایل به یادگیری همانند بالا از سامانه تیکت برای ثبت این درخواست استفاده کنید.

مشاوره رایگان

شرکت دارکوب با افتخار با تجربه 2 دهه انجام خدمات طراحی سایت، سئو و هاست و دامین و بسیاری نمونه کار معتبر در این حوزه ها به مشتری مداری خود میبالد، بنده و تمامی همکارانم در شرکت دارکوب آماده مشاوره به شما هموطنان عزیز هستیم تا شمارا در انتخاب بنر، کارت ویزیت، طراحی سایت ارزان، سئو، دیجیتال مارکتینگ و هر موردی که در حوزه خدمات ما باشد راهنمایی کنیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز