طراحی سایت ارزان با رویکرد بهینه سازی سرعت بارگیری

نوشته شده توسط فائزه محمودی فرد

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=15360

5/5 - (2 امتیاز)

امروزه هر کسب و کاری که به صورت فیزیکی مشغول است برای پیشرفت و عقب نماندن از سایر رقبا لازم است حتما در فضای مجازی نیز فعالیت نماید.

یکی از بهترین روش ها برای ورود به فضای اینترنت طراحی سایت می باشد. بهتر است هر کسب و کاری وب سایت متناسب با کار خود را راه اندازی نماید.

طراحی سایت ارزان با رویکرد بهینه سازی سرعت بارگیری

افراد معمولا مایل هستند طراحی سایت خود را با قیمتی ارزان انجام دهند و دوست دارند این سایت به گونه ای باشد که سرعت بارگیری در آن بهینه سازی شده و سایتی کاملا مناسب باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد طراحی سایت ارزان با رویکرد بهینه سازی سرعت بارگیری صحبت کنیم.

بهینه سازی سایت به چه معناست؟

سئو یا بهینه سازی سایت فرآیندی است که در آن از ابزارها و روش های پیشرفته برای بهبود عملکرد و افزایش ترافیک یک سایت استفاده می شود. یکی از مهم ترین جوانب طراحی سایت، بهینه سازی موتور جست و جو یا سئو می باشد.

شما با استفاده از بهینه سازی وب سایت خود می توانید هم به شیوه ی کارآمدی وارد بازار کار شوید هم این که بازدید کنندگان سایت خود را به مشتری تبدیل نموده و درآمد خود را افزایش دهید. بهینه سازی سایت باعث جلب اعتماد بازدید کنندگان می شود. برخی از مهم ترین راهکارها برای بهینه سازی سایت شامل موارد زیر می باشند:

  • بهینه سازی نرخ تبدیل
  • بهینه سازی صفحات سایت
  • نوشتن متن یا تولید محتوا
  • تجزیه و تحلیل
  • توسعه وب سایت
  • طراحی تجربه کاربری

تاثیر بهینه سازی سرعت سایت بر روی سئو

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی سئو سایت، سرعت وب سایت است. در واقع سرعت سایت به عنوان یکی از معیارهای مهم رتبه بندی در صفحات نتایج جست و جو در نظر گرفته می شود. در صورتی که سرعت وب سایت زیاد باشد زمان تلف شده برای کاربر کاهش می یابد، همچنین با بالا بودن سرعت سایت، کاربران زود از سایت شما خارج نمی شوند. همه ی این ها باعث بهبود تجربه ی کاربری سایتتان می شود.

هر چه تجربه کاربری یک وب سایت بهتر باشد، موتور جست و جوی گوگل به آن سایت امتیاز بهتری می دهد و در نتیجه سئو سایت بهتر می شود، بنابراین تاثیر بهینه سازی سرعت سایت بر سئو افزایش می یابد. پس سرعت سایت در کنار تولید محتوای خوب و مفید از جمله عوامل مهم بر سئو سایت محسوب می شود.

روش های افزایش سرعت سایت

برای افزایش سرعت سایت روش هایی وجود دارد، در ادامه آن ها را بیان می کنیم:

  • طراحی سایت و کدنویسی: یکی از موارد مهم در طراحی سایت کدنویسی می باشد. کدنویسی در طراحی سایت ها یکی از کارهای حرفه ای است که به تجربه و تخصص نیاز دارد بنابراین باید این کار توسط فرد یا افراد حرفه ای انجام شود.
  • استفاده از هاست مناسب: انتخاب و استفاده از هاست مناسب تاثیر مستقیم و زیادی بر روی سرعت و سئو وب سایت دارد. در واقع هاست زیربنای سایت است و بسیاری از عوامل به آن بستگی دارد. بنابراین لازم است ابتدا هاست مناسبی را انتخاب نمایید. در صورتی که در ابتدا هاستتان مناسب نباشد و بعدا قصد تغییر آن را داشته باشید بهتر است بدانید که ممکن است تغییر هاست باعث کاهش رتبه ی سایت شما در موتور جست و جوی گوگل شود.
  • فشرده نمودن خروجی سرور: در صورتی که کدهای سایت شما دارای کامنت ها و فاصله های زیادی هستند بهتر است آن ها را حذف نمایید زیرا این کار تاثیر زیادی بر روی سرعت وب سایت شما دارد.

طراحی سایت ارزان

یکی از مسائل مهم برای افرادی که می خواهد یک وب سایت داشته باشند ، طراحی سایت با قیمت ارزان می باشد. امروزه یکی از ارزان ترین راه ها برای کسب درآمد اینترنتی، طراحی سایت می باشد. روش های زیادی برای طراحی سایت با قیمت ارزان وجود دارد که در ادامه برخی از آن ها را شرح می دهیم:

  • استفاده از قالب های آماده: بهترین روش برای طراحی وب سایت ارزان، استفاده از قالب های آماده می باشد. با استفاده از این روش می توانید بدون کدنویسی و با کمترین مهارت، برای خود یک وب سایت را طراحی نمایید. قالب های آماده بسیار متنوع هستند که شما می توانید یک از آن ها را متناسب با سلیقه و نیاز خود انتخاب نمایید. با توجه به این که قالب های آماده از قبل طراحی شده اند، هزینه ی آن ها بسیار کمتر از یک طراحی سایت اختصاصی می باشد. البته در بعضی مواقع استفاده نمودن از قالب آماده یا طراحی سایت اختصاصی با هم تفاوتی ندارند. به عنوان مثال زمانی که می خواهید یک وب سایت مانند دیجی کالا داشته باشید، با جست و جوی عبارت فروشگاه ساز دیجی کالا در موتور جست و جوی گوگل، وب سایت های دارای آماده به شما نمایش داده می شوند.
  • به کمک وردپرس: یکی دیگر از روش ها برای طراحی سایت، طراحی سایت ارزان وردپرس می باشد. در واقع وردپرس بهترین جایگزین طراحی سایت اختصاصی می باشد که به شما در کاهش هزینه کمک می کند. برای طراحی سایت با وردپرس تنها کافیست هاست و دامنه خریداری نمایید. وردپرس به گونه ای طراحی شده است که در آن اصول سئو به خوبی رعایت شده است. بنابراین بعد از طراحی سایت با اعمال تکنیک های سئو و بهینه سازی به راحتی می توانید رتبه ی سایت خود را در گوگل افزایش دهید به گونه ای که سایتتان در صفحه ی اول گوگل نمایش داده شود. شما می توانید به کمک قالب سایت و نصب افزونه های مختلف در وردپرس یک سایت کامل داشته باشید.
  • ارائه خدمات: در صورتی که خدمات خاصی را ارائه می دهید، می توانید در ازای ارائه ی خدمات به طراحان سایت، سفارش طراحی سایت دلخواه خود را به آن ها بدهید.
  • با کمک وب سایت های فریلنسری: یکی دیگر از روش ها برای طراحی سایت ارزان، واگذاری آن به سایت های فریلنسری است. وب سایت های زیادی وجود دارند که پروژه های مختلف را در سایت خود معرفی می کنند. در این وب سایت ها طراحان سایت و برنامه نویسان حضور دارند که بعضی از آن ها با هزینه های بسیار پایین پروژه های مختلف را انجام می دهند و دارای نمونه کارهای فعال زیادی هستند.

مزایای استفاده از قالب های وردپرس

قالب های وردپرس دارای مزیت هایی هستند که آن ها را در ادامه بیان می کنیم:

  • وردپرس دارای کتابخانه ای بزرگ از قالب های رایگان و پولی است که می توانید قالب دلخواه و مورد نیاز خود را از میان آن ها انتخاب نمایید.
  • در قالب وردپرس پلاگین های زیادی در دسترس شماست.
  • وب سایت های آنلاین زیادی وجود دارند که به حل کردن مشکلات وردپرس کمک می کنند. با توجه به این مزیت در صورت نیاز همیشه به شما کمک می شود.
  • سیستم مدیریت محتوای وردپرس به صورت گسترده به عنوان یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها برای بهینه سازی موتورهای جست و جو شناخته می شود.

ارزان ترین روش طراحی سایت

شرکت های زیادی همانند شرکت طراحی سایت دارکوب وجود دارند که به شما اجازه می دهند به صورت رایگان ثبت نام کرده و یک وب سایت را برای خود ایجاد نمایید. شرکتی مانند شرکت دارکوب به شما این اجازه را می دهد که با انتخاب یک قالب از میان قالب های از پیش ساخته شده، وب سایت خود را به صورت آنلاین بسازید.

یکی دیگر از ارزان ترین روش طراحی سایت، انجام این کار توسط خودتان است. در واقع در صورتی که شما طراحی سایت را به صورت حرفه ای آموخته باشید می توانید برای خود مطابق با نیازها و سلیقه خود یک وب سایت را طراحی نمایید. در صورتی که علاقمند به یادگیری طراحی سایت هستید می توانید دوره های آموزش طراحی وب سایت را از پایه تا پیشرفته از طریق سایت آموزشگاه شرکت طراحی سایت دارکوب بیاموزید.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

امروزه کسب و کارها تنها با استفاده از روش های سنتی نمی توانند درآمد بالایی داشته باشند بنابراین برای ورود به عرصه ی رقابت با سایر کسب و کارها لازم است کار خود را با راه اندازی سایت فروشگاهی ارتقاء دهند. هزینه ی طراحی سایت فروشگاهی در شرکت های مختلف متفاوت است. اما اگر می خواهید با کمترین هزینه طراحی سایت را انجام دهید می توانید کار خود را به شرکت طراحی سایت دارکوب بسپارید.

باید توجه نمایید که شما به سایتی نیاز دارید که در آن اصول بازاریابی و تبلیغات رعایت شده باشد. تا بتواند تمامی کاربرانی را که به سایت شما وارد می شوند به مشتری تبدیل نماید. فقط در این صورت طراحی سایت فروشگاهی ارزان می تواند برای کسب و کار شما نتیجه بخش باشد.

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی لازم است نکاتی را رعایت نمایید تا سایتتان موفق شده و شما را زودتر به اهدافتان برساند. در این بخش برخی از مهم ترین نکات در طراحی سایت فروشگاهی را بیان می کنیم:

  • انتخاب نام دامنه مناسب: کلید راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق، انتخاب نام دامنه ی موفق است. نام دامنه ی خوب باعث ایجاد اعتماد در مشتریان می شود و به ایجاد برند شما نیز کمک می کند. بهتر است در انتخاب نام دامنه برای سایت خود دقت نمایید چراکه یک نام دامنه ی کوتاه به راحتی در ذهن ثبت می شود. نامی را که برای دامنه تان انتخاب می کنید در برندینگ سازی شما نقش مهمی دارد.
  • انتخاب تم مناسب سایت: قبل از هر چیز بهتر است تم مناسب با سایت خود را انتخاب نمایید. در واقع تم به طور مستقیم بر نظر و تجربه کاربری سایت شما تاثیرگذار است. ظاهر و تم سایت فروشگاهی اولین چیزی است که می تواند نظر کاربران را جلب نموده و باعث ماندن آن ها در سایت شود.
  • بهبود زمان بارگذاری: یکی از عواملی که می تواند باعث از بین رفتن کسب و کار شما شود، زمان بارگذاری طولانی می باشد. سایت های با سرعت بالا در رتبه ی بالاتری را در گوگل به دست میاورند. بنابراین بهبود زمان بارگذاری به سئو سایت شما کمک می کند. کارهایی مانند: فشرده سازی تصاویر و حذف افزونه های غیر ضروری باعث کاهش زمان بارگذاری سایت می شوند.
  • شلوغ نکردن سایت: یکی از رایج ترین مشکلات در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بارگذاری سایت با اطلاعات زیاد است. بهتر است به جای قرار دادن همه ی محصولات در سایت فروشگاهی، تنها محصولات برتر را در جایگاه بالایی از سایت قرار دهید. بهتر است یک سایت جمع و جور را برای خود طراحی نمایید تا کاربر با ورود به سایتان گیج نشود و به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را در دسته بندی خریداری نماید.
  • انتخاب روش های پرداخت: قسمت مهمی که می تواند باعث تبدیل کاربر به خریدار شود انتخاب روش پرداخت است. طراحان سایت با بهینه سازی این فرآیند باعث می شوند تا شما بتوانید از طریق بهترین گزینه های پرداخت خرید خود را انجام دهید.

تاثیر سرعت سایت بر موفقیت آن

یکی از عوامل مهم در موفقیت یک سایت، سرعت آن می باشد. در صورتی که سرعت بارگذاری یک سایت کاهش یابد فروش آن نیز کم می شود. تاثیر سرعت وب سایت بر موفقیت آن بسیار مهم است، زیرا زمان بارگذاری وب سایت اولین چیزی است که کاربران در مورد یک سایت می فهمند.

بنابراین با توجه به اهمیت سرعت سایت در تجربه ی کاربر این موضوع باید یک اولویت برای صاحب هر وب سایتی باشد. مشکلات در زمینه ی سرعت بارگذاری می تواند باعث ضررهای زیادی شود. علاوه بر اهمیت سرعت وب سایت برای کاربران، برای رتبه بندی بالا در گوگل نیز مهم است.

تاثیر گرافیک سایت بر سرعت آن

یکی از مواردی که در طراحی سایت برای جذب مخاطب بسیار با اهمیت است، تاثیر گرافیک سایت بر سرعت آن می باشد. طراحی گرافیک سایت دارای مزایایی است که در ادامه آن ها را بیان می کنیم:

  • ایجاد اعتماد مشتری: اکثر کاربران در صورت دیر لود شدن یک سایت آن را ترک می کنند. اما در صورتی که سایت شما دارای طراحی گرافیکی خوبی باشد باعث می شود مشتری ها بیشتر در سایتتان بمانند.
  • جلب توجه: طراحی سایت شما باید به گونه ای باشد که بتواند توجه بینندگان را به خود جلب نماید. این بسیار مهم است که کاربران بتوانند به راحتی سایت شما را پیدا کنند.
  • حفظ ثبات: یک وب سایت باید در همه ی صفحه های خود دارای نظم باشد. انسجام در یک وب سایت باعث می شود مشتری احساس کند شما یک شرکت سازماندهی شده هستید و این باعث می شود به شما اعتماد کند.
  • افزایش شناخت برند: یک طراح گرافیک خوب، وب سایتی را ایجاد می کند. بهتر است حضور آنلاینتان با برند فیزیکی یکسان باشد. یک طراحی سایت خوب عناصری را از نام تجاری شما می گیرد و بر اساس آن ها یک وب سایت زیبا برایتان ایجاد می کند.

دلایل افت سرعت سایت

کند بودن سرعت سایت خود به خود اتفاق نمی افتد، عواملی باعث کند شدن سرعت سایت می شوند که با دانستن آن ها بهتر می توانید این عوامل را رفع نمایید. در ادامه دلایل افت سرعت سایت را بیان می کنیم:

  • موقعیت سرور وب سایت: برای این که سایت شما بتواند در زمان کمی درخواست ها را پاسخ دهد باید موقعیت سرور آن با کاربران فاصله ی کمی داشته باشد. هر چه این فاصله بیشتر شود، سرعت سایت کندتر می شود. بنابراین باید با در نظر داشتن فاصله ی جغرافیایی نزدیک ترین سرور به کشور خود را انتخاب نمایید.
  • روش برنامه نویسی: کدنویسی نقش مهمی در طراحی سایت دارد در صورتی که کدها بهینه نشده باشد و یا در نوشتن کدها زیاده روی وجود داشته باشد سرعت لود سایت بسیار پایین می آید.
  • بهینه نبودن عکس ها: در صورتی که از تصاویر بهینه نشده در سایت استفاده کنید سرعت سایت بسیار کند می شود. بنابراین برای کمک به افزایش سرعت سایت باید از تصاویر بهینه در سایت خود استفاده نمایید.
  • ضعیف بودن میزبانی: میزبانی اکثر سایت ها توسط هاست های مشترک انجام می شود. در واقع هاست مشترک ممکن است هزینه ی مناسب تری داشته باشد اما شلوغ بودن و افزایش ترافیک برای سرعت سایت خوب نیست. بهتر است از یک نمونه ی باکیفیت هاست اشتراکی برای سایت خود استفاده نمایید. یکی از مهم ترین دلایل کند شدن سرعت لود سایت کافی نبودن و ضعیف بودن هاست می باشد.
  • استفاده زیاد از پلاگین ها: استفاده نمودن از هر پلاگین یک سری درخواست ها را به سرور ارسال می کند و از آن پاسخی دریافت می کند. در صورتی که این تعامل بیشتر شود سرعت لود سایت کمتر می شود. بنابراین بهتر است برای وب سایت خود از پلاگین های کمتری استفاده نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد طراحی سایت ارزان با رویکرد بهینه سازی سرعت بارگیری سایت صحبت نمودیم. با توجه به مطالب بیان شده در طراحی یک سایت باید به بهینه سازی نمودن آن بسیار اهمیت دهید زیرا برای جلب اعتماد و افزایش مشتری بسیار مهم است.

بنابراین شما باید طراحی سایت خود را به افراد یا شرکت معتبری بسپارید تا یک سایت بهنه را برای شما طراحی نمایند. شما می توانید سفارشات مربوط به طراحی سایت خود را به شرکت طراحی سایت دارکوب بسپارید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز